Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

>>> >>> >>> Професійна готовність майбутніх психологів для роботи з дітьми, позбавлених батьківського

Стасюк, Г. Охорона дітей, позбавлених батьківського піклування, в історичному розвитку [Текст] / Г. Стасюк // Право України. – 2005. – №2. – С. 108-111.





Голуб, О. Виховання самостійності у першокласників шкіл-інтернатів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування [Текст] / О. Голуб // Рідна школа. – 2006. – №6. – С. 27-29.





Кримчак, Л. Робота з учнівською молоддю, позбавленою батьківського піклування, у ПТНЗ [Текст] / Л. Кримчак // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2006. – №3. – С. 111-117.





Волкова, В.В. Формування готовніості до сімейного життя у дітей-сиріт у діяльності практичного психолога [Текст] / В. В. Волкова // Практична психологія та соціальна робота. – 2008. – №6. – С. 40-48.





Макійчук, Т. Правове забезпечення соціальної підтримки дітей, які не мають належного батьківського піклування, до надання їм юридичного статусу дитини-сироти чи дитини, позбавленої батьківського піклування [Текст] / Т. Макійчук // Підприємництво, господарство і право. – 2008. – №9. – С. 107-112.





Зілковська, Л. Проблеми захисту прав дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування , на житло [Текст] / Л. Зілковська // Університетські наукові записки. – 2008. – №4. – С. 136-140.





Донник, М. Соціалізація молоді, позбавленої батьківського піклування, в умовах соціального гуртожитку [Текст] / М. Донник // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2009. – №1. – С. 16-21.





Черновалюк, Ю. Патронат як форма сімейного влаштування дітей -сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування за законодавством України [Текст] / Ю. Черновалюк // Університетські наукові записки. – 2009. – №1. – С. 134-138.





Скрипник, А.В. Соціально-педагогічна підтримка дітей, позбавлених батьківського піклування: змістовий аспект [Текст] / А. В. Скрипник // Педагогіка і психологія. – 2010. – №3. – С. 33-41.





Губенко, О.В. Творча діяльність як фактор реабілітації дітей, що зазнали насильства в сім`ї та мають затримки розумової діяльності [Текст] / О. В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота. – 2010. – №12. – С. 29-33.





Володіна, О. Організація роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування [Текст] / О. Володіна // Соціальний педагог. – 2011. – №1. – С. 27-31.





Черновалюк, Ю. Удосконалення форм влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування [Текст] / Ю. Черновалюк // Університетські наукові записки. – 2011. – №2. – С. 126-129.





Бойко, Ж. Прийомна сім`я як альтернативна форма влаштування дітей, позбавлених батьківського піклування [Текст] / Ж. Бойко // Підприємництво, господарство і право. – 2011. – №11. – С. 94-96.





Кузнецов, В.Н. Вопросы выявления нарушений развития психических функций в раннем детстве [Текст] / В. Н. Кузнецов // Практична психологія та соціальна робота. – 2012. – №2. – С. 39-47.





Рябцева, Н. Освітній рівень-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, як фактор трудових ресурсів України [Текст] / Н. Рябцева // Україна: аспекти праці. – 2012. – №1. – С. 20-26.





Бойко, Ж. Форми влаштування дітей, позбавлених батьківського піклування [Текст] / Ж. Бойко // Підприємництво, господарство і право. – 2012. – №6. – С. 65-68.





Петрова, С. Створення умов для соціалізації дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки [Текст] / С. Петрова // Завуч. – 2013. – №1. – С. 22-23.





Исаев, Д.Н. Предупреждение реакций дезадаптации (кризисных состояний) [Текст] / Д. Н. Исаев // Практична психологія та соціальна робота. – 2013. – №3. – С. 56-61.





Лірук, Н. Організація роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування. Семінар-практикум для практичних психологів та соціальних педагогів [Текст] / Н. Лірук, Т. Васильчук // Соціальний педагог. – 2013. – №3. – С. 7-17.





Охріменко, О. Соціальна компетентність дітей, позбавлених батьківського піклування. Особливості формування [Текст] / О. Охріменко // Соціальний педагог. – 2013. – №11. – С. 29-30.





Доннік, М.С. Система соціально-педагогічної діяльності соціального гуртожитку, спрямована на соціалізацію молоді, позбавленої батьківського піклування [Текст] / М. С. Доннік // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2013. – №4. – С. 27-36.





Заика, Е.В. Комплекс коррекционно-развивающих упражнений для развития у школьников внутреннего плана действий, внимания памяти и самоконтроля [Текст] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. – 2014. – №2. – С. 22-28.





Поліщук, Т. Формування навичок усвідомленого батьківства. Діти-cupomu та діти, позбавлені батьківського піклування, в ПТНЗ [Текст] / Т. Поліщук // Соціальний педагог. – 2014. – №4. – С. 15-18.





Фещенко, Н. Діти трудових мігрантів [Текст] / Н. Фещенко // Психолог. – 2014. – №24. – С. 33-36.





Петрусевич, 0.І. Особливості роботи практичного психолога з дітьми — вимушеними мігрантами [Текст] / 0. І. Петрусевич // Трудове навчання в школі. – 2015. – №9. – С. 36-38.





Третинникова, Л. Соціальний захист: діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування [Текст] / Л. Третинникова // Соціальний педагог. – 2015. – №5. – С. 14-41.





Рєпнова, Т. Вплив екстремальних умов на особистість дитини [Текст] / Т. Рєпнова // Психолог. – 2015. – №11-12. – С. 4-16.





Худякова, Н. Профілактика негативних наслідків стресу в дітей [Текст] / Н. Худякова // Психолог. – 2015. – №11-12. – С. 31-34.





Залеська, О. Діти в умовах травматичної кризи [Текст] / О. Залеська // Психолог. – 2015. – №11-12. – С. 35-38.





Місецька, А. Діти "групи ризику". Шляхи індивідуального підходу [Текст] / А. Місецька // Психолог. – 2011. – №35-36. – С. 36-41.





Моісеєнко, К. Діти і розлучення батьків. Психологічний супровід [Текст] / К. Моісеєнко // Соціальний педагог. – 2011. – №10. – С. 7-9.





Бурлака, О. Види соціальної допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування [Текст] / О. Бурлака // Підприємництво, господарство і право. – 2016. – №11. – С. 89-93.





Микитин, В. Інститут усиновлення як пріоритетна форма влаштування дітей-сиріт, та дітей позбавлених батьківського піклування [Текст] / В. Микитин // Актуальні проблеми правознавства. – 2017. – №2. – С. 69-74.





Сухорукова, А. Правила захисту дітей під час сімейних конфліктів [Текст] / А. Сухорукова // Дзеркало тижня. – 2018. – 26 трав.-1 черв. (№20). – С. 13.





Брандес, О. Розвиток ефективного спілкування соціально незахищених дітей [Текст] / О. Брандес // Психолог. – 2019. – №10. – С. 90-95.





Посилено соціальний захист осіб з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які мають інвалідність [Текст] // Соціальний захист сьогодні. – 2020. – №11-12. – С. 40.





Толок, Н. Допомога дітям. Арттерапевтичні методи для роботи з переживаннями [Текст] / Н. Толок // Психолог. – 2020. – №11-12. – С. 42-50.



159.9
П12
Павелків, Р.В. Дитяча психологія [Текст] : навч. посіб. для самост. роботи студ. / Р. В. Павелків, О. П. Цигипало. – К. : Академвидав, 2010. – 376с. – (САМ!).



159.9
С13
Савчин, М.В. Вікова психологія [Текст] : навч. посіб. / М. В. Савчин, Л. П. Василенко. – 2-ге вид., доповн. – К. : Академвидав, 2011. – 384с.





159.9
К89
Кузікова, С.Б. Основи психокорекції [Текст] : навч. посіб. / С. Б. Кузікова. – Київ : Академвидав, 2012. – 320 с.



159.9
С13
Савчин, М.В. Вікова психологія [Текст] : навч. посіб. / М. В. Савчин, Л. П. Василенко. – 3-тє вид., перероб., доповн. – Київ : Академия, 2017. – 368 с.



37
А43
Ігумнова, О.Б. Особливості спілкування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в умовах інтернатних закладів [Текст] / О. Б. Ігумнова // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. – 2009. – Вип.5. – С. 37-39.



37
А43
Князюк, Л. Проблема статево-рольового становлення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування [Текст] / Л. Князюк, Г. А. Кошонько // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. – 2009. – Т.2 Вип.4.-Вип.4. – С. 36-37.





Кучманич І. М.
Вплив тренінгу на адаптацію дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у прийомних сім’ях / І. М. Кучманич, Г. М. Забарчук // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 2.12. - С. 113-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2014_2_12_23



Зайченко Н. І.
Соціально-педагогічна підтримка дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в Іспанії / Н. І. Зайченко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2013. - Вип. 192(1). - С. 170-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2013_192%281%29__29



Кузьмін В. В.
Концептуалізація соціально-психологічних процесів виникнення, формування й розвитку спільноти дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, їх інтеграція в сучасне суспільство / В. В. Кузьмін // Психологія: реальність і перспективи. - 2017. - Вип. 8. - С. 143-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2017_8_34



Крупник І. Р.
Особливості сімейних уявлень дітей позбавлених батьківського піклування / І. Р. Крупник // Психологічний часопис. - 2017. - № 6. - С. 75-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psch_2017_6_8




Бережна Л.
До проблеми соціалізації дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у закладах інтернатного типу / Л. Бережна // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(1). - С. 14-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_1_4




Коган О. В.
Основні напрямки соціально-педагогічної підтримки розумово відсталих дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у інтернатних закладах / О. В. Коган // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2011. - Вип. 17. - С. 90-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2011_17_25
піклування