Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Модульна технологія навчання у професійній освіті
1.


Масло В. Удосконалення навчального процесу у вищих професйних закладах освіти України// Вища освіта України.- 2002.- №4.- С.48-52.

2.


Хутинаев С.З. О принципах реализации инновационных технологий в системе современного высшего профессионального образования// Инновации в образовании.- 2003.- №4.- С.38-43.

3.


Максимова Н. Методичне забезпечення ПТО// Професійно-технічна освіта.- 2003.- №4.- С.15-17.

4.


Про проведення педагогічного експерименту з кредитно-модульної системи організації навчального процесу// Освіта.- 2004.- №8.- С.14.

5.


Арушанян Ж.Д. Формирование учебных умений как фактор подготовки мобильного выпускника// Профессиональное образование.- 2004.- №1.- С.15.- [Развитие личности и профессиональная культура].

6.


Лобанов Е.В. О подходах к проектированию образовательных программ высшего профессионального образования в современных условиях// Инновации в образовании.- 2004.- №2.- С.5-14

7.


Глушецкая С.В. Среднее профессиональное образование в контексте Болонской декларации// Профессиональное образование.- 2004.- №9.- С.27-28

8.


Гуревич Р. Впроваджуємо ідеї Концепції розвитку професійно-технічної освіти в університеті// Професійно-технічна освіта.- 2004.- №4.- С.11-12.

9.


Воронина Е.Е. Проектирование содержания практического обучения на блочно-модульной основе/ Е.Е.Воронина, Е.А.Корчагин// Профессиональное образование.- 2004.- №11.- С.10-11.




10.


Півняк Г. Кредитно-модульна система - підвищення якості освіти// Освіта України.- 2005.- №13.- С.10-11.- [Забезпечення конкурентоспроможності випускників вузов, престиж національної системи вищої освіти].

11.


Щербак О. Міжнародний семінар з розробки стратегії та політики системи професійно-технічної освіти України// Професійно-технічна освіта.- 2005.- №1.- С.45-50.

12.


Модульные образовательные программы начального и среднего профессионального образования// Профессиональное образование.- 2005.- №7.- С.2-4.

13.


Кайнова С.А. Модульные образовательные программы начального и среднего профессионального образования// Профессиональное образование.- 2005.- №7.- С.5-6.

14.


Ермоленко В.А. Основные тенденции развития базового профессионального образования// Профессиональное образование.- 2005.- №9.- С.19

15.


Соколова С.В. Модульно-компетентностное обучение// Профессиональное образование.- 2005.- №10.- С. 19.- [Взаимосвязь структуры и содержания технологии модуного обучения].

16.


Розина Н.М. О реализации положений Болонской декларации в системе высшего профессионального образования Российской Федерации// Инновации в образовании.- 2005.- №6.- С. 5-25.

17.


Скінарь О. Модернізація форм і методів навчання студентів у контексті кредитно-модульної системи// Вища школа.- 2006.- №3.- С. 33-45.- [Психолого-педагогічне забезпечення модульної технології навчання].

18.


Бєлова Ю. Кредитно-модульна система навчання підготовці майбутніх учителів трудового навчання// Трудова підготовка.- 2007.- №4.- С. 46-47.

19.


Шилова В. Мотиваційна основа управління в кредитно-модульній системі навчання// Економіка та держава.- 2008.- №10.- С. 99-100.

20.
37
Д44
Дидактика професійної школи: Збірник наукових праць. Вип 1/ Ред. кол.: С.У. Гончаренко, В.О. Радкевич, І.Є. Каньковський та інші.- Хмельницький: ХНУ, 2004.- 208с.-


21.
37
Д44
Дидактика професійної школи: Збірник наукових праць. Вип.4/ Ред. кол.: Абашкіна Н.В., Васянович Г.П., Воловик П.М., Гончаренко С.У.- Хмельницький: ХНУ, 2006.- 263с.

22.
37
Д44
Красильникова Г. Обгрунтування понятійного апарату кредитно-модульної системи організації навчального процесу// Дидактика професійної школи.- 2005.- Вип 3.- С. 141-141.

23.
531
З-41
Скиба К.М. Вища технічна освіта України в світлі основних положень Болонського процесу// Збірник матеріалів III українсько-польської наукової конференції молодих вчених "Механіка та інформатика" 28-30 квітня 2005 р.- 2005.- С. 182-183.

24.
378
М54
Механізм організації навчального процесу за кредитно-модульною ситемою на різних структурних рівнях (на прикладі Хмельницького державного університету): Методичні рекомендації/ Уклад.: С.Г. Костогриз, Г.В. Красильникова, О.В. Пащенко, І.Л. Андрієнко.- Хмельницький: ХНУ, 2004.- 25с.- [Існує електронна копія]

25.
378
М80
Мороз І.В. Педагогічні умови запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу: монографія.- К.: Освіта України, 2005.- 278с.


26.
378
О-64
Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою на різних структурних рівнях в умовах Хмельницького національного університету: Методичні рекомендації/ Уклад.: С.Г. Костогриз, Г.В. Красильникова, О.В. Пащенко, В.І. Бегняк, І.Л. Андрієнко.- 2-ге вид., випр. і допов.- Хмельницький: ХНУ, 2005.- 32с.- [Існує електронна копія]

27.

Карпенко О.М. О переводе нормативов государственного образовательного стандарта высшего профессионального образования в зачетные единицы (кредиты)/ О.М.Карпенко, Бершадская, Л.А.Гадринал// Инновации в образовании.- 2002.- №6.- С. 19-28.

28.

http://www.mon.gov.ua/main.php?query=education/prof-tech ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНА ОСВІТА