| НАВЧАЛЬНА РОБОТА |
1. |
Абушаева, З.М. Развитие эстетического восприятия математики у студентов, будущих учителей начальных классов [Текст] / З. М. Абушаева // Инновации в образовании. – 2014. – №11. – С. 68-77. |
2. |
Адольф, В.А. Формирование готовности будущего педагога к работе с детьми-сиротами [Текст] / В. А. Адольф, С. С. Ситничкук // Инновации в образовании. – 2015. – №3. – С. 145-150. |
3. |
Акимова, М.К. Присвоение ценностей гражданского общества в зависимости от уровня интеллектуального развития [Текст] / М. К. Акимова, С. В. Персиянцева // Инновации в образовании. – 2015. – №4. – С. 85-92. – [Психологические аспекты инноваций в образовании]. |
4. |
Активізація навчального процесу з використанням концепції GBL [Текст] / С. В. Бевз, В. В. Войтко, С. М. Бурбело, К. В. Білоконна // Вимірювальна та обчислювальна техніка в технологічних процесах. – 2014. – №4. – С. 236-240. |
5. |
Андрущенко, В. Суперечності гуманітарної науки: до методології вирішення [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України. – 2015. – №2. – С. 5-9. |
6. |
Ардашин, И.Б. Алгоритм разработки стратегии повышения языковой компетенции научно-педагогических сотрудников технического вуза [Текст] / И. Б. Ардашин, Н. В. Мартюшев, Т. В. Сидоренко // Инновации в образовании. – 2015. – №6. – С. 5-16. |
7. |
Астанина, С.Ю. Методическая компетентность преподавателей по обучению фундаментальным дисциплинам в системе повышения квалификации врачей [Текст] / С. Ю. Астанина, А. С. Довгалев, Н. В. Шестак // Инновации в образовании. – 2014. – №12. – С. 18-28. |
8. |
Бабич, О. Підвищення фахової майстерності [Текст] / О. Бабич // Соціальний педагог. – 2015. – №4. – С. 10-19. – [Соціальна педагогіка: практика]. |
9. |
Базилевич, В. Олімпіада з економічної теорії як важливий напрям роботи з обдарованою молоддю [Текст] / В. Базилевич, Н. Гражевська, Н. Томчук-Пономаренко // Вища школа. – 2014. – №9. – С. 32-43. |
10. |
Барабанова, Т.А. Качество подготовки молодых специалистов в соответствии с образовательными стандартами и требованиями швейных предприятий [Текст] / Т. А. Барабанова // Швейная промышленность. – 2014. – №5. – С. 18-19. |
11. |
Бармак, О.В. Методи автоматизації визначення семантичних термінів у навчальних матеріалах [Текст] / О. В. Бармак, О. В. Мазурець // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2015. – №2. – С. 209-213. |
12. |
Бахмат, Н. Вдосконалення педагогічної підготовки педагога в умовах інформатизації освіти [Електронний ресурс] / Н. Бахмат // Молодь і ринок. - 2015. - № 1. - С. 67-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Mir_2015_1_16.pdf |
13. |
Бачинський, О. Становлення та розвиток практичної підготовки як невід'ємної складової сільськогосподарської освіти [Текст] / О. Бачинський // Вища школа. – 2014. – №11-12. – С. 72-84. |
14. |
Белова, Е.Н. Интеллектуальный ресурс вузовской сетевой самообучающейся организации [Текст] / Е. Н. Белова // Инновации в образовании. – 2015. – №4. – С. 5-18. |
15. |
Беляева, С.А. Формы взаимодействия организаций образования с работодателями при формировании программ обучения, повышения квалификации и переподготовки кадров [Текст] / С. А. Беляева // Швейная промышленность. – 2014. – №5. – С. 13-14. |
16. |
Береза, В. Політична освіта і самоосвіта як фактори політичної соціалізації особистості [Текст] / В. Береза // Вища освіта України. – 2015. – №1. – С. 58-65. – [Гуманізація освіти та виховання]. |
17. |
Береза, В. Політична освіта як предмет сучасного політологічного дискурсу [Текст] / В. Береза // Вища освіта України. – 2015. – №2. – С. 21-30. |
18. |
Береза, В. Стан, суперечності та перспективи розвитку політичної освіти в сучасному українському суспільстві [Текст] / В. Береза // Вища освіта України. – 2014. – №4. – С. 44-50. |
19. |
Бєлокуров, Д. Культурні олімпіади - соціокультурний феномен олімпійського руху сучасності [Текст] / Д. Бєлокуров // Теорія і методика фізичного виховання. – 2014. – №4. – С. 99-104. |
20. |
Биккулова, Г.Р. Управление знаниями в информационно-образовательной среде [Текст] / Г. Р. Биккулова // Инновации в образовании. – 2015. – №5. – С. 140-148. |
21. |
Білик, В. Особливості формування проектувальної компетентності у майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю в Україні та зарубіжних країнах [Текст] / В. Білик // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 203-209. |
22. |
Богатырева, М.А. Языковая подготовка менеджеров: компетентностный и праксиологический подходы [Текст] / М. А. Богатырева // Инновации в образовании. – 2015. – №6. – С. 17-27. |
23. |
Богданова, Е.Л. Эмоциональное "измерение" образовательных инноваций в практике высшей школы [Текст] / Е. Л. Богданова, О. Е. Богданова, Е. А. Пчелинцева // Инновации в образовании. – 2015. – №1. – С. 82-98. |
24. |
Бойко, І. Роль у правовому та патріотичному вихованні студентів-юристів курсу «Історія держави і права України» [Текст] / І. Бойко // Право України. – 2015. – №1. – С. 162-171. |
25. |
Бунда, О.М. Процедури прийняття рішень у навчальному процесі [Текст] / О. М. Бунда, М. В. Миненко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2015. – №5(91). – С. 85-94. |
26. |
Бутенко, Л. Трансдисциплінарний характер підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації [Текст] / Л. Бутенко // Вища школа. – 2015. – №7-8. – С. 73-81. |
27. |
В'ятрович, В. Про історію та мову у вишах чи про їх відсутність [Текст] / В. В'ятрович // Літературна Україна. – 2015. – 5 лют. (№6). – С. 1, 3. |
28. |
Васильєв, А. Сумський державний університет запроваджує концепцію відкритих освітніх ресурсів [Текст] / А. Васильєв, Ю. Зубань, В. Любчак // Вища школа. – 2015. – №1. – С. 7-11. |
29. |
Васянович, Г.П. Гуманістичний вимір формування професійно важливих якостей у майбутніх кваліфікованих робітників сфери обслуговування [Текст] / Г. П. Васянович // Педагогіка і психологія. – 2015. – №1. – С. 32-37. |
30. |
Возняк, О. Застосування опорно-логічних схем для вивчення теми "Еквівалент та еквівалентна маса" [Текст] / О. Возняк // Вища школа. – 2015. – №7-8. – С. 88-99. |
31. |
Воліков, В.В. Удосконалення трансферу технологій у вищих навчальних закладах [Текст] / В. В. Воліков // Економіка розвитку. – 2014. – №4. – С. 35-43. |
32. |
Гаврилова, И.М. Факторы, определяющие качество текстильного образования [Текст] / И. М. Гаврилова // Известия высших учебных заведений. Технология текстильной промышленности. – 2014. – №2. – С. 142-145. |
33. |
Гаврилюк, С.М. Упровадження компетентністного підходу педагогічної творчості в професійній підготовці майбутніх вихователів [Текст] / С. М. Гаврилюк // Педагогіка і психологія. – 2014. – №4. – С. 44-49. |
34. |
Галема, О. Особливості викладання німецької мови на факультеті міжнародних відносин [Текст] / О. Галема, М. Солтис // Міжнародні відносини. Вісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №32. – С. 216-221. |
35. |
Гармаш, А. Актуальні аспекти взаємовпливу якості вищої освіти та якості освітніх програм [Текст] / А. Гармаш // Вища школа. – 2015. – №2-3. – С. 43-51. |
36. |
Головенкін, В. Щодо якості підготовки абітурієнтів та зовнішнього незалежного оцінювання [Текст] / В. Головенкін // Вища школа. – 2014. – №9. – С. 71-84. |
37. |
Грабко, В. Технічна освіта — фантастичний потенціал України [Текст] / В. Грабко // Вища школа. – 2014. – №10. – С. 7-11. |
38. |
Грушева, А. Нові пріоритети діяльності економістів і моделювання їхніх професійних якостей у системі університетської освіти [Текст] / А. Грушева // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2014. – №4. – С. 155-163. |
39. |
Гузенков, В.Н. Тенденция развития геометро-графического образования в техническом университете [Текст] / В. Н. Гузенков // Инновации в образовании. – 2014. – №12. – С. 131-135. – [Информационные технологии в образовании]. |
40. |
Даминова, С.О. Методика использования аутентичных видеофильмов для развития умений иноязычной письменной речи [Текст] / С. О. Даминова // Инновации в образовании. – 2014. – №11. – С. 133-146. |
41. |
Даминова, С.О. Развитие умений аудиоизуализации на основе иноязычного научно-популярного видеофильма [Текст] / С. О. Даминова // Инновации в образовании. – 2015. – №4. – С. 120-136. |
42. |
Даминова, С.О. Развитие умений иноязычного общения на основе аудиовизуализации [Текст] / С. О. Даминова // Инновации в образовании. – 2015. – №2. – С. 4-18. |
43. |
Данилов, С.А. Программный подход к управлению инновационными процессами в системе образования региона [Текст] / С. А. Данилов // Инновации в образовании. – 2015. – №1. – С. 13-26. |
44. |
Демешкант Н. А. Роль і функції науково-педагогічних працівників у реалізації завдань екологічної освіти [Електронний ресурс] / Н. А. Демешкант // Освітологічний дискурс. - 2015. - № 1. - С. 75-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/osdys_2015_1_9.pdf |
45. |
Діброва, А. Розвиток креативності на різних етапах навчання [Текст] / А. Діброва // Психолог. – 2015. – №7-8. – С. 4-12. |
46. |
Дідик, Р. Сучасні навчальні технології в системі підготовки інженерних кадрів [Текст] / Р. Дідик // Вища школа. – 2014. – №11-12. – С. 45-51. |
47. |
Дічек, Н.П. Рецепція в порівняльно-педагогічних та історико-педагогічних дослідженнях: методологічні аспекти [Текст] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. – 2015. – №2. – С. 78-83. |
48. |
Дольнікова, Л.В. Системний підхід до фундаментальної підготовки менеджерів як передумова формування фахових знань [Текст] / Л. В. Дольнікова, О. Л. Цубова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – №9(790). – С. 122-127. |
49. |
Евтихов, О.В. Особенности организации практико-ориентированного обучения студентов на основе проведения деловой игры [Текст] / О. В. Евтихов, В. А. Адольф // Инновации в образовании. – 2014. – №12. – С. 106-113. |
50. |
Егармина, П.А. Интерактивная профориентационная система вуза [Текст] / П. А. Егармина, А. П. Мохирев, А. С. Петрова // Инновации в образовании. – 2015. – №3. – С. 139-145. |
51. |
Жуков, Т.А. Развитие познавательного интереса у студентов гуманитарного профиля (на примере дисциплины «Концепции современного естествознания») [Текст] / Т. А. Жуков, И. Н. Удалова // Инновации в образовании. – 2015. – №1. – С. 106-115. |
52. |
Журба, І.О. Студентські бізнес-інкубатори як ключова умова розвитку інноваційного підприємництва в регіоні [Текст] / І. О. Журба, С. М. Мильніченко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2015. – №3,Т.3. – С. 64-69. |
53. |
Журко, Т.О. Оптимізація узгодження інтересів фірми та ВНЗ в процесі інноваційної діяльності [Текст] / Т. О. Журко, Л. Ліцзянь, А. А. Шиян // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – №9. – С. 488-494. |
54. |
Загірняк, М.В. (Загірняк, М.В.. Усатюк В.М.) Якість математичної підготовки випускників шкіл versus система визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання [Текст] / М. В. Загірняк // Педагогіка і психологія. – 2015. – №2. – С. 45-58. |
55. |
Заплатинський, В.М. Типова програма з цивільного захисту для вищих навчальних закладів - зміни на вимогу часу [Текст] / В. М. Заплатинський // Безпека життєдіяльності. – 2015. – №5. – С. 14-17. |
56. |
Згалат-Лозинська, Л.О. Удосконалення професійної орієнтації на основі прогнозування тенденцій ринків праці та освітніх послуг [Текст] / Л. О. Згалат-Лозинська // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №9. – С. 313-323. |
57. |
Значущість і складність тестових завдань під час оцінювання діяльності викладачів ВНЗ [Текст] / О. М. Алєксєєв, Н. А. Коновалова, К. А. Лозова, П. Є. Трофименко // "Технічні науки"Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2015. – №2(84). – С. 240-246. |
58. |
Ибрагимов, Г.И. Особенности процесса обучения в современной высшей школе [Текст] / Г. И. Ибрагимов, Е. М. Ибрагимов // Инновации в образовании. – 2014. – №12. – С. 46-62. – [Реформа образования в России]. |
59. |
Иванова, Ж.Б. Комплексный подход обучения и воспитания как гарантия подготовки высококвалифициованных кадров [Текст] / Ж. Б. Иванова // Инновации в образовании. – 2015. – №5. – С. 131-140. |
60. |
Иванова, Л.С. О совершенствовании управления подготовкой кадров для инновационной экономики в негосударственных вузах [Текст] / Л. С. Иванова // Инновации в образовании. – 2015. – №1. – С. 26-39. |
61. |
Иванова, Ю.Н. Роль профессионально-ориентированной среды в формировании языковой личности студентов в вузе [Текст] / Ю. Н. Иванова // Инновации в образовании. – 2015. – №6. – С. 85-97. |
62. |
Ильина, Н.Ф. Критерии готовности образовательной организации к инновационной деятельности [Текст] / Н. Ф. Ильина // Инновации в образовании. – 2014. – №11. – С. 5-17. |
63. |
Інна Совсун:" Ми не можемо підвищувати вимоги до студентів і лишати старими вимоги до тих, хто їм викладає" [Текст] // Освіта України. – 2015. – 2 берез. (№9). – С. 7. |
64. |
Інновації - сучасним закладам освіти [Текст] // Психолог. – 2015. – №6. – С. 4. |
65. |
Іовенко, О. Іншомовна компетентність студентів факультетів міжнародних відносин: основні складові та їхнє поетапне засвоєння [Текст] / О. Іовенко, І. Ничка // Міжнародні відносини. Вісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №32. – С. 228-233. |
66. |
Камінська, І. Дослідження складових компонентів деонтологічної культури майбутніх медиків [Текст] / І. Камінська // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – №9. – С. 21-26. |
67. |
Капко, Г.І. Психологічні основи педагогічного спілкування [Текст] / Г. І. Капко // Педагогічна майстерність. – 2015. – №6. – С. 2-9. |
68. |
Карзун, І. Фінансове забезпечення інтеграційних процесів розвитку вищої освіти [Текст] / І. Карзун // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2015. – №2. – С. 113-119. |
69. |
Класифікатор тестових завдань для сертифікаційного іспиту із спеціальностей інженерного профілю [Текст] / О. М. Алєксєєв, Н. А. Коновалова, Б. В. Мазний, П. Є. Трофименко // "Технічні науки"Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2015. – №3(86). – С. 164-172. |
70. |
Кліменко, В. Світоглядно орієнтована методика викладання фахових дисциплін у технічному ВНЗ [Текст] / В. Кліменко // Вища школа. – 2014. – №9. – С. 63-70. – [Автор стверджує, що одночасно з реалізацією інформаційної функції методика викладання покликана доводити до студентів ідеологію фахової дисципліни. Це сприятиме формуванню технічного світогляду і підвищенню фахового рівня майбутнього спеціаліста.]. |
71. |
Ковальчук, Г. Управління знаннями як компонент якості професійно орієнтованого навчання в системі соціально-економічної безпеки локального середовища [Текст] / Г. Ковальчук // Вища школа. – 2015. – №4-5. – С. 20-37. |
72. |
Козина, Г.П. Практика психолого-педагогического сопровождения инклюзивного образования [Текст] / Г. П. Козина, Ю. В. Кобазова // Инновации в образовании. – 2015. – №5. – С. 103-112. |
73. |
Коломієць, С. Досвід реалізації сучасних завдань іншомовної освіти у політехнічному ВНЗ [Текст] / С. Коломієць, О. Демиденко // Вища школа. – 2015. – №2-3. – С. 72-77. |
74. |
Комар, В.Ю. Концептуальні засади побудови моделей творчого самоуправління підготовкою студента [Текст] / В. Ю. Комар // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №5. – С. 371-377. |
75. |
Коноваленко, Ю.А. Розширення педагогічного медіапростору структурами масової комунікації як альтернативна відповідь освітянської галузі на виклики часу в другому десятилітті XXI ст. [Текст] / Ю. А. Коноваленко // Педагогіка і психологія. – 2015. – №3. – С. 37-43. |
76. |
Корж, С. Курс вивчення іноземної мови у профільному загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] / С. Корж, І. Радецька // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2014. – №12. – С. 36-40. |
77. |
Коржинська, Т. Компаративний аналіз теоретичних підходів до професійної підготовки майбутніх митників у системі вищої освіти України та республіки Польща [Текст] / Т. Коржинська // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 189-196. |
78. |
Короденко, М. Не змушувати, а зацікавлювати [Текст] / М. Короденко // Освіта України. – 2015. – 28 верес. (№39). – С. 6. – [Модернізація системи фізичного виховання у ВНЗ]. |
79. |
Королев, А.С. Особенности подготовки системных инженеров для высокотехнологичных отечественных предприятий [Текст] / А. С. Королев // Инновации в образовании. – 2015. – №6. – С. 28-39. |
80. |
Король, Т. Комунікативна поведінка лектора у вищій школі [Текст] / Т. Король // Педагогічна. Вісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №29. – С. 70-77. |
81. |
Кофанова, О. Посилення мотивації і творчої складової навчання майбутніх екологів за допомогою інноваційних засобів [Текст] / О. Кофанова // Вища освіта України. – 2015. – №2. – С. 74-82. |
82. |
Кофанова, О. Хімічні основи формування валеологічних знань та здорового способу життя у студентів-екологів [Текст] / О. Кофанова // Вища школа. – 2015. – №2-3. – С. 78-86. |
83. |
Кравченко, Ю. Методологічні аспекти викладання іноземної мови для спеціальних цілей на нефілологічних факультетах університетів [Текст] / Ю. Кравченко // Вища школа. – 2015. – №4-5. – С. 76-86. |
84. |
Крапівін, О. Донецька школа міжнародних відносин: становлення та перші здобутки [Текст] / О. Крапівін, І. Тодоров // Міжнародні відносини. Вісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №32. – С. 18-25. |
85. |
Кук, Т. Шляхи реалізації еколого-валеологічної складової змісту професійної підготовки майбутніх хіміків у вищій школі [Текст] / Т. Кук // Педагогічна. Вісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №29. – С. 40-48. |
86. |
Кук, Т. Шляхи реалізації еколого-валеологічної складової змісту професійної підготовки майбутніх хіміків у вищій школі [Текст] / Т. Кук // ПедагогічнаВісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №29. – С. 40-48. |
87. |
Кулик, Н. Інклюзія - це причетність [Текст] / Н. Кулик // Освіта України. – 2015. – 25 трав. (№21). – С. 12-14. – [Успіх інклюзії залежить от тьюторів]. |
88. |
Кулик, Н. Спільна справа [Текст] / Н. Кулик // Освіта України. – 2015. – 12 жовт. (№41). – С. 12-13. – [Рівень упровадження інклюзивної освіти є одним из показників ступеня розвитку держави]. |
89. |
Куценко, М.А. Економічне оцінювання внеску підготовки кадрів у забезпечення цивільного захисту України [Текст] / М. А. Куценко // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №2. – С. 277-282. |
90. |
Кучеренко, Т. Викладання дисципліни Бухгалтерський облік в контексті сучасної економічної теорії та практики управління [Текст] / Т. Кучеренко // Бухгалтерський облік і аудит. – 2015. – №1. – С. 41-47. |
91. |
Ланських, О. Мовні стратегії в системі державної освітньої політики [Текст] / О. Ланських // Вища освіта України. – 2014. – №4. – С. 109-114. |
92. |
Лебедєва, С. Готовність до інноваційного навчання [Текст] / С. Лебедєва // Психолог. – 2015. – №7-8. – С. 36-45. |
93. |
Лежнева, Н.В. Формирование готовности к инновационной деятельности у студентов вуза в рамках новых государственных стандартов [Текст] / Н. В. Лежнева, А. З. Воцкий // Инновации в образовании. – 2015. – №4. – С. 41-50. |
94. |
Лекція професора О. Литвака:«Організаційно-правовий статус прокурора» [Текст] // Право України. – 2015. – №6. – С. 123-126. |
95. |
Лещенко, М. Комунікативна педагогіка Томаса Гордона в сучасних освітніх реаліях [Текст] / М. Лещенко, С. Ісаєва // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №4,Т.4. – С. 91-98. |
96. |
Литовченко, Н. Навчання працівника за профілем діяльності підприємства [Текст] / Н. Литовченко, О. Оселедько // Вісник. Право знати все про податки і збори. – 2015. – №35. – С. 23-24. |
97. |
Лозинська, Н. Основні фактори адаптації до професійної діяльності учителя [Текст] / Н. Лозинська // Педагогічна. Вісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №29. – С. 85-98. |
98. |
Максимець, М. Адаптація молодого вчителя іноземної мови як етап його професійного становлення у перші роки педагогічної діяльності.. [Текст] / М. Максимець // Педагогічна. Вісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №29. – С. 98-105. |
99. |
Марат, Д. Доля гуманітарного блоку [Текст] / Д. Марат // Освіта України. – 2015. – 9 лют. (№6). – С. 5. – [Філософсько-українознавчі дисципліни у ВНЗ будуть збережени]. |
100. |
Мелехина, Е.А. Профессиональная переподготовка в решении проблем учителей английского языка [Текст] / Е. А. Мелехина, И. В. Барабашева // Инновации в образовании. – 2015. – №4. – С. 50-60. |
101. |
Мирнова, Н.М. Методическая подготовка студентов в условиях реформирования высшего педагогического образования [Текст] / Н. М. Мирнова // Инновации в образовании. – 2014. – №11. – С. 25-36. |
102. |
Митрофанова, К.А. Компетентностный подход в высшем образовании: подготовка профессорско-преподавательского состава [Текст] / К. А. Митрофанова // Инновации в образовании. – 2015. – №6. – С. 50-61. |
103. |
Митрофанова, К.А. Перспективы гуманитарных наук в медицинском образовании [Текст] / К. А. Митрофанова // Инновации в образовании. – 2015. – №4. – С. 60-73. |
104. |
Михайлова, І. Сучасні методи автономного навчання німецької мови у вищій школі [Текст] / І. Михайлова // Іноземна філологія. Вісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2014. – №1,Вип.127. – С. 257-264. |
105. |
Моісєєва, Т. "Проблема не в тестових завданнях, а в рівні підготовки абітурієнта" [Текст] / Т. Моісєєва // Урядовий кур'єр. – 2015. – 16 трав. (№86). – С. 4. |
106. |
Монахова, Г.А. Кейс-технологии в образовании взрослых [Текст] / Г. А. Монахова, Д. Н. Монахов // Инновации в образовании. – 2015. – №6. – С. 62-70. |
107. |
Морозов Д. С. Модель спільної розробки курсів у платформах дистанційного освіти [Електронний ресурс] / Д. С. Морозов, В. Є. Зайцев // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 45, вип. 1. - С. 42-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/ITZN_2015_45_1_7.pdf |
108. |
Наговицин, Р.С. Разработка психолого-педагогического мониторинга сформированности физической культуры студентов [Текст] / Р. С. Наговицин // Инновации в образовании. – 2015. – №5. – С . 112-126. |
109. |
Нестерова, М. Перспективи застосування когнітивних технологій у системі вищої освіти [Текст] / М. Нестерова // Вища освіта України. – 2015. – №2. – С. 16-21. |
110. |
Нечипор, Н. Принципи формування безпечного освітнього середовища у вищому військовому навчальному закладі [Текст] / Н. Нечипор // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – №7. – С. 10-14. |
111. |
Нечипор, Н.М. Вплив безпечного освітнього середовища на якість професійної підготовки майбутніх офіцерів Збройних Сил України [Текст] / Н. М. Нечипор // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – №8. – С. 13-17. |
112. |
Онищенко, О. З чого починаються нобелівські лауреати [Текст] / О. Онищенко // Дзеркало тижня. – 2015. – 7-13 берез. (№8). – С. 1, 12. – [Завершився національний етап Міжнародного конкурсу науково-технічної творчості школярів Intel ISEF (Intel International Science and Engineering Fair), де було визначено, хто представлятиме Україну на міжнародному інтелектуальному змаганні.]. |
113. |
Онищенко, О. Якщо закон не указ [Текст] / О. Онищенко // Дзеркало тижня. – 2015. – 31 січ.-6 лют.(№3). – С. 12. |
114. |
Онкович, Г. Наукова конференція як інтерактивна медіаосвітня технологія [Текст] / Г. Онкович // Вища освіта України. – 2014. – №4. – С. 85-94. |
115. |
Орищин, І. Формування англомовної мовленнєвої компетенції в аудіюванні студентів-економістів [Текст] / І. Орищин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – №9(790). – С. 127-129. |
116. |
Паникарова, С.В. Факторы эффективности образовательных программ по предпринимательству [Текст] / С. В. Паникарова, А. В. Иванова, Д. Уильямс // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №6. – С. 305-314. |
117. |
Панок, В.Г. Теоретико-методологічні проблеми застосування виховних технологій з погляду прикладної психології [Текст] / В. Г. Панок // Педагогіка і психологія. – 2014. – №4. – С. 21-29. |
118. |
Пасічник, В.В. Структурне моделювання процесів інклюзивного навчання осіб з особливими потребами [Текст] / В. В. Пасічник, Т. В. Шестакевич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – №11(805). – С. 180-195. |
119. |
Пилипчевская, Н.В. Интернатура как неотъемлемая часть инновационного развития региональной системы непрерывного педагогического образования [Текст] / Н. В. Пилипчевская, Н. В. Прокопьева // Инновации в образовании. – 2014. – №11. – С. 50-61. |
120. |
Полицинская, Е.В. Готовность выпускника вуза к будущей профессиональной деятельности как условие его конкурентоспособности [Текст] / Е. В. Полицинская // Инновации в образовании. – 2015. – №2. – С. 18-25. |
121. |
Поліщук, Т. Підвищення здатності до працевлаштування випускників [Текст] / Т. Поліщук // Вища школа. – 2015. – №4-5. – С. 99-106. |
122. |
Помиткіна, Л.В. Розвиток готовності студентів до прийняття стратегічних життєвих рішень засобами відеолекторію [Текст] / Л. В. Помиткіна // Педагогіка і психологія. – 2015. – №1. – С. 50-56. |
123. |
Пономаренко, В. Діагностика здатності студентів до професіоналізації [Текст] / В. Пономаренко // Вища школа. – 2015. – №9-10. – С. 23-39. |
124. |
Пономаренко, В. Як зробити самостійне навчання якіснішим? [Текст] / В. Пономаренко // Освіта України. – 2015. – 17 серп. (№33). – С. 7. |
125. |
Постригач, Н. Зарубіжні підходи до визначення категорій професіоналізації та професіоналізму учителя в системі неперервного підвищення кваліфікації [Текст] / Н. Постригач // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №4,Т.4. – С. 113-119. |
126. |
Потапчук, Т. Формування у студентів мотивації до вивчення фольклору у межах навчально-виховного процесу [Текст] / Т. Потапчук // Вища школа. – 2015. – №7-8. – С. 82-87. |
127. |
Прибора, Н. Формування готовності майбутніх учителів до використання хімічного експерименту в навчанні учнів [Текст] / Н. Прибора // Вища освіта України. – 2015. – №2. – С. 58-66. |
128. |
Прінь, Л.С. Створення здоров'язберігального освітнього середовища - основне завдання сучасного навчального закладу щодо збереження життя та здоров'я [Текст] / Л. С. Прінь // Безпека життєдіяльності. – 2015. – №9. – С. 9-10. |
129. |
Про неухильне дотримання принципів гарантування свободи педагогічної діяльності [Текст] // Педагогічна майстерність. – 2015. – №1. – С. 2-4. |
130. |
Просянчук, В. Освітні парадигми сучасної вищої та професійної підготовки персоналу в морській галузі [Текст] / В. Просянчук, Л. Герганов // Вища школа. – 2015. – №7-8. – С. 7-16. |
131. |
Пустолякова, Л. Готовність студентів до реалізації ідей здорового способу життя у майбутній професійній діяльності [Текст] / Л. Пустолякова // Фізичне виховання в школі. – 2014. – №6. – С. 25-28. |
132. |
Рекун, Г.П. Діагностика навчальної мотивації студентів ВНЗ [Текст] / Г. П. Рекун, Ю. І. Прус // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №5. – С. 386-394. |
133. |
Рижук, Ю. Юридична освіта у державному вищому навчальному закладі "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана": реалії сьогодення [Текст] / Ю. Рижук // Підприємництво, господарство і право. – 2015. – №6. – С. 47-51. |
134. |
Рудь, В.Д. Впровадження новітніх інформаційних технологій навчання в Луцькому національному технічному університеті [Текст] / В. Д. Рудь, Т. Є. Божко, Т. Н. Гальчук // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №3. – С. 467-472. |
135. |
Русалкіна, Л. Урахування психологічних і вікових особливостей студентів медичних ВНЗ у процесі навчання англомовного спілкування [Текст] / Л. Русалкіна // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – №9. – С. 26-29. |
136. |
Рыжкова, С.Ю. Психосемантический подход в исследовании социальных представлений об имидже специалиста [Текст] / С. Ю. Рыжкова // Инновации в образовании. – 2015. – №2. – С. 117-119. |
137. |
Рыжкова, С.Ю. Психосемантический подход в исследовании социальных представлений об имидже специалиста [Текст] / С. Ю. Рыжкова // Инновации в образовании. – 2015. – №2. – С. 117-119. |
138. |
Сакович, Л.П. Роль ресурсных центров естественно-математического образования в развитии инновационной образовательной среды [Текст] / Л. П. Сакович // Инновации в образовании. – 2015. – №2. – С. 42-50. |
139. |
Саралидзе, A.M. Реализация инновационных образовательных программ как основа подготовки кадров новой экономики [Текст] / A. M. Саралидзе // Известия высших учебных заведений. Технология текстильной промышленности. – 2014. – №4. – С. 6-11. |
140. |
Сафонова, В.Є. Інноватика та інноваційна здатність системи освіти: економіко-теоретичний аспект [Текст] / В. Є. Сафонова // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №8. – С. 53-57. |
141. |
Селиверстова, С.Ю. Динамика учебно-профессиональной мотивации студентов [Текст] / С. Ю. Селиверстова // Инновации в образовании. – 2015. – №1. – С. 115-124. |
142. |
Семенова, А. Сучасні тенденції формування педагогічної майстерності фахівців інженерних спеціальностей [Текст] / А. Семенова // Вища школа. – 2014. – №11-12. – С. 51-59. |
143. |
Семеног, О. Підготовка магістрів з філології в Україні та за кордоном: пошук освітніх стратегій [Текст] / О. Семеног // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – 1,Т.5. – С. 134-141. |
144. |
Семенюг, О. Фахова підготовка майбутнього вчителя у вимірах крос-культурного діалогу [Текст] / О. Семенюг // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №3,Т.4. – С. 131-137. |
145. |
Сингаївська, А. Феномен учіння: суб'єктна орієнтованість у студенто-центрованому середовищі вищої школи [Текст] / А. Сингаївська // Вища школа. – 2015. – №2-3. – С. 63-71. |
146. |
Сирота, Л. Навчальна дисципліна "Загальне книгознавство": особливості викладання і засвоєння [Текст] / Л. Сирота // Вища освіта України. – 2015. – №2. – С. 66-74. |
147. |
Скибицкий, Э.Г. Инновационный подход к подготовке медиаторов в системе дополнительного профессионального образования [Текст] / Э. Г. Скибицкий, Е. Т. Китова // Инновации в образовании. – 2015. – №5. – С. 30-39. |
148. |
Скловская, Е.В. Этапы формирования ответственности в процессе профессиональной подготовки студентов - будущих социальных работников [Текст] / Е. В. Скловская // Инновации в образовании. – 2015. – №5. – С. 126-131. |
149. |
Слободянюк, С.М. Інтелектуальні освітні системи — запорука інноваційного розвитку університету [Текст] / С. М. Слободянюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – №13(803). – С. 11-16. |
150. |
Сняданко, І.І. Вплив організаційної культури студентської групи на рівні психологічної готовності студентів технічних університетів до майбутньої професійно-управлінської діяльності [Текст] / І. І. Сняданко // Практична психологія та соціальна робота. – 2014. – №11. – С. 12-17. |
151. |
Сняданко, І.І. Вплив організаційної культури студентської групи на рівні психологічної готовності студентів технічних університетів до майбутньої професійно-управлінської діяльності [Текст] / І. І. Сняданко // Практична психологія та соціальна робота. – 2014. – №11. – С. 12-17. |
152. |
Степанова, М.М. Оптимизация обучения иностранному языку в магистратуре многопрофильного вуза: проблемы и решения [Текст] / М. М. Степанова // Инновации в образовании. – 2014. – №11. – С. 61-68. |
153. |
Степанчук, Л.С. Мовний етикет педагога [Текст] / Л. С. Степанчук // Педагогічна майстерність. – 2015. – №3. – С. 8-11. |
154. |
Столярчук, Т. Команда супроводу створює умови для інклюзивного навчання [Текст] / Т. Столярчук, Р // Педагогічна майстерня. – 2015. – №9. – С. 21-26. |
155. |
Струтинська, Л. Етапи розвитку мовної компетенції та методи викладання іноземних мов студентам міжнародних відносин [Текст] / Л. Струтинська, І. Станкевич // Міжнародні відносини. Вісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №32. – С. 234-239. |
156. |
Сушенцева, Л. Формування готовності майбутніх педагогів професійного навчання до професійної адаптації в умовах глобалізаційних процесів у суспільств [Текст] / Л. Сушенцева // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №3,Т.4. – С. 124-130. |
157. |
Телелим, В.М. Реформування системи військової освіти пошук раціональних підходів і рішень [Текст] / В. М. Телелим, Ю. В. Приходько // Педагогіка і психологія. – 2014. – №4. – С. 36-43. |
158. |
Тесленко, В. Педагогічні умови ефективної підготовки студентів до професійної чтению педагогічної співпраці [Текст] / В. Тесленко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2014. – №11. – С. 5-12. |
159. |
Тесленко, В. Формування творчої пізнавальної активності студентів вищих навчальних закладів [Текст] / В. Тесленко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – №1. – С. 5-12. |
160. |
Тинкалюк, О. Модель формування готовності майбутніх економістів до професійного іншомовного спілкування [Текст] / О. Тинкалюк // Педагогічна. Вісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №29. – С. 27-40. |
161. |
Ткалич, С.К. О формировании специальных компетенций дизайнеров в ходе профессиональной подготовки [Текст] / С. К. Ткалич // Инновации в образовании. – 2015. – №5. – С. 49-56. |
162. |
Ткач, Д. Організація інноваційної діяльності у виші як умова підвищення якості освіти [Текст] / Д. Ткач // Вища школа. – 2015. – №4-5. – С. 13-20. |
163. |
Тмєнова, Н. Алгоритм компонентного аналізу формульних виразів для систем електронного тестування знань [Текст] / Н. Тмєнова, Б. Сусь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – №13(803). – С. 31-35. |
164. |
Токар, В.І. Портфоліо як індивідуальна траєкторія підвищення кваліфікації педагога [Текст] / В. І. Токар, С. С. Юхимчук-Шевчик // Педагогічна майстерність. – 2015. – №1. – С. 31-38. |
165. |
Тулинова, О.В. Развитие творческой активности студентов педагогического вуза в процессе подготовки к музыкально-эстетическому воспитанию школьников [Текст] / О. В. Тулинова // Инновации в образовании. – 2015. – №2. – С. 105-117. |
166. |
Федоров, М.П. Подготовка учителя новой формации в современных условиях [Текст] / М. П. Федоров, А. И. Голиков, А. Д. Николаев // Инновации в образовании. – 2015. – №1. – С. 5-13. |
167. |
Федоров, О. Медіаосвіта та медіакритика в контексті підготовки майбутніх педагогів [Текст] / О. Федоров // Вища освіта України. – 2014. – №4. – С. 59-71. |
168. |
Федулин, А.А. Организационные аспекты повышения квалификации специалистов в сфере туризма [Текст] / А. А. Федулин, Е. С. Сахарчук, О. Е. Лебедева // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №4. – С. 332-335. |
169. |
Халяпина, Л.П. К проблеме соответствия содержания профессионального образования требованиям принципа регионализации [Текст] / Л. П. Халяпина // Инновации в образовании. – 2014. – №12. – С. 82-94. |
170. |
Ханмагомедов, Х.Л. Преподавание курса "история географических открытий" в бакалавриате педагогического вуза [Текст] / Х. Л. Ханмагомедов, И. А. Изиева // Инновации в образовании. – 2015. – №2. – С. 61-69. |
171. |
Храмцовська, Н. Особливості сучасної стандартизації в інформаційних дисциплінах [Текст] / Н. Храмцовська // Вища школа. – 2014. – №11-12. – С. 100-108. |
172. |
Чернега, А.И. Педагогические инновации и интенсификация боевой подготовки. [Текст] / А. И. Чернега // Инновации в образовании. – 2014. – №12. – С. 94-106. |
173. |
Чернышова, Е.Р. Тенденции формирования кадрового потенциала в системе последипломного педагогического образования Украины в условиях глобализационных процессов [Текст] / Е. Р. Чернышова // Инновации в образовании. – 2015. – №4. – С. 73-85. |
174. |
Шереметьева, О.Ю. Опыт реализации системы образовательных парадигм как фактора повышения эффективности подготовки будущих педагогов [Текст] / О. Ю. Шереметьева // Инновации в образовании. – 2015. – №4. – С. 92-105. |
175. |
Шефер, О.Р. Управление процессом обучения решению качественных задач, представленных в контрольно-измерительных материалах итоговой государственной аттестации по физике [Текст] / О. Р. Шефер // Инновации в образовании. – 2015. – №1. – С. 71-82. |
176. |
Шін, Х.-. (Шін, Х.Д.) Проактивна бізнес-освіта: опис кейсу [Текст] : [методологія проактивної бізнес-освіти на прикладі викладання дисципліни для групи в коледжі бізнесу, Південна Корея] / Х. -. Шін // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №4. – С. 348-355. |
177. |
Шкерина, Л.В. Новые стандарты - новое содержание и технологии обучения математике: проблемы и перспективы [Текст] / Л. В. Шкерина // Инновации в образовании. – 2014. – №12. – С. 4-18. |
178. |
Шпічка, Ю.О. Синквейн як прийом технології розвитку критичного мислення [Текст] / Ю. О. Шпічка // Педагогічна майстерність. – 2015. – №1. – С. 25-31. |
179. |
Шулікін, Д. Стандарт юридичної освіти [Текст] / Д. Шулікін // Освіта України. – 2015. – 16 листоп. (№46). – С. 5. |
180. |
Шульга, В. Феноменологія обдарованості у суб'єктно-вчинковому вимірі [Текст] / В. Шульга // Психологія і суспільство. – 2014. – №3. – С. 109-119. |
181. |
Эзрох, Ю.С. Игровая «денежная» методика осуществления текущего контроля успеваемости и мотивации студентов-экономистов младших курсов [Текст] / Ю. С. Эзрох // Инновации в образовании. – 2014. – №11. – С. 77-93. |
182. |
Яремчук, Н. Педагогічна підготовка у професійній освіті фахівців економічних спеціальностей [Текст] / Н. Яремчук // Педагогічна. Вісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №29. – С. 19-27. |