Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

>>> Доброго дня, цікавить література щодо написання наукової роботи з маркетинговго менеджменту
1. 330.341.1
М55 Механізм стратегічного управління інноваційним розвитком [Текст] : монографія. – Суми : Університетська книга, 2010. – 432с

2. 658.8
К56 Ковальчук, С.В. Актуалізація маркетингових стратегій в контексті інноваційного розвитку промислових підприємств [Текст] : монографія / С. В. Ковальчук. – Хмельницький : Поліграфіст, 2012. – 280с.

3.
Ковальчук, С.В. Актуальні проблеми застосування маркетинг-менеджменту в зовнішньоекономічній діяльності підприємств [Текст] / С. В. Ковальчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2014. – №5,Т.2. – С. 171-176.

4.
Степанюк, Н.С. Маркетинг-менеджмент підприємства в умовах глобалізації [Текст] / Н. С. Степанюк, Я. О. Стецюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2014. – №5,Т.2. – С. 181-173.

5. 658.7/.8
К55 Кобець, Д.Л. Система маркетинг-менеджменту діяльності промислових підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Д. Л. Кобець. – Львів, 2015. – 20 c.

6.
Живко, З.Б. Маркетинг-менеджмент як особливий напрям управління агропромисловими підприємствами [Текст] / З. Б. Живко, Г. Я. Левків, Г. М. Мельникович // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2015. – №3,Т.2. – С. 43-47.

7.
Стрельбіцький, П.А. Теоретичні основи управління маркетингом. Маркетинг менеджмент [Текст] / П. А. Стрельбіцький, А. В. Фурса // Вісник Кам`янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. – 2014. – №9. – С. 340-349.

8.
Нижник, І.В. Маркетингове стратегічне управління підвищенням конкурентоспроможності підприємства [Текст] / І. В. Нижник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2015. – №4,Т.2. – С. 112-115.

9.
Кулаков, В.І. Маркетингово-управлінські напрями адаптації підсистем підприємства до ринкових тенденцій [Текст] / В. І. Кулаков // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2015. – №4,Т.3. – С. 158-162.

10.
Левків, Г.Я. Стратегічне планування підприємств у середовищі "маркетинг-менеджмент" [Текст] / Г. Я. Левків // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2016. – №3,Т.2. – С. 239-244.

11.
Ковальчук, С.В. Маркетинговий інструментарій в антикризовому управлінні підприємством [Текст] / С. В. Ковальчук, Т. В. Лень // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2016. – №2,Т.2. – С. 58-61.

12.
Савчук, В.А. Маркетингове управління на ринку органічної агропродовольчої продукції [Текст] / В. А. Савчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2016. – №5,Т.1. – С. 150-156.

13.
Гавенко, М.С. Клієнтоорієнтоване маркетингове управління роздрібним торговельним підприємством [Текст] / М. С. Гавенко, А. О. Зімонін, С. В. Ковальчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2016. – №5,Т.2. – С. 112-119.

14.
Яцишина, Л. Бренд-менеджмент і маркетингові технології [Текст] / Л. Яцишина // Маркетинг в Україні. – 2015. – №6. – С. 12-14.

15.
Левків, Г.Я. Інформаційні аспекти впровадження інноваційної моделі управління маркетингом підприємств АПК [Текст] / Г. Я. Левків, З. Б. Живко, М. І. Копитко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – №4. – C. 138-142.

16.
Левків, Г.Я. Значення та використання елементів проектного маркетингового менеджменту на прикладі підприємств АПК [Текст] / Г. Я. Левків, О. Р. Сватюк, В. В. Маковий // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2018. – №3,Т.2. – С. 214-219.

17. 339.138
М27 Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України [Текст] : тези доп. XIII міжнар. наук.-практ. конф., (Хмельницький - Кам.-Подільський, 29 листоп. - 1 груд. 2018 р.). – Хмельницький : ХНУ, 2018. – 240 с.

18. 339.138
Я93 Яцишина, Л.К. Маркетинговий менеджмент [Текст] : навч. посіб. / Л. К. Яцишина. – Київ : Медінформ, 2013. – 323 с.

19. 339.138
М 27 Дмитрів, А. Нові тенденції маркетингового менеджменту у контексті діджиталізації функцій маркетингу [Текст] / А. Дмитрів, Я. Гаврись // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України. – 2018. – С. 55-56.

20.
Рзаєва, Т.Г. Маркетинг-менеджмент: сутність, ознаки, характеристики та перспективи розвитку [Текст] / Т. Г. Рзаєва, Т. В. Галачинська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2019. – №5. – С. 191-194.

21.
Солнцев, С.О. Маркетинг-менеджмент квазіінтеграційних структур на основі машинобудівних підприємств [Текст] / С. О. Солнцев, Ж. М. Жигаленкевич // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2019. – №5. – С. 220-223.

22. 339.138
М27 Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України [Текст] : тези доп. XIV міжнар. наук.-практ. конф., (Хмельницький - Сатанів, 28 - 30 листоп. 2019 р.) / ред. комітет: С.В. Ковальчук та ін. – Хмельницький : ХНУ, 2019. – 228 с.

23.
Стадник, В.В. Акцентуація ролі маркетингової складової системи менеджменту туристичного підприємства в контексті його конкурентоспроможності [Текст] / В. В. Стадник, Л. О. Гризовська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2019. – №6. – С. 176-183.

24.
Салькова, І.Ю. Рефлексивні засади маркетинг-менеджменту персоналу підприємств за умов екологізації сільськогосподарського виробництва [Текст] / І. Ю. Салькова, Л. В. Тарасович // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2020. – №6. – С. 199-203.

25. 339.138
М26 Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України [Текст] : тези доп. XV міжнар. наук.-практ. конф., (Хмельницький, 26-28 листоп. 2020 р.) / ред. комітет: С.В. Ковальчук та ін. – Хмельницький : ХНУ, 2020. – 179 с.

1.
Маркетинговий менеджмент: модель smart для встановлення мети маркетингу [Електронний ресурс] // Маркетинг і цифрові технології. - 2020. - Т. 4, № 1. - С. 4-5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2020_4_1_3
Попередній перегляд: Завантажити - 551.083 Kb Зміст випуску Цитування
2.
Зінченко О. А.
Маркетинговий менеджмент аграрних підприємств в контексті міжнародного бізнесу [Електронний ресурс] / О. А. Зінченко, А. Е. Арутюнян // Науковий погляд: економіка та управління. - 2020. - № 4. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2020_4_3
Попередній перегляд: Завантажити - 447.73 Kb Зміст випуску Цитування
3.
Орлова К. Є.
Визначення категоріального апарату маркетинг-менеджменту [Електронний ресурс] / К. Є. Орлова, Т. Ю. Мельник // Економіка, управління та адміністрування. - 2020. - № 2. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2020_2_7
Попередній перегляд: Завантажити - 498.579 Kb Зміст випуску Цитування
4.
Мартинюк О. А.
Особливості розвитку ІТ-аутсорсингу як інноваційного інструменту маркетингового менеджменту під час пандемії COVID-19 [Електронний ресурс] / О. А. Мартинюк, Д. Ю. Луньов, Л. А. Бахчиванжи // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2020. - Вип. 46. - С. 30-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2020_46_6
Попередній перегляд: Завантажити - 540.415 Kb Зміст випуску Цитування
5.
Ковальська В. С.
Сутність і структура маркетингової компетентності менеджерів освіти в умовах розбудови ринково-орієнтованої національної освітньої системи [Електронний ресурс] / В. С. Ковальська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2019. - № 64. - С. 62-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2019_64_8
Попередній перегляд: Завантажити - 265.858 Kb Зміст випуску Цитування
6.
Бабко Н. М.
Маркетингове управління: особливості імплементації в систему менеджменту аграрних підприємств [Електронний ресурс] / Н. М. Бабко, С. М. Калініченко, А. В. Микитась, Л. С. Харчевнікова // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 202. - С. 299-307. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_202_32
Попередній перегляд: Завантажити - 499.245 Kb Зміст випуску Цитування
7.
Ганжуренко І. В.
Трансформація механізмів та систем менеджменту маркетингово-збутової та логістичної діяльності аграрних підприємств та об`єднань [Електронний ресурс] / І. В. Ганжуренко // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 202. - С. 438-449. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_202_44
Попередній перегляд: Завантажити - 386.404 Kb Зміст випуску Цитування
8.
Мандич О. В.
Маркетинговий менеджмент як основа забезпечення конкурентоспроможного розвитку аграрних підприємств [Електронний ресурс] / О. В. Мандич // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 206. - С. 252-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_206_25
Попередній перегляд: Завантажити - 441.849 Kb Зміст випуску Цитування
9.
Єфремова Н. О.
Особливості імплементації маркетингових інновацій в операційний менеджмент комерційно-підприємницької діяльності суб’єктів агробізнесу [Електронний ресурс] / Н. О. Єфремова // Галицький економічний вісник. - 2019. - № 6. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2019_6_9
Попередній перегляд: Завантажити - 2.86 Mb Зміст випуску Цитування
10.
Муллер М. В.
Місце бренду у маркетинговому менеджменті підприємства [Електронний ресурс] / М. В. Муллер // Молодий вчений. - 2018. - № 4(2). - С. 819-823. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_4(2)__110
Попередній перегляд: Завантажити - 170.84 Kb Зміст випуску Цитування
11.
Филоненко В. В.
Бренд-менеджмент в системі маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / В. В. Филоненко // Соціально-гуманітарний вісник. - 2018. - Вип. 24. - С. 91-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2018_24_59
Попередній перегляд: Завантажити - 1.128 Mb Зміст випуску Цитування
12.
Гегедош К. В.
Маркетинговий менеджмент у системі транскордонного єврорегіонального співробітництва [Електронний ресурс] / К. В. Гегедош // Регіональна економіка. - 2018. - № 3. - С. 44-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2018_3_8
Попередній перегляд: Завантажити - 426.952 Kb Зміст випуску Цитування
13.
Джинджоян В. В.
Застосування елементів проектного маркетингового менеджменту для управління збутом туристичних підприємств [Електронний ресурс] / В. В. Джинджоян. // Ефективна економіка. - 2018. - № 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2018_5_18
Попередній перегляд: Завантажити - 201.137 Kb Зміст випуску Цитування
14.
Чупир О. М.
Аналіз інструментів маркетингової комунікаційної політики підприємства в системі менеджменту організації [Електронний ресурс] / О. М. Чупир, О. Є. Сичова // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2017. - Вип. 57. - С. 144-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2017_57_22
Попередній перегляд: Завантажити - 494.702 Kb Зміст випуску Цитування
15.
Гегедош К. В.
Теоретичні передумови зародження інтерактивного маркетингу в системі менеджменту транскордонного економічного співробітництва [Електронний ресурс] / К. В. Гегедош // Бізнес Інформ. - 2017. - № 6. - С. 275-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_6_44
Зроблено спробу охарактеризувати основні теоретичні аспекти маркетингу в транскордонній співпраці. Виявлено, що за сучасних умов розвитку ІТ-сфери набувають вагомої актуальності застосування переваг саме інтерактивного маркетингу та інтеграція його в міжнародні регіональні транскордонні економічні відносини. Запропоновано авторську концепцію використання інтерактивного маркетингу для подальшого вдосконалення взаємодії суб`єктів суміжних країн у різних сферах транскордонного співробітництва (ТКС). Розроблено макет інтерфейсу веб-сайту інтерактивного транскордонного бізнес-центру на прикладі єврорегіонального утворення країн - членів Міжрегіональної Асоціації "Карпатський Єврорегіон". На сьогоднішній день однією з головних проблем розвитку ТКС є відсутність налагодженого механізму взаємодії "місцеві органи влади - агенції регіонального розвитку - бізнес-структури". Проте, розробивши модель розвитку транскордонної економіки на основі використання засад інтерактивного маркетингу, прикордонні території по обидва боки кордону зможуть якісніше розвивати регіональну економіку та, як наслідок - соціальне благополуччя території загалом.
Попередній перегляд: Завантажити - 541.433 Kb Зміст випуску Реферативна БД Цитування
16.
Данкеєва О. М.
Спрямованість діяльності комплексу мерчандайзингу в системі маркетингового менеджменту [Електронний ресурс] / О. М. Данкеєва // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2017. - Вип. 6(1). - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evzdia_2017_6(1)__17
Попередній перегляд: Завантажити - 620.454 Kb Зміст випуску Цитування
17.
Шлапак О. А.
Застосування концепції маркетинг-менеджменту у діяльності підприємств в інтернет-середовищі [Електронний ресурс] / О. А. Шлапак. // Ефективна економіка. - 2017. - № 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2017_6_15
Попередній перегляд: Завантажити - 164.942 Kb Зміст випуску Цитування
18.
Ключник А. В.
Переваги впровадження маркетингового менеджменту на будівельному підприємстві [Електронний ресурс] / А. В. Ключник // Причорноморські економічні студії. - 2017. - Вип. 20. - С. 45-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_20_11
Попередній перегляд: Завантажити - 186.811 Kb Зміст випуску Цитування
19.
Ковшова І. О.
Наукові підходи до визначення маркетингового менеджменту [Електронний ресурс] / І. О. Ковшова // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2017. - Т. 2, вип. 1. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2017_2_1_13
Попередній перегляд: Завантажити - 633.759 Kb Зміст випуску Цитування
20.
Єгоров М. Ю.
Аналіз впровадження системи маркетингового менеджменту на вітчизняних підприємствах [Електронний ресурс] / М. Ю. Єгоров, Т. В. Аверіхіна // Економіка. Фінанси. Право. - 2017. - № 6(1). - С. 7-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2017_6(1)__4
Попередній перегляд: Завантажити - 726.75 Kb Зміст випуску Цитування
21.
Ковшова І. О.
Форми реалізації сучасного маркетингового менеджменту на підприємстві [Електронний ресурс] / І. О. Ковшова // Інноваційна економіка. - 2017. - № 3-4. - С. 174-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2017_3-4_29
Попередній перегляд: Завантажити - 611.247 Kb Зміст випуску Цитування
22.
Редько В. Є.
Розвиток маркетингового менеджменту в системі управління підприємством [Електронний ресурс] / В. Є. Редько, К. В. Пипка. // Ефективна економіка. - 2017. - № 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2017_12_74
Попередній перегляд: Завантажити - 324.552 Kb Зміст випуску Цитування