|
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ |
1. |
Sadova, U.Y. Higher education development in Ukraine and its regions in the context of the 21st century challenges [Текст] / U. Y. Sadova, O. S. Hrynkeuych // Регіональна економіка. – 2018. – №2. – С. 55-69. |
2. |
Андрущенко, В. Освіта в контексті духовної еволюції цивілізації [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України. – 2018. – №2. – С. 5-13. |
3. |
Андрущенко, В. Освіта як чинник подолання духовної кризи сучасної цивілізації [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України. – 2018. – №3. – С. 5-14. |
4. |
Берегова Г. Д. Взаємоперетин філософії освіти й виховання у теоретичній реконструкції форм і способів спілкування поколінь / Г. Д. Берегова // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 1. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_fpp_2016_1_3 |
5. |
Богданова Н. Г. Модель "креативної соціальної філософії освіти" у працях П. Фрейре / Н. Г. Богданова // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 114. - С. 154-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_114_41 |
6. |
Буданов, В.Г. Третье рождение синергетики [Текст] / В. Г. Буданов // Філософія освіти. – 2017. – №2. – C. 57-70. |
7. |
Буяк Б. Б. Світоглядна складова розвитку студентства в контексті формування молодіжного середовища / Б. Б. Буяк // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2012. - № 1. - С. 11-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_fpp_2012_1_2 |
8. |
Герасимова, И. Формирование человеко-гео-космомерного мышления в инженерном образовании [Текст] / И. Герасимова // Філософія освіти. – 2017. – №1. – C. 79-96. |
9. |
Гончаренко, О.А. Освітні контексти конструктивізму (огляд конференції 16-17 березня 2017 року, Щецинський університет, Польща [Текст] / О. А. Гончаренко // Філософія освіти. – 2017. – №2. – C. 162-168. |
10. |
Горбунова, Л. Трансформативне навчання дорослих: поворот до "цілісного розуміння" людини [Текст] / Л. Горбунова // Філософія освіти. – 2017. – №1. – C. 97-127. |
11. |
Горбунова, Л.С. Самість у просторі лімінальності: до обгрунтування трансформативних стратегій вищої освіти [Текст] / Л. С. Горбунова // Філософія освіти. – 2017. – №2. – C. 71-97. |
12. |
Григорова, Н.В. Сучасна школа в європейському філософсько-освітньому дискурсі [Текст] / Н. В. Григорова // Філософія освіти. – 2017. – №2. – C. 258-261. |
13. |
Гусак К. О. Рецепція філософсько-педагогічних ідей С. Й. Гессена в сучасний освітній дискурс / К. О. Гусак // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 1. - С. 10-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_fpp_2016_1_4 |
14. |
Жигилевич О. Ю. Потенціал філософії освіти як методології концептуалізації бізнес–освіти / О. Ю. Жигилевич // Гілея: науковий вісник. - 2017. - Вип. 116. - С. 247-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2017_116%281%29__62 |
15. |
Кірик, Т. Вища освіта — XXI: трансгуманізм та інші загрози на ноогуманістичному шляху [Текст] / Т. Кірик // Вища школа. – 2018. – №10. – С. 69-80. |
16. |
Корсак, К. Аналіз сучасних наукових даних у темі "Інтелект людства" [Текст] / К. Корсак, О. Бойчук // Вища школа. – 2018. – №10. – С. 81-90. |
17. |
Култаєва, М. Освіта та її деформації у сучасній культурі: до актуальності теорії напівосвіти Т. Адорно у сучасних соціокультурних контекстах [Текст] / М. Култаєва // Філософія освіти. – 2017. – №1. – C. 153-195. |
18. |
Максименко, С.Д. Принципи й цінності людиноцентризму кризь призму психологізації освіти [Текст] / С. Д. Максименко // Трибуна. – 2018. – №1-2. – С. 43-44. |
19. |
Мельник, Л.Ю. Науково-концептуальні підходи щодо формування суспільства знань в інформаційному суспільстві [Текст] / Л. Ю. Мельник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №15(875). – С. 391-404. |
20. |
Москаленко Ю. Філософія освіти в контексті глобалізаційних викликів сучасності / Ю. Москаленко // Гірська школа Українських Карпат. - 2016. - № 15. - С. 124-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2016_15_33 |
21. |
Мулярчук, Є. Громадянське самовизначення та громадянський етос [Текст] / Є. Мулярчук // Філософська думка. – 2018. – 3. – С. 79-90. |
22. |
Подра, О.П. Значення освіти для розвитку економіки знань та людського капіталу [Текст] / О. П. Подра, О. Р. Сватюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №15(875). – С. 404-411. |
23. |
Похресник, А. Комунікологія adversus комунікативістика у стратегії змін вищої освіти України [Текст] / А. Похресник // Вища освіта України. – 2017. – №4. – С. 41-48. |
24. |
Похресник, А. Критичний аналіз пропозицій-2017 Римського клубу щодо "нової філософії" і "нового просвітництва" [Текст] / А. Похресник // Вища освіта України. – 2018. – №2. – С. 34-42. |
25. |
Пролеєв, С. Компетентнісний підхід у філософії освіти: можливості і проблеми [Текст] / С. Пролеєв, В. Шамрай // Філософія освіти. – 2017. – №1. – C. 196-212. |
26. |
Пунченко, О. Архітектоніка матриці освіти сучасної цивилізації у її парадигмальному вимірі [Текст] / О. Пунченко // Вища освіта України. – 2018. – №2. – С. 28-34. |
27. |
Рубанець, О. Когнітивні технології у вищій освіті : [філософія освіти xxi століття: пошук пріоритетів]/ О. Рубанець // Вища освіта України. – 2017. – №4. – С. 28-35. |
28. |
Степаненко, І. Людинотворчий потенціал філософії: стратегічні перспективи вищої освіти [Текст] / І. Степаненко // Філософія освіти. – 2017. – №1. – C. 235-245. |
29. |
Тягло, О.В. Досвід засвоєння критичного мислення в українській вищій школі [Текст] / О. В. Тягло // Філософія освіти. – 2017. – №2. – C. 240-257. |
30. |
Черепанова С. О. Філософія освіти: форми культуротворчості в історичному та індивідуальному бутті людини / С. О. Черепанова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Філософія. - 2015. - Вип. 45(1). - С. 168-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_filos_2015_45%281%29__15 |