Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

>>> Самоорганізація, самомотивація й самоконтроль студента. Дякую.
1.


Агаджанова, Р. Самостійна робота студентів в умовах запровадження в систему освіти компетентнісного підходу [Текст] / Р. Агаджанова // Новий колегіум. – 2010. – №3. – С. 44-51.

2.


Агаджанова, Р. Адаптивне управління самостійною роботою студентів [Текст] / Р. Агаджанова // Новий колегіум. – 2010. – №6. – С. 30-34.

3.


Ахметова, А.М. Сущность модели активизации учебной познавательно-творческой деятельности студентов [Текст] / А. М. Ахметова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №12. – С. 47-49.

4.
37
Д44
Бендера, І. Мотивація індивідуальної самостійної роботи студентів [Текст] / І. Бендера // Дидактика професійної школи. – 2005. – Вип 3. – С. 158-163.

5.


Бенера, В. Відображення проблеми самостійної роботи студентів у вітчизняній педагогічній думці [Текст] : друга половина XIX - початок XX ст. / В. Бенера // Рідна школа. – 2011. – №1-2. – С.40-43.

6.


Бобылева, Н.И. «Self-work booklet» как элемент информационного обеспечения самостоятельной работы студентов в контексте социального образования [Текст] / Н. И. Бобылева, Е. В. Рыбак, Н. В. Цихончик // Alma mater. – 2012. – №4. – С. 47-52.

7.


Бондарь, Л.А. Современные подходы к проектированию модели организации самостоятельной работы студентов-филологов в условиях высшего учебного заведения [Текст] / Л. А. Бондарь // Инновации в образовании. – 2013. – №11. – С. 5-13.

8.
331
А43
Боровик, Л.В. Мотиваційні аспекти розвитку пізнавальної діяльності студентів при викладанні загальнонаукових дисциплін [Текст] / Л. В. Боровик, О. В. Боровик // Актуальні проблеми підвищення якості підготовки фахівців у галузі економіки в умовах сталого економічного розвитку України. – 2012. – С. 4-6.

9.
378
З-12
Бохонько, О. Вдосконалення форм та методів самостійної роботи студентів при вивченні спеціальних дисциплін [Текст] / О. Бохонько // Забезпечення наступності змісту освіти і навчання в системі ступеневої освіти. – 2003. – С.49-51.

10.


Буряк, В. Умови та засоби самоосвіти студентів [Текст] / В. Буряк // Вища школа. – 2002. – №6. – С.18-29.

11.


Вржесневський, І. Єдність та поліаспектність самоконтролю у фізичному вихованні студентів [Текст] / І. Вржесневський, А. Вржесневський // Теорія і методика фізичного виховання. – 2011. – №4. – С. 31-35.

12.


Гаранина, Р.М. Самостоятельная работа — средство развития потенциала студента [Текст] / Р. М. Гаранина // Alma mater. – 2012. – №1. – С. 46-49.

13.


Георге, И.В. Психолого-педагогические условия подготовки студента к самостоятельной работе [Текст] / И. В. Георге // Высшее образование сегодня. – 2011. – №8. – С. 42-43.

14.


Грищенко, С. Самоактуалізація-основна умова формування досвіду самостійної практиктичної діяльності майбутніх соціальних педагогів [Текст] / С. Грищенко // Рідна школа. – 2010. – №6. – С. 27-31.

15.


Игнатьева, Е.Ю. Познавательная компетентность студентов в современном социокультурном контексте [Текст] / Е. Ю. Игнатьева // Alma mater. – 2011. – №9. – С. 52-56.

16.


Іванова, О. Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання [Текст] / О. Іванова // Вища школа. – 2012. – №11. – С. 77-82. – [Проблема активізації пізнавальної діяльності студентів розглядається як ключова для підвищення ефективності, мотивації та якості навчального процесу. Представлений досвід Народної української академії в реалізації концепції безперервної економічної освіти і здійсненні соціально-освітнього проекту "Школа підприємництва" як способу підвищення пізнавальної діяльності студентів.

].

17.


Клочко, В.І. Деякі питання планування, організації та контролю самостійної роботи студентів [Текст] / В. І. Клочко, Н. Ю. Фурдіяк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2008. – №4. – С. 123-126.

18.


Ковальчук, В. Формування самостійності як компонента культури праці [Текст] / В. Ковальчук // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2003. – №5. – С.71-91. – [Самостійна робота учнів ПТУ].

19.


Кузьмина, Ю.А. Самостоятельная работа студентов как средство формирования профессиональной компетентности [Текст] / Ю. А. Кузьмина, О. И. Донина // Высшее образование сегодня. – 2010. – №12. – С. 27-28.

20.


Ларина, Е.А. Динамическая модельструктуры мотивационной сферы личности студентов [Текст] / Е. А. Ларина // Инновации в образовании. – 2009. – №9. – С. 25-36. – [Психология обучения].

21.
378
К63
Мазарчук, А.Ю. Організація ефективної самостійної роботи студентів у модульному середовищі для навчання [Текст] / А. Ю. Мазарчук // Комп`ютеризація освітньої діяльності. – 2012. – С. 32-36.

22.


Маленков, Р.А. Специфика самостоятельной работы студентов в условиях реализации компетентностного подхода [Текст] / Р. А. Маленков // Alma mater. – 2011. – №4. – С. 66-68.

23.


Мельман, В. Психологічні фактори мотивації навчально-професійної діяльності студентів [Текст] / В. Мельман // Новий колегіум. – 2009. – №6. – С. 56-60.

24.


Модестова, Т. Самостійна робота як складова педагогічної підготовки студентів магістратури [Текст] / Т. Модестова // Вища школа. – 2012. – №2. – С. 80-86.

25.
37
А43
Москалюк, О.І. Організація самостійної роботи студентів з навчальною літературою [Текст] / О. І. Москалюк // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. – 2009. – Вип.5. – С. 10-12.

26.


Мулявина, Е.А. Самостоятельная работа студентов как средство формирования профессиональных компетенций [Текст] / Е. А. Мулявина, И. Н. Омельченко // Инновации в образовании. – 2014. – №3. – С. 76-82.

27.


Небава, І.М. Мотиваційні аспекти навчання студентів 1-3 курсів протягом робочих триместрів [Текст] / І. М. Небава, Л. О. Нікіфорова // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2008. – №4. – С. 132-134.

28.


Ольховская, Т.А. Познавательная самостоятельность как фактор становления субъектности студентов университета [Текст] / Т. А. Ольховская, В. А. Садова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №1. – С. 22-24.

29.


Омарова, Г.А. Самообразование как средство формирования профессионально-личностной компетентности студентов [Текст] / Г. А. Омарова // Инновации в образовании. – 2010. – №2. – С. 88-94.

30.
159.9
П14
Палеха, Ю.І. Основи психології та педагогіки [Текст] : навч. посіб. / Ю. І. Палеха, В. І. Герасимчук, О. М. Шиян. – 2-ге вид., доповн. – К. : Вид-во Європ. ун-ту, 2002. – 164с.

31.


Паршакова, О. Проблеми організації та контролю самостійної роботи студентів у світлі Болонського освітнього процесу [Текст] / О. Паршакова // Вища освіта України. – 2010. – №2. – С. 36-44.

32.


Пилипенко, Н.М. Мотиваційні механізми адаптації особистості сучасного студента до навчальних змін [Текст] / Н. М. Пилипенко // Практична психологія та соціальна робота. – 2008. – №9. – С. 31-34.

33.


Портных, В. О воспитании самостоятельности студентов [Текст] / В. Портных // Высшее образование в России. – 2006. – №7. – С. 155-157.

34.


Разина, Т.В. Самосознание мотивации научной деятельности студентов вузов [Текст] / Т. В. Разина // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – №5. – С. 62-67.

35.


Резник, С.Д. Организационно-управленческая культура студента - инновационный подход [Текст] / С. Д. Резник // Высшее образование сегодня. – 2003. – №10. – С.34-40. – [Самостоятельная работа студентов].

36.


Руденко, Ю.В. Ведение записей при самостоятельной работе с литературой [Текст] / Ю. В. Руденко // Економіка розвитку. – 2011. – №4. – С. 125-128.

37.


Руссалова, Н.В. Самостійна робота судентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу [Текст] / Н. В. Руссалова // Інновації і менеджмент якості в діяльності бібліотек вищих навчальних закладів. – 2009. – С.9-13. – [Розглянуто один з показників успішності освіти - самостійність студентів. Здійснено аналіз видів самостійної роботи студентів - позааудиторної, аудиторної та індивідуальної, використання яких може істотно вплинути на якість навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу].

38.


Седова, Н.Е. К вопросу о развитии у студентов компетентности в самостоятельной познавательной деятельности при изучении иностранного языка в экономическом вуз [Текст] / Н. Е. Седова, Л. Н. Бобкова // Высшее образование сегодня. – 2009. – №9. – С. 35-38.

39.
37
С69
Сніцар, І.В. Забезпечення мотиваційної готовності студентів до роботи з розвитку творчих здібностей [Текст] / І. В. Сніцар // Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки. – 2005. – С. 23-25.

40.


Соболевская, О. Соціологічний вимір осмислення самостійної роботи студентів [Текст] / О. Соболевская // Психологія і суспільство. – 2011. – №4. – С. 88-94.

41.


Соболевська, О. Самостійна робота студентів як інститут самоосвіти [Текст] / О. Соболевська // Соціальна психологія. – 2011. – №5. – С. 96-103.

42.


Стрілець, С.І. Самостійна робота студентів як реалізація інноваційних процесів у системі освіти України [Текст] / С. І. Стрілець // Трудова підготовка в сучасній школі. – 2012. – №12. – С. 38-41.

43.


Съедина, Н.В. Формирование готовности студентов к самоконтролю [Текст] / Н. В. Съедина // Высшее образование сегодня. – 2007. – №9. – С. 45-53.

44.


Тимкин, С. Мотивация студента в модели смешанного обучения [Текст] / С. Тимкин // Высшее образование в России. – 2008. – №9. – С. 116-119.

45.
159.9
Т88
Туркот, Т.І. Психологія і педагогіка вищої школи в запитаннях і відповідях [Текст] : навч. посіб. / Т. І. Туркот. – К. : Кондор, 2011. – 516с. –

46.


Федорова, М.А. О формировании учебной самостоятельной деятельности студентов [Текст] / М. А. Федорова // Инновации в образовании. – 2011. – №4. – С. 94-99.

47.


Фомин, Н.В. Теоретико-методологические основания организации самостоятельной работы студентов в бакалавриате и магистратуре [Текст] / Н. В. Фомин // Alma mater. – 2012. – №6. – С. 50-55.

48.


Фомин, Н.В. Организация самостоятельной работы студентов в условиях двухуровневой системы высшего профессионального образования [Текст] / Н. В. Фомин // Инновации в образовании. – 2012. – №10. – С. 42-52.

49.


Цыкора, В.Я. Индивидуализация внеаудиторной самостоятельной работы как фактор творческой учебной деятельности студента [Текст] / В. Я. Цыкора, Н. Ф. Кизим // Высшее образование сегодня. – 2011. – №2. – С. 73-75.

50.


Цюприк, А. Основні підходи до проблеми організації самостійної роботи студентів [Текст] / А. Цюприк // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2003. – №6. – С.100-109.

51.


Чернявська, Л. Організація самостійної роботи студентів (учнів) [Текст] / Л. Чернявська // Рідна школа. – 2004. – №5. – С.47-48.

52.


Чикун, Н. Психолого-педагогічні аспекти активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів [Текст] / Н. Чикун // Вища школа. – 2012. – №7. – С. 47-55. – [Розглядаються проблеми мотивації до навчання через активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів, акцентовано, що тільки в розумному поєднанні пам`яті і мислення слід шукати ефективних способів підвищення якості навчання. Запропоновані нові форми подачі інформації для самостійної роботи студентів та індивідуальних завдань].

53.
37
А43
Чоловський, Р.Г. Формування системного підходу до організації науково-дослідної діяльності студентів у процесі самостійної роботи [Текст] / Р. Г. Чоловський // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. – 2008. – Вип.4. – С. 47-49.

54.


Чуб, Е.В. Моделирование самостоятельной работы студентов в образовательном учреждении [Текст] / Е. В. Чуб // Инновации в образовании. – 2011. – №5. – С. 58-66.

55.


Шкерина, Л.В. Организация самостоятельной работы студентов технического вуза как средство формирования профессиональных умений [Текст] / Л. В. Шкерина // Высшее образование сегодня. – 2011. – №4. – С. 76-83.


Додатково радимо Вам звернутись до Навігатора Інтернет- ресурсів за профілем університету на сайті НБ ХНУ- розділ “Педагогіка ”