|
ВИЩА ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ |
-
|
Androshchuk, І. Peculiarities of future technology teachers' training in Poland and Great Britain [Текст] / І. Androshchuk, І. Androshchuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – С. 48-53. |
-
|
Berladyn, O. The importance of british teaching experience (late 20- early 21st century) for modern training of ukrainian primary school teachers in rural areas [Текст] / O. Berladyn // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – C. 77-83 |
-
|
Bidyuk, N. Higher education globalization in the context of american guidelines [Текст] / N. Bidyuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №4, Т.6. – С. 7-15. |
-
|
Bokhonko, V. Foreign experience in training future engineering educators for modeling technological processes [Текст] / V. Bokhonko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – C. 98-106. |
-
|
Gryvkova, O. Implementation of gender studies results into teacher training in Germany: challenges and perspectives [Текст] / O. Gryvkova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – C. 98-106. |
-
|
Gurevych, R. Blended learning and innovative technologies in training of future specialists in foreign higher education insitutions [Текст] / R. Gurevych, M. Kademiya // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – C. 7-13. |
-
|
Ikonnikova, M. African studies as a part of philologists' professional training in the USA [Текст] / M. Ikonnikova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №4, Т.6. – С. 41-46. |
-
|
Janicka-Panek, T. Selected international definitions about young students' leisure time: theoretical and practical background in Poland [Текст] / T. Janicka-Panek // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – C. 41-47. |
-
|
Jankowska, D. Educating educators and teachers in Poland under conditions of neo-liberal culture of consumption [Текст] / D. Jankowska // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №2,Т.7. – C. 27-36. |
-
|
Kalenyuk I. Development of Higher Education in a Globalized World / I. Kalenyuk, A. Dyakon // Демографія та соціальна економіка. - 2016. - № 1. - С. 24-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dse_2016_1_4 |
-
|
Kredenets, N. Forming social partnership policy in vocational training of service sector specialists in Germany and Austria [Текст] / N. Kredenets // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №4, Т.6. – С. 55-61. |
-
|
Lysak, H. The new approaches to organization of students' individual work in foreign language learning in Ukraine and abroad [Текст] / H. Lysak, O. Martynyuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – C. 58-65. |
-
|
Mozgovyi, V. The directional spectrum of pedagogical action in the context of foreign scholars'views. [Текст] / V. Mozgovyi // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – C. 19-25. |
-
|
Mukan, N. Constructivist approach in a paradigm of public school teachers' professional development in Great Britain, Canada, the USA [Текст] / N. Mukan, O. Fuchyla, H. Ihnatiuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №2,Т.7. – C. 7-13. |
-
|
Nakonechna, A. The organization of future translators' selfdirected learning at us universities [Текст] / A. Nakonechna // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – C. 83-91. |
-
|
Oleskova, H.O.H. (Oleskova, H. Oleskova H.) Dual education as the peculiarity of specialized training of nursing personnel in Germany [Текст] / H. O. Oleskova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №2,Т.7. – C. 86-91. |
-
|
Shumskyi, O. The problem of linguistic self-education in world theory and practice (historical and pedagogical aspects) [Текст] / O. Shumskyi // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – C. 65-71. |
-
|
Tovkanets, O. Forming professional competency of education managers in central european countries [Текст] / O. Tovkanets // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – C. 71-77. |
-
|
Vasylenko, O.V. Development of communication skills of law enforcement officers: the USA experience [Текст] / O. V. Vasylenko // Педагогіка і психологія. – 2017. – №3. – C. 44-50. |
-
|
Vovk, M. Trends in folklore studies development in the research and education space at ukrainian and foreign universities [Текст] / M. Vovk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – C. 13-19. |
-
|
Zhyzhko, O. The stimulation of students' interest in the teaching by competency-based approach: latin american perspective [Текст] / O. Zhyzhko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – C. 25-32. |
-
|
Андрощук, І. Особливості професійної підготовки майбутніх вчителів трудового навчання в Польщі та Великій БританіЇ [Текст] / І. Андрощук, І. Андрощук // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – С. 134-139. |
-
|
Берладин, О. Вагомість ідей британського педагогічного досвіду кінця xx - початку xxi століття в модернізації професійної підготовки вчителів початкової школи сільської місцевості в Україні [Текст] / О. Берладин // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – С. 146-151. |
-
|
Біліченко С. В. Маркетинг освітніх послуг на етапі тренування абітурієнтів: концепція вищої освіти Республіки Польща / С. В. Біліченко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – Хмельницький, 2017. – № 5, т. 2. – С. 108–111. |
-
|
Благіна, С. З досвіду Німеччини: забезпечення якості освіти в минулому і в наш час [Текст] / С. Благіна // Вища школа. – 2017. – №9. – С. 87-100. |
-
|
Благініна, С. Змагання парадигм у вищій освіті Німеччини (до 500-річчя Реформації) [Текст] / С. Благініна // Вища школа. – 2017. – №8. – С. 102-112. |
-
|
Бондаренко, Д.В. Практические вопросы повышения конкурентоспособности ведущих российских университетов [Текст] / Д. В. Бондаренко // Инновации в образовании. – 2017. – №4. – С. 12-21. |
-
|
Бульвінська О. І. Комунікативна освіта: досвід університетів США і Європи / О. І. Бульвінська // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 112. - С. 247-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_112_60 |
-
|
Власники університету - хто вони? Відповідь на питання дає Генрі Розовскі, почесний професор Гарварда [Текст] // Вища школа. – 2017. – №1. – С. 60-89. |
-
|
Вовк, М. Тенденції розвитку фольклористики в науково-освітньому просторі університетів україни і зарубіжжя [Текст] / М. Вовк // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – С. 113-119. |
-
|
Геворкян, М.М. Теоретико-методологическое обоснование поликультурного образования в Армении [Текст] / М. М. Геворкян // Инновации в образовании. – 2017. – №4. – С. 5-12. |
-
|
Геворкян, М.М. Теоретико-методологическое обоснование поликультурного образования в Армении [Текст] / М. М. Геворкян // Инновации в образовании. – 2017. – №4. – С. 5-12. |
-
|
Головчанська, О.Е. Підприємницькі функції університетів Білорусі: організаційний аспект [Текст] / О. Е. Головчанська // Актуальні проблеми економіки. – 2017. – №3. – С. 98-104. |
-
|
Губанова, Т. Роль та значення кадрового забезпечення в організації діяльності вищих навчальних закладів в Україні та Сполучених Штатах Америки: порівняльно-правове дослідження [Текст] / Т. Губанова // Підприємництво, господарство і право. – 2016. – №10. – С. 57-60. |
-
|
Гуров, В.Н. Современная модель профессиональной переподготовки и повышения квалификации руководителей образовательных организаций в свете требований ФГОСов и профессионального стандарта [Текст] / В. Н. Гуров, Е. В. Гурова, Ф. Ф. Каримов // Инновации в образовании. – 2017. – №4. – С. 12-21. |
-
|
Данилов, А.С. Воспитание в частных школах-пансионах Великобритании: stiff upper lip [Текст] / А. С. Данилов // Инновации в образовании. – 2017. – №4. – С. 138-142. |
-
|
Домніч В. Г. Вища освіта в Україні та в країнах Європи: генезис та перспективи розвитку / В. Г. Домніч, І. Г. Коловерова // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2016. - № 48. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2016_48_4 |
-
|
Загірняк, Д.М. Ознаки споживання послуг вищої освіти: закордонний досвід [Текст] / Д. М. Загірняк // Економічні науки.Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – 2016. – №4. – С. 200-210. |
-
|
Загородня, А. Тенденції розвитку системи професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі [Текст] / А. Загородня // Вища школа. – 2017. – №5-6. – С. 41-48. |
-
|
Запотічна М. І. Характеристика традиційної освіти корінних народів Канади / М. І. Запотічна // Молодий вчений. - 2016. - № 3. - С. 381-384. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_3_91 |
-
|
Захарченко, Ю. Зарубіжний досвід професійної підготовки фахівців із маркетингу [Текст] / Ю. Захарченко // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №2,Т.7. – С. 110-115. |
-
|
Зубковская, И.Б. Введение профессионального стандарта педагога в образовательных организациях Красноярского края: новые задачи и инструменты управления [Текст] / И. Б. Зубковская, С. Ю. Андреева, Н. Л. Солянкина // Инновации в образовании. – 2017. – №1. – С. 19-30. |
-
|
Зубченко, О. Застосування ІКТ-технології в освіті Великої Британії [Текст] / О. Зубченко // "Педагогіка" та "Психологія"Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – №7-8. – С. 90-101. |
-
|
Канівець О. М. Дистанційна освіта філологів-бакалаврів у Великій Британії / О. М. Канівець // Професійна освіта: методологія, теорія та технології . - 2016. - Вип. 4. - С. 58-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2016_4_7 |
-
|
Клімова Г. П. Вища юридична освіта США як чинник формування правової культури американських громадян / Г. П. Клімова // Вісник Національної юридичної академії України імені Ярослава Мудрого. Сер. : Філософія, філософія права, політологія, соціологія. - 2016. - № 3. - С. 132–139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_2016_3_18 |
-
|
Коноваленко, О. Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії [Текст] / О. Коноваленко // Вища освіта України. – 2017. – №2. – С. 58-64. |
-
|
Короденко, М. Найкращий = автономний. Досвід найстарішого й найбільшого з польських університетів можуть скористатись і українські освітяни [Текст] / М. Короденко // Освіта України. – 2017. – 16 жовт. (№40). – С. 8-9. |
-
|
Кравчук, М. Чого може навчитися Україна з досвіду реформування освіти у Фінляндії [Текст] / М. Кравчук // Світ. – 2017. – березень (№9-10). – С. 2. |
-
|
Креденець, Н. Формування політики соціального партнерства у професійній підготовці фахівців сфери послуг у Німеччині та Австрії [Текст] / Н. Креденець // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №4, Т.6. – С. 92-98. |
-
|
Кулик, Н. Держнагляд по-чеськи [Текст] / Н. Кулик // Освіта України. – 2017. – 1 травн. (№17). – С. 6. |
-
|
Кульчевич, Н.М. Розвиток неформальної освіти в Італії як психолого-педагогічна проблема [Текст] / Н. М. Кульчевич, А. А. Ребрина // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. – 2016. – №9. – С. 242-247. |
-
|
Лю Веньцзун Зміст і структура вокально-педагогічної майстерності студентів КНР / Веньцзун Лю // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2015. - Вип. 18. - С. 247-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2015_18_61 |
-
|
Мальцева, А.А. Ранжирование российских университетских технопарковых структур с применением инструментария математической статистики [Текст] / А. А. Мальцева, А. А. Серов, И. Н. Веселов // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – №10. – С. 380-388. |
-
|
Маріуд, О.І. Поступ порівняльної освіти в США [Текст] / О. І. Маріуд // Педагогіка і психологія. – 2017. – №3. – С. 20-23. |
-
|
Матат, Д. Естонська релігія - це освіта [Текст] / Д. Матат // Освіта України. – 2017. – 6 лютого (№4). – С. 10. |
-
|
Матусевич, Т. Протистояння й досі триває… (Реферативно - аналітичний огляд звіту Комісії з гендеру, нерівності та влади Лондонської школи економіки та політичних наук (LSE) [Текст] / Т. Матусевич // Філософія освіти. – 2015. – №1. – C. 212-219. |
-
|
Михайловская, Е. Оксбридж: 800 лет революционного консерватизма [Текст] : [Оксфорд и Кембридж] / Е. Михайловская // БУРЛЕСК. – 2017. – №4. – С. 120-132. |
-
|
Мозговий, В. Динамічний спектр педагогічної дії у контексті поглядів зарубіжних дослідників [Текст] / В. Мозговий // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – С. 119-125. |
-
|
Мозолев О. Методологічні підходи до вивчення системи управління розвитком освіти в сфері фізичної культури і спорту в Польщі / О. Мозолев // Педагогічний дискурс. - 2016. - Вип. 20. - С. 133-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2016_20_23 |
-
|
Мукан Н. В. Специфіка реалізації неперервної освіти у Канаді / Н. В. Мукан, О. В. Барабаш, М. Б. Бусько // Молодий вчений. - 2016. - № 2. - С. 309-312. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_2_75 |
-
|
Нелін Є. В. Дистанційна освіта Італії: проблеми, сучасність, перспективи розвитку / Є. В. Нелін // Український педагогічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2016_2_7 |
-
|
Овчарук, О. Рамка компетентностей для демократичної культури: шлях до демократизації освіти у країнах Ради Європи [Текст] / О. Овчарук // Педагогіка і психологія. – 2017. – №2. – С. 14-19. |
-
|
Олеськова, Г. Дуальна освіта як особливість фахової підготовки сестринського персоналу Німеччини [Текст] / Г. Олеськова // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №2,Т.7. – С.102-109. |
-
|
Прабово, Г.А. Побудова потужного бренду у вищій освіті за допомогою маркетинг-міксу: на прикладі приватних університетів Індонезії [Текст] / Г. А. Прабово, Ф. Гозалі, А. Сусіло // Актуальні проблеми економіки. – 2017. – №3. – С. 140-149. |
-
|
Проскурняк, О.Г. Проблеми реформування змісту сучасної зарубіжної юридичної освіти (на прикладі США, Великобританії і ФРН) [Текст] / О. Г. Проскурняк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №4(845). – C. 402-406. |
-
|
Соболь Т. В. Вища філософська освіта у Франції та Італії: "виклики" та "відповіді" для України / Т. В. Соболь, В. Е. Туренко, Н. В. Ярмоліцька // Молодий вчений. - 2016. - № 7. - С. 486-490. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_7_118 |
-
|
Сотська, Г. Формування естетичної культури майбутніх педагогів у зарубіжній освітній практиці [Текст] / Г. Сотська // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №4, Т.6. – С. 68-76. |
-
|
Стріха, М. Литва наукова: уроки і приклад для України [Текст] / М. Стріха // Світ. – 2017. – жовт. (№39-40). – С. 2. |
-
|
Суянто, Л. Докази впливу інвестицій в освіту на подальший рівень зарплат: за даними опитування працездатного населення Індонезії [Текст] / Суянто, Л. Пурнастуті, Мустофа // Актуальні проблеми економіки. – 2017. – №2. – С. 220-230. |
-
|
Тарасова О. В. Вища освіта в США: сучасний стан та пріоритети розвитку / О. В. Тарасова. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2016. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2016_3_9 |
-
|
Товканец, О. Формування професійної компетентності фахівців з освітнього менеджменту в центральноєвропейських країнах [Текст] / О. Товканец // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – С. 140-145. |
-
|
Хоружий, Г. Конструктивний підхід у навчанні: з досвіду діяльності центрів компетентностей у європейських університетах [Текст] / Г. Хоружий, Л. Хоружа // Вища школа. – 2017. – №8. – С. 57-68. |
-
|
Черба, В.М. Причини освітніх міграцій українських студентів за кордон [Текст] / В. М. Черба, Г. Д. Тоболь, Д. В. Мушкатьорова // Інвестиції : практика та досвід. – 2017. – №12. – C. 68-72. |
-
|
Шкунов, В.Н. Новые тенденции и инновации в образовательном пространстве Республики Индия [Текст] / В. Н. Шкунов // Инновации в образовании. – 2016. – №12. – С. 71-77. |
-
|
Штобрин, С. Становище філософії освіти в Польщі в кінці ХХ – на початку ХХІ ст. [Текст] / С. Штобрин // Філософія освіти. – 2015. – №1. – C. 140-156. |
-
|
Яніцька-Панек, Т. Цілі в світовій, європейській та польській освітній політиці [Текст] / Т. Яніцька-Панек // Педагогіка і психологія. – 2017. – №1. – С. 49-56. |