>>> Прошу допомогти з пошуком літератури для реферату з маркетингу послуг на тему "Сутність та види маркетингу взаємовідносин.
Фонд НБ ХНУ
1.
Балабаниць, А.В. Управління результативністю маркетингової взаємодії підприємства на основі збалансованої системи показників [Текст] / А. В. Балабаниць // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №5,Т.1. – С. 95-98.
2.
Майорова, Н.І. Дослідження стратегічних напрямів маркетингових комунікацій ВАТ "Укрексімбанку" [Текст] / Н. І. Майорова, Г. В. Купельська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №5,Т.3. – С. 225-229.
3.
Балабаниць, А.В. Концептуальна модель інтегрованого управління системою маркетингової взаємодії [Текст] / А. В. Балабаниць // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №3,Т.1. – С. 63-67.
4.
Герцик, В.А. Маркетинг стосунків як складова каналу розподілу [Текст] / В. А. Герцик // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №5,Т.3. – С. 46-50.
5.
Балабаниць, А.В. Роль маркетингу взаємодії в забезпеченні маркетингового розвитку підприємств [Текст] / А. В. Балабаниць // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №2,Т.2. – С. 96-98.
6.
Ярова, І.І. Управління продажами на основі механізмів електронної комерції [Текст] / І. І. Ярова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №2,Т.3. – С. 100-104.
7.
Криковцев, О.О. Інтегровані маркетингові методи формування пропонування продуктів харчування [Текст] / О. О. Криковцев // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – №6,Т.2. – С. 66-68.
8.
Лабурцева, О.І. Маркетингові засади організації дистрибуції та сервісу [Текст] / О. І. Лабурцева, Л. К. Яцишина // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – №6,Т.2. – С. 73-77.
9.
Черняєва, А.Н. Методичні підходи до формування маркетингових програм просування квіткової продукції [Текст] / А. Н. Черняєва // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – №6,Т.2. – С. 124-128. –
10.
Лебеденко, М.С. Веб-ресурс як ефективний інструмент маркетингових комунікацій [Текст] / М. С. Лебеденко, І. В. Лученко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – №2,Т.1. – С. 178-182. –
11.
Кузик, О.В. Управління маркетинговими комунікаціями підприємствами агропромислового комплексу в Україні [Текст] / О. В. Кузик // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2016. – №1. – С. 203-206.
12.
Мельник, Ю.М. Трансформація маркетингових комунікацій: нетрадиційні види [Текст] / Ю. М. Мельник, Л. Ю. Сагер, І. Ю. Черкес // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2016. – №2 Т.1. – С. 164-167.
13.
Чепеленко, А. Маркетингові стратегії на світовому ринку товарів та послуг [Текст] / А. Чепеленко // Товари і ринки. – 2023. – №4. – C. 4-13.
14. 005
З-13 Завадський, Й.С. Менеджмент. У 3-х т. [Текст] = Маnagment. : підручник. Т. 1 / Й. С. Завадський. – 3-є вид. – М. : УФIМБ, 2002. – 542с. – (Європейський університет).
15. 02
Б59 Якубенко, Я.А. Етичні виміри корпоративної культури [Текст] / Я. А. Якубенко // Бібліотека: місце традицій, простір інновацій. – 2018. – С. 96-97.
16. 330.342.146
А23 Агєєв, Є.Я. Ринкова економіка. Основні терміни, поняття і визначення [Текст] : навч. економічний словник- довідник. Т.2 : О-Я / Є. Я. Агєєв, С. В. Піча. – Львів : Новий світ-2000, 2009. – 454с. – (Вища освіта в Україні).
17. 330.342.146
А23 Агєєв, Є.Я. Ринкова економіка: основні терміни, поняття і визначення. У 2-х т. [Текст] : навч. економ. словник- довідник. Т.1 : А - Н / Є. Я. Агєєв, С. В. Піча, В. В. Кулішов. – Львів : Новий світ-2000, 2020. – 506 с. – (Вища освіта в Україні).
18. 330.342.146
А23 Агєєв, Є.Я. Ринкова економіка: основні терміни, поняття і визначення. У 2-х т. [Текст] : термінологічний словник-довідник. Т.2 : О - Я / Є. Я. Агєєв, С. В. Піча, В. В. Кулішов. – Львів : Новий світ-2000, 2020. – 500 с. – (Вища освіта в Україні).
19. 330.4
Б93 Бутова, Р.К. Системи оброблення економічної інформації [Текст] : конспект лекцій / Р. К. Бутова. – Харків : ХНЕУ, 2005. – 220с. –
20. 338.46
І-20 Іванова, Л.О. Маркетинг послуг [Текст] : навч. посіб. / Л. О. Іванова, Б. Б. Семак, О. М. Вовчанська. – Львів : Магнолія 2006, 2020. – 508 с.
21. 338.5
Ц62 Ціноутворення в умовах ринку [Текст] : навч. посіб. / Ю. І. Літвінов, Л. А. Останкова, Т. М. Літвінова, О. В. Підгорна. – К. : ЦУЛ, 2010. – 400с.
22. 339.138
Т48 Ткаченко, Л.В. Маркетинг послуг [Текст] : підручник / Л. В. Ткаченко. – К. : ЦНЛ, 2003. – 192с.
23. 339.138
А91 Астахова, І.Е. Маркетинг [Текст] : навч. посіб. / І. Е. Астахова. – Х. : ХНЕУ, 2006. – 208с.
24. 339.138
М21 Мальченко, В.М. Маркетинг послуг [Текст] : навч. посіб. / В. М. Мальченко. – К. : КНЕУ, 2006. – 360с. – [Рекомендовано МОН України].
25. 339.138
Ш66 Шканова, О.М. Маркетинг послуг [Текст] : навч. посіб. / О. М. Шканова. – К. : Кондор, 2008. – 304с.
26. 339.138
М25 Маркетинг послуг [Текст] : метод. вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни для студентів спец. "Маркетинг" / уклад. Є. М. Забурмеха. – Хмельницький : ХНУ, 2018. – 20с.
27. 339.138
М 27 Карпенко, В.Л. Історичний розвиток концепцій маркетингу в контексті переходу до концепції маркетингу відносин [Текст] / В. Л. Карпенко // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України. – 2018. – С. 74-75.
28. 339.3
К64 Кондратюк, І.В. Професійні продажі [Текст] : навч. посіб. для учнів/студ. проф. навч. закладів зі спец. "Комерційна справа" / І. В. Кондратюк, М. Я. Малініна за наук. ред. М.Г. Бойко. – Івано-Франківськ : "Лілея-НВ", 2015. – 192 с.
29. 339.9
І-48 Ільчук, П.Г. Проблеми формування та оцінювання маркетингових стратегій інтернаціоналізації українських підприємств [Текст] : монографія / П. Г. Ільчук. – Львів : Новий світ-2000, 2015. – 464 с.
Фонд Національної бібліотеки України імені В. І.
Вернадського
1.
Виноградова О. В.
Особливості маркетингу взаємовідносин на ринку ІТ-аутсорсингу у воєнний час [Електронний ресурс] / О. В. Виноградова, І. О. Совершенна, А. У. Єсмаханова // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2023. - № 25. - С. 65-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2023_25_13
2. Дубницький В. І.
Методичні аспекти трансформації маркетингу взаємодії та маркетингу взаємовідносин в процесах цифрової економіки [Електронний ресурс] / В. І. Дубницький, Т. С. Мішустіна, О. В. Овчаренко // Європейський вектор економічного розвитку. - 2022. - № 2. - С. 6–24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ever_2022_2_3
3. Власенко Н. А.
Рекламні особливості на ринку туристичних послуг, як універсалій "Маркетингу взаємовідносин" у контексті формування стратегії збуту в ключі PR-технологій створення лояльної поведінки споживача [Електронний ресурс] / Н. А. Власенко, Г. Г. Савіна, С. Ю. Савін, Р. М. Набока, К. В. Трухачова, М. В. Манзик // Вісник Херсонського національного технічного університету. - 2021. - № 3. - С. 200-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2021_3_25
4. Дзеніс В. О.
Маркетинговий інструментарій в управлінні взаємовідносинами підприємства [Електронний ресурс] / В. О. Дзеніс, М. І. Ус // Інфраструктура ринку. - 2020. - Вип. 42. - С. 164-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_42_30
5. Бєлова Т. Г.
Упровадження концепції маркетингу взаємовідносин у діяльність підприємств [Електронний ресурс] / Т. Г. Бєлова, А. І. Бутрій // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2019. - Вип. 28(1). - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2019_28(1)__7
6. Боліла С. Ю.
Аспекти розробки програм лояльності до продукції виробника м’ясопереробки з погляду маркетингу взаємовідносин [Електронний ресурс] / С. Ю. Боліла, Н. В. Кириченко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2020. - № 5. - С. 30-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2020_5_8
7. Коляденко В. А.
Прикладні засади розвитку маркетингової програми оператора комунікацій ПрАТ "ВФ Україна" з урахуванням впливу маркетингу взаємовідносин [Електронний ресурс] / В. А. Коляденко, Ю. В. Васильченко // Бізнес Інформ. - 2020. - № 11. - С. 462-467. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_11_67
8. Васюткіна Н. В.
Маркетинг взаємовідносин та партнерської взаємодії підприємств: концептуальні підходи, сучасні інструменти [Електронний ресурс] / Н. В. Васюткіна // Економіка і управління. - 2019. - № 1. - С. 5-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2019_1_3
9. Головчук Ю. О.
Маркетинг взаємовідносин як важливий елемент конкурентної маркетингової стратегії [Електронний ресурс] / Ю. О. Головчук, Л. В. Дибчук // Причорноморські економічні студії. - 2019. - Вип. 43. - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2019_43_16
10. Малахівська А. В.
Особливості комплексного управління лояльністю клієнтів авіакомпаній в системі сталих взаємовідносин на засадах соціально–відповідального маркетингу [Електронний ресурс] / А. В. Малахівська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - № 2. - С. 117-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2019_2_20
11. Микитенко В. Ю.
Оцінка ефективності маркетингу взаємовідносин на промисловому підприємстві [Електронний ресурс] / В. Ю. Микитенко, Р. Г. Долінськая // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. - 2013. - № 24. - С. 76-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpiay_2013_24_15
12. Богатирьова Г. А.
Соціально-етичний маркетинг як основа конструктивних взаємовідносин зі споживачами туристичних послуг [Електронний ресурс] / Г. А. Богатирьова, В. В. Барабанова // Торгівля і ринок України. - 2018. - № 1. - С. 144-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tiru_2018_1_20
13. Данніков О. В.
Маркетинг взаємовідносин в управлінні продажем туристичних послуг [Електронний ресурс] / О. В. Данніков, О. В. Кирилова // Інноваційна економіка. - 2013. - № 5. - С. 189-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_5_49
14. Трушкіна Н. В.
Обслуговування споживачів вугільної продукції в контексті концепції маркетингу взаємовідносин [Електронний ресурс] / Н. В. Трушкіна // Бізнес Інформ. - 2017. - № 4. - С. 410-416. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_4_68
15.
Лісун Я. В.
Теоретичні аспекти формування взаємовідносин у концепціях маркетингу [Електронний ресурс] / Я. В. Лісун // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 20, Вип. 2(1). - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2015_20_2(1)__17
16. Терещенко О.
Теоретичні засади формування маркетингу взаємовідносин на ринку страхування [Електронний ресурс] / О. Терещенко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2008. - Вип. 99-100. - С. 93-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2008_99-100_32
17. Чаплінський Ю. Б.
Інформаційне забезпечення маркетингу взаємовідносин [Електронний ресурс] / Ю. Б. Чаплінський, А. А. Чаплінська // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2012. - Вип. 3. - С. 246-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2012_3_46
18. Лагоцька Н. З.
Концептуальний зміст маркетингу партнерських взаємовідносин [Електронний ресурс] / Н. З. Лагоцька // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2009. - Вип. 3. - С. 164-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2009_3_21
19. Веселова М. Ю.
Маркетингове дослідження взаємовідносин між комерційними банками і клієнтами [Електронний ресурс] / М. Ю. Веселова // Вісник Академії праці і соціальних відносин Федерації профспілок України. - 2015. - № 1-2. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VAPSV_2015_1-2_11
20. Півень О. П.
Концептуальні питання маркетингу взаємовідносин. формування маркетингової ділової мережі фармацевтичного підприємства [Електронний ресурс] / О. П. Півень, І. В. Ткаченко // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2016. - Т. 2, № 3. - С. 56-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sphhc_2016_2_3_10
21. Нікульча В. А.
Сучасна концепція маркетингу взаємовідносин у діяльності підприємств [Електронний ресурс] / В. А. Нікульча // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Міжнародні відносини. - 2012. - № 21. - С. The Modern Concept of Marketing Relationships in Business Enterprises 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnum_2012_21_10
22. Семенча І.
Маркетинговий підхід банку до управління взаємовідносинами з клієнтами [Електронний ресурс] / І. Семенча, Є. Скворцова // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 10(3). - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10(3)__22
23. Жданова О. С.
Комплексний підхід до формування маркетингової політики промислового підприємства на основі аналізу взаємовідносин [Електронний ресурс] / О. С. Жданова // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2010. - Вип. 26(1). - С. 181-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2010_26(1)__39
24. Чаплінський Ю. Б.
Напрями впровадження маркетингу взаємовідносин у діяльність туристичного підприємства [Електронний ресурс] / Ю. Б. Чаплінський // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2013. - Вип. 2. - С. 249-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2013_2_47
|
|