Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Методи маркетингового аналізу

1.
339.138
C898
Cravens D.W. Marketing management/ D.W.Cravens, G.E.Hills, R.B.Woodruff.- Homewood: IRWIN, 1987.- 714p.

2.
339.138
G962
Guiltinan J.P. Cases in marketing management/ J.P.Guiltinan, G.W.Paul.- USA: McGraw-Hill, Inc., 1991.- 435p

3.
339.138
K87
Kotler P. (Kotler, Ph.) Marketing management.- 7th ed.- USA: Prentice Hall, Inc., 1991.- 756p

4.
339.138
L218
Lamb C.W. (Lamb, Ch.W.) Principles of marketing/ C.W.Lamb, J.F.Hair, C.McDaniel.- 2-nd ed.- Cincinnati: South-Western Publishing,Inc, 1994.- 846p

5.
339.138
L523
Lehmann D.R. Analysis for marketing planning/ D.R.Lehmann, R.S.Winer.- 2nd ed.- USA: Irwin, 1991.- 186p

6.
339.138
U72
Urban G.L. Advanced marketing strategy:phenomena, analysis, and decisions: Instructor`s manual/ G.L.Urban, S.H.Star.- USA: Prentice-Hall,Inc., 1991.- 401p

7.
339.138
А83
Армстронг Г. Введение в маркетинг: Учебное пособие/ Г.Армстронг, Ф.Котлер; Пер. с англ.- 5-е изд.- М.: Вильямс, 2000.- 640с.: іл.

8.
65.012
Б23
Бандурка А.М. Финансово-экономический анализ: Учебник / А.М.Бандурка, И.М.Червяков, О.В.Посылкина.- Х.: Ун-т внутр.дел, 1999.- 394с.

9.
65.012
Б27
Басовский Л.Е. Теория экономического анализа: Учебное пособие.- М.: ИНФРА-М, 2001.- 222с.
10.
339.138
Б76
Божук С.Г. Маркетинговые исследования/ С.Г.Божук, Л.Н.Ковалик.- СПб.: Питер, 2003.- 304с.- (Маркетинг для профессионалов)

11.
339.138
П18
Бойко И.И. Маркетинговые исследования: Учебное пособие.- К.: Кондор, 2005.- 280с

12.
339.138
Г62
Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика.- М.: Изд-во "Финпресс", 1998.- 416 с.- (Маркетинг и менеджмент в России и за рубежом)

13.
339.138
Д44
Дибб С. (Дибб, Дж.) Практическое руководство по маркетинговому планированию/ С.Дибб, Л.Симкин, Д.Брэдли; Пер.Жильцов С.- СПб.: Питер, 2001.- 256с.: ил.- (Маркетинг для профессионалов)

14.
339.138
Є74
Єрмошенко М.М. Маркетинговий менеджмент: Навч. посібник.- К.: НАУ, 2001.- 204с.

15.
339.138
З-13
Завьялов П.С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах: Учебное пособие.- М.: ИНФРА-М, 2001.- 496с.- (Высшее образование)

16.
339.138
К56
Ковалев А.И. Маркетинговый анализ. Кн.3 (35)/ А.И.Ковалев, В.В.Войленко.- 2-е изд., перераб. и доп.- М.: Центр экономики и маркетинга, 2000.- 256с.- (Биб-ка хозяйственного руководителя)

17.
65.012
К68
Коробов М.Я. Фінансово-економічний аналіз діяльності підприємств: Навчальний посібник.- 2-ге вид., стер.- К.: Знання, 2001.- 378с.- (Вища освіта ХХІ століття)

18.
334.02
К95
Кучеренко В.Р. Бізнес-планування фірми: Навч. посібник/ В.Р.Кучеренко, В.А.Карпов, О.С.Маркітан.- К.: Знання, 2006.- 423с.

19.
339.138
М14
Майорова Н.І. Маркетинговий аналіз: Конспект лекцій для студентів спеціальності "Маркетинг".- Хмельницький: ХНУ, 2006.- 134с.

20.
65.012
М48
Мельник В.М. Основи економічного аналізу: Короткий теоретико-методологічний курс; Навчальний посібник.- К.: Кондор, 2003.- 128с.
21.
65.012
Н22
Наконечна Г.Ф. Теорія економічного аналізу: Навчальний посібник/ Г.Ф.Наконечна, П.О.Магдійчук.- Хмельницький: ХДУ, 2004.- 200с

22.
339.138
О-70
Ортинська В.В. Маркетингові дослідження: Підручник. Ч. 1/ В.В.Ортинська, О.М.Мельникович.- К.: КНТЕУ, 2002.- 161с.

23.
339.138
П18
Парсяк В.Н. Маркетинговые исследования: Учебное пособие/ В.Н.Парсяк, В.К.Рогов.- 2-е изд., дораб.- К.: Наук. думка, 2000.- 172с

24.
65.012
П31
Петряєва З.Ф. Організація і методика економічного аналізу: навчальний посібник. Ч.1/ З.Ф.Петряєва, Г.Г.Хмеленко.- Х.: ХНЕУ, 2008.- 308с

25.
339.138
П52
Полторак В.А. Маркетингові дослідження: Навч. посібник.- 2-ге вид., перероб. і доп.- К.: ЦНЛ, 2003.- 387с.-

26.
339.137
П60
Портер М.Е. Стратегiя конкуренцii. Методика аналiзу галузей i дiяльностi конкурентiв/ Пер. з англ.: А.Олiйник, Р.Скiльський.- К.: Основи, 1997.- 390с

27.
65.012
П80
Прокопенко І.Ф. Методика і методологія економічного аналізу: навчальний посібник/ І.Ф.Прокопенко, В.І.Ганін.- К.: ЦНЛ, 2008.- 430с.- [Рекомендовано МОН України].

28.
65.012
С13
Савицька Г.В. Економічний аналіз діяльності підприємства: Навчальний посібник.- 2-ге вид., випр. і доп.- К.: Знання, 2005.- 662с.- (Вища освіта ХХІ століття).
29.
65.012
С13
Савицька Г.В. Економічний аналіз діяльності підприємства: Навчальний посібник.- К.: Знання, 2004.- 654с.- [ Існує електронна копія ]
30.
658.14/.17
С13
Савчук В.П. Управление финансами предприятия. [Електронний ресурс].- М.: БИНОМ

31.
339.138
Т51
Токарев Б.Е. Практика маркетинговых исследований в России: Учеб. пособие для вузов.- М.: Центр маркетинговых исслед., 2001.- 112с.

32.
330.4
Ш25
Шарапов О.Д. Системний аналіз: Навчальний посібник/ О.Д.Шарапов, Л.Л.Терехов, С.П.Сіднєв.- К.: Вища школа, 1993.- 303с

33.
338.242
Ш50
Шершньова З.Є. Стратегічне управління: Підручник.- 2-ге вид., перероб. і допов.- К.: КНЕУ, 2004.- 699с.

34.



Афанасьев С.В. Метод треугольника в АВС-анализе// Маркетинг в России и за рубежом.- 2007.- №2.- С. 3-19.

35.

Бойко Р.В. Проблеми використання інструментів маркетингових досліджень вітчизняними підприємствами при вивченні ринку// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2005.- №3,Т.1.- С. 67-68.
36.


Горкавий В. Використання статистичних методів у маркетингових дослідженнях/ В.Горкавий, О.Іващенко// Економіка АПКЕкономіка АПК.- 2008.- №7.- С. 105-111.

37.


Горькова Ю.И. Обзор существующих методов маркетинговых исследований// Известия высших учебных заведений. Машиностроение.- 2005.- №3.- С.65-68.

38.


Давнис В.В. Современные методы анализа и прогнозирования в задачах обоснования маркетинговых решений/ В.В.Давнис, В.И.Тинякова// Маркетинг в России и за рубежом.- 2006.- №2.- С. 16-26.

39.


Егорова С. Оценка методик маркетингового анализа// Проблемы теории и практики управления.- 2006.- №1.- С. 106-116.

40.


Егорова С. Модель стратегического маркетингового анализа в современных условиях// Проблемы теории и практики управления.- 2007.- №2.- С. 99-108.

41.


Ефименко М. Исследование подходов к сегментации потребителей// Маркетинговые исследования в Украине.- 2007.- №1.- С. 52-56.

42.


Захарчук І.В. Юзабіліті - дослідження як метод маркетингового забезпечення розробки інтернет-продукту// Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки.- 2006.- №1,Т.2.- С. 137-140.

43.


Ибрагимова Р. Маркетинговый анализ развития предприятия: глобальный подход// Маркетинг.- 2004.- №4.- С. 35-45.

44.


Козлов Е. Анализ, выполненный на "пять"// Компаньон.- 2004.- №21.- С. 22-24.- [Как организовать сбор информации о рынке на конкретном предприятии, маркетинговые исследования ].

45.


Лазаришина І.Д. Функціональні можливості методу економічного аналізу// Вісник Національного університету "Львівська політехніка".- 2007.- №2 (577).- С. 202-206.

46.


Мних Є.В. Методологічні рівні економічного аналізу// Вісник Національного університету "Львівська політехніка".- 2007.- №2 (577).- С. 247-251.

47.


Морозова И. Принципы проведения Mistery Shopping// Маркетинговые исследования в Украине.- 2008.- №2.- C. 64-69.

48.


Половиткин А.Ю. Маркетинговый анализ экономических возможностей рынка фитнес-услуг/ А.Ю.Половиткин, Ю.О.Бойко// Маркетинг в России и за рубежом.- 2007.- №3.- С. 102-111.- [Маркетинг в непроизводственной сфере].

49.


Сетлак Г. Интелектуальные технологии в маркетинговом анализе// Системні дослідження та інформаційні технології.- 2004.- №1.- С.56-69