Наукова бібліотека Хмельницького національного університету



 

ВИЩА ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ

  1.  

AkhtarІ, S. Control engineering as a part of undergraduate curriculum for mechanical engineering in India [Текст] / S. AkhtarІ, S. Muneeb, S. Bajpai // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №3,Т.6. – С. 32-35.

  1.  

Bajpai, S.  Mechatronics engineering education in India [Текст] / S. Bajpai, S. Khare // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 73-79.

  1.  

Chychuk, A.    The system of teacher education management in Great Britain [Текст] / A. Chychuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 80-86.

  1.  

Fasolya, O.  The system of environmental education in the USA: normative and legal aspect [Текст] / O. Fasolya // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №3,Т.6. – C. 85-90.

  1.  

Hizhynska, Т.  State education policy in the field of adult education in Germany [Текст] / Т. Hizhynska // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – C. 67-71.

  1.  

Hnatiuk, M.  Qualitative and quantitative changes of upper secondary education in Poland [Текст] / M. Hnatiuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №2,Т.6. – C. 74-81.

  1.  

Homoniuk, O. Peculiarities of future finance and economics specialists' training in western european countries and Ukraine [Текст] / O. Homoniuk, L. Pokudina // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №3,Т.6. – C.19-24.

  1.  

Ikonnikova, M.  Maryna Organizational and content peculiarities of english teachers' professional training in Canada [Текст] / M. Ikonnikova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №3,Т.6. – C. 25-31.

  1.  

Ikonnikova, M.  Master program in foreign language education at New York university steinhardt (US) [Текст] / M. Ikonnikova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №2,Т.6. – C.40-45.

  1.  

Komochkova, O. Undergraduate courses in linguistics at universities of Great Britain [Текст] / O. Komochkova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C.104-108.

  1.  

Kovalchuk, V. Teaching staff advanced training in russia, the republic of kazakhstan, the usa and Кanada [Текст] / V. Kovalchuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 16-22.

  1.  

Lavrysh, Y.  Transformative learning as a factor of lifelong learning by the example of vocational education in Canada [Текст] / Y. Lavrysh // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 62-67.

  1.  

Manyuk, L.  Future physicians' professional communication skills training at USA universities: structure and content [Текст] / L. Manyuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №3,Т.6. – C. 43-47.

  1.  

Mukan, N.  Methodology of comparative analysis of public school teachers' continuing professional development in Great Britain, Canada and the USA [Текст] / N. Mukan, S. Kravets // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 39-45.

  1.  

Mukan, N.  The analysis of content and operational components of public school teachers' continuing professional development in Great Britain, Canada and the USA [Текст] / N. Mukan, I. Myskiv, S. Khamulyak // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №2,Т.6. – C. 26-33.

  1.  

Mukan, N. The characteristics of the systems of continuing pedagogical education in Great Britain, Canada and the USA [Текст] / N. Mukan, I. Myskiv, N. Khamulyak // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №2,Т.6. – C. 20-26.

  1.  

Mukan, N. The model of unification and the model of diversification of public school teachers' continuing professional development in Great Britain, Canada and the USA [Текст] / N. Mukan, I. Myskiv, S. Kravets // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – C. 7-14.

  1.  

Nagorna, O.  Socio-pedagogical portrait of a master's degree student in international arbitration: experience of Great Britain [Текст] / O. Nagorna // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №2,Т.6. – C. 45-49.

  1.  

Ogienko, O.  Professional training of economists at Polish universities [Текст] / O. Ogienko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №3,Т.6. – C.12-19.

  1.  

Petruk, N. Ideas on moral and civil upbringing of personality in Italian and Ukrainian pedagogy during the renaissance [Текст] / N. Petruk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 22-26.

  1.  

Savotina, N. The potential for development of Russian youth social activity. [Текст] / N. Savotina // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – C. 14-20.

  1.  

Shevchenko, A.    The essence and structure of masters' of public administration core competencies in the USA [Текст] / A. Shevchenko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №3,Т.6. – C. 62-68.

  1.  

Shrish, B. (Shrish, Bajpai)   Electromagnetic education in India [Текст] / B. Shrish, S. A. Siddiqui, A. A. Syed // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №2,Т.6. – С. 60-67.

  1.  

Shumeiko, N. Content peculiarities of master's professional foreign language training in translation studies and interpretation at the universities of Slovakia [Текст] / N. Shumeiko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №3,Т.6. – С. 37-42.

  1.  

Skyba, K.  Key methodological aspects of translators' training in Ukraine and in the USA [Текст] / K. Skyba // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 52-56.

  1.  

Yashchuk, S.  Forming students' professional legal competency: foreign experience [Текст] / S. Yashchuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №3,Т.6. – C. 57-61.

  1.  

Zapotichna, M.  Traditional education of aboriginal people in Canada: principles, methods and characteristic features [Текст] / M. Zapotichna // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – C. 98-103.

  1.  

Zembytska, М. Mentoring as the core element of new teacher induction in the USA: policies and practices [Текст] / М. Zembytska // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №2,Т.6. – С. 67-74.

  1.  

Zieba, В. Peculiarities of future social sphere specialist's professional training in Poland [Текст] / В. Zieba // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №2,Т.6. – С. 54-60.

  1.  

Батраева, О.М.  Тестирование как механизм формирования профессионально-коммуникативной компетенции иностранных студентов технического вуза [Текст] / О. М. Батраева // Высшее образование сегодня. – 2016. – №7. – С. 30-34.

  1.  

Бахарева Т.  Денег, которые выплачивают в Швеции студенту, приехавшему из восточной Европы, хватает на учебу, жилье, еду, транспортные расходы и даже путешествия / Т. Бахарева // Факты и комментарии. – К., 2016. – 15 янв. (№ 6). – С. 18.

  1.  

Бахов І. Педагогічні концепції в системах полікультурної освіти США і Канади / І. Бахов // Молодь і ринок. - 2015. - № 6. - С. 116-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_6_27

  1.  

Біла, І.  Досвід становлення талантів в Японі / І. Біла // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – №11. – С. 59-62.

  1.  

Блощинський, І.  Особливості підготовки фахівців-прикордонників у федеральному правоохоронному навчальному центрі США на основі онлайн-кампусу [Текст] / І. Блощинський // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – С. 144-149.

  1.  

Бутченко, М.  Наука создавать [Текст] : [университетская система Запада] / М. Бутченко // Новое время. – 2016. – №31. – С. 38-41.

  1.  

Гавриленко, К.  Розвиток формальної аграрної освіти дорослих у Канаді (на основі аналізу періодичних джерел канади у xix-на початку xx століття) [Текст] / К. Гавриленко // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – С. 85-92.

  1.  

Гецкина, И.Б.  Анализ опыта зарубежных стран в языковой переподготовки [Текст] / И. Б. Гецкина, Е. Р. Михайлова, В. В. Степанова // Инновации в образовании. – 2016. – №8. – С. 23-35.

  1.  

Гіжинська, Т.    Державна освітня політика Німеччини в галузі освіти дорослих [Текст] / Т. Гіжинська // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – С. 93-98.

  1.  

Гомонюк, О.  Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю в країнах західної Європи  та України [Текст] / О. Гомонюк, Л. Покудіна // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №3,Т.6. – С. 103-108.

  1.  

Горшкова, О.О.  Зарубежный опыт подготовки студентов инженерных вузов к исследовательской деятельности [Текст] / О. О. Горшкова // Высшее образование сегодня. – 2016. – №4. – С. 59-63.

  1.  

Гуров, В.Н. Инновационная кластерная лаборатория как эффективная форма повышения качества образовательных комплексов на региональном и муниципальном уровнях [Текст] / В. Н. Гуров, Р. Г. Мазитов, А. М. Рудаков // Инновации в образовании. – 2016. – №1. – С. 23-35.

  1.  

Десятов, Т.  Особливості розробки та реалізації стандартів професійної підготовки на основі компетентнішого підходу: зарубіжний досвід [Текст] / Т. Десятов // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – С. 138-143.

  1.  

Досвід організації самостійної роботи майбутніх економістів у зарубіжних вищих навчальних закладах [Текст] / О. Алієв // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №2,Т.6. – С. 122-127.

  1.  

Загакайло, О. Освіта в Польщі як шлях в еміграцію? [Текст] / О. Загакайло // Дзеркало тижня. – 2015. –  7-13 листоп. (№42). – С. 12. [Які чинники зумовлюють вибір української молоді на користь польських вишів]

  1.  

Заслужена, А.  Концепція підготовки фахівця з англійської філології в університетах швейцарської конфедерації [Текст] / А. Заслужена // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №2,Т.6. – С. 129-135.

  1.  

Золотарьова, І. Розвиток системи оцінювання якості вищої освіти у франкофонних країнах Європейського Союзу: досвід Франції та Бельгії [Текст] / І. Золотарьова, М. Колісник // Вища освіта України. – 2015. – №4. – С. 74-82.

  1.  

Игебаева, Ф.А. Профессиональная подготовка специалистов для аграрного сектора в условиях рыночных преобразований (на примере Республики Башкортостан) [Текст] / Ф. А. Игебаева // Высшее образование сегодня. – 2016. – №2. – С. 16-19.

  1.  

Ільницький, Д. Університети в економіці знань: Тайвань та Україна [Текст] / Д. Ільницький, О. Хоменко // Ринок цінних паперів України. – 2015. – №9-10. – С. 45-57.

  1.  

Ільницький, Д.О.  Американська модель забезпечення якості в економіці знань: освітній вимір [Текст] / Д. О. Ільницький // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2015. – №4,Т.1. – С. 149-161.

  1.  

Клягин, Н.В. Американское чудо. Почему американские наука и культура считаются самыми лучшими в мире? [Текст] / Н. В. Клягин // Высшее образование сегодня. – 2016. – №6. – С. 42-48.

  1.  

Ковальчук, В. Підвищення кваліфікації вчителів у Росії республіці Казахстан, США й Канаді [Текст] / В. Ковальчук // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – С. 132-137.

  1.  

Кошура, А. Нормативно-правові основи фізичного виховання в системі вищої освіти Польщі [Текст] / А. Кошура // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 112-118.

  1.  

Курач, М.  Розвиток творчих художньо-проектних здібностей майбутніх учителів технологій: зарубіжний досвід [Текст] / М. Курач // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – С. 73-79.

  1.  

Курбатов, С. Сучасні британські інновації в розробці міжнародних університетських рейтингів [Текст] / С. Курбатов // Вища освіта України. – 2016. – №1. – С. 65-74.

  1.  

Курбатов, С.  Якість університетської освіти: висока планка британського стандарту [Текст] / С. Курбатов // Освіта України. – 2016. –  14 берез. (№9-10). – С. 46.

  1.  

Лаппо, В. Особливості виховання духовних цінностей студентської молоді в університетах США [Текст] / В. Лаппо // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 71-76.

  1.  

Лещинський О. П. Використання досвіду індивідуалізації вищої освіти США в Україні / О. П. Лещинський, Л. І. Білик, І. А. Чемерис // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2016. - № 5. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2016_5_14

  1.  

Луговий, В.І.  Комунальні коледжі США: досвід для України [Текст] / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія. – 2016. – №2. – С. 37-49.

  1.  

Луговий, В.І.  Оплата праці в провідних університетах США: досвід для України [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. – 2016. – №1. – С. 51-58.

  1.  

Манюк, О. Структура й зміст фахової комунікативної підготовки майбутніх лікарів в університетах США [Текст] / О. Манюк // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №3,Т.6. – С. 109-114.

  1.  

Матвієнко, О. Професійне становлення педагогів-філологів у країнах об'єднаної Європи [Текст] / О. Матвієнко // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 130-136.

  1.  

Мате, Л.(.L.  Організація та фінансування наукових досліджень у Швеції / Л. (. Мате // Вісник НАН України. – 2016. – №1. – С. 69-78.

  1.  

Москальов, Д.  Аксіологічні проблеми сучасної Японії [Текст] / Д. Москальов // Вища школа. – 2016. – №3. – С. 70-78.

  1.  

Навчання в Естонії: як стати успішнимученим? Університет Тарту дозволяє молодим студентам вивчатиоснови науки на глибокомурівні // Osvita.ua. – Режим доступу: http://osvita.ua/abroad/50915/

  1.  

Огієнко, О.  Професійна підготовка фахівців економічного профілю в університетах Польщі [Текст] / О. Огієнко // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №3,Т.6. – С. 96-101.

  1.  

Павлюк, В.  Особливості конструювання змісту професійної підготовки майбутнього вчителя у системі багаторівневої педагогічної освіти Канаді [Текст] / В. Павлюк, Г. Іванчук // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №1,Т.6. – С. 80-84.

  1.  

Падалка, О.  Сучасні орієнтири формування міжнародного іміджу університетів: зарубіжний досвід [Текст] / О. Падалка, О. Вороненко, Т. Гуменюк // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – С.122-131.

  1.  

Пермяков, А.Ф. Идеи уникального научного проекта "Андроидная педагогика" в условиях развития робототехнического направления в научной и образовательной системах России [Текст] / А. Ф. Пермяков, Л. Р. Храпаль // Высшее образование сегодня. – 2016. – №10. – С. 10-17.

  1.  

Подлесный, К.А. Северная Европа: медиакритика, медиаобразование, аудитория [Текст] / К. А. Подлесный // Инновации в образовании. – 2016. – №4. – С. 106-117.

  1.  

Пододіменко, І. Професійний розвиток вчителів іноземних мов в умовах трансформації мовної політики Нової Зеландії [Текст] / І. Пододіменко // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 225-229.

  1.  

Подолянська Н. Стан іншомовної освіти у коледжах і університетах США наприкінці ХХ століття / Н. Подолянська // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 131. - С. 168-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_131_46

  1.  

Рейтинг університетів за показниками Scopus 2016 року : Освіта.ua презентує результати рейтингу університетів за даними наукометричної бази даних SciVerseScopus //Osvita.ua. – Режим доступу:  http://osvita.ua/vnz/rating/51053/

  1.  

Сафонова, В.Є. Зарубіжні методи стимулювання інноваційного інвестування вищої освіти [Текст] / В. Є. Сафонова, Н. М. Стрельченко // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №11. – С. 56-63.

  1.  

Сігаєва, Л.Є. Проблема якості освіти: світовий досвід [Текст] / Л. Є. Сігаєва, Т. І. Білобровко // Педагогіка і психологія. – 2016. – №3. – С. 48-55.

  1.  

Сімак К. В. Етапи розвитку академічної мобільності студентів у системі вищої освіти Канади / К. В. Сімак // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2014. - Вип. 30. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2014_30_24

  1.  

Сперанская, Н.И. Федеральный государственный образовательный стандарт и федеральный экзамен профессионального образования в техническом вузе: cibum cogitatio [Текст] / Н. И. Сперанская, О. Е. Яцевич // Высшее образование сегодня. – 2016. – №2. – С. 32-38.

  1.  

Султанова, Л.  Виникнення та розвиток полікультурної освіти в США [Текст] / Л. Султанова // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №2,Т.6. – С.116-121.

  1.  

Сухомудренко, Ю.  Впровадження мультимедійних технологій в освітній процес розвинених країн світу [Текст] / Ю. Сухомудренко // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №2,Т.6. – С. 137-142.

  1.  

Федоренко, С.В.  Методологічне значення педагогічного дискурсу у формуванні гуманітарної культури студентів бакалаврату в США [Текст] / С. В. Федоренко // Педагогіка і психологія. – 2016. – №3. – С. 56-61.

  1.  

Фінікрв, Т.  Синхронізація реформ вищої освіти у країнах східного партнерства: спроба виграти [Текст] / Т. Фінікрв, С. Кубатов // Освіта України. – 2016. –  15 серп. (№32). – С. 11.

  1.  

Шпичко, І.  Зарубіжний досвід формування соціальної компетентності майбутнього фахівця сфери обслуговування [Текст] / І. Шпичко // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №4,Т.5. – С. 163-169.

  1.  

Шукшина, З.А. Стратегические потребности управления образованием взрослых в России и мировые тенденции [Текст] / З. А. Шукшина // Высшее образование сегодня. – 2016. – №7. – С. 22-27.

  1.  

Шутова М. О. Експериментальна освіта США у ХХ столітті / М. О. Шутова // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2015. - № 42. - С. 233-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2015_42_64

  1.  

Які польські виші обирають українці у 2016 році: цього року визначилась тенденція зацікавленості абітурієнтів державними університетами Польщі//Osvita.ua. – Режим доступу: http://osvita.ua/abroad/higher_school/poland/51075/

  1.  

Ящук, С.    Формування професійно-правової компетентності студентів: зарубіжний досвід [Текст] / С. Ящук // Порівняльна професійна педагогіка. – 2016. – №3,Т.6. – С. 116-121.


Останні зміни 01.02.2017 Наші координати: м.Хмельницький
вул. Кам'янецька 110/1
тел.: 77-30-38;
e-mail