> Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу (бажано періодичні видання) на тему "Мерчандайзинг як програмування поведінки покупця".
1. 339.3Б76 Божкова О.О. Мерчандайзинг: навч. посібник/ О.О.Божкова, Т.О.Башук.- Суми: Університетська книга, 2007.- 125с
2. Бондар М. POS-рекламний синдром// Галицькі контракти.- 2008.- №13.- С. 58-61.- [Мерчандайзинг].
3. Борзенков С.В. Організація мерчендайзингу компанії в умовах сучасної концепції маркетингу сприйняття// Економіка та підприємництвоДержава та регіони.- 2006.- №5.- С. 37-41.
4. Визуальный мерчандайзинг// Маркетолог.- 2004.- №8.- С. 32-38.- [Спецпробег по магазинам. Рознична торговая точка].
5. Володченко О. Прихований маневр роздробу// Галицькі контракти.- 2004.- №12.- С. 50-51.- [У продавця завжди залишається останній шанс вплинути на вибір покупця - взятися за мерчандайзинг].
6. Законы успешных продаж. Визуальный мерчандайзинг// Текстиль плюс.- 2006.- №3.- С. 36-39.
7. Ильченко Н. Мерчандайзинг - маркетинг торгового предприятия// Маркетинг и реклама.- 2007.- №2.- С. 26-30.
8. 339.138К68 Корольчук О.П. Маркетинг. Ситуативні, творчі та контрольні завдання: Практикум/ О.П.Корольчук, Л.М.Шульгіна.- К.: КДТЕУ, 2003.- 259с
9. Куликова Е. Боевое искусство мерчендайзеров/ Е.Куликова, Ю.Коледа// Карьера.- 2003.- №7-8.- С.26-31.
10. 339.138М26 Маркетинговий менеджмент: Навч. посібник/ За ред. Л.В. Балабанової.- 3-є вид., перероб. і допов.- К.: Знання, 2004.- 354с.- (Вища освіта XXI століття).-
11. Маркин Н. Подводные рифы мерчандайзинга (обзор информационных источников по проблемам мерчандайзинга)// Маркетинг и реклама.- 2003.- №5-6.- С.38-42.- [ Мерчандайзинг- комплекс мероприятий по размещению и выкладке товаров направленых на увеличение продажи ].
12. Мерчандайзинг: а что скажут эксперты?// Маркетинг и реклама.- 2007.- №2.- С. 16-25.
13. Мерчандайзинг: цифры-наводки// Маркетолог.- 2005.- №1.- С. 24-26.
14. Моисеева Н. Менеджмент категорий и мерчендайзинг в розничной торговле/ Н.Моисеева, Т.Голиков, Ю.Долгачева// Маркетинг.- 2005.- №2.- С. 101-108.
15. Пряникова Ю. Дистанционное зондирование// Компаньон.- 2004.- №3.- С. 12-17.- [Мерчандайзинг].
16. Пустотин В.С. Главные мировые тенденции рынка ритейла продовольственных товаров// Маркетинг и реклама.- 2007.- № 7-8.- С. 33-40.- [Мерчандайзинг].
17. 339.138С50 Смит П.Р. Маркетинговые коммуникации: комплексный подход = Marketing communications an integrated approach/ Пер. со 2-го англ. изд.- К.: Знання- Прес, 2003.- 796с.-
18. Старицький Т. Мерчендайзинг як інструмент стримання додаткового прибутку/ Т.Старицький, О.Старицька// Маркетинг в Україні.- 2008.- №2.- С. 34-38.
19. Удалова К. Организация мерчандайзинга в компании// Маркетинг и реклама.- 2007.- №2.- С. 34-38.
20. Фесюк В.А. Практичний мерчандайзинг. Стислий курс/ В.А.Фесюк, Л.М.Шульгіна, Н.А.Даниленко// Маркетинг и реклама.- 2004.- №4.- С. 44-51.
21. http://www.marketing-ua.com/articles.php?articleId=337
22. http://www.usconsult.ru/biblio.html
23. http://www.shop-academy.com/merchandising.htm
24. http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B5%D1%80%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D0%B9%D0%B7%D0%B8%D0%BD%D0%B3
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “мерчандайзинг”.
|
|