|
ЗАГАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
1. |
Про затвердження Інструкції з оформлення і подання документів
на здобуття іменних стипендій Верховної Ради України для молодих учених
– докторів наук : рішення Комітету з питань науки і освіти Верховної Ради України до протоколу від 27 лютого 2019р. № 103 /Україна. Верховна Рада.
Комітет з питань науки і освіти// Голос України. –2019.–№-52. –16 берез.–
С. 12. |
2. |
Про затвердження Порядку вступу на наступний рівень освіти
здобувачів спеціалізованої освіти, які здобувають освіту за наскрізними освітніми програмами : наказ Міністерства освіти і науки України від 14 січня 2019 р. № 28 /Україна. Міністерство освіти і науки // Офіційний вісник України. – 2019.–№ 1.-С. 102-103. |
3. |
Про підвищення посадових окладів науково-педагогічних працівників : постанова Кабінету Міністрів України від 23 січня 2019 р. № 36 /Україна. Кабінет Міністрів // Офіційний вісник України. – 2019.–№ 12.–С. 37. |
4. |
Про Премію Верховної Ради України молодим ученим: постанова Верховної Ради України від 5 лютого 2019 р. № 2675 -VIII//Україна. Верховна Рада// Офіційний вісник України.–2019. –№ 17.–С. 9-12. |
5. |
Про призначення у 2019 році іменних стипендій Верховної Ради
України для найталановитіших молодих учених : постанова Верховної Ради України від 17 січня 2019 р. № 2674 -VIII /Україна. Верховна Рада // Офіційний вісник України.–2019.– № 9.–С. 11. |
6. |
Андрущенко, В. Невинна боротьба з далекосяжними наслідками: [розбудова національної системи освіти] / В. Андрущенко // Вища освіта України. – 2019. – №1. – С. 5-11. |
7. |
Антонова, О. Методи і моделі оцінювання якості освітньої діяльності як складової економіки [Текст] / О. Антонова // Актуальні проблеми економіки. – 2018. – №4. – С. 57-72. |
8. |
Атестація наукових працівників [Текст] // Освіта України. – 2019. – 8 квіт. (№14). – С. 2. |
9. |
Впровадження дуальної освіти [Текст] // Освіта України. – 2019. – 8 квіт. (№14). – С. 2. |
10. |
Конверський, А. Філософський факультет: минуле та сьогодення. КНУ ім. Т. Шевченка - 185! [Текст] / А. Конверський // Голос України. – 2019. – 3 квіт. (№64). – С. 4. |
11. |
Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації [Текст] // Англійська мова та література. – 2019. – №10-12. – С. 3-12. |
12. |
Якимчук, О. Досягнення та суперечності реалізації "Національної доктрини розвитку освіти у XXI столітті" [Текст] / О. Якимчук // Вища освіта України. – 2019. – №1. – С. 62-68. |
|
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ |
1. |
Глушко, Т. Філософські засади випереджальної економічної освіти [Текст] / Т. Глушко // Вища освіта України. – 2019. – №1. – С. 22-28. |
2. |
Гомілко О. Є. Філософія освіти Григорія Сковороди: відмінність модерної візії / О. Є. Гомілко // Філософія освіти. - 2017. - № 2. - С. 194-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhilEdu_2017_2_13 |
3. |
Духовна безпека молоді України в умовах загроз двох глобальних колапсів і консцієнтальних війн: філософський погляд [Текст] / К. Корсак, Ю. Корсак, Л. Антонюк [та ін.] // Вища освіта України. – 2019. – №1. – С. 29-38. |
4. |
Зінченко В. Зінченко В. Критична соціальна філософія освіти і перспективи демократичної інституалізації систем суспільства / В. Зінченко // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філософія - 2014. - Вип. 15. - С. 18-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoafs_2014_15_6 Критична соціальна філософія освіти і перспективи демократичної інституалізації систем суспільства / В. Зінченко // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філософія. - 2017. - Вип. 15. - С. 18-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoafs_2017_15_6 |
5. |
Коделья З. Що таке філософія освіти / З. Коделья // Філософія освіти. - 2017. - № 2. - С. 46-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhilEdu_2017_2_5 |
6. |
Хамітов, Н. Філософська публіцистика як мужність відкритості Іншому: актуальність [Текст] / Н. Хамітов, С. Крилова // Вища освіта України. – 2019. – №1. – С. 12-21. |
|
НАВЧАЛЬНА РОБОТА |
1. |
Айстраханов Д. Д. Основні результати моделювання змісту професійної підготовки кваліфікованих робітників машинобудівного профілю / Д. Д. Айстраханов // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - № 12. - С. 7-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuP_2016_12_3 |
2. |
Архипенко В. О. Характеристика стану управління розвитком професійної компетентності фахівця Державної служби України з надзвичайних ситуацій у процесі підготовки / В. О. Архипенко // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - № 12. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuP_2016_12_4 |
3. |
Вавіліна С. Особливості викладання іноземних мов професійного спрямування в контексті інтегрованого навчання предмета і мови (clil) / С. Вавіліна // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2018. - Вип. 1-2. - С. 131-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2018_1-2_20 |
4. |
Важливий крок в удосконаленні методичного забезпечення викладання фундаментальних економічних дисциплін [Текст] // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2018. – №4. – C. 164-167. |
5. |
Василевич О. Підвищення ефективності викладання математичних дисциплін / О. Василевич, Л. Василевич, В. Самойленко // >Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Математика. Механіка. - 2017. - Вип. 2. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Mat_2017_2_14 |
6. |
Гудирева О. М. Удосконалення викладання математики з використанням елементів дистанційного навчання при формуванні математичних компетенцій, необхідних майбутньому судноводієві / О. М. Гудирева // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 25. - С. 62-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_25_6 |
7. |
Дискусія з експертами : директорат вищої освіти та освіти дорослих МОН України провів широке обговорення проекту закону "Про внесення змін та доповнень до ЗУ "Про вищу освіту" (щодо вдосконалення освітньої діяльності у сфері вищої освіти)" // Освіта України. –2019. –No 12. –25 берез.– С. 2. |
8. |
Дрель В. Ф. Дуальна освіта як інтеграція науково-теоретичної та професійно-практичної підготовки фахівців у закладі вищої освіти / В. Ф. Дрель, Л. І. Сєногонова, В. С. Володавчик // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2018. - № 1(2). - С. 66-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2018_1%282%29__11 |
9. |
Кир'ян Т. І. Галузева нормативна база перебудови вищої медичної освіти в Україні на початку ХХІ сторіччя / Т. І. Кир'ян // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - № 12. - С. 63-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuP_2016_12_11 |
10. |
КонстанкевичІ.У 2019 році в країні з'явиться фахова передвища освіта /
І.Констанкевич // Голос України. –2019. –No51. –15 берез.– С. 3. |
11. |
Лобачук І. Застосування ситуативного методу навчання у викладанні іноземної мови / І. Лобачук // Молодь і ринок. - 2018. - № 2. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_2_7 |
12. |
Новицька Л. І. Особливості викладання вищої математики для студентів-екологів / Л. І. Новицька, В. М. Дубчак // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2018. - Вип. 1. - С. 159-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2018_1_36 |
13. |
Олексенко О. О. Полікультурний підхід до викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах / О. О. Олексенко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 161. - С. 133-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_161_28 |
14. |
Підлісний, Д. Smart-освіта у smart-суспільстві: можливі шляхи адаптації [Текст] / Д. Підлісний, Г. Лушкова // Вища освіта України. – 2019. – №1. – С. 82-84. |
15. |
Пристая О. Д. Практична підготовка фахівців для деревообробної галузі: дуальний формат / О. Д. Пристая, О. В. Врублевська // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2016. - № 1. - С. 148-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2016_1_25 |
16. |
Сорочан, Т.М. Феномен педагогічної майстерності як методологія трансформації професіоналізму педагогів Нової української школи [Текст] / Т. М. Сорочан // Педагогіка і психологія. – 2019. – №1. – С. 5-13. |
17. |
Сорочан, Т.М. Феномен педагогічної майстерності як методологія трансформації професіоналізму педагогів Нової української школи [Текст] / Т. М. Сорочан // Педагогіка і психологія. – 2019. – №1. – С. 5-13. |
18. |
Тарадюк Д. О. Тьюторство як складова частина дуальної форми здобуття вищої педагогічної освіти / Д. О. Тарадюк // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 81(3). - С. 211-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2018_81%283%29__44 |
19. |
Томенко М. Г. Методика викладання дисципліни "Інженерна і комп’ютерна графіка" у вищих навчальних закладах ДСНС України / М. Г. Томенко, О. Г. Мельник, Г. П. Чепурний // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - № 12. - С. 125-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuP_2016_12_22 |
20. |
Харицька С. В. Сучасна інтерактивна лекція з методики викладання іноземних мов і культур / С. В. Харицька, С. І. Шевченко // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2017. - Вип. 56. - С. 315-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2017_56_114 |
21. |
Цвєткова, Г. Моніторинг якості підготовки магістрів педагогічного профілю: критерії [Текст] / Г. Цвєткова, Е. Панасенко // Вища освіта України. – 2019. – №1. – С. 53-62. |
22. |
Чорній В. Я. Професійно-орієнтований підхід до викладання іноземної мови студентам нелінгвістичних спеціальностей / В. Я. Чорній // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2018. - № 1. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2018_1_7 |
|
ВИХОВНА РОБОТА |
1. |
Бех, І.Д. Особистість у віковому онтогенезі [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. – 2019. – №1. – С. 36-44. |
2. |
Дурманенко О. Виховна робота у ВНЗ як чинник формування особистості майбутнього фахівця / О. Дурманенко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2017. - № 2. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2017_2_7 |
3. |
Летік І. В. Виховна робота з іноземними студентами як запорука формування творчої особистості майбутнього лікаря / І. В. Летік, О. В. Васильєва, С. М. Потапов // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2017. - Вип. 37. - С. 189-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2017_37_25 |
4. |
Магера, С. Українська культура: єдність національних і загальнолюдських пріоритетів: [гуманізація освіти та виховання ] / С. Магера // Вища освіта України. – 2019. – №1. – С. 68-75. |
5. |
Пирогова, Т. Проблема виховання естетичної культури майбутніх педагогів [Текст] / Т. Пирогова // Вища освіта України. – 2019. – №1. – С. 75-82. |
6. |
Роменець, В. Виховання творчих здібностей у студентів [Текст] / В. Роменець // Психологія і суспільство. – 2018. – №3-4. – C. 178-223. |
7. |
Смалько О. Позааудиторна виховна робота як чинник професійно-особистісного становлення майбутніх фахівців / О. Смалько // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2017. - № 8. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2017_8_19 |
8. |
Хоботова Е. Б. Виховна робота при викладанні екологічних дисциплін / Е. Б. Хоботова // Екологічна безпека та збалансоване ресурсокористування. - 2018. - № 1. - С. 114-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ebzp_2018_1_16 |
|
НАУКОВА РОБОТА |
1. |
Петришин Г. П. Наукова робота кафедри у співпраці з містом – площини співпраці та їх ефективність / Г. П. Петришин, Р. І. Любицький, Я. Т. Сеньковська // Сучасні проблеми архітектури та містобудування. - 2018. - Вип. 50. - С. 228-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spam_2018_50_33 |
2. |
Прошкін В. В. Організація науково-дослідної роботи студентів гуманітарних спеціальностей засобами хмаро орієнтованих технологій / В. В. Прошкін, О. М. Глушак, Н. П. Мазур // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - Т. 63, № 1. - С. 186-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_63_1_18 |
3. |
Пухно С. В. Самостійна науково-дослідна робота студентів закладів вищої освіти як складова процесу формування психологічної культури майбутнього педагога / С. В. Пухно // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 2. - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_2_21 |
4. |
Пухно С. В. Самостійна науково-дослідна робота студентів закладів вищої освіти як складова процесу формування психологічної культури майбутнього педагога / С. В. Пухно // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 2. - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_2_21 |
5. |
Коваленко, В. Універсальні критерії та стандарти змісту освітніх і наукових текстів [Текст] / В. Коваленко // Вища освіта України. – 2019. – №1. – С. 39-44. |
6. |
Шулікін, Д. Експеримент з атестації докторів філософії [Текст] / Д. Шулікін // Освіта України. – 2019. – 8 квіт. (№14). – С. 6. |
|
ВИЩА ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ |
1. |
Babushko, S. Core indicators of assessing policy of european countries on validating non-formal and informal learning [Текст] / S. Babushko, L. Solovei // Педагогіка і психологія. – 2019. – №1. – C. 61-69. |
2. |
Desyatov, Т. Adapting mechanisms for managing quality of pedagogical education in Ukraine to international educational standards: comparative analysis [Текст] / Т. Desyatov // Порівняльна професійна педагогіка. – 2019. – №1,Т.9. – С. 7-19. |
3. |
Hubina, О. Professional and pedagogical aspect of developing open education in the field of future specialists' training at british universities [Текст] / О. Hubina // Порівняльна професійна педагогіка. – 2019. – №1,Т.9. – С. 53-58. |
4. |
Marusynets, M. Continuing education as a factor of personality socialization (in the context of Austria's experience) [Текст] / M. Marusynets // Порівняльна професійна педагогіка. – 2019. – №1,Т.9. – C. 59-65. |
5. |
Moshenets, O. Goals, objectives and content of professional training for international communication specialists in the UK [Текст] / O. Moshenets // Порівняльна професійна педагогіка. – 2019. – №1,Т.9. – C. 87-95. |
6. |
Mukan, N. Teachers' digital competence development: Estonian state policy in the field [Текст] / N. Mukan, M. Noskova, I. Zinchuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2019. – №1,Т.9. – C. 26-32. |
7. |
Quality of higher education in ukraine and Poland: comparative aspects [Текст] / O. Yuzyk, I. Mazaikina, N. Bilanych, M. Yuzyk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2019. – №1,Т.9. – C. 66-74. |
8. |
Roskvas, I. Conceptual aspects of professional training for english language teachers: the UK experience [Текст] / I. Roskvas // Порівняльна професійна педагогіка. – 2019. – №1,Т.9. – C. 75-80. |
9. |
Sadovets, O. Academic english as a component of curriculum for esl students (foreign experience) [Текст] / O. Sadovets // Порівняльна професійна педагогіка. – 2019. – №1,Т.9. – C.33-43. |
10. |
Siwerski, B. Ekstyrpacja etosu pracy naukowej w pedagogice [Текст] / B. Siwerski // Педагогіка і психологія. – 2019. – №1. – C. 24-36. |
11. |
Yashchuk, S. Organizing the education process in France: the experience of regional institute of social work aquitaine, bordeaux [Текст] / S. Yashchuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2019. – №1,Т.9. – C. 81-86. |
12. |
Zhuravska, N. Methodological approaches to constructing a didactic model of specialist courses: comparative aspect [Текст] / N. Zhuravska // Порівняльна професійна педагогіка. – 2019. – №1,Т.9. – C. 19-25. |
13. |
Zorochkina, T. Financial support of higher education development in Ukraine and the UK [Текст] / T. Zorochkina // Порівняльна професійна педагогіка. – 2019. – №1,Т.9. – С. 44-52. |
14. |
Головченко, Г.О. Тенденції розвитку медіаосвіти в Канаді [Текст] / Г. О. Головченко // Педагогіка і психологія. – 2019. – №1. – С. 77-78. |
15. |
Розвиток дуальних освітніх програм підготовки фахівців у галузі прикладних наук: досвід Німеччини для української освіти в Україні // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 3. - С. 66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_3_9 |