>>> Добрий день. Допоможіть будь ласка підібрати літературу до курсової роботи на тему "Цінова політика підприємства: загальна характеристика, методи встановлення цін і регулювання"
>>> Дякую.
1. 338.5
Б48 Березін, О.В. Управління ціноутворенням [Текст] : навч. посіб. / О. В. Березін, Ю. В. Карпенко. – Суми : Університетська книга, 2017. – 176 с.
2.
Дудар, В. Формування цінових стратегій підприємств органічного сектору для досягнення маркетингових цілей [Текст] / В. Дудар // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2018. – №2. – C. 45-54.
3.
Ємельянов, О.Ю. Моделювання процесу ціноутворення на машинобудівну продукцію [Текст] / О. Ю. Ємельянов, А. Л. Висоцький, Т. О. Петрушка // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №2(847). – C. 81-87.
4.
Жуков, С.А. Оптимізація маркетингової цінової політики промислових підприємств [Текст] / С. А. Жуков, В. П. Федурця, Я. А. Громова // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – №6. – С. 213-219.
5.
Захарова, К.Ф. Об`єктивна необхідність та сутність регулювання цін [Текст] / К. Ф. Захарова // Вісник Кам`янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. – 2014. – №9. – С. 34-39.
6. 338
А43 Казьмірова, А.В. Процес встановлення нижньої межі ціни на нову продукцію [Текст] / А. В. Казьмірова, К. С. Думанська // Актуальні проблеми економіки в умовах глобальних викликів. – 2016. – Вип.11. – С. 48-51.
7. 334
П78 Олійник, О.В. Особливості державного регулювання політики ціноутворення в Україні [Текст] / О. В. Олійник, Н. В. Скринник // Проблеми розвитку підприємництва в Україні в контексті активізації процесів євроінтеграції. – 2016. – С. 98-102.
8.
Омецінська, І. Проблемні аспекти ціноутворення у вітчизняних підприємствах [Текст] / І. Омецінська, Н. Починок // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2017. – №3. – С. 75-87.
9.
Орлов, О.О. Зміна парадигми управління витратами, прибутком та цінами на машинобудівних підприємствах [Текст] / О. О. Орлов, С. Г. Рясних // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2019. – №3. – С. 7-11.
10.
Птащенко, Л.О. Іноземний досвід реалізації антимонопольної політики у сфері цінового регулювання [Текст] / Л. О. Птащенко, О. А. Рудич // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2014. – №3,Т.2. – С. 7-10.
11.
Сагайдак, М.П. Методичні підходи до формування і оцінки результативності цінової політики підприємства на нових ринках [Текст] / М. П. Сагайдак // Економіка @ держава. – 2014. – №12. – С. 24-29.
12. 339.138
М26 Тимофєєв, Д.Г. Формування маркетингової цінової політики підприємства [Текст] / Д. Г. Тимофєєв, С. В. Ковальчук // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України. – 2014. – С. 59-60.
13.
Цемків, Я.В. Методичні підходи до встановлення ціни на "проривні" товари [Текст] / Я. В. Цемків // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – №6(799). – С. 34-41.
14.
Чичкало-Кондрацька, І.Б. Методологічні підходи до вибору оптимального варіанту цінової стратегії аграрних підприємств [Текст] / І. Б. Чичкало-Кондрацька, М. В. Мокляк, Ю. М. Попова // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – №7. – С. 229-236.
15. Коваленко О. В.
Ефективна цінова політика як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства / О. В. Коваленко, О. В. Булана // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2018. - Вип. 4. - С. 88-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evzdia_2018_4_18
16. Золотарьов С. В.
Фінансово-економічні аспекти формування цінової політики підприємства / С. В. Золотарьов, В. А. Шевченко // Управління розвитком. - 2018. - № 2. - С. 68–74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2018_2_13
17. Мартінович В. Г.
Управління ціновою політикою як важливий елемент ефективного фінансового менеджменту підприємств / В. Г. Мартінович // Економіка. Фінанси. Право. - 2017. - № 12(2). - С. 40-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2017_12%282%29__12
18. Власюк В. Є.
Проблеми формування цінової політики підприємств / В. Є. Власюк, О. О. Олексієвець, К. В. Олішкевич // Молодий вчений. - 2017. - № 5. - С. 521-524. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_5_119
19. Люш В. О.
Обґрунтування цінової політики підприємства / В. О. Люш, О. В. Михайленко // Бізнес-навігатор. - 2017. - Вип. 3. - С. 160-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2017_3_37
20. Васюткіна Н. В.
Формування маркетингової цінової політики підприємства на збалансованому ціннісному підході / Н. В. Васюткіна // Економіка і управління. - 2017. - № 3. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2017_3_10
21. Осадчий О. В.
Шляхи удосконалення цінової політики підприємства / О. В. Осадчий // Економіка. Фінанси. Право. - 2016. - № 12(5). - С. 25-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2016_12%285%29__9
22. Івченко Є. А.
Стратегічне управління витратами в маркетинговій ціновій політиці підприємства / Є. А. Івченко, О. М. Серікова, Д. О. Карєпанова // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2016. - № 6. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2016_6_13
23. Чукурна О. П.
Вдосконалення методів маркетингового ціноутворення машинобудівних підприємств / О. П. Чукурна // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2016. - № 13. - С. 424-430. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2016_13_63
24. Звертайтесь до електронного каталогу на сайті бібліотеки ХНУ, розділ «Ціноутворення на підприємстві»
|
|