Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Доброго дня,
> мені необхідна література за темою: "Аналіз конкурентного середовища" (назва предмету "Маркетинговий аналіз").
> Наперед дякую


1. 339.137А35 Азоев Г.Л. Конкуренция:анализ, стратегия и практика.- М.: Центр экономики и маркетинга, 1996.- 208с
2. Безугла В. Конкурентоспроможність та аналіз існуючих методик її оцінки/ В.Безугла, І.Постіл// Економіка та держава.- 2007.- №11.- С. 33-35.
3. Белоусов В.Л. Анализ конкурентоспособности фирмы// Маркетинг.- 2001.- №5.- С. 63-71.
4. Букин С. Анализ конкуренции// БОСС.- 2000.- №5.- С. 49-50.
5. Василькіський Д.М. Конкурентний стан підприємства на ринку: необхідність і проблема аналізу// Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки.- 2006.- №1,Т.2.- С. 200-203.
6. Воронов А. Кластерный анализ - база управления конкурентоспособностью на макроуровне/ А.Воронов, А.Буряк// Маркетинг.- 2003.- №1.- С.11-21.
7. 339.138Г20 Гаркавенко С.С. Маркетинг: Пiдручник.- К.: Лiбра, 2002.- 712 с.- [ Існує електронна копія ]
8. Гончарова Н.П. Роль маркетинга в конкурентных отношениях// Актуальні проблеми економіки.- 2001.- № 11-12.- С. 44-49.
9. Дикий О.В. Вплив взаємодії ключових факторів успіху та marketing-mix на формування конкурентного середовища підприємства// Актуальні проблеми міжнародних відносин.- 2005.- №52,Ч.2.- С.159-161.
10. 658.7/.8Д79 Дубовик О.В. Управління маркетинговими дослідженнями підприємств в процесі формування конкурентних переваг: Автореф. дисертації на здобуття наук. ступеня к.е.н. Спец.08.06.01-ек-ка, организація і управління підприємствами.- Львів: Ін-т регіональних досліджень, 2005.- 20с
11. 339.138З-13 Завгородняя А.В. Маркетинговое планирование. [Анализ моделей управления. Конкурентная политика. Контроль над качеством]/ А.В.Завгородняя, Д.О.Ямпольская.- СПб.: Питер, 2002.- 352 с.- (Маркетинг для профессионалов)
12. Зозульов О.В. Викоритання матриці Б. Карлефа та С. Естблюма для аналізу конкурентоспроможності підприємств/ О.В.Зозульов, М.Г.Луковкіна// Маркетингові дослідження в Україні.- 2004.- №2.- С. 66-71.
13. Зюкова І. Конкурентний аналіз як інструмент управління стратегічним розвитком підприємства// Економіка. Фінанси. Право.- 2007.- №2.- С. 3-7.
14. 339.138К56 Ковалев А.И. Маркетинговый анализ. Кн.3 (35)/ А.И.Ковалев, В.В.Войленко.- 2-е изд., перераб. и доп.- М.: Центр экономики и маркетинга, 2000.- 256с.- (Биб-ка хозяйственного руководителя)
15. 339.138К56 Ковалев А.И. Маркетинговый анализ/ А.И.Ковалев, В.В.Войленко.- М.: Е&М, 1997.- 176с.- (Биб-ка хозяйственного руководителя)
16. Костусєв О. Стан конкурентного середовища в Україні та основні нарями вдосконалення правових механізмів захисту конкуренції// Економіст.- 2005.- №5.- С.52-53.
17. 339.1К72 Костусєв О.О. Методологічні засади формування ефективного конкурентного середовища в економіці України: Автореф. дисертації на здобуття наук. ступеня д.е.н. Спец. 08.02.03-організація управління, планування і регулювання ек-кою.- Одеса: Одеський державний ек-ний ун-т, 2004.- 27с
18. 339.138М14 Майорова Н.І. Маркетинговий аналіз: Конспект лекцій для студентів спеціальності "Маркетинг".- Хмельницький: ХНУ, 2006.- 134с.-
19. Макара О. Конкурентоспроможність економічного середовища в Україні. Порівняльний аналіз рейтингів окремих країн// Економіка і прогнозування.- 2007.- №2.- С. 43-56.
20. Маланичев А.Г. Исследование потенциала повышения цены товара на основе анализа его конкурентоспособности// Маркетинг в России и за рубежом.- 2007.- №1.- С. 76-81.
21. 65М48 Мельник А.О. Економічний механізм адаптації підприємств до конкурентного середовища: Дисертація на здобуття наук. ступеня к.е.н. Спец.08.06.01-ек-ка, організація і управління підприємствами.- Хмельницький: ХНУ, 2005.- 218с
22. Мельник А.О. Конкурентне середовище та його класифікація// Вісник Академії економічних наук України.- 2003.- №2.- С. 146-150
23. 338(477)Н34 Мельник О. Державне регулювання розвитку конкурентного середовища// Наука молода.- 2005.- Вип.4.- С. 11-14.- [Проаналізовано зарубіжний досвід щодо регулювання конкуренції на ринку. Визначено напрямки вдосконалення вітчизняного антимонопольного законодавства.].
24. 339.138О-96 О` Ш.Д. (О`, Шонесси Дж.) Конкурентный маркетинг: стратегический подход.- СПб.: Питер, 2001.- 864с.
25. Окрепкий Р. Методи аналізу конкуренції в ринкових дослідженнях// Регіональна економіка.- 2005.- №1.- С.263-269.
26. 339.138О-75 Основы маркетинга: Учебное пособие/ Ф.Котлер, Г.Армстронг, Д.Сондерс, В.Вонг.- 2-е изд., европ. изд.- М.: Вильямс, 2000.- 944с.: іл.
27. Пивоварова М.Г. Аналіз конкурентного середовища на зерновому ринку України/ М.Г.Пивоварова, О.В.Носенко// Економіка та підприємництвоДержава та регіони.- 2006.- №3.- С. 236-239.
28. Посвятенко Т.І. Умови формування конкурентного середовища// Економіка та підприємництвоДержава та регіони.- 2006.- №2.- С. 211-215.
29. Радєва М.М. Методика аналізу конкурентоспроможності підприємства на основі розрахунку критерію ринкових можливостей// Економіка та підприємництвоДержава та регіони.- 2006.- №2.- С. 215-220.
30. Челенков А. Анализ конкурентоспособности на взаимосвязанных рынках/ А.Челенков, В.Коляда// Маркетинг.- 2002.- №5.- С.96-102.

Радимо Вам додатково звернутись до БД "Навігатор Інтернет-ресурсів" на сайті бібліотеки. Рубрика "Маркетинг"