|
ВИЩА ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ |
1. |
Avshenyuk, N. USA education policy in transnationalization of higher education [Текст]
/ N. Avshenyuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – С. 7-13. |
2. |
Azodo, P. Relatedness of students' work industrial experience to the professional skills and competence development in engineering career at nigerian universities [Текст] / P. Azodo // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – C. 89-95. |
3. |
Bajpai, S. (Bajpai, Sh.) Renewable Energy Education in India [Текст]
/ S. Bajpai, N. R. Kidwai // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. –
C. 103-113. |
4. |
Bhinder, N. Modernization of professional training of future border guard officers in Ukraine
on the basis of experience of indian border agencies [Текст] / N. Bhinder // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – С. 83-89. |
5. |
Bidyuk, N. Forming Communicative Competence of Future TESOL Teachers by Microteaching (Based on British Experience) [Текст] / N. Bidyuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 7-15. |
6. |
BidyukN, O. Current status and prospects for development of nursing professions in
Germany [Текст] / BidyukN, O. Halyna // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018.
– №2,Т.8. – С. 7-15. |
7. |
Boiarska-Khomenko, A. Adult Learning Development in Poland in the 20th Century [Текст]
/ A. Boiarska-Khomenko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 76-81. |
8. |
Bystrova, В. Comparative analysis of curricula for bachelor's degree in cyber security in the
USA and Ukraine [Текст] / В. Bystrova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. –
№4,Т.7. – С. 114-119. |
9. |
Chorna, I. Content of Future Economists’ Professional Mobility in Researches of Foreign
Scientists [Текст] / I. Chorna // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. –
C. 139-144. |
10. |
Desiatov, T. Comparative Pedagogical Studies on Models Of Education Systems Management
in the EU and Ukraine [Текст] / T. Desiatov // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. –
№4,Т.7. – C. 16-24. |
11. |
Dudikova, L. endencies of Future Doctors’ Ethical Competence Formation at Medical
Universities in Europe and the USA [Текст] / L. Dudikova // Порівняльна професійна
педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 82-88. |
12. |
Duka, O. Some Countries’ Experience in Organizing Professional Training and Activity of
Probation Officers [Текст] / O. Duka // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. –
№4,Т.7. – C. 98-102. |
13. |
Grynova, M. Trends in inclusive education in the USA and Canada [Текст] / M. Grynova, I.
Kalinichenko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – С. 28-34. |
14. |
Homonyuk, O. Foreign Experience in Mastering Medical Professional Terminology by Foreign Students at Medical Universities [Текст] / O. Homonyuk, N. Avramenko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 32-38. |
15. |
Horetko, T. Trends in professional training of it managers in the global educational space [Текст]
/ T. Horetko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 143-147. |
16. |
idorov, V. Individual aspects in professional training of tourism specialists in the UK [Текст]
/ V. Sidorov // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 43-50. |
17. |
Iliasova, Y. (Iliasova, Yu.) Professional Training of Junior Medical Staff: European
Experience [Текст] / Y. Iliasova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. –
C. 120-125. |
18. |
Kuruliszwili, S. The change of perception, reception and the source of information among generations born in the 1990s through the prism of foreign scholars' views [Текст] / S. Kuruliszwili // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – C. 54-61. |
19. |
Kyslenko, D. Using information technologies in professional training of future security
specialists in the USA, Great Britain, Holand and Israel [Текст] / D. Kyslenko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – С. 58-67. |
20. |
Lukianova, L. Demand and supply analysis of adult education services in Ukraine in the context of
foreign scholars' views [Текст] / L. Lukianova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 15-22. |
21. |
Manyuk, L. Undergraduate medical communication training by means of information and communication technologies in the USA and Ukraine [Текст] / L. Manyuk, N. Kuchumova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – C. 27-32. |
22. |
Maslova, T. Governmental and non-governmental forms of teacher development organization in
Poland [Текст] / T. Maslova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 122-127. |
23. |
Matsiuk, L. Future Teachers’ Legal Training in Belarus and Kazakhstan [Текст] / L. Matsiuk
// Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 45-51. |
24. |
Mirowska, M. Potential within student support framework in educational space of polish and
Ukrainian higher education institutions [Текст] / M. Mirowska // Порівняльна професійна
педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 51-57. |
25. |
Morgan, B. Latino undergraduate perspectives on traditional and collaborative culminating
presentations [Текст] / B. Morgan, M. Bussert-Webb, M. Hasso // Порівняльна професійна
педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 107-121. |
26. |
Movchan, L. Developing professional identity of economics students through foreign language learning in Ukraine and abroad [Текст] / L. Movchan // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 58-65. |
27. |
Mykyteychuk, K. The school education system reforms in modern Poland [Текст]
/ K. Mykyteychuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 134-142. |
28. |
Ozkara, А. Physical education in eu schools and Turkey: a comparative study [Текст] / А. Ozkara
// Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – С. 101-106. |
29. |
Pavlenko, M. The problem of developing professional mobility of teachers in the
works of foreign scholars [Текст] / M. Pavlenko // Порівняльна професійна педагогіка. –
2017. – №4,Т.7. – С.132-139. |
30. |
Perepelyuk, I. Pre-School Educational Institutions and Family Interaction in the System
of Pre-School Education in Ukraine and Poland [Текст] / I. Perepelyuk
// Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 145-151. |
31. |
Rakosii, P. EFQM excellence model: structure and benefits [Текст] : [наведені успішні реалізації моделі університетами України, Росії і Казахстану] / P. Rakosii, O. Garafonova, D. Barabas // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2018. – №1. – С. 177-181. |
32. |
Sadovets, О. Modern trends in continuous professional development of foreign language
teachers (on the basis of the British council research) [Текст] / О. Sadovets
// Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – С. 89-98. |
33. |
Samborska, О. Some peculiarities in training future masters in technology education in
European countries [Текст] / О. Samborska // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. –
№4,Т.7. – С.126-132. |
34. |
Sheludko, I. Professional education management: comparative analysis of Ukraine and european
countries' experience [Текст] / I. Sheludko, M. Bondarenko // Порівняльна професійна педагогіка.
– 2018. – №2,Т.8. – C. 90-94. |
35. |
Shtcpura, A. The impact of digital technology on digital natives' learning: american outlook
[Текст] / A. Shtcpura // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 128-133. |
36. |
Soltyk, O. The Peculiarities of Physical Education Teachers’ Professional Training: Foreign
Experience [Текст] / O. Soltyk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. –
C. 39-44. |
37. |
Sushchenko, L. Comparative analysis of professional training of fututre specialists in physical therapy in higher educational establishments of Ukraine and Europe [Текст] / L. Sushchenko, О. Bazylchuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – С. 13-20. |
38. |
Sysko, N. Professional development of teachers under the conditions lifelong learning: foreign
experience [Текст] / N. Sysko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 67-75. |
39. |
Szafranska, K. Life goals of young people at risk of social exclusion in Poland [Текст]
/ K. Szafranska // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 35-43. |
40. |
Szurowska, B. Important aspects of testing knowledge and skillsof third grade students in light of omnibus survey: polish experience [Текст] / B. Szurowska, M. Czajkowska // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – С. 40-53. |
41. |
Tovkanets, H. lifelong learning in enhancing professional teacher training in the european c
ountries [Текст] / H. Tovkanets // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. –
№2,Т.8. – C. 23-27. |
42. |
Tretko, V. Globalization of nanoengineers' professional training: foreign experience [Текст]
/ V. Tretko, Y. Vashkurak // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. –
C. 25-32. |
43. |
Tron, T. Specifics of future border protection specialists' training in the USA and Ukraine:
comparative analysis [Текст] / T. Tron // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. –
№2,Т.8. – C. 95-100. |
44. |
Trynus, О. Influence of western european pedagogical trends on development of young teacher's pedagogical mastery in the late 19th - the early 20th centuries [Текст] / О. Trynus // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – С. 22-39. |
45. |
Tymkiv, N. Interdisciplinarity in Petroleum Higher Education in the Context
Of International Standards [Текст] / N. Tymkiv // Порівняльна професійна педагогіка. –
2017. – №4,Т.7. – C. 52-57. |
46. |
Tymkiv, N. Curricula and programmes in petroleum engineering for higher technical education institutions: comparative analysis [Текст] / N. Tymkiv // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – С. 20-25. |
47. |
Zorochkina, T. Legal Enforcement of Teacher Education in Great Britain [Текст]
/ T. Zorochkina // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 67-75. |
48. |
Балендр, А. Характеристика, рівнів галузевої рамки кваліфікацій для підготовки
прикордонників країн Європейського Союзу в академічній освіті [Текст] / А. Балендр
// Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 9-14. |
49. |
Бахов І. С. Становлення полікультурної освіти канади: історичний аспект / І. С. Бахов // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 42(1). - С. 299-303. –
Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_42%281%29__74 |
|
Бініцька, К. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової освіти у
Чеській Республіці: нормативно-правові засади (1989-2005рр.) [Текст] / К. Бініцька
// Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 14-19. |
|
Боброва А. Є. Тенденції розвитку системи вищої освіти в Україні та за кордоном / А. Є. Боброва // Управління розвитком. - 2014. - № 11. - С. 125-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_11_48 |
|
Бойченко М. Передумови становлення та розвитку освіти студентів у США, Канаді та Великій Британії / М. Бойченко // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2017. - Вип. 4. - С. 23–32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2017_4_5 |
|
Гаврилюк Н. Система вищої освіти США: теоретико-методологічні аспекти / Н. Гаврилюк
// Молодь і ринок. - 2017. - № 11. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_11_9 |
|
Головченко, Г.О. Витоки та тенденції розвитку медіаосвіти США в історичній
ретроспективі [Текст] / Г. О. Головченко // Педагогіка і психологія. – 2018. – №3. – С. 50-60. |
|
Грицай Н. Методична підготовка майбутніх учителів біології до екологічної освіти школярів в Україні та за кордоном / Н. Грицай // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2017. - Вип. 5(1). - С. 141-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2017_5%281%29__15 |
|
Дем’янова Ю. О. Іншомовна освіта в Канаді: специфіка та механізми регулювання / Ю. О. Дем’янова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Філологічні науки. - 2016. - Вип. 248. - С. 185-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_fil.n_2016_248_26 |
|
Добрянський І. Стратегічні напрямки і завдання розвитку освіти у Польщі до 2020 року / І. Добрянський // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 103. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_103_3 |
|
Євтушенко Н. Організація освіти польських учителiв у післядипломний період / Н. Євтушенко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2017. - Вип. 2. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2017_2_7 |
|
Жултек, С. (Жултек, К.-Ю.) Впровадження належної практики у сферу вищої юридичної
освіти: реформа навчальної програми на факультеті права й адміністрації
Варшавського університету [Текст] / С. Жултек, К. -. Ковальська // Право України. – 2017.
– №10. – С. 108-119. |
|
Іванюк, І.В. Етапи розвитку комп'ютерно орієнтованого навчального середовища
в умовах полікультурної освіти в країнах Європейського Союзу [Текст] / І. В. Іванюк
// Педагогіка і психологія. – 2018. – №1. – С. 38-45. |
|
Ілясова, Ю. Професійна підготовка молодших медичних спеціалістів: Європейський
досвід [Текст] / Ю. Ілясова // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 161-167. |
|
Канівець О. М. Дистанційна освіта філологів-бакалаврів у Великій Британії
/ О. М. Канівець // Професійна освіта: методологія, теорія та технології . - 2016. - Вип. 4. - С. 58-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2016_4_7 |
|
Копанева Е. "Среди моих однокурсников - дочь Барака Обамы. Онатоже живет в нашем кампусе" : [киевлянин Георгий Солодко, рассказал о том, как прошел его первьій семестр в Гарварде] / Е. Копанева // Факти и комментарии. - 2018. - 22-28 февр. (№ 8). - С. 21. |
|
Кравченко В. За півкроку до червоної риски. Угорщина підвищує ставки у конфлікті з Україною : [щодо мовної статті Закону "Про освіту".] / В. Кравченко // Дзеркало тижня. - 2018. -24 лют.-2 берез. (№ 7). - С. 2. |
|
Курбатов, С. Роль студентства в сучасних системах забезпечення якості вищої освіти
європейських країн [Текст] / С. Курбатов // Вища освіта України. – 2017. – №4. – С. 74-78. |
|
Лебідь Ю. Ф. Виховне значення педагогічних традицій у середовищі української діаспори США / Ю. Ф. Лебідь // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2010. - № 42. - С. 106-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2010_42_29 |
|
Міхалікова, Е. Аналіз фінансування регіональної освітньої системи Словаччини [Текст]
/ Е. Міхалікова, М. Таушова, Г. Богдановська // Актуальні проблеми економіки. – 2017. –
№9. – С. 70-78. |
|
Мозолев О. Процесуальна модель управління розвитком освіти в сфері фізичної культури і спорту польщі / О. М. Мозолев // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 149. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2016_149_19 |
|
Нелін Є. В. Дистанційна освіта Італії: проблеми, сучасність, перспективи розвитку / Є. В. Нелін // Український педагогічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2016_2_7 |
|
Петраков, Я.В. Моделі фінансування вищої освіти в Європі та світі [Текст]
/ Я. В. Петраков // Фінанси України. – 2017. – №12. – C. 95-121. |
|
Подолянська Н. Стан іншомовної освіти у коледжах і університетах США наприкінці ХХ століття / Н. Подолянська // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 131. - С. 168-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2017_131_46 |
|
Полторак С. Т. Розвиток системи вищої військової освіти України та за кордоном:
державноуправлінські аспекти / С. Т. Полторак // Інвестиції: практика та досвід. - 2016. –
№ 3. - С. 70-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2016_3_17 |
|
Рогожа, М.М. Місія університету в західноєвропейській культурі (етичні та соціологічні
аспекти).Ч.1. [Текст] / М. М. Рогожа, С. В. Курбатов // Філософія освіти. – 2017. – №2. –
C. 29-45. |
|
Сивий, Р. Підготовка магістрів права у Великій Британії
(з досвіду навчання в Університеті міста Данді, Шотландія) [Текст] / Р. Сивий
// Право України. – 2017. – №10. – С. 82-94. |
|
Топольський В. Досвід впровадження дистанційного навчання у Великій Британії
0 / В. Топольський // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2015. - Вип. 2. - С. 116-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2015_2_18 |
|
Хайн, П. Якісна юридична освіта та надмірна кількість випускників юридичних вишів і
межі реформи юридичної освіти в Японії [Текст] / П. Хайн // Право України. – 2017. –
№10. – С. 95-101. |
|
Шандрук С. Зміст програм підготовки вчителів у системі вищої педагогічної освіти США / С. Шандрук // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 131. - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_131_12 |
|
Як створити університет світового рівня. Рецепти від Світового банку [Текст]
// Вища школа. – 2018. – №2. – С. 7-43. |