Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Допоможіть будь ласка знайти літературу.
> Предмет : Маркетинг
> Питання : Інформаційне забезпечення створення наукомістких та високотехнологічних товарів.
>



1. 339.138
Є41
Єжова Л.Ф. Інформаційний маркетинг: Навчальний посібник.- К.: КНЕУ, 2002.- 560с.
2. 339.138
З-53
Земляков І.С. Основи маркетингу: Навч. посібник/ І.С.Земляков, І.Б.Рижий, В.І.Савич.- К.: ЦНЛ, 2004.- 352с.-
3. 339.138
К21
Кардаш В.Я. Товарна інноваційна політика: Навчальний посібник.- К.: КНЕУ, 1999.- 124с.-
4. 330.341.1
К56
Ковальчук С.В. Інноваційний маркетинг (Товарна інноваційна політика): Курс лекцій.- Хмельницький: ХНУ, 2006.- 266с !!! http://library.tup.km.ua/EL_LIBRARY/vidavn/book/mtd2006_2/47/zmist.pdf

5. 339.138
Л61 Липчук В.В. Маркетинг: основи теорії та практики: Навчальний посібник/ В.В.Липчук, А.П.Дудяк, С.Я.Бугіль; За ред. В.В. Липчука.- 2-ге вид., допов. і випр.- Львів: Новий Світ-2000, 2003.- 288с

6.
Микитенко В.В. Вимоги до впровадження новітніх технологій і високотехнологічної продукції// Проблеми науки.- 2001.- №9.- С.30-34.

7.
Мірошник І.М. Моделі стратегічного планування інноваційного розвитку високотехнологічного виробництва// Економіка і прогнозування.- 2004.- №4.- С.94-108.

8.
Олейніков О.О. Сучасні тенденції світового ринку високотехнологічноі продукції та місце України на ньому// Проблеми науки.- 2006.- №1.- С. 30-38.

9. Омельченко И.Н. Информационно-логистические системы как основа управления процессом создания промышленной продукции// Машиностроитель.- 2004.- №1.- С.38-42

10.
Онищенко В.П. Світова організація торгівлі і високотехнологічні галузі України/ В.П.Онищенко, М.Я.Стадник// Актуальні проблеми економіки.- 2004.- №8.- С. 76-80.

11.
Сіденко В.Р. Проблеми включення України в глобальні мережі торгівлі високотехнологічними товарами і послугами// Актуальні проблеми міжнародних відносин.- 2005.- №52,Ч.1.- С.8-12

12. 339.138
С77 Старостіна А.О. Маркетинг: Навчальний посібник/ А.О.Старостіна, О.В.Зозульов.- К.: Знання, 2003.- 326с.-

13.
Терещенко Ю.Ф. Міжнародний маркетинг високотехнологічної продукції/ Ю.Ф.Терещенко, М.Я.Стадник// Проблеми науки.- 2004.- №12.- С.32-36

14.
Толстая Н.М. Перспективи обміну високотехнологічною продукцією між Україною та Європейським Союзом// Вісник Київського національного університету ім.Тараса Шевченка. Міжнародні відносини.- 2005.- №31-32.- С. 53-56.

15. Уварова Ю. Организационно-экономический механизм для управления процессом создания инновационного товара/ Ю.Уварова, В.М.Осипова// Инновации.- 2006.- №4.- С.105-108.
16.
Федулова Л.І. Стан та перспективи розвитку високотехнологічного сектора промисловості Украни// Економіка і прогнозування.- 2004.- №3.- С.49-54.

17. http://stat.synergy.kiev.ua/article06.html