| ВИЩА ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ |
1. |
Абу, Б.к.Н.А. (Абу, Ба кар Н.А.) Взаємозалежність освіти та економічного росту в Малайзії: аналіз за методом коінтеграції та підходу Тода-Ямамото [Текст] / Б. к. Абу, М. Хасіб, М. Азам // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – №12. – С. 131-141. |
2. |
Алтинбасов, Б. Болонський процес в Казахстані: економічні та правові аспекти [Текст] / Б. Алтинбасов, Ш. Саймова, А. Тасова // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №6. – С. 99-109. |
3. |
Базиль, Л. Літературознавча компетенністьу професійному розвитку майбутніх учителів-філологів (на матеріалі освітнього досвіду Німеччини) [Текст] / Л. Базиль // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 154-162. |
4. |
Байбакова, О. Особливості міжкультурної взаємодії в освітньому просторі США [Текст] / О. Байбакова, Л. Сідун // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №2,Т.5. – С. 118-122. |
5. |
Барановська, Л. Особливості змісту підготовки бакалавра з англійської мови та літератури в університетах Швейцарської конфедерації [Текст] / Л. Барановська, А. Заслужена // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 148-154. |
6. |
Браніцька, Т. Формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічної сфери у Німеччині та Австрії [Текст] / Т. Браніцька // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 162-170. |
7. |
Войтко, А. "Це навіть не Фолкленди - це значно важче..." [Текст] / А. Войтко // Дзеркало тижня. – 2015. – 31 січ.-6 лют.(№3). – С. 15. – [Думаєте, йдеться про географію? Ні, цього разу про історію, а точніше — про її викладання у Великій Британії. Звичайна шкільна дисципліна здатна викликати не лише хвилю спогадів (що цілком закономірно), а й цілий шквал емоцій в академічному та освітньому середовищі.]. |
8. |
Гіжинська, Т. Програми професійної підготовки магістрів у галузі освіти дорослих в університетах Німеччини [Текст] / Т. Гіжинська // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 182-189. |
9. |
Гоцуляк, Ю. Правове регулювання діяльності навчального закладу та спеціалістів у сфері освіти обдарованих дітей у США та Канаді [Текст] / Ю. Гоцуляк // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – №6. – С. 9-14 |
10. |
Григорьев, С.П. Подготовка профессиональных кадров для легкой промышленности (на примере Чувашской республики) [Текст] / С. П. Григорьев // Швейная промышленность. – 2014. – №5. – С. 14-16. |
11. |
Григорьев, С.П. Подготовка профессиональных кадров для легкой промышленности (на примере Чувашской республики) [Текст] / С. П. Григорьев // Швейная промышленность. – 2014. – №5. – С. 14-16. |
12. |
Грицюк, Л. Компетентнісний підхід до підготовки фахівців соціально-педагогічного спрямування у ВНЗ Польщі [Текст] / Л. Грицюк, А. Лякішева // Вища школа. – 2014. – №10. – С. 63-70. |
13. |
Грищук Ю. В. Розвиток педагогічної освіти у Республіці Польщі: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Ю. В. Грищук // Освітологічний дискурс. - 2015. - № 1. - С. 61-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/osdys_2015_1_8.pdf |
14. |
Гук, С. Міжпрофесійне навчання фахівців з фізичної реабілітації в умовах університетської освіти Великої Британії [Текст] / С. Гук // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №4,Т.4. – С. 120-126. |
15. |
Давидова, Н. Цивільно-правові відносини між студентом та університетом у США [Текст] / Н. Давидова // Підприємництво, господарство і право. – 2015. – №5. – С. 3-7. |
16. |
Дебич, М. Імплементація програм спільних подвійних ступенів: досвід вищої школи Ірландії [Текст] / М. Дебич // Вища освіта України. – 2015. – №3. – С. 77-85. |
17. |
Дебич, М. Оптимізація суспільно-гуманітарної складової у підготовці студентів: міжнародний досвід [Текст] / М. Дебич // Вища школа. – 2014. – №10. – С. 53-62. |
18. |
Десятов, Т. Професійна підготовка майбутніх учителів у зарубіжних країнах в умовах міжкультурної взаємодії об'єктів освітнього простору [Текст] / Т. Десятов // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 128-134. |
19. |
Єлєусов, А. Стратегія забезпечення якості освіти в Республіці Казахстан [Текст] / А. Єлєусов, Н. Курманов, Б. Толисбаєв // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №2. – С. 142-150. |
20. |
Жижко, О. Післядипломна професійно-педагогічна освіта у Мексиці [Текст] / О. Жижко // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №3,Т.5. – С. 82-90. |
21. |
Зайцева, И.А. К вопросу о выборе модели российского вуза [Текст] / И. А. Зайцева // Инновации в образовании. – 2015. – №3. – С. 41-57. |
22. |
Зварич, І. Історичний розвиток оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США [Текст] / І. Зварич // Вища школа. – 2015. – №6. – С. 59-68. |
23. |
Использование последствий информатизации в образовании и бизнесе [Текст] / Н. А. Ребус, Т. В. Алексеева, С. В. Шайтура, В. В. Дик // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2015. – №3,Т.3. – С. 218-221. |
24. |
Ільницький, Д.О. Американська модель забезпечення якості в економіці знань: освітній вимір [Текст] / Д. О. Ільницький // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2015. – №4,Т.1. – С. 149-161. |
25. |
Ільницький, Д.О. Американська модель забезпечення якості в економіці знань: освітній вимір [Текст] / Д. О. Ільницький // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2015. – №4,Т.1. – С. 149-161. |
26. |
Кармазіна, Л.І. Розвиток технології проектного управління в Республіці Казахстан: сучасний стан і проблеми [Текст] / Л. І. Кармазіна, Н. А. Некрасова, Т. Болатжанули // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – №12. – С. 180-189. |
27. |
Карпенко, О.В. Тенденції надання освітніх послуг реформування вищої школи Республіки Білорусь поза Болонським процесом [Текст] / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, Е. Є. Бжеська // Педагогіка і психологія. – 2014. – №4. – С. 88-100. |
28. |
Клонцак, О. Розвиток академічно-громадського навчання в сучасній системі університетської освіти США [Текст] / О. Клонцак // ПедагогічнаВісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №29. – С. 173-181. |
29. |
Кобрин, Н. Спеціальність "медична інформатика" у розвинутих англомовних країнах:порівняльний аналіз термінології [Текст] / Н. Кобрин // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 176-182. |
30. |
Ковальчук, В. Виховання громадянської свідомості молоді у контексті освітніх реформ: досвід США [Текст] / В. Ковальчук // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №2,Т.5. – С. 105-112. |
31. |
Козлов, Д. Формування управлінської компетентності майбутнього викладача вищої школи: зарубіжний досвід [Текст] / Д. Козлов // Вища освіта України. – 2014. – №4. – С. 50-59. |
32. |
Колесниченко, Н. Підготовки бакалаврів романо-гєрманської філології в системі університетської освіти Німеччини [Текст] / Н. Колесниченко // Вища освіта України. – 2014. – №4. – С. 101-109. |
33. |
Конограй В. В. Особливості реформування вищої педагогічної освіти Латвії в контексті впровадження принципів Болонського процесу / В. В. Конограй // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 122. - С. 117-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/VchdpuP_2014_122_29.pdf |
34. |
Костіна, Л. Стратегії професійного розвитку вчителів у документах уряду та професійних асоціацій Австралії [Текст] / Л. Костіна // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 196-203. |
35. |
Красікова, Т.Ю. Ендаумент у російських університетах: проблеми та перспективи [Текст] / Т. Ю. Красікова, Д. В. Огнев // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №2. – С. 199-204. |
36. |
Кудренкова, О.П. Принципы непрерывного образования: проблемы и опыт реализации в России [Текст] / О. П. Кудренкова // Инновации в образовании. – 2015. – №6. – С. 40-49. |
37. |
Кулажанов, Т.К. Интеграция вузовской науки и индустрии для инновационного развития легкой промышленности Казахстана [Текст] / Т. К. Кулажанов, М. Ж. Кизатова, А. Ж. Кутжанова // Известия высших учебных заведений. Технология текстильной промышленности. – 2015. – №3. – С. 5-8. |
38. |
Курденкова, О.П. Принципы непрерывного образования: проблемы и опыт реализации в России [Текст] / О. П. Курденкова // Инновации в образовании. – 2015. – №1. – С. 48-58. |
39. |
Курденкова, О.П. Принципы непрерывного образования: проблемы и опыт реализации в России [Текст] / О. П. Курденкова // Инновации в образовании. – 2015. – №1. – С. 48-58. |
40. |
Литовченко, О.В. Надання освітніх послуг вишами Китаю [Текст] / О. В. Литовченко, Н. Г. Несин // Педагогіка і психологія. – 2015. – №3. – С. 75-88. |
41. |
Матюх, С.А. Основні види національних систем вищої освіти у країнах Європейського Союзу [Текст] / С. А. Матюх // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2014. – №4,Т.2. – С. 55-58. |
42. |
Мацура, Р. Бажання стати підприємцем серед студентських намірів: на прикладі Боснії та Герцеговини [Текст] / Р. Мацура, І. Конда, М. Кончар // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №6. – С. 293-304. |
43. |
Михайлюк, М. Організаційно-педагогічні засади професійної підготовки майбутніх інженерів у галузі наноелектроніки в університетах Великої Британії [Текст] / М. Михайлюк // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №3,Т.4. – С. 182-189. |
44. |
Міленіна, М. Форми роботи з обдарованими дітьми в Австралії [Текст] / М. Міленіна // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – №5. – С. 68-74. |
45. |
Насилєнко, Л. Формування комунікативної компетентності майбутніх юристів: досвід вищої школи України і Німеччини [Текст] / Л. Насилєнко // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №3,Т.4. – С. 164-169. |
46. |
Німеччина збільшує кількість іноземних студентів // Освіта.ua. – Режим доступу: http://osvita.ua/abroad/higher_school/germany/47997/ |
47. |
Петриченко П. Як безкоштовно вступити в Йель: досвід українця. Одесит Владислав Виходець, який цього року вступив у Йельський університет, розповів Освіта.ua про досвід підготовки та вступу в топовий американський виш Ліги Плюща // Освіта.ua. – Режим доступу: http://osvita.ua/abroad/higher_school/united-states/48045/ |
48. |
Петрук, Н. Педагогічна думка України та Польщі у просторі ренесансної культури: з історії інтелектуального дискурсу xvi-xvii ст. [Текст] / Н. Петрук // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №4,Т.4. – С. 99-104. |
49. |
Пєтрікова, Д. Міжнародна міграція майбутніх випускників ВНЗ Словацької Республіки [Текст] / Д. Пєтрікова, Т. Сорокова // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №3. – С. 282-289. |
50. |
Процько, Е. Вимоги до професійної компетентності вчителів англійської мови у Бельгії [Текст] / Е. Процько // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №3,Т.4. – С. 157-163. |
51. |
Скабурскієне, Н. Забезпечення якості у вищій освіті: досвід Литви [Текст] / Н. Скабурскієне, А. Серпатаускас // Вища школа. – 2015. – №2-3. – С. 10-18. |
52. |
Слісаренко, О. Гарвард іде у відрив: динаміка і стратегії розвитку топ-закладів вищої освіти у світі [Текст] / О. Слісаренко // Вища школа. – 2014. – №10. – С. 40-52. |
53. |
Слісаренко, О. Гарвард іде у відрив: динаміка і стратегії розвитку топ-закладів вищої освіти у світі [Текст] / О. Слісаренко // Вища школа. – 2014. – №10. – С. 40-52. |
54. |
Солодько, А. Чому французьким університетам вигідно бути прозорими? [Текст] / А. Солодько // Дзеркало тижня. – 2015. – 23-29 трав. (№18). – С. 12. |
55. |
Стрижалківська, В. Досвід підтримки та розвитку обдарованих у Чеській республіці [Текст] / В. Стрижалківська // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – №8. – С. 60-67. |
56. |
Судибор, И.В. Формы взаимодействия организаций образования с работодателями (на примере реализации постановления Правительства Москвы от 17 сентября 2013 г. № 618-ПП) [Текст] / И. В. Судибор // Швейная промышленность. – 2014. – №5. – С. 24-26. |
57. |
Сушенцев, А. Професійне вдосконалення виробничого персоналу: досвід США [Текст] / А. Сушенцев // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №3,Т.4. – С. 175-181. |
58. |
Тен, Е.Н. Опыт применения e-learning технологий в профессиональном образовании Южной Кореи [Текст] / Е. Н. Тен // Инновации в образовании. – 2015. – №4. – С. 136-144. |
59. |
Третько, В. Концептуальні ідеї професійної підготовки магістрів міжнародних відносин у Великій Британії [Текст] / В. Третько // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №4,Т.4. – С. 105-111. |
60. |
Шеверун, Н.В. Особливості оцінювання якості загальної середньої освіти в Нвмеччині [Текст] / Н. В. Шеверун // Педагогіка і психологія. – 2014. – №4. – С. 71-75. |
61. |
Шелудько, І. Досягнення підготовки майбутніх учителів технологій: досвід європейських країн [Текст] / І. Шелудько // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №2,Т.5. – С. 113-118. |
62. |
Шелюк, Л. Світовий досвід демократизації освітньої політики [Текст] / Л. Шелюк // Вища освіта України. – 2014. – №4. – С. 71-77. |
63. |
Шунько, О. Роль Європейського Союзу в розвитку освітньої системи Угорщини [Текст] / О. Шунько // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – №7. – С. 58-65. |
64. |
Эксперты назвали лучшие города для получения высшего образования: согласно докладу QS Best Student Cities 2015, самыми лучшими городами для студентов являются Мехико и Тайбей // Корреспондент.net. [Електронний ресурс].– Режим доступа: http://korrespondent.net/lifestyle/3581500-eksperty-nazvaly-luchshye-horoda-dlia-poluchenyia-vyssheho-obrazovanyia |
65. |
Янушка, М. Розвиток системи управління ризиками: за даними Університету Західної Богемії в Пільзені взаємодії суб'єктів регіону [Текст] : [управління ризиками університету] / М. Янушка, Р. Шпіцар // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №5. – С. 267-277. |