Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

>>> Доброго дня, потрібен матеріал на дипломну роботу. Планування розвитку підприємств торгівлі

Планування розвитку підприємств торгівлі
Фонд НБ ХНУ


Корж, М.В. Системно ситуативний підхід до процесу маркетингового планування на підприємствах сфери послуг [Текст] / М. В. Корж, Т. О. Суслова, Д. О. Даниленко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2018. – №3,Т.2. – С. 210-213.


Мельник, Т.М. Зовнішня торгівля послугами у контексті постіндустріального розвитку України [Текст] / Т. М. Мельник // Економіка України. – 2018. – №9. – С. 26-36.


Балук, Н.Р. Розвиток маркетингових комунікацій торговельних підприємств [Текст] / Н. Р. Балук, Н. Ф. Басій, Ю. А. Дайновський // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2018. – №5,Т.2. – С. 18-21.


Білорус, О.Г. Нові закономірності та тенденції розвитку міжнародної торгівлі в глобальній економіці [Текст] / О. Г. Білорус, В. І. Власов // Фінанси України. – 2018. – №12. – С. 7-30.


Сіденко, В.Р. Мегатренди розвитку електронної торгівлі у контексті сучасної технологічної революції [Текст] / В. Р. Сіденко // Економіка України. – 2018. – №11-12. – С. 82-103.


Куцик, П. Тенденції та проблеми сучасного розвитку ринків у внутрішній торгівлі України [Текст] / П. Куцик, В. Апопій // Економіст. – 2018. – №11. – C. 17-23.


Безус, А.М. Перспективи інноваційного розвитку роздрібної торгівлі в Україні [Текст] / А. М. Безус, М. Б. Шевчун, П. І. Безус // Економіка @ держава. – 2019. – №5. – С. 24-29.


Кобеля, З.І. Тенденції розвитку оптової торгівлі в економіці ринкового типу [Текст] / З. І. Кобеля, О. І. Мельник, О. П. Метліцька // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2019. – №1. – C. 149-154.

339.3
У67 Управління якістю в торговельному бізнесі [Текст] : метод. вказівки до самостійного вивчення дисципліни для студентів спец. 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" / уклад.: А. С. Тельнов, С. Л. Решміділова. – Хмельницький : ХНУ, 2019. – 142с.

339.138
М 27 Балук, Н.P. Інтегровані маркетингові комунікації в торгівлі: перспективи розвитку [Текст] / Н. P. Балук, Н. Ф. Басій, Ю. А. Дайновський // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України. – 2018. – С. 15-16.

339.138
М 27 Жегус, О.В. Розвиток цифрового маркетингу в сфері роздрібної торгівлі [Текст] / О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва, Г. Л. Чміль // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України. – 2018. – С. 63-65.

339.138
М 27 Остапчук, О.В. Розвиток електронної торгівлі в Україні [Текст] / О. В. Остапчук, О. В. Козаченко // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України. – 2018. – С. 117-118.


Бойчук, І.В. Планування в маркетинговій діяльності підприємства [Текст] / І. В. Бойчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2019. – №5. – С. 25-28.

338
E67 Управління інноваціями у плануванні і маркетингу на засадах маржинального підходу : звіт про НДР (остаточний) :4Б-2017 / керівник Орлов О. О. ; викон.: С. В. Ковальчук [та ін.]. – Хмельницький : ХНУ, 2019. – 290 с.


Леськова, С.В. Якість персоналу роздрібного торговельного підприємства як результат його безперервного розвитку [Текст] / С. В. Леськова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2019. – №6. – С. 97-106.


Семенов, К.Л. Активізація маркетинг-логістичного забезпечення підприємств у виробничо-торговельних ланцюгах для розвитку ядра бізнесу [Текст] / К. Л. Семенов // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2019. – №6. – С. 159-166.


Гевко, В.Л. Моніторинг мережевих відносин в системі вітчизняної торгівлі: проблемні аспекти та основні вектори розвитку [Текст] / В. Л. Гевко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2019. – №6. – С. 268-271.

339.138
М27 Дурач, О.В. Сутність розроблення маркетингової товарної стратегії торговельного підприємства [Текст] / О. В. Дурач, В. Л. Карпенко // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України. – 2019. – С. 68-69.

339.138
М27 Крикавський, Є.В. Дослідження тенденцій розвитку роздрібної торгівлі України [Текст] / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України. – 2019. – С. 79-81.

339.138
М27 Хмарський, І.О. Система управління комерційною діяльністю торговельного підприємства [Текст] / І. О. Хмарський, С. В. Ковальчук // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України. – 2019. – С. 213-215.


Підприємництво, торгівля та біржова діяльність [Електронний ресурс] : підручник / за заг. ред. д.е.н., проф. І.М. Сотник. – Суми : ВТД "Університетська книга", 2018. - Систем.вимоги: Adobe Reader/ Foxit Reader. - Режим доступу: доступний тільки для користувачів НБ ХНУ. – Назва з екрана.


Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій [Електронний ресурс] : монографія / за ред. проф. Р.В. Федоровича. – Тернопіль : ФОП Шпак В. Б., 2017. - Систем.вимоги: Adobe Reader/ Foxit Reader. - Режим доступу: доступний тільки для користувачів НБ ХНУ. – Назва з екрана.

658.8
Г12 Гавенко, М.С. Формування конкурентної стратегії торговельного підприємства : дис. ... д-ра філос. : 076 / М. С. Гавенко. – Хмельницький : ХНУ, 2020. – 293с.


Боковець, В.В. Електронна торгівля її значення для розвитку бізнесу [Текст] / В. В. Боковець, Л. П. Давидюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2021. – №1. – С. 210-214.


Мізіна, O.В. Сучасні тенденції в формуванні маркетингової стратегії торговельних підприємств [Текст] / O. В. Мізіна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2021. – №2. – С. 121-127.


Статистичний аналіз розвитку світового ринку електронної торгівлі [Текст] / Л. Ю. Сагер, Л. О. Сигида, Я. B. Решетняк, К. В. Шевченко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2021. – №4. – С. 132-137.

339.138
В48 Вініченко, С.А. Формування маркетингових стратегій розвитку підприємства на ринку продукції бджільництва : дис. ... д-ра філос. : 075 / С. А. Вініченко. – Хмельницький, 2021. – 265с.

338
П78 Ковальчук, С.В. Застосування чат-ботів при плануванні маркетингової комунікативної стратегії [Текст] / С. В. Ковальчук, А. А. Рясних // Проблеми планування в ринкових умовах. – 2021. – С. 110-112.

338
П78 Ковальчук, С.В. Планування маркетингової політики комунікацій для просування торгової марки «Парижанка» [Текст] / С. В. Ковальчук, Т. О. Огороднік // Проблеми планування в ринкових умовах. – 2021. – С. 116-121.


Шевченко, І. Цифрова трансформація японської економіки та перспективи впровадження досвіду в розвиток цифрової торгівлі України [Текст] / І. Шевченко, І. Зварич // Вісник економіки. – 2023. – №1. – C. 94-108.

Фонд Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського

1. Забродська Л. Д.
Методи планування розвитку економічного потенціалу торговельного підприємства [Електронний ресурс] / Л. Д. Забродська, М. А. Дядюк, Н. П. Ушакова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 2. - С. 168-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_2_27
2. Ткаченко Н. М.
Роль планування в розвитку торговельного підприємства [Електронний ресурс] / Н. М. Ткаченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 1. - С. 368-374. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_1_54
3. Жегус О. В.
Методичні аспекти планування розвитку роздрібної торговельної мережі на макрорівні [Електронний ресурс] / О. В. Жегус, В. Л. Соболев // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2014. - Вип. 2. - С. 250-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2014_2_27
4. Перетокін А. Г.
Історія розвитку та перспективні плани торговельно-виробничої компанії "Ольвія" [Електронний ресурс] / А. Г. Перетокін, Ю. П. Дірявка, К. І. Яковишена, К. І. Устенко // Грані. - 2015. - № 8. - С. 123-129 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2015_8_23
5. Запорожченко О. Ю.
Екологічні шляхи розвитку об’ємно-планувальних рішень торгівельно-розважальних комплексів [Електронний ресурс] / О. Ю. Запорожченко // Проблеми розвитку міського середовища. - 2018. - Вип. 1. - С. 39-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Prms_2018_1_7
6. Козуб С. О.
Система планування на торговельному підприємстві: сутність і критерії оцінювання [Електронний ресурс] / С. О. Козуб // Бізнес Інформ. - 2019. - № 12. - С. 192-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_12_28
7. Коптєва Г. М.
Стратегічне планування як процес забезпечення економічної безпеки бізнес- процесів підприємства торгівлі [Електронний ресурс] / Г. М. Коптєва // Бізнес-навігатор. - 2020. - Вип. 3. - С. 95-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2020_3_17
8. Гринько Т. В.
Підходи до впровадження стратегічного планування на торговельних підприємствах [Електронний ресурс] / Т. В. Гринько, І. О. Андросова // Проблеми економіки. - 2020. - № 4. - С. 146-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2020_4_19
9. Гавриш О. М.
Планування торговельної діяльності підприємств на міжнародних ринках [Електронний ресурс] / О. М. Гавриш, Т. В. Капелюшна, В. П. Пильнова // Підприємництво і торгівля. - 2020. - Вип. 27. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2020_27_5
10. Зубко Д. О.
Стратегічне планування архітектури брендів торговельного підприємства [Електронний ресурс] / Д. О. Зубко // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2020. - № 3. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2020_3_19
11. Латишева О. В.
Використання різних нотацій моделювання бізнес-процесів торговельного підприємства для планування його діяльності [Електронний ресурс] / О. В. Латишева, М. В. Недвига, Ю. В. Наконечна // Вісник економічної науки України. - 2021. - № 1. - С. 91-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Venu_2021_1_14
12. Блакита Г. В.
Планування оборотних активів як індикатор забезпечення фінансової конкурентоспроможності підприємства торгівлі [Електронний ресурс] / Г. В. Блакита // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2020. - № 11(1). - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2020_11(1)__5
13. Медзатий М. С.
Порівняльний аналіз прогнозу і планування продажів консервації та пива на ринку роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / М. С. Медзатий // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2018. - № 21(2). - С. 58-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2018_21(2)__14
14. Головко Т. В.
Показники оцінки ефективності та якості розроблених планів грошових потоків підприємств торгівлі [Електронний ресурс] / Т. В. Головко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2017. - Вип. 22(1). - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2017_22(1)__22
15. Коблянська І. І.
Стратегічне планування діяльності торговельного центру на основі KPI [Електронний ресурс] / І. І. Коблянська, Н. В. Стоянець // Інтелект XXI. - 2021. - № 4. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2021_4_4
16. Красовська Ю. В.
Поточне планування діяльності торговельного підприємства та роль у ньому трансферного ціноутворення [Електронний ресурс] / Ю. В. Красовська, О. М. Подлевська // Причорноморські економічні студії. - 2019. - Вип. 38(1). - С. 114-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2019_38(1)__24
17. Жмурко Д. С.
Удосконалення кадрового планування на прикладі торгової організації ТОВ "Епіцентр К" [Електронний ресурс] / Д. С. Жмурко, М. М. Кудінова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2018. - Вип. 29(1). - С. 145-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2018_29(1)__35
18. Сафонов Ю. М.
Забезпечення системи планування результатів діяльності торговельного підприємства [Електронний ресурс] / Ю. М. Сафонов, О. В. Побережець // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2017. - Т. 2, вип. 1. - С. 124-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2017_2_1_22
19. Головко Т. В.
Побудова процесу планування грошових потоків на підприємствах торгівлі [Електронний ресурс] / Т. В. Головко // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2017. - Вип. 1-2. - С. 105-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2017_1-2_11
20. Забродська Л. Д.
Методи планування розвитку економічного потенціалу торговельного підприємства [Електронний ресурс] / Л. Д. Забродська, М. А. Дядюк, Н. П. Ушакова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 2. - С. 168-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_2_27
21. Ткаченко Н. М.
Роль планування в розвитку торговельного підприємства [Електронний ресурс] / Н. М. Ткаченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 1. - С. 368-374. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_1_54
22. Ткаченко Н. М.
Принципи планування в системі управління торговельним підприємством [Електронний ресурс] / Н. М. Ткаченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 361-368. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_54
23. Ситник Г. В.
Стратегічне фінансове планування в системі управління підприємством торгівлі [Електронний ресурс] / Г. В. Ситник // Бізнес Інформ. - 2013. - № 9. - С. 359-369. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_9_60