Наукова бібліотека Хмельницького національного університету


  ВИЩА ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ
1. Avshenyuk, N.    USA education policy in transnationalization of higher education [Текст] / N. Avshenyuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – С. 7-13.
2. Azodo, P.    Relatedness of students' work industrial experience to the professional skills and competence development in engineering career at nigerian universities [Текст] / P. Azodo // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – C. 89-95.
3. Bajpai, S. (Bajpai, Sh.)   Renewable Energy Education in India [Текст] / S. Bajpai, N. R. Kidwai // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 103-113.
4. Bhinder, N.    Modernization of professional training of future border guard officers in Ukraine on the basis of experience of indian border agencies [Текст] / N. Bhinder // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – С. 83-89.
5. Bidyuk, N.    Forming Communicative Competence of Future TESOL Teachers by Microteaching (Based on British Experience) [Текст] / N. Bidyuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 7-15.
6. BidyukN, O.    Current status and prospects for development of nursing professions in Germany [Текст] / BidyukN, O. Halyna // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – С. 7-15.
7. Boiarska-Khomenko, A.    Adult Learning Development in Poland in the 20th Century [Текст] / A. Boiarska-Khomenko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 76-81.
8. Bystrova, В.    Comparative analysis of curricula for bachelor's degree in cyber security in the USA and Ukraine [Текст] / В. Bystrova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – С. 114-119.
9. Chorna, I.    Content of Future Economists’ Professional Mobility in Researches of Foreign Scientists [Текст] / I. Chorna // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 139-144.
10. Desiatov, T.    Comparative Pedagogical Studies on Models Of Education Systems Management in the EU and Ukraine [Текст] / T. Desiatov // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 16-24.
11. Dudikova, L.    endencies of Future Doctors’ Ethical Competence Formation at Medical Universities in Europe and the USA [Текст] / L. Dudikova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 82-88.
12. Duka, O.    Some Countries’ Experience in Organizing Professional Training and Activity of Probation Officers [Текст] / O. Duka // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 98-102.
13. Grynova, M.    Trends in inclusive education in the USA and Canada [Текст] / M. Grynova, I. Kalinichenko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – С. 28-34.
14. Homonyuk, O.    Foreign Experience in Mastering Medical Professional Terminology by Foreign Students at Medical Universities [Текст] / O. Homonyuk, N. Avramenko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 32-38.
15. Horetko, T.    Trends in professional training of it managers in the global educational space [Текст] / T. Horetko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 143-147.
16. idorov, V.    Individual aspects in professional training of tourism specialists in the UK [Текст] / V. Sidorov // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 43-50.
17. Iliasova, Y. (Iliasova, Yu.)   Professional Training of Junior Medical Staff: European Experience [Текст] / Y. Iliasova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 120-125.
18. Kuruliszwili, S.    The change of perception, reception and the source of information among generations born in the 1990s through the prism of foreign scholars' views [Текст] / S. Kuruliszwili // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – C. 54-61.
19. Kyslenko, D.    Using information technologies in professional training of future security specialists in the USA, Great Britain, Holand and Israel [Текст] / D. Kyslenko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – С. 58-67.
20. Lukianova, L.    Demand and supply analysis of adult education services in Ukraine in the context of foreign scholars' views [Текст] / L. Lukianova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 15-22.
21. Manyuk, L.    Undergraduate medical communication training by means of information and communication technologies in the USA and Ukraine [Текст] / L. Manyuk, N. Kuchumova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – C. 27-32.
22. Maslova, T.    Governmental and non-governmental forms of teacher development organization in Poland [Текст] / T. Maslova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 122-127.
23. Matsiuk, L.    Future Teachers’ Legal Training in Belarus and Kazakhstan [Текст] / L. Matsiuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 45-51.
24. Mirowska, M.    Potential within student support framework in educational space of polish and Ukrainian higher education institutions [Текст] / M. Mirowska // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 51-57.
25. Morgan, B.    Latino undergraduate perspectives on traditional and collaborative culminating presentations [Текст] / B. Morgan, M. Bussert-Webb, M. Hasso // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 107-121.
26. Movchan, L.    Developing professional identity of economics students through foreign language learning in Ukraine and abroad [Текст] / L. Movchan // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 58-65.
27. Mykyteychuk, K.    The school education system reforms in modern Poland [Текст] / K. Mykyteychuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 134-142.
28. Ozkara, А.    Physical education in eu schools and Turkey: a comparative study [Текст] / А. Ozkara // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – С. 101-106.
29. Pavlenko, M.    The problem of developing professional mobility of teachers in the works of foreign scholars [Текст] / M. Pavlenko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – С.132-139.
30. Perepelyuk, I.    Pre-School Educational Institutions and Family Interaction in the System of Pre-School Education in Ukraine and Poland [Текст] / I. Perepelyuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 145-151.
31. Rakosii, P.    EFQM excellence model: structure and benefits [Текст] : [наведені успішні реалізації моделі університетами України, Росії і Казахстану] / P. Rakosii, O. Garafonova, D. Barabas // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2018. – №1. – С. 177-181.
32. Sadovets, О.    Modern trends in continuous professional development of foreign language teachers (on the basis of the British council research) [Текст] / О. Sadovets // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – С. 89-98.
33. Samborska, О.    Some peculiarities in training future masters in technology education in European countries [Текст] / О. Samborska // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – С.126-132.
34. Sheludko, I.    Professional education management: comparative analysis of Ukraine and european countries' experience [Текст] / I. Sheludko, M. Bondarenko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 90-94.
35. Shtcpura, A.    The impact of digital technology on digital natives' learning: american outlook [Текст] / A. Shtcpura // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 128-133.
36. Soltyk, O.    The Peculiarities of Physical Education Teachers’ Professional Training: Foreign Experience [Текст] / O. Soltyk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 39-44.
37. Sushchenko, L.    Comparative analysis of professional training of fututre specialists in physical therapy in higher educational establishments of Ukraine and Europe [Текст] / L. Sushchenko, О. Bazylchuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – С. 13-20.
38. Sysko, N.    Professional development of teachers under the conditions lifelong learning: foreign experience [Текст] / N. Sysko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 67-75.
39. Szafranska, K.    Life goals of young people at risk of social exclusion in Poland [Текст] / K. Szafranska // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 35-43.
40. Szurowska, B.    Important aspects of testing knowledge and skillsof third grade students in light of omnibus survey: polish experience [Текст] / B. Szurowska, M. Czajkowska // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – С. 40-53.
41. Tovkanets, H.    lifelong learning in enhancing professional teacher training in the european c ountries [Текст] / H. Tovkanets // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 23-27.
42. Tretko, V.    Globalization of nanoengineers' professional training: foreign experience [Текст] / V. Tretko, Y. Vashkurak // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 25-32.
43. Tron, T.    Specifics of future border protection specialists' training in the USA and Ukraine: comparative analysis [Текст] / T. Tron // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 95-100.
44. Trynus, О.    Influence of western european pedagogical trends on development of young teacher's pedagogical mastery in the late 19th - the early 20th centuries [Текст] / О. Trynus // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – С. 22-39.
45. Tymkiv, N.    Interdisciplinarity in Petroleum Higher Education in the Context Of International Standards [Текст] / N. Tymkiv // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 52-57.
46. Tymkiv, N.    Curricula and programmes in petroleum engineering for higher technical education institutions: comparative analysis [Текст] / N. Tymkiv // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – С. 20-25.
47. Zorochkina, T.    Legal Enforcement of Teacher Education in Great Britain [Текст] / T. Zorochkina // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 67-75.
48. Балендр, А.    Характеристика, рівнів галузевої рамки кваліфікацій для підготовки прикордонників країн Європейського Союзу в академічній освіті [Текст] / А. Балендр // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 9-14.
49. Бахов І. С. Становлення полікультурної освіти канади: історичний аспект / І. С. Бахов // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 42(1). - С. 299-303. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_42%281%29__74
  Бініцька, К.    Професійна підготовка майбутніх учителів початкової освіти у Чеській Республіці: нормативно-правові засади (1989-2005рр.) [Текст] / К. Бініцька // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 14-19.
  Боброва А. Є. Тенденції розвитку системи вищої освіти в Україні та за кордоном / А. Є. Боброва // Управління розвитком. - 2014. - № 11. - С. 125-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_11_48
  Бойченко М. Передумови становлення та розвитку освіти студентів у США, Канаді та Великій Британії / М. Бойченко // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2017. - Вип. 4. - С. 23–32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2017_4_5
  Гаврилюк Н. Система вищої освіти США: теоретико-методологічні аспекти / Н. Гаврилюк // Молодь і ринок. - 2017. - № 11. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_11_9
  Головченко, Г.О.    Витоки та тенденції розвитку медіаосвіти США в історичній ретроспективі [Текст] / Г. О. Головченко // Педагогіка і психологія. – 2018. – №3. – С. 50-60.
  Грицай Н. Методична підготовка майбутніх учителів біології до екологічної освіти школярів в Україні та за кордоном / Н. Грицай // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2017. - Вип. 5(1). - С. 141-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2017_5%281%29__15
  Дем’янова Ю. О. Іншомовна освіта в Канаді: специфіка та механізми регулювання / Ю. О. Дем’янова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Філологічні науки. - 2016. - Вип. 248. - С. 185-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_fil.n_2016_248_26
  Добрянський І. Стратегічні напрямки і завдання розвитку освіти у Польщі до 2020 року / І. Добрянський // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 103. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_103_3
  Євтушенко Н. Організація освіти польських учителiв у післядипломний період / Н. Євтушенко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2017. - Вип. 2. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2017_2_7
  Жултек, С. (Жултек, К.-Ю.)   Впровадження належної практики у сферу вищої юридичної освіти: реформа навчальної програми на факультеті права й адміністрації Варшавського університету [Текст] / С. Жултек, К. -. Ковальська // Право України. – 2017. – №10. – С. 108-119.
  Іванюк, І.В.    Етапи розвитку комп'ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти в країнах Європейського Союзу [Текст] / І. В. Іванюк // Педагогіка і психологія. – 2018. – №1. – С. 38-45.
  Ілясова, Ю.    Професійна підготовка молодших медичних спеціалістів: Європейський досвід [Текст] / Ю. Ілясова // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 161-167.
  Канівець О. М. Дистанційна освіта філологів-бакалаврів у Великій Британії / О. М. Канівець // Професійна освіта: методологія, теорія та технології . - 2016. - Вип. 4. - С. 58-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2016_4_7
  Копанева Е. "Среди моих однокурсников - дочь Барака Обамы. Онатоже живет в нашем кампусе" : [киевлянин Георгий Солодко, рассказал о том, как прошел его первьій семестр в Гарварде] / Е. Копанева // Факти и комментарии. - 2018. - 22-28 февр. (№ 8). - С. 21.
  Кравченко В. За півкроку до червоної риски. Угорщина підвищує ставки у конфлікті з Україною : [щодо мовної статті Закону "Про освіту".]  / В. Кравченко // Дзеркало тижня. - 2018. -24 лют.-2 берез. (№ 7). - С. 2.
  Курбатов, С.    Роль студентства в сучасних системах забезпечення якості вищої освіти європейських країн [Текст] / С. Курбатов // Вища освіта України. – 2017. – №4. – С. 74-78.
  Лебідь Ю. Ф. Виховне значення педагогічних традицій у середовищі української діаспори США / Ю. Ф. Лебідь // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2010. - № 42. - С. 106-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2010_42_29
  Міхалікова, Е.    Аналіз фінансування регіональної освітньої системи Словаччини [Текст] / Е. Міхалікова, М. Таушова, Г. Богдановська // Актуальні проблеми економіки. – 2017. – №9. – С. 70-78.
  Мозолев О. Процесуальна модель управління розвитком освіти в сфері фізичної культури і спорту польщі / О. М. Мозолев // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 149. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2016_149_19
  Нелін Є. В. Дистанційна освіта Італії: проблеми, сучасність, перспективи розвитку / Є. В. Нелін // Український педагогічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2016_2_7
  Петраков, Я.В.    Моделі фінансування вищої освіти в Європі та світі [Текст] / Я. В. Петраков // Фінанси України. – 2017. – №12. – C. 95-121.
  Подолянська Н. Стан іншомовної освіти у коледжах і університетах США наприкінці ХХ століття / Н. Подолянська // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 131. - С. 168-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2017_131_46
  Полторак С. Т. Розвиток системи вищої військової освіти України та за кордоном: державноуправлінські аспекти / С. Т. Полторак // Інвестиції: практика та досвід. - 2016. – № 3. - С. 70-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2016_3_17
  Рогожа, М.М.    Місія університету в західноєвропейській культурі (етичні та соціологічні аспекти).Ч.1. [Текст] / М. М. Рогожа, С. В. Курбатов // Філософія освіти. – 2017. – №2. – C. 29-45.
  Сивий, Р.    Підготовка магістрів права у Великій Британії (з досвіду навчання в Університеті міста Данді, Шотландія) [Текст] / Р. Сивий // Право України. – 2017. – №10. – С. 82-94.
  Топольський В. Досвід впровадження дистанційного навчання у Великій Британії 0 / В. Топольський // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2015. - Вип. 2. - С. 116-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2015_2_18
  Хайн, П.    Якісна юридична освіта та надмірна кількість випускників юридичних вишів і межі реформи юридичної освіти в Японії [Текст] / П. Хайн // Право України. – 2017. – №10. – С. 95-101.
  Шандрук С. Зміст програм підготовки вчителів у системі вищої педагогічної освіти США / С. Шандрук // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 131. - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_131_12
  Як створити університет світового рівня. Рецепти від Світового банку [Текст] // Вища школа. – 2018. – №2. – С. 7-43.

Останні зміни 03.05.2019 Наші координати: м.Хмельницький вул. Кам'янецька 110/1 тел.: 77-30-38; e-mail