Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

>>> Прошу допомогти з пошуком літератури для курсової з маркетингу на тему "Розвиток бренду та корпоративна ідентичність" (не старішу 2019 року)
>>>
1. Востряков О. В.
Структурний підхід до визначення видів корпоративної ідентичності підприємства [Електронний ресурс] / О. В. Востряков, Г. Л. Волохова // Стратегія економічного розвитку України. - 2020. - Вип. 47. - С. 42-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2020_47_6

2. Дубовик Н. А.
Цифровий брендинг: інноваційні підходи в контексті трансформації українського ринку в умовах війни [Електронний ресурс] / Н. А. Дубовик. // Здобутки економіки: перспективи та інновації. - 2024. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aecpi_2024_2_5

3. Жолобак В. М.
Імідж та брендування промислових підприємств [Електронний ресурс] / В. М. Жолобак, Т. В. Шепель // Інвестиції: практика та досвід. - 2023. - № 24. - С. 145-149.

4. Касян С. Я.
Міжнародне планування маркетингової стратегічної діяльності компанії: інформаційні технології просування бренду [Електронний ресурс] / С. Я. Касян, К. П. Пілова, Ю. М. Макуха // Економічний вісник Дніпровської політехніки. - 2022. - № 3. - С. 48-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2022_3_8

5. Князєва Т. В.
Формування відданості бренду на основі омнікального маркетингу [Електронний ресурс] / Т. В. Князєва, Г. С. Деревянкіна // Підприємництво та інновації. - 2022. - Вип. 25. - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pidinnov_2022_25_10

6. Корчинська О. О.
Окремі аспекти управління корпоративним іміджем підприємства [Електронний ресурс] / О. О. Корчинська // Агросвіт. - 2019. - № 10. - С. 46-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2019_10_8

7. Ліннік Ю. В.
Роль маркетингу у формуванні корпоративної культури та ідентичності [Електронний ресурс] / Ю. В. Ліннік // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали XІ міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2024 р. / ред. кол.: В. В. Малий [та ін.]. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 259-263
https://www.researchgate.net/profile/Abror-Rakhimov-2/publication/379777246_MATERIALI_XI_MIZNARODNOI_NAUKOVO-PRAKTICNOI_DISTANCIJNOI_KONFERENCII_m_Harkiv_21_berezna_2024_r/links/66195ce839e7641c0bbaf800/MATERIALI-XI-MIZNARODNOI-NAUKOVO-PRAKTICNOI-DISTANCIJNOI-KONFERENCII-m-Harkiv-21-berezna-2024-r.pdf#page=260

8. Олініченко К. С.
Маркетингові технології просування інноваційного продукту за допомогою брендингу [Електронний ресурс] / К. С. Олініченко, Г. Л. Чміль, О. М. Прядко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2023. - № 3. - С. 102-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2023_3_16

9. Павлов К. В.
Маркетинг: теорія і практика [Електронний ресурс] : підручник / К. В. Павлов, А. М. Лялюк, О. М.. Павлова. - Луцьк, 2022. – 408 с.
https://evnuir.vnu.edu.ua/bitstream/123456789/21558/1/%d0%9f%d0%86%d0%94%d0%a0_%d0%9c%d0%b0%d1%80%d0%ba%d0%b5%d1%82%d0%b8%d0%bd%d0%b3_%d0%94%d0%a0%d0%a3%d0%9a%20%d0%92%d0%90%d0%a0_01.11.2022.pdf

10. Погосян К. В.
Корпоративний імідж як чинник конкурентоспроможності компанії [Електронний ресурс] / К. В. Погосян, К. О. Литвиненко // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2020. - Т. 31(70), № 2(2). - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2020_31(70)_2(2)__7

11. Подра О. П.
Особливості розроблення та реалізації стратегії розвитку бренду підприємства в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] / О. П. Подра, Н. Я. Петришин // Management and entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2022. - Vol. 4, numb. 2. - С. 79-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/meu_2022_4_2_12

12. Поручинська І. В.
Бренд як фактор успішного маркетингу (на прикладі бренду футбольного клубу) [Електронний ресурс] / І. В. Поручинська, В. І. Поручинський, А. М. Слащук // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2022. - № 24. - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2022_24_18

13. Потапюк І. П.
Теоретичні аспекти брендингу у маркетинговій діяльності підприємства [Електронний ресурс] / І. П. Потапюк, А. Р. Дмитренко, Ю. О. Щербакова // Приазовський економічний вісник. - 2022. - Вип. 3. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/priaev_2022_3_9

14. Решетнікова О. В.
Доцільність формування глобалізації бренду в сучасному середовищі міжнародного маркетингу [Електронний ресурс] / О. В. Решетнікова, В. І. Даниленко, Т. В. Дядик // Економічний простір. - 2022. - № 178. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2022_178_3

15. Савченко Н. М. Роль бренду в сталому розвитку підприємства / Н. М. Савченко, Р. О. Савченко, Л. А. Суліменко // Наукові горизонти. – 2020. – № 8 (93). – С. 31–38. http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/11104

16. Самчук В.
Подієвий маркетинг у стратегії просування бренду [Електронний ресурс] / В. Самчук // Scientia Fructuosa. - 2022. - № 5. - С. 113-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2022_5_9

17. Скригун Н. П.
Особливості та психологія ціноутворення брендів: маркетинговий аспект [Електронний ресурс] / Н. П. Скригун, Л. В. Капінус, Д. С. Гайдуков // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2021. - Вип. 3. - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cxeebu_2021_3_11

18. Чаплінський Ю.
Інструменти PR у реалізації програми лояльності до бренду підприємства [Електронний ресурс] / Ю. Чаплінський, О. Бозуленко // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2022. - Вип. 4. - С. 55-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2022_4_7

19. Шедякова Т. Є.
Особливості брендингу глобальних компаній у міжнародному бізнесі [Електронний ресурс] / Т. Є. Шедякова, В. І. Шаповал, О. С. Шинкаренко // Вісник Дніпропетровського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України. Економічні науки. - 2021. - Вип. 2. - С. 13-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdndiceen_2021_2_4

20. Шульга О. А.
Організаційно-економічні засади формування корпоративного іміджу торговельного підприємства [Електронний ресурс] / О. А. Шульга // Причорноморські економічні студії. - 2022. - Вип. 77. - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2022_77_19