> Добрий день. Допоможіть, будь-ласка з літературою на такі питання з маркетингу:
> 1. Поведінка покупців на промисловому ринку.
> 2. Місце та значення реклами в системі маркетингових комунікацій.
> Дякую наперед!
1.
Исследование влияния кризиса на покупательское поведение// Маркетинговые исследования в Украине.- 2009.- №2.- С. 80-81.
2.
Исследование влияния кризиса на покупательское поведение// Маркетинговые исследования в Украине.- 2009.- №1(32).- С. 74-75.
3.
339.138
М26
Маркетинг: Книга для преподавателя к учебнику.- 1-е рус. изд.- К.: Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2003.- 401с
4.
339.1
А50
Аллен П. Продажи. Как добится четкой и отлаженной работы сбыта. = Selling/ П.Аллен, Д.Вуттен.- 5-е изд.- СПб.: Питер, 2003.- 288с.- (Теория и практика менеджмента)
5.
339.138
А83
Армстронг Г. Маркетинг. Загальний курс: Навчальний посібник/ Г.Армстронг, Ф.Котлер.- 5-те вид.- М.: Вільямс, 2001.- 608 с
6.
Балабаниць А.В. Управління поведінкою покупців на основі концепції життєвого циклу маркетингових відносин// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2008.- №4, Т.2.- С. 33-36.
7.
339.138
Б68
Блайт Д. Основы маркетинга = Essentials of Marketing/ Пер. с англ. Зарицкой М.Ю.; Пер.Заризкая М.Ю.- К.: Знання-Прес, 2003.- 493с.- (Европейский маркетинг)
8.
Бродська О. Мій вірний і відданий... покупець. Про ролі стратегій лояльності в успіху підприємства// Персонал.- 2006.- №3.- С. 79-83.
9.
Ватаманюк М.М. Споживча поведінка домогосподарств в умовах перехідної економіки// Фінанси України.- 2004.- №12.- С. 69-76.
10.
Гармаш А. Другие правила// Компаньон.- 2003.- №16.- С. 35-38.- [Сравнение потребительских предпочтений на украинском рынке с мировыми тенденциями].
11.
Гут І.О. Орієнтація сучасних стратегій збуту// Маркетинг в Україні.- 2002.- №6.- С. 37-39.- [поведінка споживача].
12.
366
З-78
Зозулёв А.В. Поведение потребителей: Учеб. пособие.- К.: Знання, 2004.- 364с.
13.
Івашова Н. Особливості формування марочних стратегій промислових підприємств на українському ринку// Маркетинг в Україні.- 2006.- №5.- С. 51-56.- [Управління брендами].
14.
330.101.542
К17
Калініченко О.В. Мікроекономіка: навч.-метод. посіб./ О.В.Калініченко, Л.М.Березіна.- К.: ЦУЛ, 2008.- 472с.- [[Рекомендовано МОН України]].
15.
Капінус Л. Оцінка характеру поведінки споживачів// Економіка та держава.- 2008.- №12.- С. 41-43.
16.
330.101.542
К71
Косік А.Ф. Мікроекономіка: Навч. посібник/ А.Ф.Косік, Г.Е.Гронтковська.- К.: ЦНЛ, 2004.- 416с.- [ Існує електронна копія ].
17.
Анализ потребительских предпочтений при приобретении текстильной продукции/ Н.И.Лыгина, А.Д.Покусаева, А.А.Коротченкова, В.ТюховаР// Известия высших учебных заведенийИзвестия высших учебных заведений. Технология текстильной промышленности.- 2006.- №6.- С. 140-142.
18.
339.3
М29
Марцин В.С. Економіка торгівлі: Підручник.- К.: Знання, 2006.- 402с.
19.
Махнарилов Ю.В. Методичні підходи до розрахунку вартісного обсягу вітчизняного ринку товарів легкої промисловості// Легка промисловість.- 2008.- №1.- С. 42-43.
20.
Мірко Н.В. Конкуренція як форма існування внутрішнього ринку промислової продукції// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2009.- №2, Т.1.- С. 53-58.
21.
159.9
Н34
Наумік К.Г. Економічна психологія: навчальний посібник.- Х.: ХНЕУ, 2007.- 276с.- [[Рекомендовано МОН України]].
22.
Примак И. Сегодня они другие?// Управление компанией (укр.изд.).- 2006.- №3.- С. 19-25.- [Современный тип потребителя и ориентация на него компаний].
23.
Примак Т.О. Особливості маркетингової комунікаційної політики на промисловому ринку// Маркетинг в Україні.- 2001.- №2.- С.15-17.
24.
336
П80
Прокопенко О.В. Поведінка споживачів: навч. посіб./ О.В.Прокопенко, М.Ю.Троян.- К.: ЦУЛ, 2008.- 176с.- [[Рекомендовано МОН України]].
25.
330.101.542
Р83
Рудий М.М. Мікроекономіка: навч. посіб./ М.М.Рудий, В.В.Жебка.- К.: ЦНЛ, 2008.- 360с.- [Рекомендовано МОН України].
26.
Ситай В. Маркетингові дослідження для виходу на ринок промислової сировини/ В.Ситай, О.Дальниченко// Маркетинг в Україні.- 2006.- №3.- С. 13-15.- [Промисловий маркетинг].
27.
Хлебников Д. Карта месторождения ценностей// Компаньон.Стратегии.- 2006.- №4.- С. 14-21.- [Факторы, влияющие на восприятие продукта потребителем].
28.
Шавалюк О. Розвиток інновацій і запитів споживачів у формуванні ринкових можливостей підприємства// Маркетинг в Україні.- 2006.- №2.- С. 52-57.
29.
330.101.542
Я85
Ястремський О. Основи мікроекономіки: підручник/ О.Ястремський, О.Гриценко.- 2-ге вид., перероб. і доп.- К.: Знання-Прес, 2007.- 579с.- (Вища освіта ХХІ століття).- [Затверджено МОН України].
30.
330.101.542
Я85
Ястремський О. Основи мікроекономіки [Електронний ресурс]: модельно-комп`ютерний додаток/ О.Ястремський, О.Гриценко.- 2-ге вид., перероб. і доп.- К.: Знання-Прес.- [Затверджено МОН України].
31.
http://books.efaculty.kiev.ua/mrk/ Характеристика споживчого ринку та ринку організацій-споживачів у контексті маркетингового середовища підприємства
32.
http://buklib.net/component/option,com_jbook/task,view/Itemid,99999999/catid,62/id,257/Особливості поведінки споживачів на споживчому ринку та ринку організацій-споживачів
33.
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог”на сайті НБ ХНУ- рубрика “Поведінка споживача на ринку товарів.....”
1.
339.138
М26
Маркетинг для магістрів: навч. посіб./ за ред. С.М.Ілляшенка.- Суми: Університетська книга, 2008.- 928с
2.
339.138
М26
Маркетинг: Навчальний посібник/ Під ред.: В.І. Крамаренка, Б.І. Холода.- К.: ЦУЛ, 2003.- 258с.
3.
Аникин Н. Реклама как часть маркетинга: Обзор литературы// Библиотека.- 1994.- №3.- С.72-74
4.
Аристархова М. Маркетинговые исследования рекламной деятельности/ М.Аристархова, Т.Матягина// Маркетинг.- 2002.- №1.- С. 52-57.
5.
659
Б76
Божкова В.В. Реклама та стимулювання збуту: навч. посіб./ В.В.Божкова, Ю.М.Мельник.- К.: ЦУЛ, 2009.- 200с.- [[Рекомендовано МОН України]].
6.
659
В57
Владимирська Г.О. Реклама: Навч. посібник/ Г.О.Владимирська, П.О.Владимирський.- К.: Кондор, 2006.- 334с.-
7.
659
Д40
Джефкінс Ф. Реклама: Практ. посібник/ Допов. і ред. Д. Ядіна; Пер. з англ. О.О. Чистякова.- 4-е вид.- К.: Знання, 2001.- 456с.
8.
Добрянська О. Механізм функціонування рекламної діяльності// Регіональна економіка.- 2003.- №2.- С. 220-227
9.
Карпенко А. Сутність та місце реклами в діяльності підприємства в ринкових умовах/ А.Карпенко, М.Хацер// Економіка та підприємництвоДержава та регіони.- 2009.- №1.- С. 70-74.
10.
659
Р36
Реклама и маркетинг в Интернете: Учеб.-практическое пособие/ Т.Кеглер, П.Доулинг, Б.Тейлор, Д.Тестерман; Пер. с англ.- М.: Альпина Паблишер, 2003.- 640с
11.
Комирна Е. Реклама в журнале: что думают об этом теоретики маркетинга// Персонал.- 2001.- №7.- С.74-76.
12.
Лозова О. Управління рекламною діяльністю підприємств// Економіка та підприємництвоДержава та регіони.- 2007.- №3.- С. 145-149.
13.
659
Р36
Рекламная деятельность: Учебник/ Ф.Г.Панкратов, Ю.К.Баженов, Т.К.Серегина, В.Г.Шахурин.- 3-е изд., перераб. и доп.- М.: Маркетинг, 2001.- 364с.
14.
659
Р36
Рекламная деятельность: Учебник/ Ф.Г.Панкратов, Ю.К.Баженов, Т.К.Серегина, В.Г.Шахурин.- 5-е изд., перераб. и доп.- М.: Изд.-торг. корпорациия "Дашков и К", 2002.- 364 с
15.
Романов А. Концепции современной рекламной деятельности// Маркетинг.- 2004.- №5.- С. 62-67.
16.
339.138
Л84
Лук`янець Т.І. Маркетингова політика комунікацій: Навчальний посібник.- К.: КНЕУ, 2000.- 380с.
17.
Ромат Е. Мировые тенденции развития рекламы// Маркетинг и реклама.- 2007.- №5.- С. 14-19.
18.
Ромат Е. Мобильная реклама - действенный инструмент мобильного маркетинга// Маркетинг и реклама.- 2009.- №4.- С. 32-35.
19.
659
Р69
Ромат Е.В. Реклама: Учеб. пособ.- СПб.: Питер, 2002.- 176с.- (Краткий курс)
20.
659
Р69
Ромат Е.В. Реклама: Учеб.пос.- 4-е изд., перераб. и доп.- СПб.: Питер, 2001.- 496с.- (Учебники для вузов)
21.
Скнарь А. Современные маркетинговые подходы к информированию о товаре// Маркетинг и реклама.- 2006.- №7-8.- С. 72-76.
22.
Тяжкова М.В. Маркетингові дослідження як запорука розробки і проведення ефективноі рекламної кампанії// Актуальні проблеми міжнародних відносин.- 2004.- №44,Ч.2.- С.16-19.
23.
Эйдинов М. Маркетинговая функционалность креатива в рекламе// Маркетинг и реклама.- 2005.- №4.- С. 22-25.
24.
Яцюк Д. Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду// Маркетинг в Україні.- 2007.- №3.- С. 28-32.- [Управління брендами].
25.
http://buklib.net/component/option,com_jbook/task,view/Itemid,99999999/catid,175/id,7293/Поняття реклами та її місце в системі маркетингових комунікацій
26.
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог”на сайті НБ ХНУ- рубрика “Рекламний маркетинг.....”
|
|