Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

>>> Прошу допомогти з пошуком літератури для курсової з маркетингу на тему "Маркетингові дослідження як передумова успішної діяльності фірми на ринку" (не старішу 2019 року)

Фонд НБ ХНУ

1.


Васильківський, Д.М. Маркетингові дослідження на підприємстві - критерій успіху фірми [Текст] / Д. М. Васильківський, В. Й. Бакай // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2006. – №2,Т.1. – С. 68-73.
2. 339.138
М 27 Довгунь, О.О. Знання Інтернет-маркетологів як рушій бізнесу [Текст] / О. О. Довгунь, М. Wysocki // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України. – 2018. – С. 58-60.

3.
Рзаєва, Т.Г. Маркетингові дослідження та аналітичні етапи їх здійснення [Текст] / Т. Г. Рзаєва, А. А. Слива // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2019. – №5. – С. 199-202.

4.
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2019: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. – 2020. – №1. – С. 4-29.

5.
Мейш, А.В. Маркетингові дослідження: їх роль та потреба у ринковій економіці [Текст] / А. В. Мейш, О. В. Матвійчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2020. – №3. – С. 80-84.

6.
Нагорна, О.В. Маркетингове дослідження агропродовольчої та промислової продукції: стан та перспективи розвитку [Текст] / О. В. Нагорна, О. Є. Кононова, Н. А. Даляк // Економіка @ держава. – 2020. – №10. – С. 63-67.

7.
Гвоздецька, І.В. Застосування елементів рефлексивного управління у маркетингу [Текст] / І. В. Гвоздецька // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2020. – №5. – С. 59-61.

8.
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2020 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. – 2021. – №1. – С 4-26.

9.
Ільїна, С. Дослідницький ринок України у 2020 - погляд через Prozorro [Текст] / С. Ільїна // Маркетинг в Україні. – 2021. – №1. – С. 26-31.

10.
Ковтун, Е.О. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень при здійсненні підприємством зовнішньоекономічної діяльності [Текст] / Е. О. Ковтун // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2021. – №1. – С. 197-202.

11. 339.138
М26 Григорук, П.М. Експериментальні методи сучасних маркетингових досліджень [Текст] / П. М. Григорук // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України. – 2020. – С. 35-37.

12.
Швец, В. Исследования для принятия решений [Текст] / В. Швец // Маркетинг в Україні. – 2021. – №4. – С. 46-48.

13.
Дума, О.І. Новітні технології маркетингових досліджень та аналізу ринку [Текст] / О. І. Дума, М. С. Мельник // Менеджмент та підприємництво в Україні : етапи становлення та проблеми розвитку. – 2021. – №2. Т.3. – С. 29-39.

14. 338
П78 Закрижевська, І.В. Визначення ефективності реклами шляхом маркетингових досліджень [Текст] / І. В. Закрижевська, Л. І. Муравська // Проблеми планування в ринкових умовах. – 2021. – С. 35-36.

15. 339.138
М26 Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України [Текст] : тези доп. ХVI міжнарод. наук.-практ. конф. (16-18 груд. 2021р.) / ред. кол.:Ковальчук С.В., Карпенко В.Л., Кравчик Ю.В. – Хмельницький : ХНУ, 2021. – 158 с.

16. 658
М26 Маркетинг в підприємницькій діяльності та управління продажем логістичних послуг [Текст] : підручник / С. Л. Литвиненко, О. С. Трегубов, В. С. Войцеховський [та ін.]. – Київ : Видавничий дім "Кондор", 2021. – 280 с.

17. 339.138
В61 Вовк, Н. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [Текст] : навч. посіб. / Н. Вовк. – Львів : Новий світ-2000, 2023. – 271 с.

Фонд Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського

1. Карбовська Л. О.
Дослідження впливу факторів маркетингового середовища на діяльність промислового підприємства [Електронний ресурс] / Л. О. Карбовська // Наукові праці МАУП. Економічні науки. - 2019. - Вип. 2. - С. 40-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npmaupe_2019_2_7
2. Багорка М. О.
Організація збутової діяльності та системи маркетингових досліджень на підприємстві [Електронний ресурс] / М. О. Багорка, І. Г. Кадирус, О. О. Миронова // Бізнес-навігатор. - 2022. - Вип. 2. - С. 54-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2022_2_9
3. Гудзь О. І.
Дослідження основних положень брендингу у контексті маркетингової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / О. І. Гудзь, О. Б. Мусійовська // Інфраструктура ринку. - 2020. - Вип. 40. - С. 164-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_40_31
4. Луцяк В. В.
Застосування сучасних методів дослідження в маркетинговій діяльності підприємства для визначення ринкових перспектив [Електронний ресурс] / В. В. Луцяк, Л. О. Чорна, А. О. Пронько. // Ефективна економіка. - 2020. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2020_1_12
5. Алєкперова Н. В.
Дослідження використання концепції холістичного маркетингу в діяльності фармацевтичної компанії України [Електронний ресурс] / Н. В. Алєкперова, М. А. Губар, Н. М. Сахнацька // Фармацевтичний журнал. - 2020. - Т. 75, № 1. - С. 20-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pharmazh_2020_75_1_5
6. Сигида Л. О.
Дослідження маркетингової діяльності мережі "аптека низьких цін" [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида, А. Г. Ілляшенко // Бізнес-навігатор. - 2019. - Вип. 6.1-1. - С. 234-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2019_6
7. Заруба В. Я.
Значення маркетингових досліджень у діяльності підприємств B2C сектору [Електронний ресурс] / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2019. - № 1. - С. 97-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2019_1_15
8. Яременко С. С.
Удосконалення маркетингової діяльності аптечної мережі на основі дослідження споживацьких уподобань [Електронний ресурс] / С. С. Яременко, Н. М. Ягупова К. В. Хасіна // Академічний огляд. - 2019. - № 1. - С. 78-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ao_2019_1_9
9. Яковицька О. С.
Значення і роль маркетингових досліджень в діяльності підприємств [Електронний ресурс] / О. С. Яковицька // Соціально-гуманітарний вісник. - 2018. - Вип. 23. - С. 172-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2018_23_39

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронна бібліотека” на сайті НБ ХНУ (http://lib.khnu.km.ua/asp/php_f/p1age_lib.php) - галузь знань «Маркетинг. Реклама»