> Сутність маркетингового аудиту.
1.
339.138
М26
Маркетинговий менеджмент [Текст] : курс лекцій для студ. ЗФН спец. 8.0501.08 "Маркетинг" Інституту заочної, дистанційної та вечірньої форм навчання та слухачів ФПФ. – Суми : СумДУ, 2008. – 123с.
2.
657.63
М26
Маркетинговий аудит [Текст] : метод. вказівки до самостійного вивч. курсу для студ. напряму підготовки "Маркетинг" / уклад.: Н.І. Майорова, Т.С. Фесенко. – Хмельницький : ХНУ, 2012. – 114с.
3.
Березовик, К. Маркетинговый аудит: основные понятия [Текст] / К. Березовик // Маркетинг и реклама. – 2012. – №4. – С. 34-39.
4.
Вольских, К. Аудит маркетинга [Текст] / К. Вольских // Менеджмент и менеджер. – 2003. – №4. – С. 43-49.
5.
Гаспаров, В. Концептуальный подход к формированию технологий маркетинкового аудита [Текст] / В. Гаспаров // Маркетинг. – 2001. – №5. – С. 57-64.
6.
Голяш, І. Концепція маркетингового аудиту: проблеми теорії та практики [Текст] / І. Голяш, Н. Галушка // Журнал Європейської економіки. – 2008. – №3, Т.7. – С. 289-297.
7.
Громова, О. Проверка без боя. Маркетинговый аудит бренда [Текст] / О. Громова // Маркетинг и реклама. – 2012. – №4. – С. 40-43.
8.
657.63
Д13
Давидов, Г.М. Аудит [Текст] : навч. посіб. / Г. М. Давидов. – 2-ге вид., переробл. і доповн. – К. : Знання, 2001. – 363с. – (Вища освіта XXI століття). – [Існує електронна копія].
9.
Дадьо, Я. Маркетинговий аудит - засіб підвищення конкурентоздатності підприємств [Текст] / Я. Дадьо // Маркетинг в Україні. – 2006. – №2. – С. 47-51.
10.
Курбан, А.В. Коммуникационный аудит в системе современной практики маркетинговых коммуникаций [Текст] / А. В. Курбан // Маркетинг и реклама. – 2009. – №12. – С. 36-42. – [Аудит паблік рілейшнз].
11.
Млинко, І.Б. Аудит маркетингу: сутність, основі етапи та сфери проведення [Текст] / І. Б. Млинко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – №25(720). – С. 217-225.
12.
Могилевская, О.Ю. Маркетинговый аудит в современной системе управления промышленным предприятием [Текст] / О. Ю. Могилевская // Інвестиції : практика та досвід. – 2012. – №20. – С. 42-45.
13.
657.63
Н50
Немченко, В.В. Практичний курс внутрішнього аудиту [Текст] : підручник / В. В. Немченко, В. П. Хомутенко, А. В. Хомутенко за ред. В.В. Немченко. – К. : ЦНЛ, 2008. – 240с. – [Рекомендовано МОН України].
14.
Осипов, С.В. Конкретизація параметрів і аудит розвитку інновацій, виробництва та споживання в маркетингових системах [Текст] / С. В. Осипов // Інвестиції : практика та досвід. – 2010. – №10. – С. 30-32.
15.
Плаксій, Т.О. Маркетинговий аудит: сутність, складові та особливості проведення [Текст] / Т. О. Плаксій, Г. В. Пухальська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №2, Т.1. – С. 74-77.
16.
Пономарева, С. Аудит достоверности маркетинговых исследований [Текст] / С. Пономарева // Маркетинг. – 2004. – №4. – С. 59-69.
17.
Слободян, Н.Г. Використання маркетингового аудиту в стратегічному аналізі діяльності підприємства [Текст] / Н. Г. Слободян // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2005. – №2,Т.1. – С. 206-209.
.
18.
Сурин, А. Алексей Сурин: "Аудит системы маркетинга позволяет компании гарантировать ее адекватность вызовам внешней среды" [Текст] / А. Сурин // Маркетинг и реклама. – 2012. – №4. – С. 26-32.
19.
Хадріан, П. Аудит меркетингового середовища міжнародної компанії [Текст] / П. Хадріан // Маркетинг в Україні. – 2010. – №4. – С. 48-50.
20.
Хадріан, П. Вплив глобалізації на вигляд маркетингово аудиту [Текст] / П. Хадріан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №15(633). – С. 378-744.
21.
Чередниченко, О. Маркетинговый аудит против расточительности [Текст] / О. Чередниченко, А. Бобров // Маркетолог. – 2004. – №5. – С. 42-44. – [Как вычислить неоправданные расходы на рекламу].
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Маркетинговий аудит.”
http://www.info-library.com.ua/books-text-9624.html Маркетинговий аудит
http://libfree.com/164954773_marketingmarketingoviy_audit.html Маркетинговий аудит, Маркетинговий менеджмент - Белявцев М.І.
http://www.management.com.ua/marketing/mark037-2.html Маркетинговий аудит |
|