|
ВИХОВНА РОБОТА |
1. |
Авакян, И.Б. Сравнительный анализ особенностей инновационной готовности педагогов и социально-психологического климата педагогических коллективов колледжей [Текст] / И. Б. Авакян // Инновации в образовании. – 2017. – №1. – С. 65-85. |
2. |
Александрович Н. Значення екоетичної позиції студентів педагогічних вузів, як моделі навчально-виховної роботи майбутнього вчителя / Н. Александрович // Молодь і ринок. - 2016. - № 4. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_4_20 |
3. |
Андреєва М. О. Виховна робота у ВНЗ з розвитку соціальної компетентності студентів із особливими потребами / М. О. Андреєва // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2016. - Вип. 38. - С. 7-14 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2016_38_3 |
4. |
Андрущенко, В. Освіта без насильства [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України. – 2017. – №3. – С. 7-13. |
5. |
Астраханова, Н.Р. Формирование здорового образа жизни у студентов на основе народной медицины [Текст] / Н. Р. Астраханова, М. М. Аджиеева // Инновации в образовании. – 2016. – №11. – С. 144-152. |
6. |
Болотова, А.К. Готовность к самораскрытию как психологический потенциал личности в сфере образования [Текст] / А. К. Болотова // Инновации в образовании. – 2016. – №12. – С. 85-97. |
7. |
Бунаков С. В. Організація індивідуально-виховної роботи зі студентами вищого навчального закладу / С. В. Бунаков, А. О. Петренко // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних Сил. - 2016. - Вип. 1. - С. 161-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2016_1_37 |
8. |
Бурова, В. Розвиток обдарованої особистості засобами інноваційних технологій [Текст] / В. Бурова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – №3. – С. 14-17. |
9. |
Бутурлим, Т.І. Упровадження тендерного підходу в навчально-виховний процес. Навчальний семінар / Т. І. Бутурлим // Педагогічна майстерня. – 2017. – №4. – С. 21-27. |
10. |
Вайнола Р. Формування етнічної толерантності студентської молоді в системі виховної роботи вищого навчального закладу / Р. Вайнола, Ч. Сяосін // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2016. - Вип. 15. - С. 271-276. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2016_15_34 |
11. |
Вашеняк І. Система світоглядних орієнтацій та ідеологічних уявлень сучасних педагогів і проблеми її формування / І. Вашеняк // Нова педагогічна думка. - 2016. - № 2. - С. 167-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2016_2_50 |
12. |
Вихристюк, М. Толерантність [Текст] / М. Вихристюк // Психолог. – 2017. – №19-20. – С. 70-73. |
13. |
Данілова, Л. Почуття милосердя як соціальна якість студентської молоді [Текст] / Л. Данілова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – №3. – С. 10-14. |
14. |
Дурманенко О. Виховна робота у ВНЗ як чинник формування особистості майбутнього фахівця / О. Дурманенко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2016. - № 2. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2016_2_7 |
15. |
Зінченко, С. Ціннісні орієнтири сучасного викладача: особистісний аспект [Текст] / С. Зінченко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2016. – №12. – С. 24-28. |
16. |
Калько А. Д. Аналіз систем виховної роботи у Рівненському державному базовому медичному коледжі / А. Д. Калько, В. І. Якобчук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2016. - Вип. 2. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2016_2_14 |
17. |
Камирова, А.Н. Культурная политика как один из инструментов формирования творческой среды вуза [Текст] / А. Н. Камирова, Т. С. Екименко // Высшее образование сегодня. – 2016. – №12. – С. 13-19. |
18. |
Качмар, О. Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті [Текст] / О. Качмар // Вища освіта України. – 2017. – №2. – С. 52-58. |
19. |
Кірічок О. Психологічні особливості виховної роботи в ВУЗі як важливого елемента ступеневої освіти / О. Кірічок // Нова педагогічна думка. - 2015. - № 1.2. - С. 53-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2015_1.2_14 |
20. |
Котляр, Н.П. Социально-психологические и духовно-нравственные проблемы формирования инновационного мышления [Текст] / Н. П. Котляр, И. Н. Мищенко // Инновации в образовании. – 2017. – №1. – С. 128-130. – [Актуальные проблемы воспитательной работы в образовательной сфере]. |
21. |
Кюрегян, А.В. Формирование педагогической культуры студентов вуза в условиях межнаучного взаимодействия: истоки и тенденции [Текст] / А. В. Кюрегян // Высшее образование сегодня. – 2016. – №11. – С. 58-63. |
22. |
Маслюк, А. Проблема навчання та розвитку особистості / А. Маслюк // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – №2. – С.11-16. |
23. |
Осьмак Т. Полікультурне виховання майбутніх педагогів / Т. Осьмак // Молодь і ринок. - 2016. - № 9. - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_9_10 |
24. |
Павленко, О. Багатогранність розвитку студентського спортивного руху [Текст] / О. Павленко // Теорія і методика фізичного виховання. – 2016. – №3. – С. 21-26. |
25. |
Панасюк, К. Гуманітарні дисципліни як чинник формування духовності [Текст] / К. Панасюк // Вища школа. – 2016. – №11-12. – С. 64-74. |
26. |
Подшивайлов, Ф. Соотношение познавательной мотивации и мотивации овладения профессией как критерий построения типологии личности / Ф. Подшивайлов // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – №2. – С. 16-22. |
27. |
Проценко О. В. Професійна складова виховної роботи у ВНЗ як засіб мотивування позааудиторної діяльності студентів / О. В. Проценко // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2016. - Вип. 34. - С. 192-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2016_34_26 |
28. |
Пухно С. В. Особливості проходження адаптації першокурсників ВНЗ як чинник формування системи професійних Знань / С. В. Пухно // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 115-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_14 |
29. |
Пухно С. В. Особливості проходження адаптації першокурсників ВНЗ як чинник формування системи професійних Знань / С. В. Пухно // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 115-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_14 |
30. |
Силадій, І. Основні фактори формування демократичних цінностей студентської молоді [Текст] / І. Силадій // Вища освіта України. – 2017. – №3. – С. 76-83. – [Гуманізація освіти та виховання]. |
31. |
Сичевська, Л. Формування у молоді позитивного ставлення до козацтва, козацьких звичаїв і традицій [Текст] / Л. Сичевська, Л. Оліник // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – №4. – С. 27-31. |
32. |
Скробач Н. В.Освітнє середовище і духовно-етичний розвиток молоді / Н. В. Скробач, В. Ю. Вишиванюк, О. А. Шаповал // Галицький лікарський вісник. - 2017. - Т. 22, число 2. - С. 142-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2017_22_2_49 |
33. |
Соловьев, В.П. Воспитание студентов в системе высшего образования [Текст] / В. П. Соловьев, Т. А. Перескокова // Высшее образование сегодня. – 2016. – №11. – С. 52-58. |
34. |
Сьомін, С.В. Проблеми патріотичного виховання в Україні: теоретико-методологічний та правовий аспект [Текст] / С. В. Сьомін // Економіка. Політика. Філософія. Стратегічні пріоритети. – 2016. – №2. – C. 96-105. |
35. |
Сьомін, С.В. Проблеми патріотичного виховання в Україні: теоретико-методологічний та правовий аспект [Текст] / С. В. Сьомін // Економіка. Політика. Філософія. Стратегічні пріоритети. – 2016. – №2. – C. 96-105. |
36. |
Чудакова, В. Формувальний експеримент впровадження авторської системи формування психологічної готовності персоналу до інноваційної діяльності (В. Чудакової) - компонента конкурентоздатності особистості [Текст] / В. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – №4. – С. 35-41. |
37. |
Эстетический смысл жизни как цель воспитания прекрасного у студенческой молодежи // Инновации в образовании. – 2017. – №3. – С. 134-136. |
38. |
Якимюк, І.О. Краса і здоров'я. Вплив модніх тенденцій на здоров'я [Текст] / І. О. Якимюк // Основи здоров'я. – 2017. – №1. – С. 25-30. |