> Доброго дня, прошу допомогти з літературою за темою: "Маркетингові дослідження конкурентів підприємства".
> Заздалегідь дякую за допомогу.
1. 339.138Б20 Балабанова Л.В. Маркетинг: Підручник.- 2-ге вид., перероб. і допов.- К.: Знання-Прес, 2004.- 645с.- (Вища освіта ХХІ століття).-
2. 339.138Д42 Джоббер Д. Принципы и практика маркетинга: Учебное пособие.- 2-е изд.- М.: Вильямс, 2000.- 688с.: іл.
3. 658.7/.8Д79 Дубовик О.В. Управління маркетинговими дослідженнями підприємств в процесі формування конкурентних переваг: Автореф. дисертації на здобуття наук. ступеня к.е.н. Спец.08.06.01-ек-ка, организація і управління підприємствами.- Львів: Ін-т регіональних досліджень, 2005.- 20с
4. 339.138Д84 Дурович А.П. Маркетинг в предпринимательской деятельности: Учебное пособие.- Минск: "Финансы.Учет.Аудит.", 1997.- 464с
658Е45 Економіка підприємства: Навчальний посiбник/ За ред. Шегди А.В.- 2-ге вид. стер.- К.: Знання-Прес, 2002.- 335с.- [ Існуе електронна копія ]
658Е45 Економіка підприємства: Навчальний посібник/ За ред. А.В.Шегеди.- К.: Знання, 2005.- 431с.-
5. 658К72 Костоглодов Д.Д. Маркетинг предприятия/ Д.Д.Костоглодов, И.И.Саввиди.- М.: Контур, 1998.- 112с
658К72 Костоглодов Д.Д. Маркетинг предприятия/ Д.Д.Костоглодов, И.И.Саввиди.- М.: Контур, 1998.- 112с
6. Мельник А.О. Державне регулювання розвитку конкурентного середовища// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2005.- №3,Т.1.- С. 56-59.
7. Семенов Г. Моделювання маркетингових досліджень на підприємстві/ Г.Семенов, А.Семенов// Вісник економічної науки України.- 2005.- №2.- С. 103-111.
8. 339.138Т33 Теорія і практика маркетингу в Україні: монографія/ А.Ф.Павленко, А.В.Войчак, В.Я.Кардаш, В.П.т.і.Пилипчук; За ред. А.Ф. Павленка.- К.: КНЕУ, 2005.- 584с
9. Ткаченко М.О. Маркетингова орієнтація як засіб досягнення конкурентоспроможності підприємства/ М.О.Ткаченко, О.П.Кондратенко// Економіка та підприємництвоДержава та регіони.- 2006.- №5.- С. 299-302.
10. 339.138Х95 Хруцкий В.Е. Современный маркетинг. Настольная книга по исследованию рынка: Учебное пособие/ В.Е.Хруцкий, И.В.Корнеева.- 2-е изд., перераб.и доп.- М.: Финансы и статистика, 1999.- 528с.
11. Чулаков П. Дослідження конкурентних стратегій та ідентифікація конкурентних переваг підприємств// Економіка та держава.- 2007.- №12.- С. 19-20.
Радимо додатково звернутись до баз даних на сайті бібліотеки “Навігатор Інтернет-ресурсів” та “Електронна бібліотека ХНУ” і перглянути рубрику БД “Електронний каталог”-маркетинг на підприємстві |
|