Наукова бібліотека Хмельницького національного університету


    ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
1. 001
С 56
Kartashova, L.A.    Electronic Educational Platform Accent: Expectations of Ministry of Healthcare of Ukraine Come True Today [Текст] / L. A. Kartashova, A. A. Gurzhii // Современные достижения в науке и образовании. – 2016. – С. 27-30.
2. 001
С 56
Kartashova, L.A.    Model of Cloud Oriented Learning Environment of Pedagogical Subjects in Pedagogical Institutions of Higher Education [Текст] / L. A. Kartashova, N. V. Bakhmat // Современные достижения в науке и образовании. – 2016. – С. 24-27.
3.   Бармак, О.В.    Інформаційна модель семантичної структури навчального курсу [Текст] / О. В. Бармак, О. В. Мазурець // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2018. – №6,Т.1. – С. 92-97.
4.   Бармак, О.В.    Інформаційна технологія автоматизованого формування тестових завдань [Текст] / О. В. Бармак, О. В. Мазурець, В. І. Кліменко // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2017. – №5. – С. 93-103.
5.   Бобрицька В. І. Формування професійних компетентностей майбутніх філологів засобами комп’ютерно орієнтованих технологій / В. І. Бобрицька, С. М. Процька // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 58, вип. 2. - С. 59-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_58_2_8
6.   Бондар Л. А. Оптимізація самостійної роботи студентів-філологів за кредитномодульною системою організації навчально-виховного процессу / Л. А. Бондар // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2016. - Вип. 36. - С. 63-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_12
7.   Герасименко, Н.В.    Гейміфіковане навчання: проектування та розроблення освітнього веб-квесту [Текст] / Н. В. Герасименко // Педагогічна майстерня. – 2018. – №6. – С. 2-6.
8.   Глазунова, О.    Використання гібридного хмароорієнтованого середовища для розвитку особистісних та професійних навичок у майбутніх ІТ-фахівців [Текст] / О. Глазунова, ВолошинаТ // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 17-24.
9.   Гнатчук, Є.Г.    Формування параметрів користувача в адаптивних системах навчання [Текст] / Є. Г. Гнатчук, А. І. Корольчук, О. В. Іванов // Вимірювальна та обчислювальна техніка в технологічних процесах. – 2018. – №2. – С. 80-86.
10.   Говорущенко, Т.О.    Інформаційна технологія підтримки планування роботи викладача та кафедри закладу вищої освіти [Текст] / Т. О. Говорущенко, В. М. Стецюк, І. Ю. Лопатто // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2018. – №6,Т.1. – С. 98-104.
11.   Голуб, З.    Розроблення алгоритму виявлення шкідливих інформаційно-психологічних маніпуляцій в онлайн-спільнотах ВНЗ [Текст] / З. Голуб // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 32-41.
12.   Гриценко В.&nbsp Організаційні засади інформатизації вищої освіти / В. Гриценко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 121(1). - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_121%281%29__17
13. 001
С56
Гуржій, A.M.    Інформатизація освіти - імператив її розвитку [Текст] / A. M. Гуржій // Современные достижения в науке и образовании. – 2016. – С. 7-13.
14.   Дагіль, В.Г.    Досвід застосування віртуальних лабораторних робіт при вивченні дисципліни "Технічна  механіка" [Текст] / В. Г. Дагіль // Промислове будівництво та інженерні споруди. – 2018. – №1. – C. 36-38.
15.   Дараган, Т.    Використання інформаційно-комунікаційних технологій у викладацькій діяльності [Текст] / Т. Дараган, Н. Тимошенко, О. Власюк // Вища школа. – 2017. – №12. – С. 65-70.
16.   Деордіца, Т.    Візуальна грамотність як протидія "слайдовому мотлоху" :[сучасні освітні технології] / Т. Деордіца // Вища школа. – 2017. – №11. – С. 11-21.
17.   Доступ для всіх : за останні 3 роки кількість публікацій українських дослідників у міжнародних наукових базах даних Scopus та Web of Science стабільно зростає // Освіта України. – 2018. – № 48. – 10 груд. – С. 2. 113.
18.   Дронь, В.В.    Технологія майндмеппінгу з додатком Сoggle [Текст] / В. В. Дронь // Педагогічна майстерня. – 2018. – №3. – С. 2-7.
19.   Жаворонкова, Г.В.    Сучасна направленість методології наукового пошуку в дослідженні формування економіки знань в інформаційному суспільств [Текст] / Г. В. Жаворонкова, Л. Ю. Мельник // Економіка @ держава. – 2018. – №2. – C. 16-21.
20.   За новим досвідом–до Польщі. Стартувала четверта фаза міжнародного проекту «Інноваційний університет і лідерство» /Т.Фініков, Р. Сухарський, Б.Шляхта; спілкувався М.Короденко //Освіта України.– 2018.–15жовт. (№40).–С.6.
21.   Захарчук, М.    Особливості використання віртуальної навчальної платформи у післядипломній освіті [Текст] / М. Захарчук, Р. Васьків // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 49-58.
22.   Ілляшенко, С.М.    Наукові конференції як інструмент продукування і поширення знань в контекті інноваційного розвитку університетів (досвід кафедри маркетингу та УІД СУМДУ) [Текст] / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна, Н. С. Ілляшенко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2018. – №5,Т.2. – С. 74-77.
23.   Інноваційна лабораторія : інноваційну лабораторію FabLab відкрили в Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя // Освіта України. – 2018. – № 20. – 21 трав. – С. 3.
24.   Інформаційні технології оцінювання якості підготовки випускників технічних вишів засобами штучного інтелекту [Текст] / А. О. Азарова, О. М. Роїк, А. В. Поплавський [та ін.] // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2018. – №6,Т.1. – С. 219-226.
25.   Каменєва, В.В.    Інформаційний ресурс як основний засіб інформування про навчально-наукову та соціальну діяльність студентів [Текст] / В. В. Каменєва, С. С. Федушко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2018. – №3,Т.1. – С. 189-192.
26.   Ковалюк, Т.    Освітні стандарти для ІТ-галузі та їхній зв'язок із професійними стандартами [Текст] / Т. Ковалюк, О. Чайковська // Вища школа. – 2017. – №12. – С. 38-51.
27.   Корж, Р.    Побудова програмного комплексу управління інформаційною діяльністю ВНЗ у соціальних середовищах Інтернету [Текст] / Р. Корж, О. Пелещишин, О. Мастикаш // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 63-76.
28.   Короденко М. За новим досвідом – до Польщі : стартувала четверта фаза міжнародного проекту "Інноваційний університет і лідерство" / М. Короденко // Освіта України. – 2018. – № 40. – 15 жовт. – С. 6-7.
29.   Короденко, М.    Університетська наука: погляд у майбутнє [Текст] / М. Короденко // Освіта України. – 2018. –  24 груд. (№50). – С. 7.
30.   Корсак, К.    Вища освіта в умовах шкідливих інформаційних епідемій [Текст] / К. Корсак // Вища освіта України. – 2018. – №3. – С. 39-47.
31.   Крамарчук О. Активна молодь і науковці потрібні рідній державі : спеціальний фонд надаватиме гроші на навчання й гранти для студентів і аспірантів / О. Крамарчук // Урядовий кур'єр. – 2018. – № 209. – 7 листоп. – С. 2.
32.   Кузьменко, О.    Програмно-педагогічне забезпечення у навчанні фізики як елемент SТЕМ-освіти в технічних закладах вищої освіти [Текст] / О. Кузьменко, Н. Гончарова // Вища школа. – 2018. – №5-6. – С. 66-78.
33.   Курбатов, С.    Місток у цифрове майбутнє. Сучасні тренди в галузі освітніх технологій [Текст] / С. Курбатов // Освіта України. – 2018. –  19 берез. (№11). – С. 11.
34.   Кухарский, В.    Електронний підручник в українській вищій освіті: від ідеї створення до реалізації [Текст] / В. Кухарский, О. Осередчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 84-91.
35.   Лабораторія інновацій : у Львівському національному університеті імені Івана Франка презентували лабораторію інновацій, де студенти факультету прикладної математики та інформатизації зможуть проводити практичні заняття // Освіта України. – 2018. – № 18-19. – 14 травня. – С. 3.
36. 316
С90
Латиський, В.В.    Електронні освітні ресурси як суспільне явище [Текст] / В. В. Латиський, А. А. Гуржій // Современные достижения в науке и образовании. – 2016. – С. 13-16.
37.   Лебедь, Г.    Історико-педагогічний вимір змісту фахової підготовки майбутніх програмістів у другій половині XX- початку XXI століття [Текст] / Г. Лебедь // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 85-92.
38.   Лісіна Л. О. Вплив інформатизації освіти на трансформацію технології навчання у вищій школі / Л. О. Лісіна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 50. - С. 425-432. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_50_57
39.   Мазурець, О.В.    Інформаційна технологія автоматизованого визначення семантичних термінів в елементах навчальних матеріалів [Текст] / О. В. Мазурець // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2018. – №3. – С. 223-230.
40.   Матвієнко, О.    Гуманістична концепція ІТ-освіти як засіб формування соціального виміру діяльності майбутнього фахівця [Текст] / О. Матвієнко, М. Цивін // Вища школа. – 2017. – №12. – С. 56-65.
41.   Метод визначення відповідності функціонального стану студента умовам навчання в обраному вищому навчальному закладі [Текст] / С. М. Злепко, С. В. Тимчик, І. О. Криворучко, О. С. Злепко // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2018. – №5. – С. 154-159.
42. 001
С56
Некрасов, С.И.    Инженерно-техническая деятельность: особенности и этапы развития [Текст] / С. И. Некрасов, Н. А. Некрасова // Современные достижения в науке и образовании. – 2016. – С. 132-135.
43.   Носкова, М.    Роль Інтернет-сервісів у розвитку інформаційного середовища навчального закладу [Текст] / М. Носкова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 76-84.
44.   Опанасюк Ю. І. Реалізація мети й основних завдань інформатизації освіти / Ю. І. Опанасюк // Гілея: науковий вісник. - 2017. - Вип. 115. - С. 307-311. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2017_115_81
45.   Осадчий В. В. Сучасні реалії і тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в освіті / В. В. Осадчий, К. П. Осадча // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 48, вип. 4. - С. 47-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_48_4_6
46.   Осецький, В.Л.    Бізнес-моделі монетизації провайдерів масових відкритих онлайн-курсів [Текст] / В. Л. Осецький, І. Л. Татомир // Економічна теорія. – 2018. – №2. – С. 59-76.
47.   Отамась, І.    Інформатизація освітнього процесу вищих навчальних закладів (закладів післядипломної освіти) [Текст] / І. Отамась // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 91-100.
48.   Патрикеєва, О.    Концептуальні засади розвитку SТЕМ-освіти в Україні [Текст] / О. Патрикеєва, О. Лозова, С. Горобенко // Вища школа. – 2018. – №9. – C. 51-58.
49.   Патрикеєва, О.    Особливості створення та функціонування SТЕМ-центру [Текст] / О. Патрикеєва, О. Лозова, С. Горбенко // Вища школа. – 2018. – №5-6. – C. 58-65. – [У статті розкривається актуальність створення та функціонування SТЕМ-центру як виду закладу спеціалізованої освіти. Обґрунтовано мету та завдання діяльності SТЕМ-центру, профіль освітньої діяльності, законодавчу базу та очікувані результати від його функціонування.].
50.   Пікуляк, М.В.    Інформаційна технологія побудови моделі адаптивного тестування в системах дистанційного навчання [Текст] / М. В. Пікуляк // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2018. – №4. – С. 153-158.
51.   Поморова, О.В.    Модуль обробки текстових документів автоматизованої інформаційної системи зберігання та опрацювання наукових робіт [Текст] / О. В. Поморова, Л. О. Ковтун, В. Б. Белза // Вимірювальна та обчислювальна техніка в технологічних процесах. – 2018. – №2. – С. 87-92.
52.   Притульська, Н.    Використання іnternet-платформи Mеетоо в освітньому процесі [Текст] / Н. Притульська, Д. Антюшко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2017. – №6. – С. 100-106.
53.   Проекти-переможці: наступного року МОН профінансує 54 нові проекти молодих учених з вишів і наукових установ міністерства // Освіта України. – 2018. – № 49. – 17 груд. – С. 2.
54.   Савченко О. Проблеми і перспективи міжнародної інтеграції вищої освіти / О. Савченко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - 2017. - Ч. 3. - С. 273-278. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2017_3_40
55.   Спільні проекти : українські й латвійські вчені виконуватимуть 6 спільних науково-дослідних проектів у 2019-2020 роках // Освіта України. – 2018. – № 47. – 3 груд. – С. 2.
56.   Стипендії на честь Героїв : уряд визначив, як обиратимуть стипендіатів і призначатимуть державні іменні стипендії для найкращих молодих учених, встановлені для вшанування подвигу Героїв України - Героїв Небесної Сотні // Освіта України. – 2018. – № 46. – 26 листоп. – С. 2.
57.   Тарасов, Д.    Формування розкладу занять з використанням технологій відеолекцій у навчально-консультаційних центрах Львівської політехніки [Текст] / Д. Тарасов, З. Коваль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 107-115.
58.   Тмєнова, Н.    Використання експертних систем при проектуванні лабораторних робіт [Текст] / Н. Тмєнова, Б. Сусь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 115-121.
59.   Федушко, С.    Аналіз ефективних Інтернет-сервісів для управління часом студентів вищих навчальних закладів [Текст] / С. Федушко, С. Содова, І. Скірка // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 121-129.
60. 316
С90
Шевчук, Б.В.    Особенности использования internet-технологий в процессе информационной подготовки инженеров педагогов [Текст] / Б. В. Шевчук // Современные достижения в науке и образовании. – 2016. – С. 30-34.
61.   Шевчук, Л.Д.    Создание образовательного портала [Текст] / Л. Д. Шевчук // Современные достижения в науке и образовании. – 2016. – С. 34-38.
62.   Шелестова, А.    Настільна видавнича система Scribus: порівняльний аналіз фінкціональних можливостей для застосування у навчальному процесі ВНЗ [Текст] / А. Шелестова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – C.129-131.
63.   Якайтіс, І.Б.    Напрями адаптації зарубіжного досвіду щодо удосконалення механізмів державного управління розвитком оcвiти тa нaуки в Укрaїні [Текст] / І. Б. Якайтіс // Інвестиції : практика та досвід. – 2018. – №13. – C. 81-86.
64.   Ясишена, В.    Аналіз дисертаційних досліджень, присвячених проблемам обліку, аналізу і аудиту нематеріальних активів в Україні [Текст] / В. Ясишена // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2018. – №3. – С. 79-95.
65.   Яцишин А. Інформатизація освіти України та підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації до її здійснення / А. Яцишин // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2016. - Вип. 1. - С. 54-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2016_1_10

Останні зміни 03.05.2019 Наші координати: м.Хмельницький вул. Кам'янецька 110/1 тел.: 77-30-38; e-mail