|
|
ВИХОВНА РОБОТА |
1. |
|
Александрович Н. Значення екоетичної позиції студентів педагогічних вузів, як моделі
навчально-виховної роботи майбутнього вчителя / Н. Александрович // Молодь і ринок. - 2016. - № 4. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_4_20 |
2. |
|
Алєксеєнко, Т.Ф. Проблема цінностей в інтерпретації конфлікту батьків і дітей у Теорії поколінь
[Текст] / Т. Ф. Алєксеєнко // Педагогіка і психологія. – 2018. – №3. – С. 68-77. |
3. |
|
Андреєва М. О. Виховна робота у ВНЗ з розвитку соціальної компетентності студентів із
особливими потребами / М. О. Андреєва // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2017.
- Вип. 38. - С. 7-14 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2017_38_3 |
4. |
|
Безручко, О. Формування професійної компетентності майбутніх харизматичних лідерів з
менеджменту соціокультурної сфери [Текст] / О. Безручко // Вища школа. – 2018. – №4. – С. 80-89. |
5. |
|
Беляєва, О. Підвищення самооцінки. Програма занять [Текст] / О. Беляєва, К. Попович
// Психолог. – 2018. – №3-4. – С. 22-48. |
6. |
|
Бех, І.Д. Особливості становлення особистості підлітка в умовах соціальних реалій [Текст]
/ І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. – 2017. – №4. – С. 37-41. |
7. |
|
Бойсан, М. Пріоритетні напрями профілактики наркотизму неповнолітніх [Текст] / М. Бойсан
// Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №1(861). – С. 411-417. |
8. |
|
Болібрух, Н. Особливості кримінологічного моделювання як методу дослідження особистості
студента ВНЗ, у зв'язку з учиненням корисливо-насильницьких злочинів [Текст] / Н. Болібрух
// Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №1(861). – С. 417-422. |
9. |
|
Вайнола Р. Формування етнічної толерантності студентської молоді в системі виховної роботи
вищого навчального закладу / Р. Вайнола, Ч. Сяосін // Актуальні питання гуманітарних наук. –
2017. - Вип. 15. - С. 271-276. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2017_15_34 |
10. |
|
Гірний, О.І. На чому будувати теорію виховання для "нової української школи" [Текст]
/ О. І. Гірний // Філософія освіти. – 2017. – №2. – C. 98-114. |
11. |
|
Гніда, Т.Б. Стресостійкість - складова професійної компетентності педагога [Текст] / Т. Б. Гніда
// Педагогічна майстерня. – 2018. – №2. – С. 28-33. |
12. |
|
Довбік, І.М. Формування життєвих цінностей особистості через упровадження сучасних
технологій виховання. Тренінг для педагогів-організаторів [Текст] / І. М. Довбік
// Педагогічна майстерня. – 2018. – №6. – С. 42-45. |
13. |
|
Дурманенко О. Виховна робота у ВНЗ як чинник формування особистості майбутнього фахівця
/ О. Дурманенко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені
Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2016. - № 2. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2016_2_7 |
14. |
|
Жолкевська, І. Фокусування на актуальної проблемі особистості [Текст] / І. Жолкевська
// Психолог. – 2017. – №21-22. – С. 71-73. |
15. |
|
Калько А. Д. Аналіз систем виховної роботи у Рівненському державному базовому медичному
коледжі / А. Д. Калько, В. І. Якобчук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2016. - Вип. 2. - С. 81-87. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2016_2_14 |
16. |
|
Кириченко, В.І. Патріотизм як ціннісно-смислове підґрунтя просоціальної поведінки підлітків
[Текст] / В. І. Кириченко // Педагогіка і психологія. – 2017. – №4. – С. 42-48. |
17. |
316
С90 |
Комар, Т. Професійний аксіогенез особистості як передумова професійної зрілості майбутнього фахівця [Текст] / Т. Комар // Суспільство, держава і церква у спектрі міждисциплінарних досліджень. – 2016. – С. 45-47. |
18. |
|
Комісаренко Н. О. Зміст, форми і методи моніторингу якості організації виховної роботи у
вищому навчальному закладі / Н. О. Комісаренко // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля.
Серія : Педагогіка і психологія. - 2017. - № 1. - С. 106–111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2017_1_18 |
19. |
|
Кремень, В. Особистість в інформаційному суспільстві [Текст] / В. Кремень // Освіта та розвиток
обдарованої особистості. – 2017. – №10. – С. 5-10. |
20. |
|
Крижанська, Н. Тайм-менеджмент. Як знайти кілька зайвих годин для себе [Текст]
/ Н. Крижанська // Психолог. – 2018. – №9-10. – С. 66-73. |
21. |
|
Лисенко, О.В. Все починається з тебе! Виховна година до Мінародного дня толерантності [Текст]
/ О. В. Лисенко // Педагогічна майстерня. – 2017. – №12. – С. 9-13. |
22. |
|
Мазур, В. Мораль і етика в науці та освіті - це питання національної безпеки держави [Текст]
/ В. Мазур // Голос України. – 2018. – 24 жовт. (№ 200). – С. 10. |
23. |
|
Маркова О. Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до волонтерської діяльності в процесі навчально-виховної роботи вищого навчального закладу / О. Маркова // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.
Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 131. - С. 125-128. –
Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_131_35 |
24. |
|
Матат, Д. Педагогічне лідерство [Текст] / Д. Матат // Освіта України. – 2018. – 22 жовт.
(№41-42). – С. 8. |
25. |
|
Никула Т. Д. Виховна робота зі студентами та молодими вченими на прикладі кафедри професора
Анатолія Пелещука / Т. Д. Никула // Практикуючий лікар. - 2015. - № 3. - С. 78-80. – Режим
доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PraktLik_2015_3_17 |
26. |
|
Оксьон, В. "Школа Володимира Лубенка" в Україні - організація та управління художньо-виховним
процесом [Текст] / В. Оксьон // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – №10. –
С. 21-31. |
27. |
|
Олексенко, В. Формування соціальних почуттів у студентів: [ гуманізація освіти та виховання ]
/ В. Олексенко // Вища освіта України. – 2018. – №2. – С. 71-77. |
28. |
|
Освіта як дзеркало етичних норм суспільства [Текст] // Завуч. – 2018. – №10. – С. 4-20. |
29. |
|
Петрушенко М. Як студенти сприяють діалогу культур /М.Петрушенко // Голос України. –2018. –
№119.- 4 лип. С. 10. |
30. |
|
Петрюк, С. До питання здорового способу життя [Текст] / С. Петрюк
// Вища школа. – 2017. – №11. – С. 82-92. |
31. |
|
Плиска, Ю. Особистісна педагогічна культура вчителя: системний і синергетичний підходи до
аналізу [Текст] / Ю. Плиска // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 128-134. |
32. |
|
Попова І. Формування екологічної свідомості студентів вищих навчальних закладів / І. Попова
// Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2017_2_15 |
33. |
|
Попова Т. Дослідження організаційно-виховного процесу у вищому навчальному закладі
/ Т. Попова // Молодь і ринок. - 2016. - № 2. - С. 57-62. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_2_12 |
34. |
|
Потапчук, Т. До розгляду сутності феномену "сім'я" [Текст] / Т. Потапчук // Вища школа.
– 2018. – №9. – С. 68-76. |
35. |
|
Потапчук, Т. Ціннісне ставлення студентів до праці: ретроспективний аналіз наукових джерел
[Текст] / Т. Потапчук // Вища школа. – 2018. – №7-8. – С. 42-50. |
36. |
|
Професійні та соціальні проблеми науково-освітянської молоді за результатами соціологічного
опитування [Текст] / С. О. Жабін, Г. С. Васильєв, О. П. Казьміна [та ін.]
// Наука та інновації. – 2017. – №5. – C. 19-37. |
37. |
|
Пухно С. В. Особливості проходження адаптації першокурсників ВНЗ як чинник формування
системи професійних Знань / С. В. Пухно // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 115-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_14 |
38. |
|
Руско, Н. Духовно-моральне виховання студентської молоді у Івано-Франківському національному
технічному університеті нафти і газу [Текст] / Н. Руско // Суспільство, держава і церква у спектрі
міждисциплінарних досліджень. – 2016. – С.. 81-83. Руско, Н. Духовно-моральне виховання
студентської молоді у Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу
[Текст] / Н. Руско // Суспільство, держава і церква у спектрі міждисциплінарних досліджень. – 2016. – С.. 81-83. |
39. |
|
Сакун, Л.М. Взаємодія органів місцевого та студентського самоврядування [Текст] / Л. М. Сакун,
А. І. Макаров // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – №6,Т.2. – С. 219-222. |
40. |
|
Саух, П.Ю. Соціокультурні тенденції в сучасному молодіжному середовищі:
цивілізаційний вимір [Текст] / П. Ю. Саух // Педагогіка і психологія. – 2017. – №4. – С. 30-36. |
41. |
|
Слюзко В. І. Система виховної роботи у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії
/ В. І. Слюзко // Педагогічний дискурс. - 2017. - Вип. 12. - С. 296-299. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2017_12_71 |
42. |
|
Смалько О. Позааудиторна виховна робота як чинник професійно-особистісного становлення
майбутніх фахівців / О. Смалько // Науковий вісник Східноєвропейського національного
університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2017. - № 8. - С. 77-81. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2017_8_19 |
43. |
|
Сокіл, Л.С. Волонтери - люди доброї волі [Текст] / Л. С. Сокіл, Л. В. Габа
// Педагогічна майстерня. – 2018. – №3. – С. 30-35. |
44. |
|
Соляр, Л. Програма формування етнокультурної компетентності [Текст] / Л. Соляр
// Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 153-159. |
45. |
|
Сорока, В. Ані батога, ані пряника. Гуманістичне виховання [Текст] / В. Сорока
// Освіта України. – 2018. – 30 квіт.(№17). – С. 14-15. |
46. |
|
Сподарик, Н. Кримінологічна характеристика студентів ВНЗ, які вчиняють насильницькі злочини проти життя і здоров'я особи [Текст] / Н. Сподарик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №1(861). – С. 522-528. |
47. |
|
Тульська, О. Особистісні якості у структурі професійної компетентності фахівця-еколога [Текст]
/ О. Тульська // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 177-183. |
48. |
001
Н 34 |
Халєєва, О.В. Професійне становлення особистості майбутнього вчителя мистецьких дисциплін
у процесі вивчення вокально-хорових навичок [Текст] / О. В. Халєєва, Л. М. Костіна
// Наука и образование. – 2016. – С. 108-112. |
49. |
|
Халіла, О. Формування громадянської компетентності [Текст] / О. Халіла
// Психолог. – 2018. – №7-8. – С. 48-52. |