Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Оцінка інвестиційної привабливості України на засадах маркетингу.

1.
Вовчак О.Д. Маркетинг - запорука успішної реалізації інвестицій/ О.Д.Вовчак, Л.Г.Кльоба// Інвестиції : практика та досвід.- 2006.- №22.- С. 28-33.- [Питання формування ефективних методик управління розвитком сфери маркетингових послуг та використання маркетингу в інвестиційному бізнес-плануванні].
2.
Вовчак О.Д. Маркетинг як важливий чинник здійснення інвестицій/ О.Д.Вовчак, Л.Г.Кльоба// Інвестиції : практика та досвід.- 2007.- №7.- С. 4-8.
3.
Войчак А.В. Маркетингові дослідження інвестиційного клімату/ А.В.Войчак, В.Е.Грамотнєв// Маркетинг в Україні.- 2004.- №4.- С.39-42.
4.
Гвоздецька І.В. Маркетинг як складова успіху інвестиційної діяльності країни// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2007.- №4,Т.1.- С. 105-107.
5.
Гвоздецька І.В. Формування інвестиційного клімату України на засадах маркетингу// Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки.- 2006.- №1,Т.1.- С. 192-194.
6.
Гомольська В. Регіональний маркетинг як засіб підвищення інвестиційної привабливості територій// Регіональна економіка.- 2006.- №4.- С. 158-164.
7.
Грамотнєв В.Е. Світова практика використання маркетингу для залучення іноземних інвестицій// Маркетинг в Україні.- 2003.- №5.- С. 32-34.
8.
Кльоба Л. Комплекс елементів маркетингу, які використовуються для забезпечення успішної реалізації процесу залучення інвестицій// Інвестиції : практика та досвід.- 2005.- №22.- С. 20-21.
9.
Новошинська Л. Особливості маркетингу інституціонального інвестора// Ринок цінних паперів України.- 2006.- №5-6.- С. 59-64.- [Маркетингова стратегія просування послуг інституціонального інвестора].
10.
Харламова Г.О. Інвестиційний маркетинг і моніторинг галузей промисловості України// Актуальні проблеми економіки.- 2005.- №3.- С. 68-75.
11.
330.322
Б20
Балацький О.Ф. Управління інвестиціями: Навч. посібн./ О.Ф.Балацький, О.М.Теліженко, М.О.Соколов.- Суми: Університетська книга, 2004.- 232с.-
12.
330.322
Б83
Борщ Л.М. Інвестування: теорія і практика: навчальний посібник/ Л.М.Борщ, С.В.Герасимова.- 2-ге вид., перероб. і доп.- К.: Знання, 2007.- 685с.- (Вища освіта ХХІ століття).- [[Рекомендовано МОН УКраїни]].

Додатково радимо звернутись до сайту Бібліотеки ХНУ/Електронний каталог/рубрика “Інвестиційна привабливість”.