Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

>>> Допоможіть будь ласка знайти літературу до написання питань.
>>> 1.Дослідження цілей реклами
>>> 2.Основні організаційні принципи діяльності рекламних агенств.
>>> дякую
I.
1.


Еще раз о роли рекламы [Текст] // Маркетинг и реклама. – 2009. – №7-8. – С. 72-75.

2.


Рекламний менеджмент [Електронний ресурс] : конспект лекцій /  уклад. О.Ю. Древаль. – Суми : Вид-во СумДУ, 2010. - Систем.вимоги: Adobe Reader/ Foxit Reader. - Режим доступу: доступний тільки для користувачів НБ ХНУ. – Назва з екрана.

3.
339.138
Б77
Бойчук, І.В. Інтернет в маркетингу [Текст] : підручник / І. В. Бойчук, С. М. Музика. – К. : ЦУЛ, 2010. – 512с. – .

4.
659
В57
Владимирська, Г.О. Реклама [Текст] : навч. посіб. / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. – К. : Кондор, 2006. – 334с. –.

5.


Герасимчук, В.Г. Планування маркетингу: цілі, ресурси, ефективність [Текст] / В. Г. Герасимчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2012. – №5,Т.1. – С. 114-117.

6.


Деменіна, О.М. Особливості рекламних досліджень та їх роль в управлінні рекламною діяльністю підприємства [Текст] / О. М. Деменіна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2010. – №6. – С. 167-171.

7.


Кожухівська, Р.Б. Цілі маркетингових комунікацій і використання Інтернет-реклами [Текст] / Р. Б. Кожухівська // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – №7. – С. 120-126.

8.
659
О-24
Обритько, Б.А. Реклама і рекламна діяльність [Електронний ресурс] : курс лекцій / Б. А. Обритько. – К. : МАУП, 2002. – 240с.

9.
659
Р36
Рекламная деятельность [Текст] : учебник / Ф. Г. Панкратов, Ю. К. Баженов, Т. К. Серегина, В. Г. Шахурин. – 5-е изд., перераб. и доп. – М. : Изд.-торг. корпорациия "Дашков и К", 2002. – 364с.

10.


Репьев, А. Наука и псевдонаука в рекламе [Текст] / А. Репьев // Маркетинг и реклама. – 2009. – №7-8. – С. 76-85.

11.


Ромат, Е. Социальная ответственность рекламистов и саморегулирование рекламной сферы [Текст] / Е. Ромат // Маркетинг и реклама. – 2009. – №10. – С. 38-45.

12.
659
Р69
Ромат, Е.В. Реклама [Текст] : учеб. пособие / Е. В. Ромат. – СПб. : Питер, 2002. – 176с. – (Краткий курс).

13.
659
Т31
Тєлєтов, О.С. Рекламний менеджмент [Текст] : підручник / О. С. Тєлєтов. – Суми : Університетська книга, 2012. – 367с. –

14.


Хелде, А. Потребности и мотивы в рекламе [Текст] / А. Хелде // Маркетинг и реклама. – 2012. – №6. – С. 68-74.

15.
659
Я93
Яцишина, Л.К. Рекламний менеджмент [Текст] : навч. посіб. / Л. К. Яцишина, О. М. Деменіна. – К. : КНУТД, 2012. – 231с. –

II.
1.


Бойко, Р.В. Оцінка ефективності рекламної діяльності підприємств: проблеми та перспективи [Текст] / Р. В. Бойко, О. П. Левчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – №6,Т.2. – С. 37-39. – [У даній статті розглянуті теоретичні основи рекламної діяльності підприємств в сучасних умовах, основні методи оцінки її ефективності та проблеми, які виникають в процесі розробки рекламних кампаній на сьогоднішній день.


2.


Булбук, Н. Застосування концепції життєвого циклу до ринку рекламних агенств [Текст] / Н. Булбук // Економіка та держава. – 2008. – №2. – С. 49-51.

3.
659
В57
Владимирська, Г.О. Реклама [Текст] : навч. посіб. / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. – К. : Кондор, 2006. – 334с. –

4.


Голота, Ю. Работа поохотиться [Текст] / Ю. Голота // Маркетинг и реклама. – 2006. – №5. – С. 60-62. – [Рекламное агентство].

5.
659
Д40
Джефкінс, Ф. Реклама [Текст] : практ. посіб. / Ф. Джефкінс ред. Д. Ядіна; пер. з англ. О.О. Чистякова. – 4-е вид. – К. : Знання, 2001. – 456с.

6.


Добрянська, О. Механізм функціонування рекламної діяльності [Текст] / О. Добрянська // Регіональна економіка. – 2003. – №2. – С. 220-227.

7.


Лозова, О. Рекламна діяльність у системі заходів з просування товарів [Текст] / О. Лозова // Держава та регіони. – 2007. – №2. – С. 151-155.

8.


Малько, В. "Кто виноват" и "что делать" в одном флаконе (размышление о рекламе вообще и роли рекламных агентств в развитии вашего бизнеса) [Текст] / В. Малько // Маркетинг и реклама. – 2004. – №5-6. – С. 35-37.

9.


Мельник, Д. Куда идти, чтоб идеи найти [Текст] / Д. Мельник // Компаньон. – 2007. – №1-2. – С. 31-34. – [Создание передовых идей в компании для разработки новых продуктов].

10.


Мельникович, О.М. Методологічні підходи до класифікації підприємств рекламної галузі [Текст] / О. М. Мельникович // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2007. – №4,Т.1. – С. 49-52. – [В статті розглядаються методологічні підходи до класифікації підприємств рекламної галузі. Проаналізовано існуючі класифікаційні ознаки та групування згідно з ними цих підприємств. Узагальнено, доопрацьовано та запропоновано класифікації суб’єктів господарської діяльності рекламної галузі.].

11.
659
О-24
Обритько, Б.А. Реклама і рекламна діяльність [Електронний ресурс] : курс лекцій / Б. А. Обритько. – К. : МАУП, 2002. – 240с.

12.
339.138
Т33
Теорія і практика маркетингу в Україні [Текст] : монографія / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, В. Я. Кардаш, В. П. Пилипчук за ред. А.Ф. Павленка. – К. : КНЕУ, 2005. – 584с.

13.
659
П12
Пазуха, М.Д. Реклама у підприємницькій діяльності [Текст] : навч. поcіб. / М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович. – К. : ЦНЛ, 2006. – 176с. – [Рекомендовано МОН України].

14.
659
Р69
Ромат, Е.В. Реклама [Текст] : учеб. пособие / Е. В. Ромат. – СПб. : Питер, 2002. – 176с. – (Краткий курс).

15.
659
Р69
Ромат, Е.В. Реклама [Текст] : учеб. пособие / Е. В. Ромат. – 4-е изд., перераб. и доп. – СПб. : Питер, 2001. – 496с. – (Учебники для вузов).

16.


Скрицька, Н. Принципи рекламної діяльності на телебаченні [Текст] / Н. Скрицька // Підприємництво, господарство і право. – 2010. – №12. – С. 20-23.

17.
659
Т31
Тєлєтов, О.С. Рекламний менеджмент [Текст] : підручник / О. С. Тєлєтов. – Суми : Університетська книга, 2012. – 367с. 

18.
659
У98
Уэллс, У. (Уэллс, Дж.) Реклама: принципы и практика [Текст] / У. Уэллс, Д. Бернет, С. Мориарти пер. с англ.; под ред. И.В. Крылова, А.В. Ульяновского. – 2-е изд., испр. – СПб. : Питер, 2001. – 736с. – (Теория и практика менеджмента).

19.


Шепеленко, О.В. Економічний механізм діагностики ефективності рекламної діяльності на споживчому ринку [Текст] / О. В. Шепеленко, С. А. Граніш // Економічний часопис - XXI. – 2013. – №1-2. – С. 26-29.

20.


Шумейко, В. Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах [Текст] / В. Шумейко // Маркетинг в Україні. – 2009. – №1. – С. 46-48.

21.
659
Я93
Яцишина, Л.К. Рекламний менеджмент [Текст] : навч. посіб. / Л. К. Яцишина, О. М. Деменіна. – К. : КНУТД, 2012. – 231с. –