>>> Допоможіть будь-ласка знайти інформацію про "формування облікової політики на підприємстві оптової торгівлі". Дуже дякую!!!
1.
Буфатіна, І. Облік у оптовій торгівлі [Текст] / І. Буфатіна // Бухгалтерський облік і аудит. – 2000. – С. 40-53.
2.
Буфатіна, І. Облік товарних операцій в оптові торгівлі [Текст] / І. Буфатіна // Все про бухгалтерський облік. – 2000. – С. 35-45.
3.
Буфатіна, І. Облік товарних операцій в оптовій торгівлі [Текст] / І. Буфатіна // Все про бухгалтерський облік. – 2000. – №13. – С.6-16.
4.
Ільяш, Л. Формування облікової політики підприємства [Текст] / Л. Ільяш // Головбух. – 2001. – С. 67-77.
5.
Давидова, Т. Уроки з 1С: Бухгалтерії. Урок 16. Оптова торгівля [Текст] / Т. Давидова // Дебет-Кредит. – 2002. – №28. – С. 38-44.
6.
657
91
Журавель, Г.П. Облікова політика підприємства в ринкових умовах [Текст] : навч. посіб. / Г. П. Журавель, В. Б. Клевець, П. Я. Хомин за ред. П.Я. Хомина. – К. : Видавн. Дім "Професіонал", 2009. – 320с.
7.
Пантелійчук, Л. Формування облікової політики - важливий етап роботи підприємства [Текст] / Л. Пантелійчук // Бухгалтерський облік і аудит. – 2002. – №9. – С. 3-11. – [Облікова політика підприємства - це сукупність принципів, методів і процедур, що використовуються підприємством для складання та подання фінансової звітності.].
8.
Сальников, А.Н. Оптовая торговля: состояние и перспективы развития [Текст] / А. Н. Сальников // Наукові праці Донецького державного технічного університету. – 2002. – №53. – С. 109-119.
9.
Веренич, О. Оптова торгівля: облік і оподаткування [Текст] / О. Веренич // Дебет-Кредит. Школа бухгалтераДебет-Кредит. Школа бухгалтера. – 2003. – №48. – С. 17-18.
10.
Торопков, В. Тенденції структурних змін у сфері оптової торгівлі споживчими товарами [Текст] / В. Торопков // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2003. – №5. – С. 5-16.
11.
Трішкіна, Н. Критерії та показники оцінки оптимальності товарної політики оптових підприємств [Текст] / Н. Трішкіна // Підприємництво, господарство і право. – 2004. – №3. – С. 133-136.
12.
Пантелійчук, Л. Формування облікової політики підприємства [Текст] / Л. Пантелійчук, І. Байло // Бухгалтерський облік і аудит. – 2004. – №12. – С. 25-28.
13.
Неживая, О. Визначення доходу при різних системах обліку на підприємствах оптової торгівлі [Текст] / О. Неживая // Держава та регіони. – 2006. – №6. – С. 390-392.
14.
Пістунов, І.М. Розробка моделей банкрутства для підприємств оптово-роздрібної торгівлі Дніпропетровського регіону [Текст] / І. М. Пістунов, М. Л. Чухлебова // Науковий вісник національного гірничого університету. – 2007. – №2. – С. 85-87.
15.
Щирба, М. Принципи та етапи формування облікової політики підприємства [Текст] / М. Щирба // Світ фінансів. – 2007. – №4(13). – С. 135-143.
16.
Владимірська, М. Облік в оптовій торгівлі [Текст] / М. Владимірська // Баланс. – 2008. – №95. – С. 23-24.
17.
Михайлов, В. Методологічні принципи вибіркових обстежень підприємств оптової торгівлі [Текст] / В. Михайлов, С. Коваль // Статистика України. – 2008. – №4. – С. 8-13.
18.
Трішкіна, Н. Методологічні підходи до формування товарної політики оптового підприємства [Текст] / Н. Трішкіна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №2,Т.2. – С. 162-172.
19.
Бульчак, Т. Статистичний аналіз цільової сукупності підприємств оптової торгівлі [Текст] / Т. Бульчак // Статистика України. – 2009. – №2. – С. 4-8.
20.
657
О-17
Гій, Н.П. Деякі проблеми формування облікової політики та шляхи їх розв`язання [Текст] / Н. П. Гій, Т. В. Литвинчук // Облік, аудит і економічний аналіз: історія становлення, проблеми та перспективи. У 2 т. – 2008. – Т. 1. – С. 65-68.
21.
Войнаренко, М.П. Проблеми формування облікової політики підприємства [Текст] / М. П. Войнаренко, Т. М. Аксьонова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №4,Т.3. – С. 96-99.
22.
Юрченко, Ю. Концептуальні напрями розвитку оптової торгівлі [Текст] / Ю. Юрченко // Економіка України. – 2009. – №12. – С. 77-82.
23.
Трішкіна, Н.І. Товарна політика в системі стратегічних цілей підприємства оптової торгівлі [Текст] / Н. І. Трішкіна // Вісник Технологічного університету Поділля. Економічні науи. – 2003. – №1,Ч.2. – С. 86-91. – [Розглянуто взаємозв’язок товарної політики в системі стратегічних цілей підприємств оптової торгівлі, запропоновані тести, які можуть проводитися в різних обсягах з різною інтенсивністю при формуванні товарної політики.].
24.
Трішкіна, Н.І. Сутність оптової торгівлі та її місце в соціально-економічному розвитку країни [Текст] / Н. І. Трішкіна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2012. – №1. – С. 221-226.
25.
336
С91
Процюк, О.А. Особливості відображення в обліку товарних запасів на підприємствах оптової торгівлі України [Текст] / О. А. Процюк, А. В. Хмелевська // Сучасні підходи, методи і моделі в управлінні фінансами: економічний і соціальний аспекти. – 2010. – С. 133-135.
26.
Трішкіна, Н.І. Стратегічні напрямки реформування оптової торгівлі [Текст] / Н. І. Трішкіна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2012. – №4,Т.2. – С. 140-143.
27.
Охрамович, О.Р. Теоретичні і практичні аспекти формування облікової політики підприємств в сучасних умовах господарювання [Текст] / О. Р. Охрамович // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – №5. – С. 190-194.
28.
http://dtkt.com.ua/school/ukr/2002/36/36sc7.htmlШкола бухгалтера.
Основи організації роздрібної торгівлі.
29.
. http://pidruchniki.ws/1566021246022/buhgalterskiy_oblik_ta_audit/oblikovi_modeli_osnova_formuvannya_oblikovoyi_politiki
Облікові моделі як основа формування облікової політики
30.
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Бухгалтерський облік в торгівлі.....”
31.
Для пошуку повнотекстової інформації використовуйте БД «Електронна бібліотека», Навігатор Інтернет-ресурсів за профілем університету
|
|