Наукова бібліотека Хмельницького національного університету


    НАВЧАЛЬНА РОБОТА 
1.   Movie riddles. How to get students talking about movies [Текст] // English. Англійська мова та культура. – 2018. – №22. – С. 8-10.
2.   Oliveira, S.    Conversational English Phrases [Текст] / S. Oliveira // Англійська мова та література. – 2018. – №31-32. – С. 3-9.
3.   Oliveira, S.    Expand Your Vocabulary [Текст] / S. Oliveira // Англійська мова та література. – 2018. – №34-36. – С. 5-16.
4.   Savin, S.L.V. (Savin, S.Lutsyshen V.)   "life -long learning" stere otype necessity [Текст] / S. L. Savin // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2018. – №3,Т.2. – С. 34-37. – [Потреба в навчанні протягом життя].
5.   Автодидактичні передумови та важелі активізації позааудиторної самостійної роботи студентів [Текст] // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 170-177.
6.   Базилевич, В.    Парадигмальні зрушення в економічній теорії XXI ст. [Текст] / В. Базилевич, А. Ігнатюк, Н. Гражевська // Вища школа. – 2018. – №2. – С. 101-126.
7.   Базилевич, В.    Парадигмальні зрушення в економічній теорії XXI ст. [Текст] / В. Базилевич, А. Ігнатюк, Н. Гражевська // Вища школа. – 2018. – №3. – С. 71-91
8.   Банщиков, П.    Апробація методики формалізованої оцінки компетентностей студентів на прикладі студентів 4 курсу спеціальності "Економіка підприємства" із застосуванням бізнес-симуляції Vial+ [Текст] / П. Банщиков, В. Паздрій // Бухгалтерський облік і аудит. – 2017. – №10-11. – С. 36-43.
9.   Банщиков, П.    Оцінювання економічних компетентностей на основі бізнес-симуляції "ViAL+" [Текст] / П. Банщиков, В. Паздрій // Бухгалтерський облік і аудит. – 2017. – №12. – C. 20-28.
10.   Барабаш, Ю.    Реформа правничої освіти: окремі складові успішної реалізації [Текст] / Ю. Барабаш // Право України. – 2017. – №10. – С. 9-19.
11.   Батрун, І.В.    Технологія розвитку критичного мислення і сучасний освітній процес [Текст] / І. В. Батрун // Педагогічна майстерня. – 2018. – №1. – С. 9-17.
12.   Бахтіна, Г.П.    Професійна спрямованість курсу віщої математики в технічному університеті в контексті всесвітньої ініціативи СБЮ:міждисциплінарний аспект [Текст] / Г. П. Бахтіна // Наука и образование. – 2016. – С. 99-102.
13.   Безручко, О.    Перша лекція Олександра Довженка у Київському державному інституті кінематографії [Текст] / О. Безручко // Вища школа. – 2018. – №2. – С. 77-87.
14.   Безручко, О. Навчання студентів Київського державного інституту кінематографії Олександром Довженком на знімальному майданчику фільму "Іван" [Текст] / О. Безручко // Вища школа. – 2018. – №5-6. – С. 34-43.
15.   Безручко, О.    Специфіка лекцій Олександра Довженка для студентів Київського кіноінституту в неформальній обстановці [Текст] / О. Безручко // Вища школа. – 2018. – №4. – С. 70-80.
16.   Бермус, О.    Онтологічні проблеми науково-педагогічного пізнання в сучасному світі [Текст] / О. Бермус // Вища школа. – 2017. – №12. – С. 81-93.
17.   Бишевець, Н.    Підготовка студентів закладів вищої освіти фізкультурного профілю до застосування методу експертних оцінок [Текст] / Н. Бишевець, К. Сергієнко, Н. Голованова // Теорія і методика фізичного виховання. – 2018. – №1. – С. 29-36.
18.   Бідасюк, Н.    Використання паралельних текстів для вивчення іноземної мови [Текст] / Н. Бідасюк // Вища школа. – 2018. – №3. – С. 18-30.
19.   Блощицький, О.    Етапи, зміст і методика проведення, експериментальної роботи щодо формування комунікативно-дискурсивної культури майбутніх офіцерів-прикордонників [Текст] / Блощицький, О. Бабич // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 19-24.
20.   Богом 'я. В. Впровадження системи управління знаннями як елементу системи управління якістю в інституті підготовки фахівців національного органу стандартизації [Текст] / '. В. Богом, В. Кириченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 11-17.
21.   Брожник, О.    Сутнісні характеристики професійно значущих особистісних якостей майбутнього учителя початкової школи [Текст] / О. Брожник // Вища школа. – 2017. – №10. – С. 97-107.
22.   Верба, С.    Генеза правового забезпечення освітньої реформи в незалежній Україні [Текст] / С. Верба // Актуальні проблеми правознавства. – 2017. – №4. – С. 5-8.
23.   Вихрущ, В.    Парадигмальний підхід та моделі навчання дорослих у сучасній вищій освіті [Текст] / В. Вихрущ // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 35-41.
24.   Вишневецкая, Л.В.    Инновационная практика формирования компетенций иноязычного общения в экономическом вузе [Текст] / Л. В. Вишневецкая // Мова і міжкультурна комунікація. – 2017. – №1. – С. 236-244.
25.   Вища технічна освіта: рецепти для "одужання" [Текст] // Освіта України. – 2018. –  11 черв. (№22-23). – С. 1.
26.   Возняк, О.    Про доцільність впровадження дисципліни "Криміналістична хімія" для вишів системи МВС України [Текст] / О. Возняк // Вища школа. – 2018. – №1. – С. 93-105.
27.   Возняк, О.    Формування фахової компетентності майбутнього будівельника щодо використання нанотехнологій [Текст] / О. Возняк // Вища школа. – 2018. – №3. – С. 30-41.
28.   Воробієнко, П.    Удосконалення практичної підготовки студентів у закладах вищої освіти [Текст] / П. Воробієнко // Вища освіта України. – 2018. – №3. – С. 29-34.
29.   Вороніна, М.    Обґрунтування педагогічних умов розвитку творчих здібностей майбутніх дизайнерів одягу [Текст] / М. Вороніна // Вища школа. – 2017. – №10. – С. 51-60.
30.   Гайдамачук, О.    Детонація як граматологічна версія читання філософських текстів [Текст] / О. Гайдамачук // Філософія освіти. – 2017. – №1. – C. 257-268.
31.   Галата С. ЗНО в магістратуру : МОН визначило, як цього року будуть організовані та проведені вступні випробування до магістратури, що проводяться за технологією ЗНО / С. Галата // Освіта України. – 2018. – № 20.- 21 трав. – С. 7.
32.   Гандзя, І.В.    Робимо письмо ефективним [Текст] / І. В. Гандзя // Англійська мова та література. – 2018. – №31-32. – С. 10-28.
33.   Гарєєва, Ф.    Системи навчання видатних педагогів [Текст] / Ф. Гарєєва // Вища школа. – 2018. – №4. – С. 101-105.
34.   Глазунова, О.    Педагогічні умови ефективної співпраці бізнесу та університетів на прикладі створення спільних навчальних лабораторій [Текст] / О. Глазунова, Т. Саяпінва, І. Столярчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 24-32.
35.   Гнатуш, В.    Де вихід із "темної кімнати", або Як допомогти інженерові адаптуватись на ринку [Текст] / В. Гнатуш // Дзеркало тижня. – 2018. –  17-23 лют. (№6). – С. 12.
36.   Гойко, В.А.    Использование мультимедийных учебных материалов в процессе обучения иностранным языкам [Текст] / В. А. Гойко // Мова і міжкультурна комунікація. – 2017. – №1. – С. 244-253.
37.   Горбань, Л.В.    Профорієнтована освіта як засіб запобігання маргіналізації населення [Текст] / Л. В. Горбань // Педагогіка і психологія. – 2018. – №1. – С. 62-71.
38.   Городілова, Л.І.    Семестрові контрольні роботи за І півріччя [Текст] / Л. І. Городілова // Англійська мова та література. – 2018. – №31-32. – С. 71-74.
39.   Гоцуляк, К.І.    Підготовка викладача до диференційованого навчання студентів економічних спеціальностей [Текст] / К. І. Гоцуляк, О. І. Ємець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №15(875). – С. 375-382.
40.   Гудкова, О.Є.    New Year Resolutions (Level B1 — Intermediate, Educative Party) [Текст] / О. Є. Гудкова // Англійська мова та література. – 2018. – №33. – С. 33-34.
41.   Данилевська, Г.    Mister Migauga&Co. Games American Children Play [Текст] / Г. Данилевська // English. Англійська мова та культура. – 2018. – №21. – С. 8-10.
42.   Долинський, Є.В.    Результати експериментального дослідження професійної підготовки майбутніх перекладачів в інформаційно-освітньому середовищі ВНЗ [Текст] / Є. В. Долинський // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.11. – С. 45-50.
43.   Дорофєєва, О.М.    Тестовий контроль у процесі навчання іноземної мови [Текст] / О. М. Дорофєєва // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.11. – С. 50-53.
44.   Драчук, Ю.3.    Управління якістю професійної освіти як сучасний тренд підвищення конкурентоспроможності майбутнього спеціаліста [Текст] / Ю. 3. Драчук, Л. М. Заміховський, О. Сав'юкЛ // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №15(875). – С. 382-391.
45.   Дюженкова О. Ю. Застосування математичного моделювання при викладанні вищої математики студентам інженерних спеціальностей / О. Ю. Дюженкова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Техніка та енергетика АПК. - 2017. - Вип. 261. - С. 272-278. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_tech_2017_261_37
46.   Євтушевська, В.М.    Формування артистизму як необхідного елементу сучасної культури вчителя [Текст] / В. М. Євтушевська // Педагогічна майстерня. – 2018. – №6. – С. 33-36.
47.   Зацарний, В.В.    Вивченння ризик-орієнтовного підходу у вищій школі [Текст] / В. В. Зацарний // Безпека життєдіяльності. – 2017. – №10. – С. 9-10.
48.   Зищук, Н.    День цивільного захисту - вчимось на практиці [Текст] / Н. Зищук // Безпека життєдіяльності. – 2018. – №6. – С. 21.
49.   Зіньковський, Ю.    Мотивація до навчання у професійній школі [Текст] / Ю. Зіньковський, Ю. Адаменко // Вища школа. – 2017. – №12. – С. 25-38.
50.   Зуєва, Л.    Теоретичний концепт моделей психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти [Текст] / Л. Зуєва // Вища школа. – 2017. – №10. – С. 51-60.
51.   Зуєва, Л.Є.    Ґенеза науково-теоретичних і регулятивних засад психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти України і Канади [Текст] / Л. Є. Зуєва // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – №12. – C. 19-26.
52.   Іваненко, Г.    Проблеми реалізації олімпійської освіти у вищих навчальних закладах України та шляхи їх подолання [Текст] / Г. Іваненко // Теорія і методика фізичного виховання. – 2017. – №4. – C. 23-26.
53.   Іваній, І.    Розвиток системи оцінювання якості вищої професійної фізкультурної освіти [Текст] / І. Іваній // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 67-72.
54.   Іванків, І.    Зміна підходів до викладання у юридичній освіті як основна передумова формування професійного правника [Текст] / І. Іванків // Право України. – 2017. – №10. – С. 73-81.
55.   Ілларіонова, О.О.    Напрямки розвитку практичного навчання [Текст] / О. О. Ілларіонова // Педагогічна майстерня. – 2017. – №12. – С. 33-35.
56.   Камбур, О.Л.    Розвиток підприємницьких здібностей майбутніх фахівців під час вирішення інвестиційних задач [Текст] / О. Л. Камбур, С. О. Ракицька, К. О. Тюлькіна // Інвестиції : практика та досвід. – 2018. – №1. – C. 19-24.
57.   Кисленко, Д.    Функціональна підготовленість слухачів Інституту управління державної охорони України [Текст] / Д. Кисленко, Ю. Юхно, І. Хмельницька // Теорія і методика фізичного виховання. – 2018. – №1. – С. 49-57.
58.   Коваленко, В.    Дидактологістика у сфері політології як науки і дисципліни у вищій школі: влада розуму над політичними ідеями [Текст] / В. Коваленко // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 34-41.
59.   Коваль, Л.    Теоретико-методологічні аспекти впровадження ідеї продуктивного навчання: від загальноосвітньої до вищої школи [Текст] / Л. Коваль, В. Церклевич // Вища школа. – 2017. – №11. – С. 21-37.
60.   Комаров, В.    Вища юридична освіта України: нові виміри [Текст] / В. Комаров // Право України. – 2017. – №10. – С. 20-35.
61.   Коноваленко, В.    Юридичне "очищення" творів від прав третіх осіб [Текст] / В. Коноваленко // Вища школа. – 2018. – №4. – С. 89-101.
62.   Король, Т.Г.    Контроль англомовної компетентності в читанні фахової літератури [Текст] / Т. Г. Король // Мова і міжкультурна комунікація. – 2017. – №1. – С. 253-264.
63.   Корсак, К.    Формування умов для знищення "монбланів" історичної неправди про Україну : [українська ідея, нооісторія, Велике Трипілля] / К. Корсак // Вища школа. – 2018. – №2. – С. 53-67.
64.   Котик, І.Т.    A Discussion as an Efficient Basis in the Development of Pupils’ Skills and Abilities [Текст] / І. Т. Котик // Англійська мова та література. – 2018. – №31-32. – С. 75-76.
Подоляк, Т.В.    Specific Features of Scientific-Technical Style [Текст] / Т. В. Подоляк // Англійська мова та література. – 2018. – №33. – С. 13-14.
65.   Красовська, Т.Д.    Як уникнути типових помилок у викладанні за допомогою інноваційних методик [Текст] / Т. Д. Красовська // Педагогічна майстерня. – 2017. – №12. – С. 28-33.
66.   Криштанович, С.    Сучасна модель професійної компетентності майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту [Текст] / С. Криштанович // Вища освіта України. – 2018. – №2. – С. 77-79.
67.   Кугай, Н.    Формування методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики у процесі навчання дисципліни "Методи оптимізації" [Текст] / Н. Кугай, М. Калініченко // Вища школа. – 2018. – №1. – С. 55-72.
68.   Кугай, Н.    Застосування методів інтерактивного навчання для формування методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики [Текст] / Н. Кугай // Вища школа. – 2017. – №11. – С. 46-55.
69.   Куди тікають лапки? Сім правіл вживання лапок та знаків пунктуації при них [Текст] // English. Англійська мова та культура. – 2018. – №22. – С. 11-12.
70.   Кузнєцова, Н.    Забезпечення якісної практичної підготовки студентів-юристів як невід’ємна складова реформування юридичної освіти [Текст] / Н. Кузнєцова // Право України. – 2017. – №10. – С. 66-72.
71.   Кундеус, І.    Соціальна компетентність учителя як готовність і здатність до соціальної взаємодії (тренінгові заняття) [Текст] / І. Кундеус, С. Сопронюк // Педагогічна майстерня. – 2018. – №6. – С. 27-33.
72.   Курбатов, С.    Місток у цифрове майбутнє. Сучасні тренди в галузі освітніх технологій [Текст] / С. Курбатов // Освіта України. – 2018. –  19 берез. (№11). – С. 11.
73.   Курок, О.    Нова українська школа і підготовка вчителя у Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка [Текст] / О. Курок, Г. Кузнецова // Вища школа. – 2017. – №10. – С. 74-89.
74.   Кушурина, Т.Г.    Symbols of Сhristmas [Текст] / Т. Г. Кушурина // Англійська мова та література. – 2018. – №33. – С. 35-39.
75.   Лазаренко, О.    Майстерність педагога. Інноваційна компетентність професійної діяльності. [Текст] / О. Лазаренко // Психолог. – 2018. – №1-2. – С.10-16.
76.   Лазоренко Н. Л. Використання сучасних інформаційних технологій при викладанні іноземних мов у вищих навчальних закладах / Н. Л. Лазоренко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2017 - Вип. 41. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2017_41_14
77.   Лещинський О. Л. Фрейм-підхід до викладання математичних дсциплін для студентів комп'ютерно-орієнтованих спеціальностей ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації / О. Л. Лещинський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2014. - Вип. 13. - С. 74-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2014_13_12
78.   Лисак, Г.    Шляхи професійного самовдосконалення викладачів ВНЗ [Текст] / Г. Лисак // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 85-92.
79.   Личенко, І.    Напрями вдосконалення юридичної освіти та підготовки працівників правоохоронних органів України на основі використання Європейського досвіду [Текст] / І. Личенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №1(861). – С. 554-560.
80.   Лівшун, О.    Особливості використання інноваційних технологій, форм та методів у професійній підготовці майбутнього вчителя, трудового навчання до викладання художньо-технічних дисциплін [Текст] / О. Лівшун, В. Хреннова // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 96-101.
81.   Лісниченко, Ю.    Модель підготовки майбутніх офіцерів до професійної діяльності в процесі вивчення фахових дисциплін [Текст] / Ю. Лісниченко // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 106-113.
82.   Луговий, В.І.    Закон базисної організації компетентностей : [інновації у вищої освіті]./ В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланов // Педагогіка і психологія. – 2017. – №4. – С. 14-29.
83.   Лукашук, М.    Теоретико-методологічні засади дослідження інноваційних процесів у системі освіти [Текст] / М. Лукашук // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 41-48.
84.   Ляшенко, Л.    Роль оволодіння англійською мовою у підвищенні якості освіти в Україні [Текст] / Л. Ляшенко // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 59-67.
85.   Ляшенко, Л.    Тема "Англійська мова" у сфері досліджень науковців вищої школи України [Текст] / Л. Ляшенко // Вища школа. – 2018. – №3. – С. 51-61.
86.   Ільченко, Г.    "Порівняльне цивільне право" в системі юридичної освіти [Текст] / Г. Ільченко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – 2018. – №2. – C. 166–173.
87.   Мазурець, О.В.    Онтологічний підхід до побудови семантичної моделі навчальних матеріалів [Текст] / О. В. Мазурець // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2017. – №6. – С. 223-229.
88.   Мацюк, О.О.    Формування професійних компетенцій майбутніх перекладачів [Текст] / О. О. Мацюк // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.11. – С. 86-91.
89.   Мегем, Є.    Проектно-технологічна підготовка майбутніх учителів трудового навчання в особистісно-орієнтованому освітньому процесі [Текст] / Є. Мегем, О. Дещенко // Вища школа. – 2017. – №11. – С. 37-46.
90.   Мельник, Р.    Докорінна реформа юридичної освіти як основна умова утвердження правової державності в Україні [Текст] / Р. Мельник, О. Шаблій, Б. Шлоер // Право України. – 2017. – №10. – С. 56-65.
91.   Метод підвищення продуктивності використання програмних засобів вивчення слів іноземних мов [Текст] / Ю. П. Кльоц, Ю. В. Войтков, В. М. Стецюк, Є. С. Шаховал // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2018. – №1. – С. 43-47.
92.   Метод підвищення продуктивності використання програмних засобів вивчення слів іноземних мов [Текст] / Ю. П. Кльоц, Ю. В. Войтков, В. М. Стецюк, Є. С. Шаховал // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2018. – №1. – С. 43-47.
93.   Мирна, Л.    Формування професійної компетентності вчителя на засадах збалансованого розвитку [Текст] : [на базі Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти] / Л. Мирна // Екологічний вісник. – 2018. – №1. – С. 31-32.
94.   Миронець, С.    Мотивація в професіогенезі фахівців торговельної сфери [Текст] / С. Миронець, О. Коновалова // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2017. – №6. – С. 107-114.
95.   Мороз, І.    Реінжиніринг у системі освіти [Текст] / І. Мороз, О. Стадник // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 21-28.
96.   Мосейчук, Ю.    Психолога-педагогічні засади професійного та особистішого розвитку студентів в процесі професійної підготовки у вищих навчальних закладах [Текст] / Ю. Мосейчук // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 118-128.
97.   Нечаюк І. О. Доцільність і особливості використання мультимедійних технологій у викладанні іноземних мов / І. О. Нечаюк // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2016. - Вип. 20(1). - С. 131-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2016_20%281%29__38
98.   Нові стандарти (коротко) : Міністерство освіти і науки затвердило десять стандартів бакалаврського рівня вищої освіти і один – магістерського // Освіта України. – 2018. – № 40. – 15 жовтня. – С. 2. 23.
99.   Овчарук, О.В.    Рамка цифрової компетентності для громадян: європейська стратегія визначення рівня компетентності у галузі цифрових технологій [Текст] / О. В. Овчарук // Педагогіка і психологія. – 2018. – №1. – С. 31-38.
100.   Оніщук, І.    Особливості навчання іноземної мови студентів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах України [Текст] / І. Оніщук // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 77-83.
101.   Опалюк, Т.Л.    Дидактико-методичні матеріали для написання соціально-педагогічного есе [Текст] / Т. Л. Опалюк // Педагогіка і психологія. – 2018. – №3. – С. 77-85.
102.   Остстенко, Л.    Гарантійні виплати і компенсації науково-педагогічним працівникам ВНЗ та їх правове регулювання [Текст] / Л. Остстенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №14(884). – С. 176-182.
103.   Павлик, О.Б.    Розвиток навичок читання текстів іноземною мовою у студентів вищих навчальних закладів [Текст] / О. Б. Павлик // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.11. – С. 100-102.
104.   Парпан, У.    Стратегічний потенціал реформування системи вищої освіти в Україні [Текст] / У. Парпан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №14(884). – С. 163-170.
105.   Пацурківський, П.    Ціннісні виклики українській юридичній (правничій) освіті [Текст] / П. Пацурківський, Р. Гаврилюк // Право України. – 2017. – №10. – С. 38-55.
106.   Подлєсний, С.    Реформування технічної освіти України на основі застосування міжнародних стандартів ЕАFSG та СDIO [Текст] / С. Подлєсний, О. Тарасов, О. Періг // Вища школа. – 2017. – №10. – C. 7-23.
107.   Пожуєва, Т.О.    Роль інновацій та інноваційного мислення у підготовці майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи [Текст] / Т. О. Пожуєва // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – №4. – C. 182-185.
108.   Поліщук, В.    Розвивальне навчання у вищій школі: вихідні пізнавальні принципи [Текст] / В. Поліщук // Вища школа. – 2018. – №4. – С. 58-70.
109.   Поліщук, О.    Компетентнісний підхід до підготовки вчителя історії [Текст] / О. Поліщук // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 134-139.
110.   Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладах, установах, організаціях, підприємствах, що належать до сфери управління Міністерства освіти і науки України [Текст] // Безпека життєдіяльності. – 2018. – №5. – С. 2-7.
111.   Попов, В.    Перспективи гуманістичної освіти [Текст] / В. Попов // Психолог. – 2017. – №21-22. – С. 49-53.
112.   Потапчук, Т.    Ціннісне ставлення студентів до праці: ретроспективний аналіз наукових джерел [Текст] / Т. Потапчук // Вища школа. – 2018. – №7-8. – С. 42-50.
113.   Прадій, Т.    Методичні засади викладання історії біохімії як фундаментальної основи медико-біологічної науки [Текст] / Т. Прадій, І. Крамаренко // Вища школа. – 2018. – №1. – С. 72-82.
114.   Приходько, Ю.І.    Теорія трансформації систем як засіб дослідження військової освіти [Текст] / Ю. І. Приходько // Педагогіка і психологія. – 2018. – №1. – С. 53-62.
115.   Про дуальне навчання : щоб повноцінно впровадити дуальне навчання в Україні, треба серйозно змінити законодавство – відповідні новації МОН готуватиме впродовж 2018 року // Освіта України. – 2018. – № 5. – 5 лютого. – С. 4.
116.   Рабінович, П.    Людиноцентризм і практична спрямованість викладання теорії права та держави (Львівський досвід) [Текст] / П. Рабінович, Н. Стецик // Право України. – 2017. – №10. – С. 102-107.
117.   Рибалка, В.    Гуманістична психологія і педагогіка Миколи Яновича Грот [Текст] / В. Рибалка // Психолог. – 2018. – №3-4. – С.8-11.
118.   Романчук, С.    Стан проблеми фізичної підготовки курсантів-жінок вищих військових навчальних закладів та інноваційні шляхи її вирішення [Текст] / С. Романчук, В. Добровольський // Фізична активність, здоров'я і спорт. – 2017. – №2. – С. 35-43.
119.   Рябовал, Л.    Методика навчання правознавства як наука: методи досліджень, категоріально-понятійний апарат, розробленість наукової та навчальної літератури [Текст] / Л. Рябовал // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 139-146.
120.   Садовець, О.    Сучасні тенденції неперервного професійного розвитку вчителів іноземних мов (на основі дослідження Британської Ради) [Текст] / О. Садовець // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – С.152-161.
121.   Самарук, Н.    Професійна компетентність майбутнього математика та її складові [Текст] / Н. Самарук, О. Поплавська // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 146-153.
122.   Сергеева, О.В.    Компентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх перекладачів [Текст] / О. В. Сергеева // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.11. – С. 102-107.
123.   Сергеева, О.В.    Компентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх перекладачів [Текст] / О. В. Сергеева // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.11. – С. 102-107.
124.   Сиско, Н.М.    Стажування як одна зі складових системи професійного розвитку викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти [Текст] / Н. М. Сиско // Педагогіка і психологія. – 2018. – №3. – С. 60-68.
125.   Сікорський, П.    До проблеми формування методологічних засад під час психолога-педагогічних досліджень [Текст] / П. Сікорський // Вища школа. – 2018. – №5-6. – С. 79-93.
126.   Сікорський, П.    Нові підходи до моделювання контрольно-оцінювальних систем в освіті:  [методологія і методика освітнього процесу] / П. Сікорський // Вища освіта України. – 2018. – №2. – С. 48-57.
127.   Скарлупіна Ю. Інноваційні методи викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей / Ю. Скарлупіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 4. - С. 347-354. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_4_49
128.   Сокирник, І.В.    Впровадження змін в стратегії розвитку закладів освітніх послуг у сфері культури [Текст] : [регіональний ринок освітніх послуг навчання танцям] / І. В. Сокирник, Є. А. Черняк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – №4. – C. 132-137.
129.   Співаковський, О.    Про вузівських фахівців широкого профілю [Текст] / О. Співаковський // Голос України. – 2018. –  16 січ. (№ 9). – С. 4.
130.   Спільні справи єднають серця:відродження українських традицій у найстарішому педагогічному виші :  [Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка].// Вища школа. – 2017. – №11. – С. 55-58.
131.   Степанюк, А.    Екологізація змісту професійної підготовки майбутніх учителів біології [Текст] / А. Степанюк // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 159-164.
132.   Тименко, В.П.    Методологічні засади розвитку практичного інтелекту студентів у закладах вищої мистецької і технічної освіти [Текст] / В. П. Тименко // Педагогіка і психологія. – 2018. – №1. – С. 20-31.
133.   Тимошенко, Н.    Освіта упродовж життя — головна тенденція розвитку сучасної освіти [Текст] / Н. Тимошенко, О. Власюк, Т. Дараган // Вища школа. – 2018. – №7-8. – С. 28-36.
134.   Ткаченко, Ю.М.    Інтерактивний плакат - як інноваційний засіб візуалізації та структуризації інформації [Текст] / Ю. М. Ткаченко // Безпека життєдіяльності. – 2018. – №6. – С. 10-11.
135.   Тринус, О.    Bплив західноєвропейських педагогічних течій кінця xix - початку xx століття на розвиток педагогічної майстерності молодого вчителя [Текст] / О. Тринус // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – С. 96-101.
136.   Федів, В.    Соціальні мережі як засіб підвищення мотивації до вивчення природничих дисциплін у вищому медичному навчальному закладі [Текст] / В. Федів, А. Єгоренков, Л. Шинкура // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 72-77.
137.   Фурс Т. Вимоги до вправ для формування у майбутніх учителів іноземних мов вмінь реферативного перекладу / Т. Фурс // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_2_14
138. 001
С56
Халєсва, О.В.    Значення творчої підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва в системі вищої освіти [Текст] / О. В. Халєсва, Л. М. Костіна, В. І. Ларіонова // Современные достижения в науке и образовании. – 2016. – С. 120-124.
139.   Хоружий, Г.    Компетентнісні моделі у вищій освіті та бізнесі: зарубіжний досвід [Текст] / Г. Хоружий // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2018. – №1. – С. 131-146.
140.   Чала, А.    Розвиток мовленнєво-комунікативної культури майбутніх учителів початкових класів в умовах реформування освіти [Текст] / А. Чала // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 183-187.
141.   Чирчик, С.    До питання становлення та розвитку поняття "інтер'єр" [Текст] / С. Чирчик // Вища школа. – 2018. – №2. – С. 87-101.
142.   Чирчик, С.    Освітлення як функціонально-художній засіб візуалізації [Текст] / С. Чирчик // Вища школа. – 2018. – №5-6. – С. 16-34.
143.   Шинкарук, О.    Інформаційні технології як фактор освітніх перетворень у закладах вищої освіти з фізичної культури і спорту [Текст] / О. Шинкарук, Л. Денисова, Л. харченко // Теорія і методика фізичного виховання. – 2018. – №1. – С. 90-95.
144.   Шкодова, Д.    Образовательно-инновационные кластеры как эффективный способ трансформации высшего образования [Текст] / Д. Шкодова, В. Кулик // Економічні науки.Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – 2017. – №2. – C. 180-191.
145. 316
C19
Шкрібляк, М.    Філософська та богословська освіта у структурі національної навчально-освітньої парадигми: сучасні можливості і перспективи розвитку [Текст] / М. Шкрібляк // Суспільство, держава і церква у спектрі міждисциплінарних досліджень. – 2016. – С. 107-112.
146.   Шмакова, О.С.    Особливості технічної реалізації періодичного видання у студентському середовищі [Текст] / О. С. Шмакова, Ю. О. Сєров // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2018. – №3,Т.1. – С. 245-248.
147.   Шоробура, І.    Підготовка фахівців початкової освіти для Нової школи у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії [Текст] / І. Шоробура // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 192-197.
148.   Шулікін Д. Моніторинг якості : 16 квітня в Україні стартував основний етап Міжнародного моніторингового дослідження якості освіти PISA / Д. Шулікін // Освіта України. – 2018. – № 16. – 23 квіт. – С. 8.
149.   Шулікін, Д.    Про вищу технічну освіту і нову модель управління університетами [Текст] / Д. Шулікін // Освіта України. – 2018. –  11 черв. (№22-23). – С. 8-9.
150.   Юровська, В.    Диспозитивне адміністративно-правове регулювання запровадження й функціонування стандартів освіти та освітніх програм: поточний стан і перспективи вдосконалення [Текст] / В. Юровська // Підприємництво, господарство і право. – 2018. – №3. – С. 100-105.
151.   Яворська, С.    Методика опрацювання різних за лінгвістичною природою написань у контексті професійного становлення філологів [Текст] / С. Яворська // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 197-203.
152.   Як вступатимуть на бакалавра і магістра [Текст] // Освіта України. – 2017. –  11 груд. (№48). – С. 4.
153.   Якість юридичної освіти : проведення ЗНО при вступі до правничої магістратури не лише дає змогу забезпечувати доброчесність і покращувати якість навчання у вишах, а й демонструє переваги і недоліки нинішньої системи підготовки юристів в Україні // Освіта України. – 2018. – № 17. – 30 квіт. – С. 2.
154.   Ярмоленко, Ю.О.    Пріоритети розвитку сільської освіти у контексті формування високопрофесійного фахівця для аграрного виробництва [Текст] / Ю. О. Ярмоленко // АгроСвіт. – 2018. – №6. – C. 51-57.
155.   Ящишин, Т.І.    Комплексне формування вмінь та навичок із використанням інноваційних технологій навчання (Інтегроване навчальне заняття: Життя відшиті сторінки. Редагування графічних зображень) [Текст] / Т. І. Ящишин, В. С. Похонський // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – №11. – C. 41-45.

Останні зміни 03.05.2019 Наші координати: м.Хмельницький вул. Кам'янецька 110/1 тел.: 77-30-38; e-mail