Наукова бібліотека Хмельницького національного університету

    ВИХОВНА РОБОТА
1.   Александрович Н. Значення екоетичної позиції студентів педагогічних вузів, як моделі навчально-виховної роботи майбутнього вчителя / Н. Александрович // Молодь і ринок. - 2016. - № 4. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_4_20
2.   Алєксеєнко, Т.Ф.    Проблема цінностей в інтерпретації конфлікту батьків і дітей у Теорії поколінь [Текст] / Т. Ф. Алєксеєнко // Педагогіка і психологія. – 2018. – №3. – С. 68-77.
3.   Андреєва М. О. Виховна робота у ВНЗ з розвитку соціальної компетентності студентів із особливими потребами / М. О. Андреєва // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2017. - Вип. 38. - С. 7-14 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2017_38_3
4.   Безручко, О.    Формування професійної компетентності майбутніх харизматичних лідерів з менеджменту соціокультурної сфери [Текст] / О. Безручко // Вища школа. – 2018. – №4. – С. 80-89.
5.   Беляєва, О.    Підвищення самооцінки. Програма занять [Текст] / О. Беляєва, К. Попович // Психолог. – 2018. – №3-4. – С. 22-48.
6.   Бех, І.Д.    Особливості становлення особистості підлітка в умовах соціальних реалій [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. – 2017. – №4. – С. 37-41.
7.   Бойсан, М.    Пріоритетні напрями профілактики наркотизму неповнолітніх [Текст] / М. Бойсан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №1(861). – С. 411-417.
8.   Болібрух, Н.    Особливості кримінологічного моделювання як методу дослідження особистості студента ВНЗ, у зв'язку з учиненням корисливо-насильницьких злочинів [Текст] / Н. Болібрух // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №1(861). – С. 417-422.
9.   Вайнола Р. Формування етнічної толерантності студентської молоді в системі виховної роботи вищого навчального закладу / Р. Вайнола, Ч. Сяосін // Актуальні питання гуманітарних наук. – 2017. - Вип. 15. - С. 271-276. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2017_15_34
10.   Гірний, О.І.    На чому будувати теорію виховання для "нової української школи" [Текст] / О. І. Гірний // Філософія освіти. – 2017. – №2. – C. 98-114.
11.   Гніда, Т.Б.    Стресостійкість - складова професійної компетентності педагога [Текст] / Т. Б. Гніда // Педагогічна майстерня. – 2018. – №2. – С. 28-33.
12.   Довбік, І.М.    Формування життєвих цінностей особистості через упровадження сучасних технологій виховання. Тренінг для педагогів-організаторів [Текст] / І. М. Довбік // Педагогічна майстерня. – 2018. – №6. – С. 42-45.
13.   Дурманенко О. Виховна робота у ВНЗ як чинник формування особистості майбутнього фахівця / О. Дурманенко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2016. - № 2. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2016_2_7
14.   Жолкевська, І.    Фокусування на актуальної проблемі особистості [Текст] / І. Жолкевська // Психолог. – 2017. – №21-22. – С. 71-73.
15.   Калько А. Д. Аналіз систем виховної роботи у Рівненському державному базовому медичному коледжі / А. Д. Калько, В. І. Якобчук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2016. - Вип. 2. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2016_2_14
16.   Кириченко, В.І.    Патріотизм як ціннісно-смислове підґрунтя просоціальної поведінки підлітків [Текст] / В. І. Кириченко // Педагогіка і психологія. – 2017. – №4. – С. 42-48.
17. 316 С90 Комар, Т.    Професійний аксіогенез особистості як передумова професійної зрілості майбутнього фахівця [Текст] / Т. Комар // Суспільство, держава і церква у спектрі міждисциплінарних досліджень. – 2016. – С. 45-47.
18.   Комісаренко Н. О. Зміст, форми і методи моніторингу якості організації виховної роботи у вищому навчальному закладі / Н. О. Комісаренко // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2017. - № 1. - С. 106–111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2017_1_18
19.   Кремень, В.    Особистість в інформаційному суспільстві [Текст] / В. Кремень // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – №10. – С. 5-10.
20.   Крижанська, Н.    Тайм-менеджмент. Як знайти кілька зайвих годин для себе [Текст] / Н. Крижанська // Психолог. – 2018. – №9-10. – С. 66-73.
21.   Лисенко, О.В.    Все починається з тебе! Виховна година до Мінародного дня толерантності [Текст] / О. В. Лисенко // Педагогічна майстерня. – 2017. – №12. – С. 9-13.
22.   Мазур, В.    Мораль і етика в науці та освіті - це питання національної безпеки держави [Текст] / В. Мазур // Голос України. – 2018. –  24 жовт. (№ 200). – С. 10.
23.   Маркова О. Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до волонтерської діяльності в процесі навчально-виховної роботи вищого навчального закладу / О. Маркова // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 131. - С. 125-128. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_131_35
24.   Матат, Д.    Педагогічне лідерство [Текст] / Д. Матат // Освіта України. – 2018. –  22 жовт. (№41-42). – С. 8.
25.   Никула Т. Д. Виховна робота зі студентами та молодими вченими на прикладі кафедри професора Анатолія Пелещука / Т. Д. Никула // Практикуючий лікар. - 2015. - № 3. - С. 78-80. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PraktLik_2015_3_17
26.   Оксьон, В.    "Школа Володимира Лубенка" в Україні - організація та управління художньо-виховним процесом [Текст] / В. Оксьон // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – №10. – С. 21-31.
27.   Олексенко, В.    Формування соціальних почуттів у студентів: [ гуманізація освіти та виховання ] / В. Олексенко // Вища освіта України. – 2018. – №2. – С. 71-77.
28.   Освіта як дзеркало етичних норм суспільства [Текст] // Завуч. – 2018. – №10. – С. 4-20.
29.   Петрушенко М. Як студенти сприяють діалогу культур /М.Петрушенко // Голос України. –2018. – №119.- 4 лип. С. 10.
30.   Петрюк, С.    До питання здорового способу життя [Текст] / С. Петрюк // Вища школа. – 2017. – №11. – С. 82-92.
31.   Плиска, Ю.    Особистісна педагогічна культура вчителя: системний і синергетичний підходи до аналізу [Текст] / Ю. Плиска // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 128-134.
32.   Попова І. Формування екологічної свідомості студентів вищих навчальних закладів / І. Попова // Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2017_2_15
33.   Попова Т. Дослідження організаційно-виховного процесу у вищому навчальному закладі / Т. Попова // Молодь і ринок. - 2016. - № 2. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_2_12
34.   Потапчук, Т.    До розгляду сутності феномену "сім'я" [Текст] / Т. Потапчук // Вища школа. – 2018. – №9. – С. 68-76.
35.   Потапчук, Т.    Ціннісне ставлення студентів до праці: ретроспективний аналіз наукових джерел [Текст] / Т. Потапчук // Вища школа. – 2018. – №7-8. – С. 42-50.
36.   Професійні та соціальні проблеми науково-освітянської молоді за результатами соціологічного опитування [Текст] / С. О. Жабін, Г. С. Васильєв, О. П. Казьміна [та ін.] // Наука та інновації. – 2017. – №5. – C. 19-37.
37.   Пухно С. В. Особливості проходження адаптації першокурсників ВНЗ як чинник формування системи професійних Знань / С. В. Пухно // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 115-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_14
38.   Руско, Н.    Духовно-моральне виховання студентської молоді у Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу [Текст] / Н. Руско // Суспільство, держава і церква у спектрі міждисциплінарних досліджень. – 2016. – С.. 81-83. Руско, Н.    Духовно-моральне виховання студентської молоді у Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу [Текст] / Н. Руско // Суспільство, держава і церква у спектрі міждисциплінарних досліджень. – 2016. – С.. 81-83.
39.   Сакун, Л.М.    Взаємодія органів місцевого та студентського самоврядування [Текст] / Л. М. Сакун, А. І. Макаров // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – №6,Т.2. – С. 219-222.
40.   Саух, П.Ю.    Соціокультурні тенденції в сучасному молодіжному середовищі: цивілізаційний вимір [Текст] / П. Ю. Саух // Педагогіка і психологія. – 2017. – №4. – С. 30-36.
41.   Слюзко В. І. Система виховної роботи у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії / В. І. Слюзко // Педагогічний дискурс. - 2017. - Вип. 12. - С. 296-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2017_12_71
42.   Смалько О. Позааудиторна виховна робота як чинник професійно-особистісного становлення майбутніх фахівців / О. Смалько // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2017. - № 8. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2017_8_19
43.   Сокіл, Л.С.    Волонтери - люди доброї волі [Текст] / Л. С. Сокіл, Л. В. Габа // Педагогічна майстерня. – 2018. – №3. – С. 30-35.
44.   Соляр, Л.    Програма формування етнокультурної компетентності [Текст] / Л. Соляр // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 153-159.
45.   Сорока, В.    Ані батога, ані пряника. Гуманістичне виховання [Текст] / В. Сорока // Освіта України. – 2018. –  30 квіт.(№17). – С. 14-15.
46.   Сподарик, Н.    Кримінологічна характеристика студентів ВНЗ, які вчиняють насильницькі злочини проти життя і здоров'я особи [Текст] / Н. Сподарик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №1(861). – С. 522-528.
47.   Тульська, О.    Особистісні якості у структурі професійної компетентності фахівця-еколога [Текст] / О. Тульська // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 177-183.
48. 001 Н 34 Халєєва, О.В.  Професійне становлення особистості майбутнього вчителя мистецьких дисциплін у процесі вивчення вокально-хорових навичок [Текст] / О. В. Халєєва, Л. М. Костіна // Наука и образование. – 2016. – С. 108-112.
49.   Халіла, О.    Формування громадянської компетентності [Текст] / О. Халіла // Психолог. – 2018. – №7-8. – С. 48-52.

Останні зміни 03.05.2019 Наші координати: м.Хмельницький вул. Кам'янецька 110/1 тел.: 77-30-38; e-mail