|
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ |
-
|
Акимова, М.К. Взаимосвязь правовой культуры личности с ее гражданским самосознанием [Текст] / М. К. Акимова, С. В. Персиянцева // Инновации в образовании. – 2016. – №2. – С. 86-100. |
-
|
Андрущенко, В. Інформаційна парадигма освіти: переваги та ризики [Текст] / В. Андрущенко // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 14-19. |
-
|
Бак М. Інформатизація освіти як предмет філософсько-педагогічного дискурсу / М. Бак // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2015. - Вип. 36. - С. 25-34 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2015_36_5 |
-
|
Бак М. Інформатизація освіти як предмет філософсько-педагогічного дискурсу / М. Бак // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2015. - Вип. 36. - С. 25-34 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2015_36_5 |
-
|
Бех, Ю. Космополітизм як світоглядно-ідеологічна платформа розбудови освіти XXI століття [Текст] / Ю. Бех // Вища освіта України. – 2015. – №4. – С. 11-17. |
-
|
Бондар, В. Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук [Текст] / В. Бондар // Вища освіта України. – 2016. – №3. – С. 18-24. – [Філософія освіти 21 века.: пошук пріоритетів]. |
-
|
Галата, С. Гендерна рівність: стереотипи і зрушення [Текст] / С. Галата // Освіта України. – 2016. – 28 берез. (№12). – С. 12. |
-
|
Готько Н. В. Аналітична філософія освіти: інтегративний синтез філософії мови, педагогіки і психолінгвістики в осягненні сутності особистості та її суспільних практик / Н. В. Готько // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2016. - Вип. 64. - С. 206-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2016_64_20. |
-
|
Зубченко Л. В. Філософія освіти та діалогічний контекст розвитку навчального процесу / Л. В. Зубченко // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 99. - С. 299-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_99_75 |
-
|
Кірик, Т. У пошуках нових освітніх парадигм для України XXI століття [Текст] / Т. Кірик // Вища освіта України. – 2016. – №3. – С. 30-37. |
-
|
Коваленко, В. Синергетична теорія метровізації розуму та розумових технологій у галузі дидактологістики вищої школи [Текст] / В. Коваленко // Вища освіта України. – 2016. – №3. – С. 37-42. |
-
|
Коваленко, В. Денотативні закони фахового розуму та розуміння у сфері дидактологістики вищої школи [Текст] / В. Коваленко // Вища освіта України. – 2015. – №4. – С. 17-24. |
-
|
Корсак, Ю. Нооуніверситет - XXI як потенційний лідер у майбутньому суспільстві [Текст] / Ю. Корсак, К. Корсак // Вища освіта України. – 2016. – №4. – С. 27-33. |
-
|
Крисоватий, А. Сутність паритетної освітньої діяльності [Текст] / А. Крисоватий // Психологія і суспільство. – 2016. – №3. – С. 61-68. – [Філософія освіти]. |
-
|
Кулик, О. Становлення новітньої вітчизняної філософії освіти: євроінтеграційний контекст / О. Кулик // Вища школа. – 2016. – №2. – С. 48-56. |
-
|
Мінц М. О. Філософія освіти: інноваційний розвиток освіти / М. О. Мінц, А. І. Олійник // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Філософія. - 2015. - Т. 257, Вип. 245. - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduf_2015_257_245_11 |
-
|
Мінц М. О. Філософія освіти: інноваційний розвиток освіти / М. О. Мінц, А. І. Олійник // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Філософія. - 2015. - Т. 257, Вип. 245. - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduf_2015_257_245_11 |
-
|
Мінц М. О. Філософія освіти: інноваційний розвиток освіти / М. О. Мінц, А. І. Олійник // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Філософія. - 2015. - Т. 257, Вип. 245. - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduf_2015_257_245_11. |
-
|
Пилипенко, О. Превентивна парадигма у дискурсі аксіологічних соціальних комунікацій в освіті [Текст] / О. Пилипенко // Вища школа. – 2016. – №3. – С. 23-32. |
-
|
Романенко М. Філософія освіти: проблеми конституювання / М. Романенко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 2. - С. 34-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2013_2_5 |
-
|
Рубанец, О. Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи [Текст] / О. Рубанец // Вища освіта України. – 2016. – №3. – С. 24-30. |
-
|
Силадій, І. Розвиток освіти в контексті основних викликів глобалізації [Текст] / І. Силадій // Вища освіта України. – 2016. – №4. – С. 34-38. |
-
|
Сорочинська Т. А. Сучасна концепція філософії освіти в Україні / Т. А. Сорочинська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2016. - Вип. 13(1). - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2016_13(1)__13. |
-
|
Суліма, Є. Філософія освітньої паритетності: парадигма діалогічності [Текст] / Є. Суліма // Психологія і суспільство. – 2016. – №3. – С. 53-61. – [Філософія освіти]. |