Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

>>> Допоможіть з пошуком літератури для реферату на тему "Підходи та етапи аналізу споживчої поведінки."
>>>
>>>
ФОНД НБ ХНУ
1. 366
Л25 Ларіна, Я.С. Поведінка споживача [Текст] : навч. посіб. / Я. С. Ларіна, А. В. Рябчик. – Київ : Академія, 2014. – 224 с. – (Альма-матер). – [Рекомендовано МОН України].

2. 366
П80 Прокопенко, О.В. Поведінка споживачів [Текст] : навч. посіб. / О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян. – К. : ЦУЛ, 2008. – 176с. – [Рекомендовано МОН України].

3.
Громова, О.Є. Сутність впливу ситуаційних факторів на поведінку споживачів [Текст] / О. Є. Громова, А. І. Габрид, О. М. Ланова // Економіка. Фінанси. Право. – 2019. – №12. – C. 19-22.

4.
Данкеєва, О.М. Поведінка та потреби споживачів: окремі аспекти теорії [Текст] / О. М. Данкеєва // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2015. – №6. – С. 115-119.

5.
Євсейцева, О.С. Психологічні аспекти вивчення поведінки споживача [Текст] / О. С. Євсейцева, Д. С. Потєха // Інвестиції : практика та досвід. – 2016. – №10. – С. 30-34.

6.
Євсейцова, О.С. Аналіз поведінки споживача методом "мапа подорожі споживача" [Текст] / О. С. Євсейцова, Д. С. Потєха // Економіка @ держава. – 2017. – №4. – С. 52-55.

7.
Євтушевська, О.В. Внутрішні чинники поведінки споживачів на ринку [Текст] / О. В. Євтушевська // Інвестиції : практика та досвід. – 2017. – №3. – С. 42-45.

8.
Зозульов, О. Схема аналізу поведінки споживачів на промисловому ринку [Текст] / О. Зозульов, А. Василенко // Маркетинг в Україні. – 2017. – №1. – С. 24-31.

9.
Овсяннікова, Н.В. Детермінанти споживчої поведінки: еластичність попиту [Текст] / Н. В. Овсяннікова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2020. – №3. – С. 226-233.

Електронні ресурси

10. Замкова Н.Л., Поліщук І.І., Буга Н.Ю., Соколюк К.Ю. Поведінка споживачів: Навчальний посібник. – Вінниця: Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2018. – 200 с. chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://ir.vtei.edu.ua/g.php?fname=26445.pdf
11. Бабко Н.М., Мандич О.В., Квятко Т.М., Сєвідова І.О., Романюк І.А., Поведінка споживача: навч. посібник. Харків: ХНТУСГ, 2020. 170 с. https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41507
12. Страшинська Л. В. Поведінка споживачів: Конспект лекцій для студентів спец. 7.050108 «Маркетинг» усіх форм навч. – Київ: ЕКОМЕН, 2010. 101 с.
chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://kjourn.pnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/54/2018/04/%D0%9F%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%B4%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B0-%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%B6%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%87%D1%96%D0%B2.pdf
13. Жалдак Г. П.
Аналіз факторів та моделей поведінки споживача [Електронний ресурс] / Г. П. Жалдак, А. М. Яценко // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2021. - № 2. - С. 145-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2021_2_14

14. Зозульов О.
Схема аналізу поведінки споживачів на промисловому ринку [Електронний ресурс] / О. Зозульов, А. Василенко // Маркетинг в Україні. - 2017. - № 1. - С. 24-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2017_1_8

15. Комірна В. В.
Особливості різних підходів до дослідження поведінки споживача [Електронний ресурс] / В. В. Комірна, О. Є. Санжак // Прометей. - 2013. - № 1. - С. 164-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Prom_2013_1_35

16. Коноваленко А. С.
Аналіз впливу соціального оточення на модель поведінки споживача [Електронний ресурс] / А. С. Коноваленко // Часопис економічних реформ. - 2020. - № 4. - С. 76-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cher_2020_4_13

17. Мавріна М. І.
Еволюція підходів моделювання поведінки споживачів і попиту [Електронний ресурс] / М. І. Мавріна // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2018. - Т. 23, Вип. 7. - С. 205-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2018_23_7_43

18. Овсяннікова Н. В.
Детермінанти споживчої поведінки: аналіз трендів і вплив сезонності на формування попиту [Електронний ресурс] / Н. В. Овсяннікова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2020. - № 9(1). - С. 16-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2020_9(1)__4

19. Пчелянська Г. О.
Поведінка споживачів на продовольчому ринку: інституційний та маркетинговий підходи [Електронний ресурс] / Г. О. Пчелянська // Економіка АПК. - 2020. - № 3. - С. 47-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2020_3_8

20. Радкевич Л. А.
Теоретичні підходи до формування поведінки споживачів [Електронний ресурс] / Л. А. Радкевич, І. А. Луговська // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2012. - Вип. 32(2). - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2012_32(2)__17

21. Щерба О. І.
Емоції як детермінанти в аналізі поведінки споживачів в контексті соціології [Електронний ресурс] / О. І. Щерба // Габітус. - 2020. - Вип. 16. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2020_16_4


Додатково радимо Вам звернутися до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Поведінка споживача на ринку товарів”, БД «Наукова періодика України» Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського.