|
|
НАВЧАЛЬНА РОБОТА |
1. |
|
Movie riddles. How to get students talking about movies [Текст] // English. Англійська мова та культура. – 2018. – №22. – С. 8-10. |
2. |
|
Oliveira, S. Conversational English Phrases [Текст] / S. Oliveira // Англійська мова та література. – 2018. – №31-32. – С. 3-9. |
3. |
|
Oliveira, S. Expand Your Vocabulary [Текст] / S. Oliveira // Англійська мова та література. – 2018. – №34-36. – С. 5-16. |
4. |
|
Savin, S.L.V. (Savin, S.Lutsyshen V.) "life -long learning" stere otype necessity [Текст] / S. L. Savin // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2018. – №3,Т.2. – С. 34-37. – [Потреба в навчанні протягом життя]. |
5. |
|
Автодидактичні передумови та важелі активізації позааудиторної самостійної роботи студентів [Текст] // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 170-177. |
6. |
|
Базилевич, В. Парадигмальні зрушення в економічній теорії XXI ст. [Текст] / В. Базилевич, А. Ігнатюк, Н. Гражевська // Вища школа. – 2018. – №2. – С. 101-126. |
7. |
|
Базилевич, В. Парадигмальні зрушення в економічній теорії XXI ст. [Текст] / В. Базилевич, А. Ігнатюк, Н. Гражевська // Вища школа. – 2018. – №3. – С. 71-91 |
8. |
|
Банщиков, П. Апробація методики формалізованої оцінки компетентностей студентів на прикладі студентів 4 курсу спеціальності "Економіка підприємства" із застосуванням бізнес-симуляції Vial+ [Текст] / П. Банщиков, В. Паздрій // Бухгалтерський облік і аудит. – 2017. – №10-11. – С. 36-43. |
9. |
|
Банщиков, П. Оцінювання економічних компетентностей на основі бізнес-симуляції "ViAL+" [Текст] / П. Банщиков, В. Паздрій // Бухгалтерський облік і аудит. – 2017. – №12. – C. 20-28. |
10. |
|
Барабаш, Ю. Реформа правничої освіти: окремі складові успішної реалізації [Текст] / Ю. Барабаш // Право України. – 2017. – №10. – С. 9-19. |
11. |
|
Батрун, І.В. Технологія розвитку критичного мислення і сучасний освітній процес [Текст] / І. В. Батрун // Педагогічна майстерня. – 2018. – №1. – С. 9-17. |
12. |
|
Бахтіна, Г.П. Професійна спрямованість курсу віщої математики в технічному університеті в контексті всесвітньої ініціативи СБЮ:міждисциплінарний аспект [Текст] / Г. П. Бахтіна // Наука и образование. – 2016. – С. 99-102. |
13. |
|
Безручко, О. Перша лекція Олександра Довженка у Київському державному інституті кінематографії [Текст] / О. Безручко // Вища школа. – 2018. – №2. – С. 77-87. |
14. |
|
Безручко, О. Навчання студентів Київського державного інституту кінематографії Олександром Довженком на знімальному майданчику фільму "Іван" [Текст] / О. Безручко // Вища школа. – 2018. – №5-6. – С. 34-43. |
15. |
|
Безручко, О. Специфіка лекцій Олександра Довженка для студентів Київського кіноінституту в неформальній обстановці [Текст] / О. Безручко // Вища школа. – 2018. – №4. – С. 70-80. |
16. |
|
Бермус, О. Онтологічні проблеми науково-педагогічного пізнання в сучасному світі [Текст] / О. Бермус // Вища школа. – 2017. – №12. – С. 81-93. |
17. |
|
Бишевець, Н. Підготовка студентів закладів вищої освіти фізкультурного профілю до застосування методу експертних оцінок [Текст] / Н. Бишевець, К. Сергієнко, Н. Голованова // Теорія і методика фізичного виховання. – 2018. – №1. – С. 29-36. |
18. |
|
Бідасюк, Н. Використання паралельних текстів для вивчення іноземної мови [Текст] / Н. Бідасюк // Вища школа. – 2018. – №3. – С. 18-30. |
19. |
|
Блощицький, О. Етапи, зміст і методика проведення, експериментальної роботи щодо формування комунікативно-дискурсивної культури майбутніх офіцерів-прикордонників [Текст] / Блощицький, О. Бабич // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 19-24. |
20. |
|
Богом 'я. В. Впровадження системи управління знаннями як елементу системи управління якістю в інституті підготовки фахівців національного органу стандартизації [Текст] / '. В. Богом, В. Кириченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 11-17. |
21. |
|
Брожник, О. Сутнісні характеристики професійно значущих особистісних якостей майбутнього учителя початкової школи [Текст] / О. Брожник // Вища школа. – 2017. – №10. – С. 97-107. |
22. |
|
Верба, С. Генеза правового забезпечення освітньої реформи в незалежній Україні [Текст] / С. Верба // Актуальні проблеми правознавства. – 2017. – №4. – С. 5-8. |
23. |
|
Вихрущ, В. Парадигмальний підхід та моделі навчання дорослих у сучасній вищій освіті [Текст] / В. Вихрущ // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 35-41. |
24. |
|
Вишневецкая, Л.В. Инновационная практика формирования компетенций иноязычного общения в экономическом вузе [Текст] / Л. В. Вишневецкая // Мова і міжкультурна комунікація. – 2017. – №1. – С. 236-244. |
25. |
|
Вища технічна освіта: рецепти для "одужання" [Текст] // Освіта України. – 2018. – 11 черв. (№22-23). – С. 1. |
26. |
|
Возняк, О. Про доцільність впровадження дисципліни "Криміналістична хімія" для вишів системи МВС України [Текст] / О. Возняк // Вища школа. – 2018. – №1. – С. 93-105. |
27. |
|
Возняк, О. Формування фахової компетентності майбутнього будівельника щодо використання нанотехнологій [Текст] / О. Возняк // Вища школа. – 2018. – №3. – С. 30-41. |
28. |
|
Воробієнко, П. Удосконалення практичної підготовки студентів у закладах вищої освіти [Текст] / П. Воробієнко // Вища освіта України. – 2018. – №3. – С. 29-34. |
29. |
|
Вороніна, М. Обґрунтування педагогічних умов розвитку творчих здібностей майбутніх дизайнерів одягу [Текст] / М. Вороніна // Вища школа. – 2017. – №10. – С. 51-60. |
30. |
|
Гайдамачук, О. Детонація як граматологічна версія читання філософських текстів [Текст] / О. Гайдамачук // Філософія освіти. – 2017. – №1. – C. 257-268. |
31. |
|
Галата С. ЗНО в магістратуру : МОН визначило, як цього року будуть організовані та проведені вступні випробування до магістратури, що проводяться за технологією ЗНО / С. Галата // Освіта України. – 2018. – № 20.- 21 трав. – С. 7. |
32. |
|
Гандзя, І.В. Робимо письмо ефективним [Текст] / І. В. Гандзя // Англійська мова та література. – 2018. – №31-32. – С. 10-28. |
33. |
|
Гарєєва, Ф. Системи навчання видатних педагогів [Текст] / Ф. Гарєєва // Вища школа. – 2018. – №4. – С. 101-105. |
34. |
|
Глазунова, О. Педагогічні умови ефективної співпраці бізнесу та університетів на прикладі створення спільних навчальних лабораторій [Текст] / О. Глазунова, Т. Саяпінва, І. Столярчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 24-32. |
35. |
|
Гнатуш, В. Де вихід із "темної кімнати", або Як допомогти інженерові адаптуватись на ринку [Текст] / В. Гнатуш // Дзеркало тижня. – 2018. – 17-23 лют. (№6). – С. 12. |
36. |
|
Гойко, В.А. Использование мультимедийных учебных материалов в процессе обучения иностранным языкам [Текст] / В. А. Гойко // Мова і міжкультурна комунікація. – 2017. – №1. – С. 244-253. |
37. |
|
Горбань, Л.В. Профорієнтована освіта як засіб запобігання маргіналізації населення [Текст] / Л. В. Горбань // Педагогіка і психологія. – 2018. – №1. – С. 62-71. |
38. |
|
Городілова, Л.І. Семестрові контрольні роботи за І півріччя [Текст] / Л. І. Городілова // Англійська мова та література. – 2018. – №31-32. – С. 71-74. |
39. |
|
Гоцуляк, К.І. Підготовка викладача до диференційованого навчання студентів економічних спеціальностей [Текст] / К. І. Гоцуляк, О. І. Ємець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №15(875). – С. 375-382. |
40. |
|
Гудкова, О.Є. New Year Resolutions (Level B1 — Intermediate, Educative Party) [Текст] / О. Є. Гудкова // Англійська мова та література. – 2018. – №33. – С. 33-34. |
41. |
|
Данилевська, Г. Mister Migauga&Co. Games American Children Play [Текст] / Г. Данилевська // English. Англійська мова та культура. – 2018. – №21. – С. 8-10. |
42. |
|
Долинський, Є.В. Результати експериментального дослідження професійної підготовки майбутніх перекладачів в інформаційно-освітньому середовищі ВНЗ [Текст] / Є. В. Долинський // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.11. – С. 45-50. |
43. |
|
Дорофєєва, О.М. Тестовий контроль у процесі навчання іноземної мови [Текст] / О. М. Дорофєєва // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.11. – С. 50-53. |
44. |
|
Драчук, Ю.3. Управління якістю професійної освіти як сучасний тренд підвищення конкурентоспроможності майбутнього спеціаліста [Текст] / Ю. 3. Драчук, Л. М. Заміховський, О. Сав'юкЛ // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №15(875). – С. 382-391. |
45. |
|
Дюженкова О. Ю. Застосування математичного моделювання при викладанні вищої математики студентам інженерних спеціальностей / О. Ю. Дюженкова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Техніка та енергетика АПК. - 2017. - Вип. 261. - С. 272-278. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_tech_2017_261_37 |
46. |
|
Євтушевська, В.М. Формування артистизму як необхідного елементу сучасної культури вчителя [Текст] / В. М. Євтушевська // Педагогічна майстерня. – 2018. – №6. – С. 33-36. |
47. |
|
Зацарний, В.В. Вивченння ризик-орієнтовного підходу у вищій школі [Текст] / В. В. Зацарний // Безпека життєдіяльності. – 2017. – №10. – С. 9-10. |
48. |
|
Зищук, Н. День цивільного захисту - вчимось на практиці [Текст] / Н. Зищук // Безпека життєдіяльності. – 2018. – №6. – С. 21. |
49. |
|
Зіньковський, Ю. Мотивація до навчання у професійній школі [Текст] / Ю. Зіньковський, Ю. Адаменко // Вища школа. – 2017. – №12. – С. 25-38. |
50. |
|
Зуєва, Л. Теоретичний концепт моделей психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти [Текст] / Л. Зуєва // Вища школа. – 2017. – №10. – С. 51-60. |
51. |
|
Зуєва, Л.Є. Ґенеза науково-теоретичних і регулятивних засад психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти України і Канади [Текст] / Л. Є. Зуєва // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – №12. – C. 19-26. |
52. |
|
Іваненко, Г. Проблеми реалізації олімпійської освіти у вищих навчальних закладах України та шляхи їх подолання [Текст] / Г. Іваненко // Теорія і методика фізичного виховання. – 2017. – №4. – C. 23-26. |
53. |
|
Іваній, І. Розвиток системи оцінювання якості вищої професійної фізкультурної освіти [Текст] / І. Іваній // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 67-72. |
54. |
|
Іванків, І. Зміна підходів до викладання у юридичній освіті як основна передумова формування професійного правника [Текст] / І. Іванків // Право України. – 2017. – №10. – С. 73-81. |
55. |
|
Ілларіонова, О.О. Напрямки розвитку практичного навчання [Текст] / О. О. Ілларіонова // Педагогічна майстерня. – 2017. – №12. – С. 33-35. |
56. |
|
Камбур, О.Л. Розвиток підприємницьких здібностей майбутніх фахівців під час вирішення інвестиційних задач [Текст] / О. Л. Камбур, С. О. Ракицька, К. О. Тюлькіна // Інвестиції : практика та досвід. – 2018. – №1. – C. 19-24. |
57. |
|
Кисленко, Д. Функціональна підготовленість слухачів Інституту управління державної охорони України [Текст] / Д. Кисленко, Ю. Юхно, І. Хмельницька // Теорія і методика фізичного виховання. – 2018. – №1. – С. 49-57. |
58. |
|
Коваленко, В. Дидактологістика у сфері політології як науки і дисципліни у вищій школі: влада розуму над політичними ідеями [Текст] / В. Коваленко // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 34-41. |
59. |
|
Коваль, Л. Теоретико-методологічні аспекти впровадження ідеї продуктивного навчання: від загальноосвітньої до вищої школи [Текст] / Л. Коваль, В. Церклевич // Вища школа. – 2017. – №11. – С. 21-37. |
60. |
|
Комаров, В. Вища юридична освіта України: нові виміри [Текст] / В. Комаров // Право України. – 2017. – №10. – С. 20-35. |
61. |
|
Коноваленко, В. Юридичне "очищення" творів від прав третіх осіб [Текст] / В. Коноваленко // Вища школа. – 2018. – №4. – С. 89-101. |
62. |
|
Король, Т.Г. Контроль англомовної компетентності в читанні фахової літератури [Текст] / Т. Г. Король // Мова і міжкультурна комунікація. – 2017. – №1. – С. 253-264. |
63. |
|
Корсак, К. Формування умов для знищення "монбланів" історичної неправди про Україну : [українська ідея, нооісторія, Велике Трипілля] / К. Корсак // Вища школа. – 2018. – №2. – С. 53-67. |
64. |
|
Котик, І.Т. A Discussion as an Efficient Basis in the Development of Pupils’ Skills and Abilities [Текст] / І. Т. Котик // Англійська мова та література. – 2018. – №31-32. – С. 75-76.
Подоляк, Т.В. Specific Features of Scientific-Technical Style [Текст] / Т. В. Подоляк // Англійська мова та література. – 2018. – №33. – С. 13-14. |
65. |
|
Красовська, Т.Д. Як уникнути типових помилок у викладанні за допомогою інноваційних методик [Текст] / Т. Д. Красовська // Педагогічна майстерня. – 2017. – №12. – С. 28-33. |
66. |
|
Криштанович, С. Сучасна модель професійної компетентності майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту [Текст] / С. Криштанович // Вища освіта України. – 2018. – №2. – С. 77-79. |
67. |
|
Кугай, Н. Формування методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики у процесі навчання дисципліни "Методи оптимізації" [Текст] / Н. Кугай, М. Калініченко // Вища школа. – 2018. – №1. – С. 55-72. |
68. |
|
Кугай, Н. Застосування методів інтерактивного навчання для формування методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики [Текст] / Н. Кугай // Вища школа. – 2017. – №11. – С. 46-55. |
69. |
|
Куди тікають лапки? Сім правіл вживання лапок та знаків пунктуації при них [Текст] // English. Англійська мова та культура. – 2018. – №22. – С. 11-12. |
70. |
|
Кузнєцова, Н. Забезпечення якісної практичної підготовки студентів-юристів як невід’ємна складова реформування юридичної освіти [Текст] / Н. Кузнєцова // Право України. – 2017. – №10. – С. 66-72. |
71. |
|
Кундеус, І. Соціальна компетентність учителя як готовність і здатність до соціальної взаємодії (тренінгові заняття) [Текст] / І. Кундеус, С. Сопронюк // Педагогічна майстерня. – 2018. – №6. – С. 27-33. |
72. |
|
Курбатов, С. Місток у цифрове майбутнє. Сучасні тренди в галузі освітніх технологій [Текст] / С. Курбатов // Освіта України. – 2018. – 19 берез. (№11). – С. 11. |
73. |
|
Курок, О. Нова українська школа і підготовка вчителя у Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка [Текст] / О. Курок, Г. Кузнецова // Вища школа. – 2017. – №10. – С. 74-89. |
74. |
|
Кушурина, Т.Г. Symbols of Сhristmas [Текст] / Т. Г. Кушурина // Англійська мова та література. – 2018. – №33. – С. 35-39. |
75. |
|
Лазаренко, О. Майстерність педагога. Інноваційна компетентність професійної діяльності. [Текст] / О. Лазаренко // Психолог. – 2018. – №1-2. – С.10-16. |
76. |
|
Лазоренко Н. Л. Використання сучасних інформаційних технологій при викладанні іноземних мов у вищих навчальних закладах / Н. Л. Лазоренко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2017 - Вип. 41. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2017_41_14 |
77. |
|
Лещинський О. Л. Фрейм-підхід до викладання математичних дсциплін для студентів комп'ютерно-орієнтованих спеціальностей ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації / О. Л. Лещинський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2014. - Вип. 13. - С. 74-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2014_13_12 |
78. |
|
Лисак, Г. Шляхи професійного самовдосконалення викладачів ВНЗ [Текст] / Г. Лисак // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 85-92. |
79. |
|
Личенко, І. Напрями вдосконалення юридичної освіти та підготовки працівників правоохоронних органів України на основі використання Європейського досвіду [Текст] / І. Личенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №1(861). – С. 554-560. |
80. |
|
Лівшун, О. Особливості використання інноваційних технологій, форм та методів у професійній підготовці майбутнього вчителя, трудового навчання до викладання художньо-технічних дисциплін [Текст] / О. Лівшун, В. Хреннова // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 96-101. |
81. |
|
Лісниченко, Ю. Модель підготовки майбутніх офіцерів до професійної діяльності в процесі вивчення фахових дисциплін [Текст] / Ю. Лісниченко // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 106-113. |
82. |
|
Луговий, В.І. Закон базисної організації компетентностей : [інновації у вищої освіті]./ В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланов // Педагогіка і психологія. – 2017. – №4. – С. 14-29. |
83. |
|
Лукашук, М. Теоретико-методологічні засади дослідження інноваційних процесів у системі освіти [Текст] / М. Лукашук // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 41-48. |
84. |
|
Ляшенко, Л. Роль оволодіння англійською мовою у підвищенні якості освіти в Україні [Текст] / Л. Ляшенко // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 59-67. |
85. |
|
Ляшенко, Л. Тема "Англійська мова" у сфері досліджень науковців вищої школи України [Текст] / Л. Ляшенко // Вища школа. – 2018. – №3. – С. 51-61. |
86. |
|
Ільченко, Г. "Порівняльне цивільне право" в системі юридичної освіти [Текст] / Г. Ільченко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – 2018. – №2. – C. 166–173. |
87. |
|
Мазурець, О.В. Онтологічний підхід до побудови семантичної моделі навчальних матеріалів [Текст] / О. В. Мазурець // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2017. – №6. – С. 223-229. |
88. |
|
Мацюк, О.О. Формування професійних компетенцій майбутніх перекладачів [Текст] / О. О. Мацюк // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.11. – С. 86-91. |
89. |
|
Мегем, Є. Проектно-технологічна підготовка майбутніх учителів трудового навчання в особистісно-орієнтованому освітньому процесі [Текст] / Є. Мегем, О. Дещенко // Вища школа. – 2017. – №11. – С. 37-46. |
90. |
|
Мельник, Р. Докорінна реформа юридичної освіти як основна умова утвердження правової державності в Україні [Текст] / Р. Мельник, О. Шаблій, Б. Шлоер // Право України. – 2017. – №10. – С. 56-65. |
91. |
|
Метод підвищення продуктивності використання програмних засобів вивчення слів іноземних мов [Текст] / Ю. П. Кльоц, Ю. В. Войтков, В. М. Стецюк, Є. С. Шаховал // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2018. – №1. – С. 43-47. |
92. |
|
Метод підвищення продуктивності використання програмних засобів вивчення слів іноземних мов [Текст] / Ю. П. Кльоц, Ю. В. Войтков, В. М. Стецюк, Є. С. Шаховал // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2018. – №1. – С. 43-47. |
93. |
|
Мирна, Л. Формування професійної компетентності вчителя на засадах збалансованого розвитку [Текст] : [на базі Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти] / Л. Мирна // Екологічний вісник. – 2018. – №1. – С. 31-32. |
94. |
|
Миронець, С. Мотивація в професіогенезі фахівців торговельної сфери [Текст] / С. Миронець, О. Коновалова // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2017. – №6. – С. 107-114. |
95. |
|
Мороз, І. Реінжиніринг у системі освіти [Текст] / І. Мороз, О. Стадник // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 21-28. |
96. |
|
Мосейчук, Ю. Психолога-педагогічні засади професійного та особистішого розвитку студентів в процесі професійної підготовки у вищих навчальних закладах [Текст] / Ю. Мосейчук // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 118-128. |
97. |
|
Нечаюк І. О. Доцільність і особливості використання мультимедійних технологій у викладанні іноземних мов / І. О. Нечаюк // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2016. - Вип. 20(1). - С. 131-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2016_20%281%29__38 |
98. |
|
Нові стандарти (коротко) : Міністерство освіти і науки затвердило десять стандартів бакалаврського рівня вищої освіти і один – магістерського // Освіта України. – 2018. – № 40. – 15 жовтня. – С. 2. 23. |
99. |
|
Овчарук, О.В. Рамка цифрової компетентності для громадян: європейська стратегія визначення рівня компетентності у галузі цифрових технологій [Текст] / О. В. Овчарук // Педагогіка і психологія. – 2018. – №1. – С. 31-38. |
100. |
|
Оніщук, І. Особливості навчання іноземної мови студентів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах України [Текст] / І. Оніщук // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 77-83. |
101. |
|
Опалюк, Т.Л. Дидактико-методичні матеріали для написання соціально-педагогічного есе [Текст] / Т. Л. Опалюк // Педагогіка і психологія. – 2018. – №3. – С. 77-85. |
102. |
|
Остстенко, Л. Гарантійні виплати і компенсації науково-педагогічним працівникам ВНЗ та їх правове регулювання [Текст] / Л. Остстенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №14(884). – С. 176-182. |
103. |
|
Павлик, О.Б. Розвиток навичок читання текстів іноземною мовою у студентів вищих навчальних закладів [Текст] / О. Б. Павлик // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.11. – С. 100-102. |
104. |
|
Парпан, У. Стратегічний потенціал реформування системи вищої освіти в Україні [Текст] / У. Парпан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №14(884). – С. 163-170. |
105. |
|
Пацурківський, П. Ціннісні виклики українській юридичній (правничій) освіті [Текст] / П. Пацурківський, Р. Гаврилюк // Право України. – 2017. – №10. – С. 38-55. |
106. |
|
Подлєсний, С. Реформування технічної освіти України на основі застосування міжнародних стандартів ЕАFSG та СDIO [Текст] / С. Подлєсний, О. Тарасов, О. Періг // Вища школа. – 2017. – №10. – C. 7-23. |
107. |
|
Пожуєва, Т.О. Роль інновацій та інноваційного мислення у підготовці майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи [Текст] / Т. О. Пожуєва // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – №4. – C. 182-185. |
108. |
|
Поліщук, В. Розвивальне навчання у вищій школі: вихідні пізнавальні принципи [Текст] / В. Поліщук // Вища школа. – 2018. – №4. – С. 58-70. |
109. |
|
Поліщук, О. Компетентнісний підхід до підготовки вчителя історії [Текст] / О. Поліщук // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 134-139. |
110. |
|
Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладах, установах, організаціях, підприємствах, що належать до сфери управління Міністерства освіти і науки України [Текст] // Безпека життєдіяльності. – 2018. – №5. – С. 2-7. |
111. |
|
Попов, В. Перспективи гуманістичної освіти [Текст] / В. Попов // Психолог. – 2017. – №21-22. – С. 49-53. |
112. |
|
Потапчук, Т. Ціннісне ставлення студентів до праці: ретроспективний аналіз наукових джерел [Текст] / Т. Потапчук // Вища школа. – 2018. – №7-8. – С. 42-50. |
113. |
|
Прадій, Т. Методичні засади викладання історії біохімії як фундаментальної основи медико-біологічної науки [Текст] / Т. Прадій, І. Крамаренко // Вища школа. – 2018. – №1. – С. 72-82. |
114. |
|
Приходько, Ю.І. Теорія трансформації систем як засіб дослідження військової освіти [Текст] / Ю. І. Приходько // Педагогіка і психологія. – 2018. – №1. – С. 53-62. |
115. |
|
Про дуальне навчання : щоб повноцінно впровадити дуальне навчання в Україні, треба серйозно змінити законодавство – відповідні новації МОН готуватиме впродовж 2018 року // Освіта України. – 2018. – № 5. – 5 лютого. – С. 4. |
116. |
|
Рабінович, П. Людиноцентризм і практична спрямованість викладання теорії права та держави (Львівський досвід) [Текст] / П. Рабінович, Н. Стецик // Право України. – 2017. – №10. – С. 102-107. |
117. |
|
Рибалка, В. Гуманістична психологія і педагогіка Миколи Яновича Грот [Текст] / В. Рибалка // Психолог. – 2018. – №3-4. – С.8-11. |
118. |
|
Романчук, С. Стан проблеми фізичної підготовки курсантів-жінок вищих військових навчальних закладів та інноваційні шляхи її вирішення [Текст] / С. Романчук, В. Добровольський // Фізична активність, здоров'я і спорт. – 2017. – №2. – С. 35-43. |
119. |
|
Рябовал, Л. Методика навчання правознавства як наука: методи досліджень, категоріально-понятійний апарат, розробленість наукової та навчальної літератури [Текст] / Л. Рябовал // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 139-146. |
120. |
|
Садовець, О. Сучасні тенденції неперервного професійного розвитку вчителів іноземних мов (на основі дослідження Британської Ради) [Текст] / О. Садовець // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – С.152-161. |
121. |
|
Самарук, Н. Професійна компетентність майбутнього математика та її складові [Текст] / Н. Самарук, О. Поплавська // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 146-153. |
122. |
|
Сергеева, О.В. Компентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх перекладачів [Текст] / О. В. Сергеева // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.11. – С. 102-107. |
123. |
|
Сергеева, О.В. Компентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх перекладачів [Текст] / О. В. Сергеева // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.11. – С. 102-107. |
124. |
|
Сиско, Н.М. Стажування як одна зі складових системи професійного розвитку викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти [Текст] / Н. М. Сиско // Педагогіка і психологія. – 2018. – №3. – С. 60-68. |
125. |
|
Сікорський, П. До проблеми формування методологічних засад під час психолога-педагогічних досліджень [Текст] / П. Сікорський // Вища школа. – 2018. – №5-6. – С. 79-93. |
126. |
|
Сікорський, П. Нові підходи до моделювання контрольно-оцінювальних систем в освіті: [методологія і методика освітнього процесу] / П. Сікорський // Вища освіта України. – 2018. – №2. – С. 48-57. |
127. |
|
Скарлупіна Ю. Інноваційні методи викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей / Ю. Скарлупіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 4. - С. 347-354. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_4_49 |
128. |
|
Сокирник, І.В. Впровадження змін в стратегії розвитку закладів освітніх послуг у сфері культури [Текст] : [регіональний ринок освітніх послуг навчання танцям] / І. В. Сокирник, Є. А. Черняк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – №4. – C. 132-137. |
129. |
|
Співаковський, О. Про вузівських фахівців широкого профілю [Текст] / О. Співаковський // Голос України. – 2018. – 16 січ. (№ 9). – С. 4. |
130. |
|
Спільні справи єднають серця:відродження українських традицій у найстарішому педагогічному виші : [Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка].// Вища школа. – 2017. – №11. – С. 55-58. |
131. |
|
Степанюк, А. Екологізація змісту професійної підготовки майбутніх учителів біології [Текст] / А. Степанюк // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 159-164. |
132. |
|
Тименко, В.П. Методологічні засади розвитку практичного інтелекту студентів у закладах вищої мистецької і технічної освіти [Текст] / В. П. Тименко // Педагогіка і психологія. – 2018. – №1. – С. 20-31. |
133. |
|
Тимошенко, Н. Освіта упродовж життя — головна тенденція розвитку сучасної освіти [Текст] / Н. Тимошенко, О. Власюк, Т. Дараган // Вища школа. – 2018. – №7-8. – С. 28-36. |
134. |
|
Ткаченко, Ю.М. Інтерактивний плакат - як інноваційний засіб візуалізації та структуризації інформації [Текст] / Ю. М. Ткаченко // Безпека життєдіяльності. – 2018. – №6. – С. 10-11. |
135. |
|
Тринус, О. Bплив західноєвропейських педагогічних течій кінця xix - початку xx століття на розвиток педагогічної майстерності молодого вчителя [Текст] / О. Тринус // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – С. 96-101. |
136. |
|
Федів, В. Соціальні мережі як засіб підвищення мотивації до вивчення природничих дисциплін у вищому медичному навчальному закладі [Текст] / В. Федів, А. Єгоренков, Л. Шинкура // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 72-77. |
137. |
|
Фурс Т. Вимоги до вправ для формування у майбутніх учителів іноземних мов вмінь реферативного перекладу / Т. Фурс // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_2_14 |
138. |
001
С56 |
Халєсва, О.В. Значення творчої підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва в системі вищої освіти [Текст] / О. В. Халєсва, Л. М. Костіна, В. І. Ларіонова // Современные достижения в науке и образовании. – 2016. – С. 120-124. |
139. |
|
Хоружий, Г. Компетентнісні моделі у вищій освіті та бізнесі: зарубіжний досвід [Текст] / Г. Хоружий // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2018. – №1. – С. 131-146. |
140. |
|
Чала, А. Розвиток мовленнєво-комунікативної культури майбутніх учителів початкових класів в умовах реформування освіти [Текст] / А. Чала // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 183-187. |
141. |
|
Чирчик, С. До питання становлення та розвитку поняття "інтер'єр" [Текст] / С. Чирчик // Вища школа. – 2018. – №2. – С. 87-101. |
142. |
|
Чирчик, С. Освітлення як функціонально-художній засіб візуалізації [Текст] / С. Чирчик // Вища школа. – 2018. – №5-6. – С. 16-34. |
143. |
|
Шинкарук, О. Інформаційні технології як фактор освітніх перетворень у закладах вищої освіти з фізичної культури і спорту [Текст] / О. Шинкарук, Л. Денисова, Л. харченко // Теорія і методика фізичного виховання. – 2018. – №1. – С. 90-95. |
144. |
|
Шкодова, Д. Образовательно-инновационные кластеры как эффективный способ трансформации высшего образования [Текст] / Д. Шкодова, В. Кулик // Економічні науки.Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – 2017. – №2. – C. 180-191. |
145. |
316
C19 |
Шкрібляк, М. Філософська та богословська освіта у структурі національної навчально-освітньої парадигми: сучасні можливості і перспективи розвитку [Текст] / М. Шкрібляк // Суспільство, держава і церква у спектрі міждисциплінарних досліджень. – 2016. – С. 107-112. |
146. |
|
Шмакова, О.С. Особливості технічної реалізації періодичного видання у студентському середовищі [Текст] / О. С. Шмакова, Ю. О. Сєров // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2018. – №3,Т.1. – С. 245-248. |
147. |
|
Шоробура, І. Підготовка фахівців початкової освіти для Нової школи у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії [Текст] / І. Шоробура // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 192-197. |
148. |
|
Шулікін Д. Моніторинг якості : 16 квітня в Україні стартував основний етап Міжнародного моніторингового дослідження якості освіти PISA / Д. Шулікін // Освіта України. – 2018. – № 16. – 23 квіт. – С. 8. |
149. |
|
Шулікін, Д. Про вищу технічну освіту і нову модель управління університетами [Текст] / Д. Шулікін // Освіта України. – 2018. – 11 черв. (№22-23). – С. 8-9. |
150. |
|
Юровська, В. Диспозитивне адміністративно-правове регулювання запровадження й функціонування стандартів освіти та освітніх програм: поточний стан і перспективи вдосконалення [Текст] / В. Юровська // Підприємництво, господарство і право. – 2018. – №3. – С. 100-105. |
151. |
|
Яворська, С. Методика опрацювання різних за лінгвістичною природою написань у контексті професійного становлення філологів [Текст] / С. Яворська // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 197-203. |
152. |
|
Як вступатимуть на бакалавра і магістра [Текст] // Освіта України. – 2017. – 11 груд. (№48). – С. 4. |
153. |
|
Якість юридичної освіти : проведення ЗНО при вступі до правничої магістратури не лише дає змогу забезпечувати доброчесність і покращувати якість навчання у вишах, а й демонструє переваги і недоліки нинішньої системи підготовки юристів в Україні // Освіта України. – 2018. – № 17. – 30 квіт. – С. 2. |
154. |
|
Ярмоленко, Ю.О. Пріоритети розвитку сільської освіти у контексті формування високопрофесійного фахівця для аграрного виробництва [Текст] / Ю. О. Ярмоленко // АгроСвіт. – 2018. – №6. – C. 51-57. |
155. |
|
Ящишин, Т.І. Комплексне формування вмінь та навичок із використанням інноваційних технологій навчання (Інтегроване навчальне заняття: Життя відшиті сторінки. Редагування графічних зображень) [Текст] / Т. І. Ящишин, В. С. Похонський // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – №11. – C. 41-45. |