Наукова бібліотека Хмельницького національного університету


  ВИЩА ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ
  1.  
Androshchuk, І. Peculiarities of future technology teachers' training in Poland and Great Britain [Текст] / І. Androshchuk, І. Androshchuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – С. 48-53.
  1.  
Berladyn, O. The importance of british teaching experience (late 20- early 21st century) for modern training of ukrainian primary school teachers in rural areas [Текст] / O. Berladyn // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – C. 77-83
  1.  
Bidyuk, N.    Higher education globalization in the context of american guidelines [Текст] / N. Bidyuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №4, Т.6. – С. 7-15.
  1.  
Bokhonko, V. Foreign experience in training future engineering educators for modeling technological processes [Текст] / V. Bokhonko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – C. 98-106.
  1.  
Gryvkova, O. Implementation of gender studies results into teacher training in Germany: challenges and perspectives [Текст] / O. Gryvkova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – C. 98-106.
  1.  
Gurevych, R. Blended learning and innovative technologies in training of future specialists in foreign higher education insitutions [Текст] / R. Gurevych, M. Kademiya // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – C. 7-13.
  1.  
Ikonnikova, M.    African studies as a part of philologists' professional training in the USA [Текст] / M. Ikonnikova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №4, Т.6. – С. 41-46.
  1.  
Janicka-Panek, T. Selected international definitions about young students' leisure time: theoretical and practical background in Poland [Текст] / T. Janicka-Panek // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – C. 41-47.
  1.  
Jankowska, D. Educating educators and teachers in Poland under conditions of neo-liberal culture of consumption [Текст] / D. Jankowska // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №2,Т.7. – C. 27-36.
  1.  
Kalenyuk I. Development of Higher Education in a Globalized World / I. Kalenyuk, A. Dyakon // Демографія та соціальна економіка. - 2016. - № 1. - С. 24-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dse_2016_1_4
  1.  
Kredenets, N.    Forming social partnership policy in vocational training of service sector specialists in Germany and Austria [Текст] / N. Kredenets // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №4, Т.6. – С. 55-61.
  1.  
Lysak, H. The new approaches to organization of students' individual work in foreign language learning in Ukraine and abroad [Текст] / H. Lysak, O. Martynyuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – C. 58-65.
  1.  
Mozgovyi, V. The directional spectrum of pedagogical action in the context of foreign scholars'views. [Текст] / V. Mozgovyi // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – C. 19-25.
  1.  
Mukan, N. Constructivist approach in a paradigm of public school teachers' professional development in Great Britain, Canada, the USA [Текст] / N. Mukan, O. Fuchyla, H. Ihnatiuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №2,Т.7. – C. 7-13.
  1.  
Nakonechna, A. The organization of future translators' selfdirected learning at us universities [Текст] / A. Nakonechna // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – C. 83-91.
  1.  
Oleskova, H.O.H. (Oleskova, H. Oleskova H.)   Dual education as the peculiarity of specialized training of nursing personnel in Germany [Текст] / H. O. Oleskova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №2,Т.7. – C. 86-91.
  1.  
Shumskyi, O. The problem of linguistic self-education in world theory and practice (historical and pedagogical aspects) [Текст] / O. Shumskyi // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – C. 65-71.
  1.  
Tovkanets, O. Forming professional competency of education managers in central european countries [Текст] / O. Tovkanets // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – C. 71-77.
  1.  
Vasylenko, O.V.    Development of communication skills of law enforcement officers: the USA experience [Текст] / O. V. Vasylenko // Педагогіка і психологія. – 2017. – №3. – C. 44-50.
  1.  
Vovk, M. Trends in folklore studies development in the research and education space at ukrainian and foreign universities [Текст] / M. Vovk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – C. 13-19.
  1.  
Zhyzhko, O. The stimulation of students' interest in the teaching by competency-based approach: latin american perspective [Текст] / O. Zhyzhko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – C. 25-32.
  1.  
Андрощук, І. Особливості професійної підготовки майбутніх вчителів трудового навчання в Польщі та Великій БританіЇ [Текст] / І. Андрощук, І. Андрощук // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – С. 134-139.
  1.  
Берладин, О. Вагомість ідей британського педагогічного досвіду кінця xx - початку xxi століття в модернізації професійної підготовки вчителів початкової школи сільської місцевості в Україні [Текст] / О. Берладин // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – С. 146-151.
  1.  
Біліченко С. В. Маркетинг освітніх послуг на етапі тренування абітурієнтів: концепція вищої освіти Республіки Польща / С. В. Біліченко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – Хмельницький, 2017. – № 5, т. 2. – С. 108–111.
  1.  
Благіна, С.    З досвіду Німеччини: забезпечення якості освіти в минулому і в наш час [Текст] / С. Благіна // Вища школа. – 2017. – №9. – С. 87-100.
  1.  
Благініна, С.    Змагання парадигм у вищій освіті Німеччини (до 500-річчя Реформації) [Текст] / С. Благініна // Вища школа. – 2017. – №8. – С. 102-112.
  1.  
Бондаренко, Д.В. Практические вопросы повышения конкурентоспособности ведущих российских университетов [Текст] / Д. В. Бондаренко // Инновации в образовании. – 2017. – №4. – С. 12-21.
  1.  
Бульвінська О. І. Комунікативна освіта: досвід університетів США і Європи / О. І. Бульвінська // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 112. - С. 247-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_112_60
  1.  
Власники університету - хто вони? Відповідь на питання дає Генрі Розовскі, почесний професор Гарварда [Текст] // Вища школа. – 2017. – №1. – С. 60-89.
  1.  
Вовк, М. Тенденції розвитку фольклористики в науково-освітньому просторі університетів україни і зарубіжжя [Текст] / М. Вовк // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – С. 113-119.
  1.  
Геворкян, М.М.    Теоретико-методологическое обоснование поликультурного образования в Армении [Текст] / М. М. Геворкян // Инновации в образовании. – 2017. – №4. – С. 5-12.
  1.  
Геворкян, М.М. Теоретико-методологическое обоснование поликультурного образования в Армении [Текст] / М. М. Геворкян // Инновации в образовании. – 2017. – №4. – С. 5-12.
  1.  
Головчанська, О.Е.    Підприємницькі функції університетів Білорусі: організаційний аспект [Текст] / О. Е. Головчанська // Актуальні проблеми економіки. – 2017. – №3. – С. 98-104.
  1.  
Губанова, Т.    Роль та значення кадрового забезпечення в організації діяльності вищих навчальних закладів в Україні та Сполучених Штатах Америки: порівняльно-правове дослідження [Текст] / Т. Губанова // Підприємництво, господарство і право. – 2016. – №10. – С. 57-60.
  1.  
Гуров, В.Н. Современная модель профессиональной переподготовки и повышения квалификации руководителей образовательных организаций в свете требований ФГОСов и профессионального стандарта [Текст] / В. Н. Гуров, Е. В. Гурова, Ф. Ф. Каримов // Инновации в образовании. – 2017. – №4. – С. 12-21.
  1.  
Данилов, А.С. Воспитание в частных школах-пансионах Великобритании: stiff upper lip [Текст] / А. С. Данилов // Инновации в образовании. – 2017. – №4. – С. 138-142.
  1.  
Домніч В. Г. Вища освіта в Україні та в країнах Європи: генезис та перспективи розвитку / В. Г. Домніч, І. Г. Коловерова // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2016. - № 48. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2016_48_4
  1.  
Загірняк, Д.М.    Ознаки споживання послуг вищої освіти: закордонний досвід [Текст] / Д. М. Загірняк // Економічні науки.Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – 2016. – №4. – С. 200-210.
  1.  
Загородня, А. Тенденції розвитку системи професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі [Текст] / А. Загородня // Вища школа. – 2017. – №5-6. – С. 41-48.
  1.  
Запотічна М. І. Характеристика традиційної освіти корінних народів Канади / М. І. Запотічна // Молодий вчений. - 2016. - № 3. - С. 381-384. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_3_91
  1.  
Захарченко, Ю. Зарубіжний досвід професійної підготовки фахівців із маркетингу [Текст] / Ю. Захарченко // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №2,Т.7. – С. 110-115.
  1.  
Зубковская, И.Б.  Введение профессионального стандарта педагога в образовательных организациях Красноярского края: новые задачи и инструменты управления [Текст] / И. Б. Зубковская, С. Ю. Андреева, Н. Л. Солянкина // Инновации в образовании. – 2017. – №1. – С. 19-30.
  1.  
Зубченко, О.    Застосування ІКТ-технології в освіті Великої Британії [Текст] / О. Зубченко // "Педагогіка" та "Психологія"Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – №7-8. – С. 90-101.
  1.  
Канівець О. М. Дистанційна освіта філологів-бакалаврів у Великій Британії / О. М. Канівець // Професійна освіта: методологія, теорія та технології . - 2016. - Вип. 4. - С. 58-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2016_4_7
  1.  
Клімова Г. П. Вища юридична освіта США як чинник формування правової культури американських громадян / Г. П. Клімова // Вісник Національної юридичної академії України імені Ярослава Мудрого. Сер. : Філософія, філософія права, політологія, соціологія. - 2016. - № 3. - С. 132–139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_2016_3_18
  1.  
Коноваленко, О.    Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії [Текст] / О. Коноваленко // Вища освіта України. – 2017. – №2. – С. 58-64.
  1.  
Короденко, М.    Найкращий = автономний. Досвід найстарішого й найбільшого з польських університетів можуть скористатись і українські освітяни [Текст] / М. Короденко // Освіта України. – 2017. –  16 жовт. (№40). – С. 8-9.
  1.  
Кравчук, М.  Чого може навчитися Україна з досвіду реформування освіти у Фінляндії [Текст] / М. Кравчук // Світ. – 2017. –  березень (№9-10). – С. 2.
  1.  
Креденець, Н.    Формування політики соціального партнерства у професійній підготовці фахівців сфери послуг у Німеччині та Австрії [Текст] / Н. Креденець // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №4, Т.6. – С. 92-98.
  1.  
Кулик, Н. Держнагляд по-чеськи [Текст] / Н. Кулик // Освіта України. – 2017. – 1 травн. (№17). – С. 6.
  1.  
Кульчевич, Н.М. Розвиток неформальної освіти в Італії як психолого-педагогічна проблема [Текст] / Н. М. Кульчевич, А. А. Ребрина // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. – 2016. – №9. – С. 242-247.
  1.  
Лю Веньцзун Зміст і структура вокально-педагогічної майстерності студентів КНР / Веньцзун Лю // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2015. - Вип. 18. - С. 247-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2015_18_61
  1.  
Мальцева, А.А.  Ранжирование российских университетских технопарковых структур с применением инструментария математической статистики [Текст] / А. А. Мальцева, А. А. Серов, И. Н. Веселов // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – №10. – С. 380-388.
  1.  
Маріуд, О.І.    Поступ порівняльної освіти в США [Текст] / О. І. Маріуд // Педагогіка і психологія. – 2017. – №3. – С. 20-23.
  1.  
Матат, Д.    Естонська релігія - це освіта [Текст] / Д. Матат // Освіта України. – 2017. –  6 лютого (№4). – С. 10.
  1.  
Матусевич, Т.    Протистояння й досі триває… (Реферативно - аналітичний огляд звіту Комісії з гендеру, нерівності та влади Лондонської школи економіки та політичних наук (LSE) [Текст] / Т. Матусевич // Філософія освіти. – 2015. – №1. – C. 212-219.
  1.  
Михайловская, Е.    Оксбридж: 800 лет революционного консерватизма [Текст] : [Оксфорд и Кембридж] / Е. Михайловская // БУРЛЕСК. – 2017. – №4. – С. 120-132.
  1.  
Мозговий, В. Динамічний спектр педагогічної дії у контексті поглядів зарубіжних дослідників [Текст] / В. Мозговий // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – С. 119-125.
  1.  
Мозолев О. Методологічні підходи до вивчення системи управління розвитком освіти в сфері фізичної культури і спорту в Польщі / О. Мозолев // Педагогічний дискурс. - 2016. - Вип. 20. - С. 133-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2016_20_23
  1.  
Мукан Н. В. Специфіка реалізації неперервної освіти у Канаді / Н. В. Мукан, О. В. Барабаш, М. Б. Бусько // Молодий вчений. - 2016. - № 2. - С. 309-312. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_2_75
  1.  
Нелін Є. В. Дистанційна освіта Італії: проблеми, сучасність, перспективи розвитку / Є. В. Нелін // Український педагогічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2016_2_7
  1.  
Овчарук, О.    Рамка компетентностей для демократичної культури: шлях до демократизації освіти у країнах Ради Європи [Текст] / О. Овчарук // Педагогіка і психологія. – 2017. – №2. – С. 14-19.
  1.  
Олеськова, Г. Дуальна освіта як особливість фахової підготовки сестринського персоналу Німеччини [Текст] / Г. Олеськова // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №2,Т.7. – С.102-109.
  1.  
Прабово, Г.А.    Побудова потужного бренду у вищій освіті за допомогою маркетинг-міксу: на прикладі приватних університетів Індонезії [Текст] / Г. А. Прабово, Ф. Гозалі, А. Сусіло // Актуальні проблеми економіки. – 2017. – №3. – С. 140-149.
  1.  
Проскурняк, О.Г. Проблеми реформування змісту сучасної зарубіжної юридичної освіти (на прикладі США, Великобританії і ФРН) [Текст] / О. Г. Проскурняк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №4(845). – C. 402-406.
  1.  
Соболь Т. В. Вища філософська освіта у Франції та Італії: "виклики" та "відповіді" для України / Т. В. Соболь, В. Е. Туренко, Н. В. Ярмоліцька // Молодий вчений. - 2016. - № 7. - С. 486-490. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_7_118
  1.  
Сотська, Г.    Формування естетичної культури майбутніх педагогів у зарубіжній освітній практиці [Текст] / Г. Сотська // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №4, Т.6. – С. 68-76.
  1.  
Стріха, М.    Литва наукова: уроки і приклад для України [Текст] / М. Стріха // Світ. – 2017. –  жовт. (№39-40). – С. 2.
  1.  
Суянто, Л.    Докази впливу інвестицій в освіту на подальший рівень зарплат: за даними опитування працездатного населення Індонезії [Текст] / Суянто, Л. Пурнастуті, Мустофа // Актуальні проблеми економіки. – 2017. – №2. – С. 220-230.
  1.  
Тарасова О. В. Вища освіта в США: сучасний стан та пріоритети розвитку / О. В. Тарасова. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2016. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2016_3_9
  1.  
Товканец, О. Формування професійної компетентності фахівців з освітнього менеджменту в центральноєвропейських країнах [Текст] / О. Товканец // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №1,Т.7. – С. 140-145.
  1.  
Хоружий, Г.    Конструктивний підхід у навчанні: з досвіду діяльності центрів компетентностей у європейських університетах [Текст] / Г. Хоружий, Л. Хоружа // Вища школа. – 2017. – №8. – С. 57-68.
  1.  
Черба, В.М.    Причини освітніх міграцій українських студентів за кордон [Текст] / В. М. Черба, Г. Д. Тоболь, Д. В. Мушкатьорова // Інвестиції : практика та досвід. – 2017. – №12. – C. 68-72.
  1.  
Шкунов, В.Н.    Новые тенденции и инновации в образовательном пространстве Республики Индия [Текст] / В. Н. Шкунов // Инновации в образовании. – 2016. – №12. – С. 71-77.
  1.  
Штобрин, С.    Становище філософії освіти в Польщі в кінці ХХ – на початку ХХІ ст. [Текст] / С. Штобрин // Філософія освіти. – 2015. – №1. – C. 140-156.
  1.  
Яніцька-Панек, Т.  Цілі в світовій, європейській та польській освітній політиці [Текст] / Т. Яніцька-Панек // Педагогіка і психологія. – 2017. – №1. – С. 49-56.

Останні зміни 06.03.2018 Наші координати: м.Хмельницький
вул. Кам'янецька 110/1
тел.: 77-30-38;
e-mail