|
ВИЩА ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ |
-
|
AkhtarІ, S. Control engineering as a part of undergraduate curriculum for mechanical engineering in India [Текст] / S. AkhtarІ, S. Muneeb, S. Bajpai // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №3,Т.6. – С. 32-35. |
-
|
Bajpai, S. Mechatronics engineering education in India [Текст] / S. Bajpai, S. Khare // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 73-79. |
-
|
Chychuk, A. The system of teacher education management in Great Britain [Текст] / A. Chychuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 80-86. |
-
|
Fasolya, O. The system of environmental education in the USA: normative and legal aspect [Текст] / O. Fasolya // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №3,Т.6. – C. 85-90. |
-
|
Hizhynska, Т. State education policy in the field of adult education in Germany [Текст] / Т. Hizhynska // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – C. 67-71. |
-
|
Hnatiuk, M. Qualitative and quantitative changes of upper secondary education in Poland [Текст] / M. Hnatiuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №2,Т.6. – C. 74-81. |
-
|
Homoniuk, O. Peculiarities of future finance and economics specialists' training in western european countries and Ukraine [Текст] / O. Homoniuk, L. Pokudina // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №3,Т.6. – C.19-24. |
-
|
Ikonnikova, M. Maryna Organizational and content peculiarities of english teachers' professional training in Canada [Текст] / M. Ikonnikova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №3,Т.6. – C. 25-31. |
-
|
Ikonnikova, M. Master program in foreign language education at New York university steinhardt (US) [Текст] / M. Ikonnikova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №2,Т.6. – C.40-45. |
-
|
Komochkova, O. Undergraduate courses in linguistics at universities of Great Britain [Текст] / O. Komochkova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C.104-108. |
-
|
Kovalchuk, V. Teaching staff advanced training in russia, the republic of kazakhstan, the usa and Кanada [Текст] / V. Kovalchuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 16-22. |
-
|
Lavrysh, Y. Transformative learning as a factor of lifelong learning by the example of vocational education in Canada [Текст] / Y. Lavrysh // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 62-67. |
-
|
Manyuk, L. Future physicians' professional communication skills training at USA universities: structure and content [Текст] / L. Manyuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №3,Т.6. – C. 43-47. |
-
|
Mukan, N. Methodology of comparative analysis of public school teachers' continuing professional development in Great Britain, Canada and the USA [Текст] / N. Mukan, S. Kravets // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 39-45. |
-
|
Mukan, N. The analysis of content and operational components of public school teachers' continuing professional development in Great Britain, Canada and the USA [Текст] / N. Mukan, I. Myskiv, S. Khamulyak // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №2,Т.6. – C. 26-33. |
-
|
Mukan, N. The characteristics of the systems of continuing pedagogical education in Great Britain, Canada and the USA [Текст] / N. Mukan, I. Myskiv, N. Khamulyak // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №2,Т.6. – C. 20-26. |
-
|
Mukan, N. The model of unification and the model of diversification of public school teachers' continuing professional development in Great Britain, Canada and the USA [Текст] / N. Mukan, I. Myskiv, S. Kravets // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – C. 7-14. |
-
|
Nagorna, O. Socio-pedagogical portrait of a master's degree student in international arbitration: experience of Great Britain [Текст] / O. Nagorna // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №2,Т.6. – C. 45-49. |
-
|
Ogienko, O. Professional training of economists at Polish universities [Текст] / O. Ogienko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №3,Т.6. – C.12-19. |
-
|
Petruk, N. Ideas on moral and civil upbringing of personality in Italian and Ukrainian pedagogy during the renaissance [Текст] / N. Petruk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 22-26. |
-
|
Savotina, N. The potential for development of Russian youth social activity. [Текст] / N. Savotina // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – C. 14-20. |
-
|
Shevchenko, A. The essence and structure of masters' of public administration core competencies in the USA [Текст] / A. Shevchenko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №3,Т.6. – C. 62-68. |
-
|
Shrish, B. (Shrish, Bajpai) Electromagnetic education in India [Текст] / B. Shrish, S. A. Siddiqui, A. A. Syed // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №2,Т.6. – С. 60-67. |
-
|
Shumeiko, N. Content peculiarities of master's professional foreign language training in translation studies and interpretation at the universities of Slovakia [Текст] / N. Shumeiko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №3,Т.6. – С. 37-42. |
-
|
Skyba, K. Key methodological aspects of translators' training in Ukraine and in the USA [Текст] / K. Skyba // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 52-56. |
-
|
Yashchuk, S. Forming students' professional legal competency: foreign experience [Текст] / S. Yashchuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №3,Т.6. – C. 57-61. |
-
|
Zapotichna, M. Traditional education of aboriginal people in Canada: principles, methods and characteristic features [Текст] / M. Zapotichna // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 98-103. |
-
|
Zembytska, М. Mentoring as the core element of new teacher induction in the USA: policies and practices [Текст] / М. Zembytska // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №2,Т.6. – С. 67-74. |
-
|
Zieba, В. Peculiarities of future social sphere specialist's professional training in Poland [Текст] / В. Zieba // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №2,Т.6. – С. 54-60. |
-
|
Батраева, О.М. Тестирование как механизм формирования профессионально-коммуникативной компетенции иностранных студентов технического вуза [Текст] / О. М. Батраева // Высшее образование сегодня. – 2016. – №7. – С. 30-34. |
-
|
Бахарева Т. Денег, которые выплачивают в Швеции студенту, приехавшему из восточной Европы, хватает на учебу, жилье, еду, транспортные расходы и даже путешествия / Т. Бахарева // Факты и комментарии. – К., 2016. – 15 янв. (№ 6). – С. 18. |
-
|
Бахов І. Педагогічні концепції в системах полікультурної освіти США і Канади / І. Бахов // Молодь і ринок. - 2015. - № 6. - С. 116-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_6_27 |
-
|
Біла, І. Досвід становлення талантів в Японі / І. Біла // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – №11. – С. 59-62. |
-
|
Блощинський, І. Особливості підготовки фахівців-прикордонників у федеральному правоохоронному навчальному центрі США на основі онлайн-кампусу [Текст] / І. Блощинський // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – С. 144-149. |
-
|
Бутченко, М. Наука создавать [Текст] : [университетская система Запада] / М. Бутченко // Новое время. – 2016. – №31. – С. 38-41. |
-
|
Гавриленко, К. Розвиток формальної аграрної освіти дорослих у Канаді (на основі аналізу періодичних джерел канади у xix-на початку xx століття) [Текст] / К. Гавриленко // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – С. 85-92. |
-
|
Гецкина, И.Б. Анализ опыта зарубежных стран в языковой переподготовки [Текст] / И. Б. Гецкина, Е. Р. Михайлова, В. В. Степанова // Инновации в образовании. – 2016. – №8. – С. 23-35. |
-
|
Гіжинська, Т. Державна освітня політика Німеччини в галузі освіти дорослих [Текст] / Т. Гіжинська // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – С. 93-98. |
-
|
Гомонюк, О. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю в країнах західної Європи та України [Текст] / О. Гомонюк, Л. Покудіна // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №3,Т.6. – С. 103-108. |
-
|
Горшкова, О.О. Зарубежный опыт подготовки студентов инженерных вузов к исследовательской деятельности [Текст] / О. О. Горшкова // Высшее образование сегодня. – 2016. – №4. – С. 59-63. |
-
|
Гуров, В.Н. Инновационная кластерная лаборатория как эффективная форма повышения качества образовательных комплексов на региональном и муниципальном уровнях [Текст] / В. Н. Гуров, Р. Г. Мазитов, А. М. Рудаков // Инновации в образовании. – 2016. – №1. – С. 23-35. |
-
|
Десятов, Т. Особливості розробки та реалізації стандартів професійної підготовки на основі компетентнішого підходу: зарубіжний досвід [Текст] / Т. Десятов // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – С. 138-143. |
-
|
Досвід організації самостійної роботи майбутніх економістів у зарубіжних вищих навчальних закладах [Текст] / О. Алієв // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №2,Т.6. – С. 122-127. |
-
|
Загакайло, О. Освіта в Польщі як шлях в еміграцію? [Текст] / О. Загакайло // Дзеркало тижня. – 2015. – 7-13 листоп. (№42). – С. 12. [Які чинники зумовлюють вибір української молоді на користь польських вишів] |
-
|
Заслужена, А. Концепція підготовки фахівця з англійської філології в університетах швейцарської конфедерації [Текст] / А. Заслужена // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №2,Т.6. – С. 129-135. |
-
|
Золотарьова, І. Розвиток системи оцінювання якості вищої освіти у франкофонних країнах Європейського Союзу: досвід Франції та Бельгії [Текст] / І. Золотарьова, М. Колісник // Вища освіта України. – 2015. – №4. – С. 74-82. |
-
|
Игебаева, Ф.А. Профессиональная подготовка специалистов для аграрного сектора в условиях рыночных преобразований (на примере Республики Башкортостан) [Текст] / Ф. А. Игебаева // Высшее образование сегодня. – 2016. – №2. – С. 16-19. |
-
|
Ільницький, Д. Університети в економіці знань: Тайвань та Україна [Текст] / Д. Ільницький, О. Хоменко // Ринок цінних паперів України. – 2015. – №9-10. – С. 45-57. |
-
|
Ільницький, Д.О. Американська модель забезпечення якості в економіці знань: освітній вимір [Текст] / Д. О. Ільницький // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2015. – №4,Т.1. – С. 149-161. |
-
|
Клягин, Н.В. Американское чудо. Почему американские наука и культура считаются самыми лучшими в мире? [Текст] / Н. В. Клягин // Высшее образование сегодня. – 2016. – №6. – С. 42-48. |
-
|
Ковальчук, В. Підвищення кваліфікації вчителів у Росії республіці Казахстан, США й Канаді [Текст] / В. Ковальчук // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – С. 132-137. |
-
|
Кошура, А. Нормативно-правові основи фізичного виховання в системі вищої освіти Польщі [Текст] / А. Кошура // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 112-118. |
-
|
Курач, М. Розвиток творчих художньо-проектних здібностей майбутніх учителів технологій: зарубіжний досвід [Текст] / М. Курач // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – С. 73-79. |
-
|
Курбатов, С. Сучасні британські інновації в розробці міжнародних університетських рейтингів [Текст] / С. Курбатов // Вища освіта України. – 2016. – №1. – С. 65-74. |
-
|
Курбатов, С. Якість університетської освіти: висока планка британського стандарту [Текст] / С. Курбатов // Освіта України. – 2016. – 14 берез. (№9-10). – С. 46. |
-
|
Лаппо, В. Особливості виховання духовних цінностей студентської молоді в університетах США [Текст] / В. Лаппо // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 71-76. |
-
|
Лещинський О. П. Використання досвіду індивідуалізації вищої освіти США в Україні / О. П. Лещинський, Л. І. Білик, І. А. Чемерис // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2016. - № 5. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2016_5_14 |
-
|
Луговий, В.І. Комунальні коледжі США: досвід для України [Текст] / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія. – 2016. – №2. – С. 37-49. |
-
|
Луговий, В.І. Оплата праці в провідних університетах США: досвід для України [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. – 2016. – №1. – С. 51-58. |
-
|
Манюк, О. Структура й зміст фахової комунікативної підготовки майбутніх лікарів в університетах США [Текст] / О. Манюк // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №3,Т.6. – С. 109-114. |
-
|
Матвієнко, О. Професійне становлення педагогів-філологів у країнах об'єднаної Європи [Текст] / О. Матвієнко // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 130-136. |
-
|
Мате, Л.(.L. Організація та фінансування наукових досліджень у Швеції / Л. (. Мате // Вісник НАН України. – 2016. – №1. – С. 69-78. |
-
|
Москальов, Д. Аксіологічні проблеми сучасної Японії [Текст] / Д. Москальов // Вища школа. – 2016. – №3. – С. 70-78. |
-
|
Навчання в Естонії: як стати успішнимученим? Університет Тарту дозволяє молодим студентам вивчатиоснови науки на глибокомурівні // Osvita.ua. – Режим доступу: http://osvita.ua/abroad/50915/ |
-
|
Огієнко, О. Професійна підготовка фахівців економічного профілю в університетах Польщі [Текст] / О. Огієнко // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №3,Т.6. – С. 96-101. |
-
|
Павлюк, В. Особливості конструювання змісту професійної підготовки майбутнього вчителя у системі багаторівневої педагогічної освіти Канаді [Текст] / В. Павлюк, Г. Іванчук // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – С. 80-84. |
-
|
Падалка, О. Сучасні орієнтири формування міжнародного іміджу університетів: зарубіжний досвід [Текст] / О. Падалка, О. Вороненко, Т. Гуменюк // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – С.122-131. |
-
|
Пермяков, А.Ф. Идеи уникального научного проекта "Андроидная педагогика" в условиях развития робототехнического направления в научной и образовательной системах России [Текст] / А. Ф. Пермяков, Л. Р. Храпаль // Высшее образование сегодня. – 2016. – №10. – С. 10-17. |
-
|
Подлесный, К.А. Северная Европа: медиакритика, медиаобразование, аудитория [Текст] / К. А. Подлесный // Инновации в образовании. – 2016. – №4. – С. 106-117. |
-
|
Пододіменко, І. Професійний розвиток вчителів іноземних мов в умовах трансформації мовної політики Нової Зеландії [Текст] / І. Пододіменко // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 225-229. |
-
|
Подолянська Н. Стан іншомовної освіти у коледжах і університетах США наприкінці ХХ століття / Н. Подолянська // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 131. - С. 168-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_131_46 |
-
|
Рейтинг університетів за показниками Scopus 2016 року : Освіта.ua презентує результати рейтингу університетів за даними наукометричної бази даних SciVerseScopus //Osvita.ua. – Режим доступу: http://osvita.ua/vnz/rating/51053/ |
-
|
Сафонова, В.Є. Зарубіжні методи стимулювання інноваційного інвестування вищої освіти [Текст] / В. Є. Сафонова, Н. М. Стрельченко // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №11. – С. 56-63. |
-
|
Сігаєва, Л.Є. Проблема якості освіти: світовий досвід [Текст] / Л. Є. Сігаєва, Т. І. Білобровко // Педагогіка і психологія. – 2016. – №3. – С. 48-55. |
-
|
Сімак К. В. Етапи розвитку академічної мобільності студентів у системі вищої освіти Канади / К. В. Сімак // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2014. - Вип. 30. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2014_30_24 |
-
|
Сперанская, Н.И. Федеральный государственный образовательный стандарт и федеральный экзамен профессионального образования в техническом вузе: cibum cogitatio [Текст] / Н. И. Сперанская, О. Е. Яцевич // Высшее образование сегодня. – 2016. – №2. – С. 32-38. |
-
|
Султанова, Л. Виникнення та розвиток полікультурної освіти в США [Текст] / Л. Султанова // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №2,Т.6. – С.116-121. |
-
|
Сухомудренко, Ю. Впровадження мультимедійних технологій в освітній процес розвинених країн світу [Текст] / Ю. Сухомудренко // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №2,Т.6. – С. 137-142. |
-
|
Федоренко, С.В. Методологічне значення педагогічного дискурсу у формуванні гуманітарної культури студентів бакалаврату в США [Текст] / С. В. Федоренко // Педагогіка і психологія. – 2016. – №3. – С. 56-61. |
-
|
Фінікрв, Т. Синхронізація реформ вищої освіти у країнах східного партнерства: спроба виграти [Текст] / Т. Фінікрв, С. Кубатов // Освіта України. – 2016. – 15 серп. (№32). – С. 11. |
-
|
Шпичко, І. Зарубіжний досвід формування соціальної компетентності майбутнього фахівця сфери обслуговування [Текст] / І. Шпичко // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – С. 163-169. |
-
|
Шукшина, З.А. Стратегические потребности управления образованием взрослых в России и мировые тенденции [Текст] / З. А. Шукшина // Высшее образование сегодня. – 2016. – №7. – С. 22-27. |
-
|
Шутова М. О. Експериментальна освіта США у ХХ столітті / М. О. Шутова // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2015. - № 42. - С. 233-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2015_42_64 |
-
|
Які польські виші обирають українці у 2016 році: цього року визначилась тенденція зацікавленості абітурієнтів державними університетами Польщі//Osvita.ua. – Режим доступу: http://osvita.ua/abroad/higher_school/poland/51075/ |
-
|
Ящук, С. Формування професійно-правової компетентності студентів: зарубіжний досвід [Текст] / С. Ящук // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №3,Т.6. – С. 116-121. |