Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

>>> Планування маркетингової товарної політики туристичної фірми.
>>> Дякую!

1.


Забуранна, Л.В. Особливості комплексу маркетингу на підприємствах сфери туризму [Текст] / Л. В. Забуранна, К. В. Сіренко // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – №10. – С. 58-63.

2.
339.138
К21
Кардаш, В.Я. Маркетингова товарна політика [Текст] : навч.-метод. посiб. / В. Я. Кардаш. – К. : КНЕУ, 2000. – 124с.

3.
338.48
М26
Маркетинг турпродукту [Текст] : підручник / Ю. О. Карягін, З. І. Тимошенко, Т. О. Демура, Г. Б. Мунін. – К. : Кондор, 2009. – 394с. –

4.


Кирилова, О. Маркетинг на ринку туристичних послуг [Текст] / О. Кирилова // Маркетинг в Україні. – 2009. – №3. – С. 57-59.

5.


Кравчук, Н.В. Концептуальні основи стратегічного планування маркетингу туристичного підприємства [Текст] / Н. В. Кравчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №3,Т.2. – С. 23-26.

6.


Криховецький, І.З. Використання маркетингу на підприємствах туристичної галузі [Текст] / І. З. Криховецький // Економіка та держава. – 2014. – №1. – С. 47-49.

7.
338.48
Л84
Лук`янов, В.О. Маркетинг туристичного бізнесу [Текст] : навч. посіб. / В. О. Лук`янов, Г. Б. Мунін. – 2-ге вид., перероб. і допов. – К. : Кондор, 2012. – 336с. –

8.


Майорова, Н.І. Маркетингове планування туристичних підприємств [Текст] / Н. І. Майорова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №5,Т.2. – С. 121-125.

9.
338.48
М21
Мальська, М.П. Організація та планування діяльності туристичних підприємств: теорія та практика [Текст] : навч. посіб. / М. П. Мальська, О. Ю. Бордун. – К. : ЦУЛ, 2012. – 248с. –

10.
338.48
М90
Мунін, Г.Б. Маркетинг туризму: економіко-організаційні аспекти [Текст] : підручник / Г. Б. Мунін, В. О. Лук`янов, В. В. Гарагович під заг. ред. О.В. Лук`янова. – К. : Кондор, 2011. – 430с. –

11.


Некрасов, Р. Практика современного туризма уже не обходится без маркетинга [Текст] / Р. Некрасов // Маркетинг и реклама. – 2012. – №7-8. – С. 30-32.

12.
338.48
П68
Правик, Ю.М. Маркетинг туризму [Текст] : підручник / Ю. М. Правик. – К. : Знання, 2008. – 303с. – (Вища освіта ХХ1 століття). –

13.


Прочан, А. Особливості маркетингу туристичних підприємств як складова сфери послуг в умовах трансформаційних перетворень [Текст] / А. Прочан // Держава та регіони. – 2012. – №1. – С. 152-155.

14.
338.48
Р90
Рутинський, М.Й. Сільський туризм [Текст] : навч. посіб. / М. Й. Рутинський, Ю. В. Зінько. – К. : Знання, 2006. – 271с. –

15.
339.138
Н73
Новітній маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Є. С. Савельєв, С. І. Чеботар, Д. А. Штефанич [та ін.] за ред. Є.В.Савельєва. – К. : Знання, 2008. – 420с. – (Вища освіта ХХI століття). –

16.
339.138
Х73
Холодний, Г.О. Маркетингова товарна політика [Текст] : навч. посіб. / Г. О. Холодний. – Х. : ХНЕУ, 2006. – 324с. –

17.


Шамян, Л.С. Маркетингові особливості туристичного продукту [Текст] / Л. С. Шамян // Інвестиції : практика та досвід. – 2012. – №2. – С. 59-61.

18.
339.138
Ш66
Шканова, О.М. Маркетинг послуг [Текст] : навч. посіб. / О. М. Шканова. – К. : Кондор, 2008. – 304с. –

19.


Шульгина, Л.М. Маркетингова теорія продажу туристичного продукту [Текст] / Л. М. Шульгина // Проблеми науки. – 2005. – №4. – С. 33-39.