Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Показники ефективності розвитку фірми в умовах ринку



1.


Абрамов В. Управление конкурентоспособностью экономических систем// Маркетинг.- 2004.- №5.- С. 19-24.

2.


Андрійчук Р. Корпоративне управління в контексті розвитку теорій фірми і методологічних підходів до його становлення// Економіка АПКЕкономіка АПК.- 2008.- №11.- С. 42-49.

3.

Влияние информационных технологий на развитие фирм// Проблемы теории и практики управления.- 2005.- №5.- С. 13-119.
4.


Гаврилов А.Н. Тенденции развития фирмы в условиях переходной экономики России// Инновации.- 2007.- №6.- С. 84-86.

5.


Жолобова К. Сутність процесу формування стратегії фірми// Вісник Технологічного університету Поділля. Економічні науки.- 2001.- №4.- С. 131-134.

6.


Заложнев А. Аудит качества внутрифирменного управления как инструмент анализа устойчивости бизнеса/ А.Заложнев, А.Бородулин, Д.Чистов// Проблемы теории и практики управления.- 2007.- №5.- С. 78-81.

7.


Капелюх Л.О. Роль стратегічного планування у забезпеченні виживання на ринку новоствореної фірми// Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки.- 2006.- №4,Т.1.- С. 177-181.

8.


Козак К. Інноваційна діяльність малих та середніх фірм як засіб підвищення їх конкурентоздатності на ринках Європейського Союзу// Актуальні проблеми міжнародних відносин.- 2007.- №66,Ч.II.- С. 17-20.

9.


Косянчук Т.Ф. Особливості стратегічного управління конкурентоспроможністю фірми/ Т.Ф.Косянчук, В.В.Гаврилюк// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2007.- №3,Т.2.- С. 40-44.

10.


Мельник Д.Л. Економічне обгрунтування альтернативних стратегій розвитку фірми (на прикладі УНСП "Агро-Поділля")// Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки.- 2006.- №4,Т.1.- С. 185-194.

11.


Мицкевич А. Структура сбалансированной системы показателей фирмы// Экономические стратегии.- 2004.- №5-6.- С.132-137

12.


Мозенков О.В. Підвищення ефективності стратегічного управління фірмою за рахунок вдосконалення управлінського обліку// Актуальні проблеми економіки.- 2009.- №1.- С. 191-196.

13.


Омельченко И.Н. Модели стратегии фирмы и задача реконструкции стратегии/ И.Н.Омельченко, О.В.Кленовская// Вестник машиностроения.- 2005.- №5.- С. 64-70.

14.


Рей А. Конкурентные стратегии государства и фирм в экспортно ориентированном развитии// Вопросы экономики.- 2004.- №8.- С.46-65.

15.


Рудюк Н. Організаційні відносини і розвиток бізнес-системи: погляд через призму теорії фірми// Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки.- 2005.- №6,Т.1.- С. 87-90.

16.


Семенченко Н. Динаміка виробничої діяльності фірми: математична модель// Економіка та держава.- 2008.- №11.- С. 30-31.

17.


Степенко А. Что такое стратегия фирмы?// Менеджмент и менеджер.- 2005.- №9.- С. 18-25.

18.


Степенко А. Что такое стратегия фирмы?// Менеджмент и менеджер.- 2005.- №10.- С. 29-36.

19.


Сумец А.М. Что необходимо учитывать при построении общей стратегии фирмы в кризисных условиях// Маркетинг и реклама.- 2009.- №1.- С. 67-73.

20.


Хрущ Н. Концепція розвитку стратегії компанії в сучасному динамічному середовищі// Економіст.- 2008.- №9.- С. 62-65.

21.


Яременко О.Ф. Середовище підприємства як чинник небезпеки діяльності суб`єкта господарювання// Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки.- 2006.- №5,Т.2.- С. 144-150.

22.
334.012.6
А64
Анискин Ю.П. Организация и управление малым бизнесом: Учебное пособие.- М.: Финансы и статистика, 2002.- 160с

23.
334.7
У67
Управление фирмой на основе разработки стратегий ее развития: Монография/ А.Н.Асаул, И.В.Денисова, Ю.Л.Матвеев, В.И.Фролов; Под ред. А.М.Асаула.- СПб.: Международная Академия менеджмента, 2003.- 175с.

24.
334.75
А47
Алексеева М.М. Планирование деятельности фирмы: Учебно-методическое пособие.- М.: Финансы и статистика, 2003.- 248с

25.
334.75
Б94
Бухалков М.И. Внутрифирменное планирование.: Учебник.- 2-е изд., испр. и доп.- М.: ИНФРА-М, 2001.- 400с.

26.
334.75
К89
Кузин Б. Методы и модели управления фирмой: Учебное пособие/ Б.Кузин, В.Юрьев, Г.Шахдинаров.- СПб.: Питер, 2001.- 432с: ил.- (Учебник для вузов)

27.
334.75
О-96
О `.Д. (О, `Шоннесси Дж.) Принципы организации управления фирмой.- М.: ПРЕСС, 1999.- 296с.

28.
334.75
П19
Пасічник В.Г. Конкурентоспроможність фірми: начально-методичний комплекс/ В.Г.Пасічник, О.В.Акіліна.- К.: ЦНЛ, 2005.- 112с

29.
338.242
М70
Міщенко А.П. Стратегічне управління: Навч. посібник.- К.: ЦНЛ, 2004.- 336с.
30.
339.138
З-13
Завгородняя А.В. Маркетинговое планирование. [Анализ моделей управления. Конкурентная политика. Контроль над качеством]/ А.В.Завгородняя, Д.О.Ямпольская.- СПб.: Питер, 2002.- 352 с.- (Маркетинг для профессионалов)

31.
339.3
О-74
Осипова Л.В. Основы коммерческой деятельности/ Л.В.Осипова, И.М.Синяева.- 2-е изд., перераб. и доп.- М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2000.- 623с.

32.
65
С59
Сокирник І.В. Стратегія підприємства: Конспект лекцій.- Хмельницький: ТУП, 2003.- 122с.- [ Існує електронна копія ]

33.
658
І-20
Іванова В.В. Планування діяльності підприємства: навчальний посібник.- К.: ЦНЛ, 2006.- 472с.- [Рекомендовано МОН України].

34.
658
С46
Скубій О.Л. Організація і методи внутрішньофірмового планування беззбитковості діяльності підприємства(на прикладі підпр.,що спеціаліз.): Автореф. дис-ції на здобуття наук.ступеня к.е.н. Спец.08.06.01-ек-ка підприємництва і організ.виробн.- Тернопіль: Тернопільська академія нар. господарства, 2000.- 19с

35.
658.5.012.32
Н50
Нємцов В.Д. Менеджмент організацій: Навчальний посiбник/ В.Д.Нємцов, Л.Є.Довгань, Г.Ф.Сініок.- К.: УПВК "ЕксОб", 2001.- 392с.