Наукова бібліотека Хмельницького національного університету



 НАВЧАЛЬНА РОБОТА
1. Абушаева, З.М.    Развитие эстетического восприятия математики у студентов, будущих учителей начальных классов [Текст] / З. М. Абушаева // Инновации в образовании. – 2014. – №11. – С. 68-77.
2. Адольф, В.А.    Формирование готовности будущего педагога к работе с детьми-сиротами [Текст] / В. А. Адольф, С. С. Ситничкук // Инновации в образовании. – 2015. – №3. – С. 145-150.
3. Акимова, М.К.    Присвоение ценностей гражданского общества в зависимости от уровня интеллектуального развития [Текст] / М. К. Акимова, С. В. Персиянцева // Инновации в образовании. – 2015. – №4. – С. 85-92. – [Психологические аспекты инноваций в образовании].
4. Активізація навчального процесу з використанням концепції GBL [Текст] / С. В. Бевз, В. В. Войтко, С. М. Бурбело, К. В. Білоконна // Вимірювальна та обчислювальна техніка в технологічних процесах. – 2014. – №4. – С. 236-240.
5. Андрущенко, В.    Суперечності гуманітарної науки: до методології вирішення [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України. – 2015. – №2. – С. 5-9.
6. Ардашин, И.Б.    Алгоритм разработки стратегии повышения языковой компетенции научно-педагогических сотрудников технического вуза [Текст] / И. Б. Ардашин, Н. В. Мартюшев, Т. В. Сидоренко // Инновации в образовании. – 2015. – №6. – С. 5-16.
7. Астанина, С.Ю.    Методическая компетентность преподавателей по обучению фундаментальным дисциплинам в системе повышения квалификации врачей [Текст] / С. Ю. Астанина, А. С. Довгалев, Н. В. Шестак // Инновации в образовании. – 2014. – №12. – С. 18-28.
8. Бабич, О.    Підвищення фахової майстерності [Текст] / О. Бабич // Соціальний педагог. – 2015. – №4. – С. 10-19. – [Соціальна педагогіка: практика].
9. Базилевич, В.    Олімпіада з економічної теорії як важливий напрям роботи з обдарованою молоддю [Текст] / В. Базилевич, Н. Гражевська, Н. Томчук-Пономаренко // Вища школа. – 2014. – №9. – С. 32-43.
10. Барабанова, Т.А.    Качество подготовки молодых специалистов в соответствии с образовательными стандартами и требованиями швейных предприятий [Текст] / Т. А. Барабанова // Швейная промышленность. – 2014. – №5. – С. 18-19.
11. Бармак, О.В.    Методи автоматизації визначення семантичних термінів у навчальних матеріалах [Текст] / О. В. Бармак, О. В. Мазурець // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2015. – №2. – С. 209-213.
12. Бахмат, Н. Вдосконалення педагогічної підготовки педагога в умовах інформатизації освіти [Електронний ресурс] / Н. Бахмат // Молодь і ринок. - 2015. - № 1. - С. 67-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Mir_2015_1_16.pdf
13. Бачинський, О.    Становлення та розвиток практичної підготовки як невід'ємної складової сільськогосподарської освіти [Текст] / О. Бачинський // Вища школа. – 2014. – №11-12. – С. 72-84.
14. Белова, Е.Н.    Интеллектуальный ресурс вузовской сетевой самообучающейся организации [Текст] / Е. Н. Белова // Инновации в образовании. – 2015. – №4. – С. 5-18.
15. Беляева, С.А.    Формы взаимодействия организаций образования с работодателями при формировании программ обучения, повышения квалификации и переподготовки кадров [Текст] / С. А. Беляева // Швейная промышленность. – 2014. – №5. – С. 13-14.
16. Береза, В.    Політична освіта і самоосвіта як фактори політичної соціалізації особистості [Текст] / В. Береза // Вища освіта України. – 2015. – №1. – С. 58-65. – [Гуманізація освіти та виховання].
17. Береза, В.    Політична освіта як предмет сучасного політологічного дискурсу [Текст] / В. Береза // Вища освіта України. – 2015. – №2. – С. 21-30.
18. Береза, В.    Стан, суперечності та перспективи розвитку політичної освіти в сучасному українському суспільстві [Текст] / В. Береза // Вища освіта України. – 2014. – №4. – С. 44-50.
19. Бєлокуров, Д.    Культурні олімпіади - соціокультурний феномен олімпійського руху сучасності [Текст] / Д. Бєлокуров // Теорія і методика фізичного виховання. – 2014. – №4. – С. 99-104.
20. Биккулова, Г.Р.    Управление знаниями в информационно-образовательной среде [Текст] / Г. Р. Биккулова // Инновации в образовании. – 2015. – №5. – С. 140-148.
21. Білик, В.    Особливості формування проектувальної компетентності у майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю в Україні та зарубіжних країнах [Текст] / В. Білик // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. –  1,Т.5. – С. 203-209.
22. Богатырева, М.А.    Языковая подготовка менеджеров: компетентностный и праксиологический подходы [Текст] / М. А. Богатырева // Инновации в образовании. – 2015. – №6. – С. 17-27.
23. Богданова, Е.Л.    Эмоциональное "измерение" образовательных инноваций в практике высшей школы [Текст] / Е. Л. Богданова, О. Е. Богданова, Е. А. Пчелинцева // Инновации в образовании. – 2015. – №1. – С. 82-98.
24. Бойко, І.    Роль у правовому та патріотичному вихованні студентів-юристів курсу «Історія держави і права України» [Текст] / І. Бойко // Право України. – 2015. – №1. – С. 162-171.
25. Бунда, О.М.    Процедури прийняття рішень у навчальному процесі [Текст] / О. М. Бунда, М. В. Миненко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2015. – №5(91). – С. 85-94.
26. Бутенко, Л.    Трансдисциплінарний характер підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації [Текст] / Л. Бутенко // Вища школа. – 2015. – №7-8. – С. 73-81.
27. В'ятрович, В.    Про історію та мову у вишах чи про їх відсутність [Текст] / В. В'ятрович // Літературна Україна. – 2015. –  5 лют. (№6). – С. 1, 3.
28. Васильєв, А.    Сумський державний університет запроваджує концепцію відкритих освітніх ресурсів [Текст] / А. Васильєв, Ю. Зубань, В. Любчак // Вища школа. – 2015. – №1. – С. 7-11.
29. Васянович, Г.П.   Гуманістичний вимір формування професійно важливих якостей у майбутніх кваліфікованих робітників сфери обслуговування [Текст] / Г. П. Васянович // Педагогіка і психологія. – 2015. – №1. – С. 32-37.
30. Возняк, О.    Застосування опорно-логічних схем для вивчення теми "Еквівалент та еквівалентна маса" [Текст] / О. Возняк // Вища школа. – 2015. – №7-8. – С. 88-99.
31. Воліков, В.В.    Удосконалення трансферу технологій у вищих навчальних закладах [Текст] / В. В. Воліков // Економіка розвитку. – 2014. – №4. – С. 35-43.
32. Гаврилова, И.М.    Факторы, определяющие качество текстильного образования [Текст] / И. М. Гаврилова // Известия высших учебных заведений. Технология текстильной промышленности. – 2014. – №2. – С. 142-145.
33. Гаврилюк, С.М.    Упровадження компетентністного підходу педагогічної творчості в професійній підготовці майбутніх вихователів [Текст] / С. М. Гаврилюк // Педагогіка і психологія. – 2014. – №4. – С. 44-49.
34. Галема, О.    Особливості викладання німецької мови на факультеті міжнародних відносин [Текст] / О. Галема, М. Солтис // Міжнародні відносини. Вісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №32. – С. 216-221.
35. Гармаш, А.    Актуальні аспекти взаємовпливу якості вищої освіти та якості освітніх програм [Текст] / А. Гармаш // Вища школа. – 2015. – №2-3. – С. 43-51.
36. Головенкін, В.    Щодо якості підготовки абітурієнтів та зовнішнього незалежного оцінювання [Текст] / В. Головенкін // Вища школа. – 2014. – №9. – С. 71-84.
37. Грабко, В.    Технічна освіта — фантастичний потенціал України [Текст] / В. Грабко // Вища школа. – 2014. – №10. – С. 7-11.
38. Грушева, А.    Нові пріоритети діяльності економістів і моделювання їхніх професійних якостей у системі університетської освіти [Текст] / А. Грушева // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2014. – №4. – С. 155-163.
39. Гузенков, В.Н.    Тенденция развития геометро-графического образования в техническом университете [Текст] / В. Н. Гузенков // Инновации в образовании. – 2014. – №12. – С. 131-135. – [Информационные технологии в образовании].
40. Даминова, С.О.    Методика использования аутентичных видеофильмов для развития умений иноязычной письменной речи [Текст] / С. О. Даминова // Инновации в образовании. – 2014. – №11. – С. 133-146.
41. Даминова, С.О.    Развитие умений аудиоизуализации на основе иноязычного научно-популярного видеофильма [Текст] / С. О. Даминова // Инновации в образовании. – 2015. – №4. – С. 120-136.
42. Даминова, С.О.    Развитие умений иноязычного общения на основе аудиовизуализации [Текст] / С. О. Даминова // Инновации в образовании. – 2015. – №2. – С. 4-18.
43. Данилов, С.А.    Программный подход к управлению инновационными процессами в системе образования региона [Текст] / С. А. Данилов // Инновации в образовании. – 2015. – №1. – С. 13-26.
44. Демешкант Н. А. Роль і функції науково-педагогічних працівників у реалізації завдань екологічної освіти [Електронний ресурс] / Н. А. Демешкант // Освітологічний дискурс. - 2015. - № 1. - С. 75-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/osdys_2015_1_9.pdf
45. Діброва, А.    Розвиток креативності на різних етапах навчання [Текст] / А. Діброва // Психолог. – 2015. – №7-8. – С. 4-12.
46. Дідик, Р.    Сучасні навчальні технології в системі підготовки інженерних кадрів [Текст] / Р. Дідик // Вища школа. – 2014. – №11-12. – С. 45-51.
47. Дічек, Н.П.    Рецепція в порівняльно-педагогічних та історико-педагогічних дослідженнях: методологічні аспекти [Текст] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. – 2015. – №2. – С. 78-83.
48. Дольнікова, Л.В.    Системний підхід до фундаментальної підготовки менеджерів як передумова формування фахових знань [Текст] / Л. В. Дольнікова, О. Л. Цубова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – №9(790). – С. 122-127.
49. Евтихов, О.В.    Особенности организации практико-ориентированного обучения студентов на основе проведения деловой игры [Текст] / О. В. Евтихов, В. А. Адольф // Инновации в образовании. – 2014. – №12. – С. 106-113.
50. Егармина, П.А.    Интерактивная профориентационная система вуза [Текст] / П. А. Егармина, А. П. Мохирев, А. С. Петрова // Инновации в образовании. – 2015. – №3. – С. 139-145.
51. Жуков, Т.А.    Развитие познавательного интереса у студентов гуманитарного профиля (на примере дисциплины «Концепции современного естествознания») [Текст] / Т. А. Жуков, И. Н. Удалова // Инновации в образовании. – 2015. – №1. – С. 106-115.
52. Журба, І.О.    Студентські бізнес-інкубатори як ключова умова розвитку інноваційного підприємництва в регіоні [Текст] / І. О. Журба, С. М. Мильніченко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2015. – №3,Т.3. – С. 64-69.
53. Журко, Т.О.    Оптимізація узгодження інтересів фірми та ВНЗ в процесі інноваційної діяльності [Текст] / Т. О. Журко, Л. Ліцзянь, А. А. Шиян // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – №9. – С. 488-494.
54. Загірняк, М.В. (Загірняк, М.В.. Усатюк В.М.)   Якість математичної підготовки випускників шкіл versus система визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання [Текст] / М. В. Загірняк // Педагогіка і психологія. – 2015. – №2. – С. 45-58.
55. Заплатинський, В.М.    Типова програма з цивільного захисту для вищих навчальних закладів - зміни на вимогу часу [Текст] / В. М. Заплатинський // Безпека життєдіяльності. – 2015. – №5. – С. 14-17.
56. Згалат-Лозинська, Л.О.    Удосконалення професійної орієнтації на основі прогнозування тенденцій ринків праці та освітніх послуг [Текст] / Л. О. Згалат-Лозинська // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №9. – С. 313-323.
57. Значущість і складність тестових завдань під час оцінювання діяльності викладачів ВНЗ [Текст] / О. М. Алєксєєв, Н. А. Коновалова, К. А. Лозова, П. Є. Трофименко // "Технічні науки"Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2015. – №2(84). – С. 240-246.
58. Ибрагимов, Г.И.    Особенности процесса обучения в современной высшей школе [Текст] / Г. И. Ибрагимов, Е. М. Ибрагимов // Инновации в образовании. – 2014. – №12. – С. 46-62. – [Реформа образования в России].
59. Иванова, Ж.Б.    Комплексный подход обучения и воспитания как гарантия подготовки высококвалифициованных кадров [Текст] / Ж. Б. Иванова // Инновации в образовании. – 2015. – №5. – С. 131-140.
60. Иванова, Л.С.    О совершенствовании управления подготовкой кадров для инновационной экономики в негосударственных вузах [Текст] / Л. С. Иванова // Инновации в образовании. – 2015. – №1. – С. 26-39.
61. Иванова, Ю.Н.    Роль профессионально-ориентированной среды в формировании языковой личности студентов в вузе [Текст] / Ю. Н. Иванова // Инновации в образовании. – 2015. – №6. – С. 85-97.
62. Ильина, Н.Ф.    Критерии готовности образовательной организации к инновационной деятельности [Текст] / Н. Ф. Ильина // Инновации в образовании. – 2014. – №11. – С. 5-17.
63. Інна Совсун:" Ми  не можемо підвищувати вимоги до студентів і лишати старими вимоги до тих, хто їм викладає" [Текст] // Освіта України. – 2015. –  2 берез. (№9). – С. 7.
64. Інновації - сучасним закладам освіти [Текст] // Психолог. – 2015. – №6. – С. 4.
65. Іовенко, О.    Іншомовна компетентність студентів факультетів міжнародних відносин: основні складові та їхнє поетапне засвоєння [Текст] / О. Іовенко, І. Ничка // Міжнародні відносини. Вісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №32. – С. 228-233.
66. Камінська, І.    Дослідження складових компонентів деонтологічної культури майбутніх медиків [Текст] / І. Камінська // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – №9. – С. 21-26.
67. Капко, Г.І.    Психологічні основи педагогічного спілкування [Текст] / Г. І. Капко // Педагогічна майстерність. – 2015. – №6. – С. 2-9.
68. Карзун, І.    Фінансове забезпечення інтеграційних процесів розвитку вищої освіти [Текст] / І. Карзун // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2015. – №2. – С. 113-119.
69. Класифікатор тестових завдань для сертифікаційного іспиту із спеціальностей інженерного профілю [Текст] / О. М. Алєксєєв, Н. А. Коновалова, Б. В. Мазний, П. Є. Трофименко // "Технічні науки"Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2015. – №3(86). – С. 164-172.
70. Кліменко, В.    Світоглядно орієнтована методика викладання фахових дисциплін у технічному ВНЗ [Текст] / В. Кліменко // Вища школа. – 2014. – №9. – С. 63-70. – [Автор стверджує, що одночасно з реалізацією інформаційної функції методика викладання покликана доводити до студентів ідеологію фахової дисципліни. Це сприятиме формуванню технічного світогляду і підвищенню фахового рівня майбутнього спеціаліста.].
71. Ковальчук, Г.    Управління знаннями як компонент якості професійно орієнтованого навчання в системі соціально-економічної безпеки локального середовища [Текст] / Г. Ковальчук // Вища школа. – 2015. – №4-5. – С. 20-37.
72. Козина, Г.П.    Практика психолого-педагогического сопровождения инклюзивного образования [Текст] / Г. П. Козина, Ю. В. Кобазова // Инновации в образовании. – 2015. – №5. – С. 103-112.
73. Коломієць, С.    Досвід реалізації сучасних завдань іншомовної освіти у політехнічному ВНЗ [Текст] / С. Коломієць, О. Демиденко // Вища школа. – 2015. – №2-3. – С. 72-77.
74. Комар, В.Ю.    Концептуальні засади побудови моделей творчого самоуправління підготовкою студента [Текст] / В. Ю. Комар // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №5. – С. 371-377.
75. Коноваленко, Ю.А.    Розширення педагогічного медіапростору структурами масової комунікації як альтернативна відповідь освітянської галузі на виклики часу в другому десятилітті XXI ст. [Текст] / Ю. А. Коноваленко // Педагогіка і психологія. – 2015. – №3. – С. 37-43.
76. Корж, С.    Курс вивчення іноземної мови у профільному загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] / С. Корж, І. Радецька // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2014. – №12. – С. 36-40.
77. Коржинська, Т.    Компаративний аналіз теоретичних підходів до професійної підготовки майбутніх митників у системі вищої освіти України та республіки Польща [Текст] / Т. Коржинська // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. –  1,Т.5. – С. 189-196.
78. Короденко, М.    Не змушувати, а зацікавлювати [Текст] / М. Короденко // Освіта України. – 2015. –  28 верес. (№39). – С. 6. – [Модернізація системи фізичного виховання у ВНЗ].
79. Королев, А.С.    Особенности подготовки системных инженеров для высокотехнологичных отечественных предприятий [Текст] / А. С. Королев // Инновации в образовании. – 2015. – №6. – С. 28-39.
80. Король, Т.    Комунікативна поведінка лектора у вищій школі [Текст] / Т. Король // Педагогічна. Вісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №29. – С. 70-77.
81. Кофанова, О.    Посилення мотивації і творчої складової навчання майбутніх екологів за допомогою інноваційних засобів [Текст] / О. Кофанова // Вища освіта України. – 2015. – №2. – С. 74-82.
82. Кофанова, О.    Хімічні основи формування валеологічних знань та здорового способу життя у студентів-екологів [Текст] / О. Кофанова // Вища школа. – 2015. – №2-3. – С. 78-86.
83. Кравченко, Ю.    Методологічні аспекти викладання іноземної мови для спеціальних цілей на нефілологічних факультетах університетів [Текст] / Ю. Кравченко // Вища школа. – 2015. – №4-5. – С. 76-86.
84. Крапівін, О.    Донецька школа міжнародних відносин: становлення та перші здобутки [Текст] / О. Крапівін, І. Тодоров // Міжнародні відносини. Вісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №32. – С. 18-25.
85. Кук, Т.    Шляхи реалізації еколого-валеологічної складової змісту професійної підготовки майбутніх хіміків у вищій школі [Текст] / Т. Кук // Педагогічна. Вісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №29. – С. 40-48.
86. Кук, Т.    Шляхи реалізації еколого-валеологічної складової змісту професійної підготовки майбутніх хіміків у вищій школі [Текст] / Т. Кук // ПедагогічнаВісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №29. – С. 40-48.
87. Кулик, Н.    Інклюзія - це причетність [Текст] / Н. Кулик // Освіта України. – 2015. –  25 трав. (№21). – С. 12-14. – [Успіх інклюзії залежить от тьюторів].
88. Кулик, Н.    Спільна справа [Текст] / Н. Кулик // Освіта України. – 2015. –  12 жовт. (№41). – С. 12-13. – [Рівень упровадження інклюзивної освіти є одним из показників ступеня розвитку держави].
89. Куценко, М.А.    Економічне оцінювання внеску підготовки кадрів у забезпечення цивільного захисту України [Текст] / М. А. Куценко // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №2. – С. 277-282.
90. Кучеренко, Т.    Викладання дисципліни Бухгалтерський облік в контексті сучасної економічної теорії та практики управління [Текст] / Т. Кучеренко // Бухгалтерський облік і аудит. – 2015. – №1. – С. 41-47.
91. Ланських, О.    Мовні стратегії в системі державної освітньої політики [Текст] / О. Ланських // Вища освіта України. – 2014. – №4. – С. 109-114.
92. Лебедєва, С.    Готовність до інноваційного навчання [Текст] / С. Лебедєва // Психолог. – 2015. – №7-8. – С. 36-45.
93. Лежнева, Н.В.    Формирование готовности к инновационной деятельности у студентов вуза в рамках новых государственных стандартов [Текст] / Н. В. Лежнева, А. З. Воцкий // Инновации в образовании. – 2015. – №4. – С. 41-50.
94. Лекція професора О. Литвака:«Організаційно-правовий статус прокурора» [Текст] // Право України. – 2015. – №6. – С. 123-126.
95. Лещенко, М.    Комунікативна педагогіка Томаса Гордона в сучасних освітніх реаліях [Текст] / М. Лещенко, С. Ісаєва // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №4,Т.4. – С. 91-98.
96. Литовченко, Н.    Навчання працівника за профілем діяльності підприємства [Текст] / Н. Литовченко, О. Оселедько // Вісник. Право знати все про податки і збори. – 2015. – №35. – С. 23-24.
97. Лозинська, Н.    Основні фактори адаптації до професійної діяльності учителя [Текст] / Н. Лозинська // Педагогічна. Вісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №29. – С. 85-98.
98. Максимець, М.    Адаптація молодого вчителя іноземної мови як етап його професійного становлення у перші роки педагогічної діяльності.. [Текст] / М. Максимець // Педагогічна. Вісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №29. – С. 98-105.
99. Марат, Д.    Доля гуманітарного блоку [Текст] / Д. Марат // Освіта України. – 2015. –  9 лют. (№6). – С. 5. – [Філософсько-українознавчі дисципліни у ВНЗ будуть збережени].
100. Мелехина, Е.А.  Профессиональная переподготовка в решении проблем учителей английского языка [Текст] / Е. А. Мелехина, И. В. Барабашева // Инновации в образовании. – 2015. – №4. – С. 50-60.
101. Мирнова, Н.М.    Методическая подготовка студентов в условиях реформирования высшего педагогического образования [Текст] / Н. М. Мирнова // Инновации в образовании. – 2014. – №11. – С. 25-36.
102. Митрофанова, К.А.    Компетентностный подход в высшем образовании: подготовка профессорско-преподавательского состава [Текст] / К. А. Митрофанова // Инновации в образовании. – 2015. – №6. – С. 50-61.
103. Митрофанова, К.А.    Перспективы гуманитарных наук в медицинском образовании [Текст] / К. А. Митрофанова // Инновации в образовании. – 2015. – №4. – С. 60-73.
104. Михайлова, І.    Сучасні методи автономного навчання німецької мови у вищій школі [Текст] / І. Михайлова // Іноземна філологія. Вісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2014. – №1,Вип.127. – С. 257-264.
105. Моісєєва, Т.    "Проблема не в тестових завданнях, а в рівні підготовки абітурієнта" [Текст] / Т. Моісєєва // Урядовий кур'єр. – 2015. –  16 трав. (№86). – С. 4.
106. Монахова, Г.А.    Кейс-технологии в образовании взрослых [Текст] / Г. А. Монахова, Д. Н. Монахов // Инновации в образовании. – 2015. – №6. – С. 62-70.
107. Морозов Д. С. Модель спільної розробки курсів у платформах дистанційного освіти [Електронний ресурс] / Д. С. Морозов, В. Є. Зайцев // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 45, вип. 1. - С. 42-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/ITZN_2015_45_1_7.pdf
108. Наговицин, Р.С.    Разработка психолого-педагогического мониторинга сформированности физической культуры студентов [Текст] / Р. С. Наговицин // Инновации в образовании. – 2015. – №5. – С . 112-126.
109. Нестерова, М.    Перспективи застосування когнітивних технологій у системі вищої освіти [Текст] / М. Нестерова // Вища освіта України. – 2015. – №2. – С. 16-21.
110. Нечипор, Н.    Принципи формування безпечного освітнього середовища у вищому військовому навчальному закладі [Текст] / Н. Нечипор // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – №7. – С. 10-14.
111. Нечипор, Н.М.    Вплив безпечного освітнього середовища на якість професійної підготовки майбутніх офіцерів Збройних Сил України [Текст] / Н. М. Нечипор // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – №8. – С. 13-17.
112. Онищенко, О.    З чого починаються нобелівські лауреати [Текст] / О. Онищенко // Дзеркало тижня. – 2015. –  7-13 берез. (№8). – С. 1, 12. – [Завершився національний етап Міжнародного конкурсу науково-технічної творчості школярів Intel ISEF (Intel International Science and Engineering Fair), де було визначено, хто представлятиме Україну на міжнародному інтелектуальному змаганні.].
113. Онищенко, О.    Якщо закон не указ [Текст] / О. Онищенко // Дзеркало тижня. – 2015. –  31 січ.-6 лют.(№3). – С. 12. 
114. Онкович, Г.    Наукова конференція як інтерактивна медіаосвітня технологія [Текст] / Г. Онкович // Вища освіта України. – 2014. – №4. – С. 85-94.
115. Орищин, І.    Формування англомовної мовленнєвої компетенції в аудіюванні студентів-економістів [Текст] / І. Орищин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – №9(790). – С. 127-129.
116. Паникарова, С.В.    Факторы эффективности образовательных программ по предпринимательству [Текст] / С. В. Паникарова, А. В. Иванова, Д. Уильямс // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №6. – С. 305-314.
117. Панок, В.Г.    Теоретико-методологічні проблеми застосування виховних технологій з погляду прикладної психології [Текст] / В. Г. Панок // Педагогіка і психологія. – 2014. – №4. – С. 21-29.
118. Пасічник, В.В.    Структурне моделювання процесів інклюзивного навчання осіб з особливими потребами [Текст] / В. В. Пасічник, Т. В. Шестакевич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – №11(805). – С. 180-195.
119. Пилипчевская, Н.В.    Интернатура как неотъемлемая часть инновационного развития региональной системы непрерывного педагогического образования [Текст] / Н. В. Пилипчевская, Н. В. Прокопьева // Инновации в образовании. – 2014. – №11. – С. 50-61.
120. Полицинская, Е.В.    Готовность выпускника вуза к будущей профессиональной деятельности как условие его конкурентоспособности [Текст] / Е. В. Полицинская // Инновации в образовании. – 2015. – №2. – С. 18-25.
121. Поліщук, Т.    Підвищення здатності до працевлаштування випускників [Текст] / Т. Поліщук // Вища школа. – 2015. – №4-5. – С. 99-106.
122. Помиткіна, Л.В.    Розвиток готовності студентів до прийняття стратегічних життєвих рішень засобами відеолекторію [Текст] / Л. В. Помиткіна // Педагогіка і психологія. – 2015. – №1. – С. 50-56.
123. Пономаренко, В.    Діагностика здатності студентів до професіоналізації [Текст] / В. Пономаренко // Вища школа. – 2015. – №9-10. – С. 23-39. 
124. Пономаренко, В.    Як зробити самостійне навчання якіснішим? [Текст] / В. Пономаренко // Освіта України. – 2015. –  17 серп. (№33). – С. 7.
125. Постригач, Н.    Зарубіжні підходи до визначення категорій професіоналізації та професіоналізму учителя в системі неперервного підвищення кваліфікації [Текст] / Н. Постригач // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №4,Т.4. – С. 113-119.
126. Потапчук, Т.    Формування у студентів мотивації до вивчення фольклору у межах навчально-виховного процесу [Текст] / Т. Потапчук // Вища школа. – 2015. – №7-8. – С. 82-87.
127. Прибора, Н.    Формування готовності майбутніх учителів до використання хімічного експерименту в навчанні учнів [Текст] / Н. Прибора // Вища освіта України. – 2015. – №2. – С. 58-66.
128. Прінь, Л.С.    Створення здоров'язберігального освітнього середовища - основне завдання сучасного навчального закладу щодо збереження життя та здоров'я [Текст] / Л. С. Прінь // Безпека життєдіяльності. – 2015. – №9. – С. 9-10.
129. Про неухильне дотримання принципів гарантування свободи педагогічної діяльності [Текст] // Педагогічна майстерність. – 2015. – №1. – С. 2-4.
130. Просянчук, В.    Освітні парадигми сучасної вищої та професійної підготовки персоналу в морській галузі [Текст] / В. Просянчук, Л. Герганов // Вища школа. – 2015. – №7-8. – С. 7-16.
131. Пустолякова, Л.    Готовність студентів до реалізації ідей здорового способу життя у майбутній професійній діяльності [Текст] / Л. Пустолякова // Фізичне виховання в школі. – 2014. – №6. – С. 25-28.
132. Рекун, Г.П.    Діагностика навчальної мотивації студентів ВНЗ [Текст] / Г. П. Рекун, Ю. І. Прус // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №5. – С. 386-394.
133. Рижук, Ю.    Юридична освіта у державному вищому навчальному закладі "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана": реалії сьогодення [Текст] / Ю. Рижук // Підприємництво, господарство і право. – 2015. – №6. – С. 47-51.
134. Рудь, В.Д.    Впровадження новітніх інформаційних технологій навчання в Луцькому національному технічному університеті [Текст] / В. Д. Рудь, Т. Є. Божко, Т. Н. Гальчук // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №3. – С. 467-472.
135. Русалкіна, Л.    Урахування психологічних і вікових особливостей студентів медичних ВНЗ у процесі навчання англомовного спілкування [Текст] / Л. Русалкіна // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – №9. – С. 26-29.
136. Рыжкова, С.Ю.    Психосемантический подход в исследовании социальных представлений об имидже специалиста [Текст] / С. Ю. Рыжкова // Инновации в образовании. – 2015. – №2. – С. 117-119.
137. Рыжкова, С.Ю.    Психосемантический подход в исследовании социальных представлений об имидже специалиста [Текст] / С. Ю. Рыжкова // Инновации в образовании. – 2015. – №2. – С. 117-119.
138. Сакович, Л.П.    Роль ресурсных центров естественно-математического образования в развитии инновационной образовательной среды [Текст] / Л. П. Сакович // Инновации в образовании. – 2015. – №2. – С. 42-50.
139. Саралидзе, A.M.    Реализация инновационных образовательных программ как основа подготовки кадров новой экономики [Текст] / A. M. Саралидзе // Известия высших учебных заведений. Технология текстильной промышленности. – 2014. – №4. – С. 6-11.
140. Сафонова, В.Є.    Інноватика та інноваційна здатність системи освіти: економіко-теоретичний аспект [Текст] / В. Є. Сафонова // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №8. – С. 53-57.
141. Селиверстова, С.Ю.    Динамика учебно-профессиональной мотивации студентов [Текст] / С. Ю. Селиверстова // Инновации в образовании. – 2015. – №1. – С. 115-124.
142. Семенова, А.    Сучасні тенденції формування педагогічної майстерності фахівців інженерних спеціальностей [Текст] / А. Семенова // Вища школа. – 2014. – №11-12. – С. 51-59.
143. Семеног, О.    Підготовка магістрів з філології в Україні та за кордоном: пошук освітніх стратегій [Текст] / О. Семеног // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. –  1,Т.5. – С. 134-141.
144. Семенюг, О.    Фахова підготовка майбутнього вчителя у вимірах крос-культурного діалогу [Текст] / О. Семенюг // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №3,Т.4. – С. 131-137.
145. Сингаївська, А.    Феномен учіння: суб'єктна орієнтованість у студенто-центрованому середовищі вищої школи [Текст] / А. Сингаївська // Вища школа. – 2015. – №2-3. – С. 63-71.
146. Сирота, Л.    Навчальна дисципліна "Загальне книгознавство": особливості викладання і засвоєння [Текст] / Л. Сирота // Вища освіта України. – 2015. – №2. – С. 66-74.
147. Скибицкий, Э.Г.    Инновационный подход к подготовке медиаторов в системе дополнительного профессионального образования [Текст] / Э. Г. Скибицкий, Е. Т. Китова // Инновации в образовании. – 2015. – №5. – С. 30-39.
148. Скловская, Е.В.    Этапы формирования ответственности в процессе профессиональной подготовки студентов - будущих социальных работников [Текст] / Е. В. Скловская // Инновации в образовании. – 2015. – №5. – С. 126-131.
149. Слободянюк, С.М.    Інтелектуальні освітні системи — запорука інноваційного розвитку університету [Текст] / С. М. Слободянюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – №13(803). – С. 11-16.
150. Сняданко, І.І.    Вплив організаційної культури студентської групи на рівні психологічної готовності студентів технічних університетів до майбутньої професійно-управлінської діяльності [Текст] / І. І. Сняданко // Практична психологія та соціальна робота. – 2014. – №11. – С. 12-17.
151. Сняданко, І.І.    Вплив організаційної культури студентської групи на рівні психологічної готовності студентів технічних університетів до майбутньої професійно-управлінської діяльності [Текст] / І. І. Сняданко // Практична психологія та соціальна робота. – 2014. – №11. – С. 12-17.
152. Степанова, М.М.    Оптимизация обучения иностранному языку в магистратуре многопрофильного вуза: проблемы и решения [Текст] / М. М. Степанова // Инновации в образовании. – 2014. – №11. – С. 61-68.
153. Степанчук, Л.С.    Мовний етикет педагога [Текст] / Л. С. Степанчук // Педагогічна майстерність. – 2015. – №3. – С. 8-11.
154. Столярчук, Т.    Команда супроводу створює умови для інклюзивного навчання [Текст] / Т. Столярчук, Р // Педагогічна майстерня. – 2015. – №9. – С. 21-26.
155. Струтинська, Л.    Етапи розвитку мовної компетенції та методи викладання іноземних мов студентам міжнародних відносин [Текст] / Л. Струтинська, І. Станкевич // Міжнародні відносини. Вісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №32. – С. 234-239.
156. Сушенцева, Л.    Формування готовності майбутніх педагогів професійного навчання до професійної адаптації в умовах глобалізаційних процесів у суспільств [Текст] / Л. Сушенцева // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №3,Т.4. – С. 124-130.
157. Телелим, В.М.    Реформування системи військової освіти пошук раціональних підходів і рішень [Текст] / В. М. Телелим, Ю. В. Приходько // Педагогіка і психологія. – 2014. – №4. – С. 36-43.
158. Тесленко, В.    Педагогічні умови ефективної підготовки студентів до професійної чтению педагогічної співпраці [Текст] / В. Тесленко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2014. – №11. – С. 5-12.
159. Тесленко, В.    Формування творчої пізнавальної активності студентів вищих навчальних закладів [Текст] / В. Тесленко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – №1. – С. 5-12.
160. Тинкалюк, О.    Модель формування готовності майбутніх економістів до професійного іншомовного спілкування [Текст] / О. Тинкалюк // Педагогічна. Вісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №29. – С. 27-40.
161. Ткалич, С.К.    О формировании специальных компетенций дизайнеров в ходе профессиональной подготовки [Текст] / С. К. Ткалич // Инновации в образовании. – 2015. – №5. – С. 49-56.
162. Ткач, Д.    Організація інноваційної діяльності у виші як умова підвищення якості освіти [Текст] / Д. Ткач // Вища школа. – 2015. – №4-5. – С. 13-20.
163. Тмєнова, Н.    Алгоритм компонентного аналізу формульних виразів для систем електронного тестування знань [Текст] / Н. Тмєнова, Б. Сусь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – №13(803). – С. 31-35.
164. Токар, В.І.    Портфоліо як індивідуальна траєкторія підвищення кваліфікації педагога [Текст] / В. І. Токар, С. С. Юхимчук-Шевчик // Педагогічна майстерність. – 2015. – №1. – С. 31-38.
165. Тулинова, О.В.    Развитие творческой активности студентов педагогического вуза в процессе подготовки к музыкально-эстетическому воспитанию школьников [Текст] / О. В. Тулинова // Инновации в образовании. – 2015. – №2. – С. 105-117.
166. Федоров, М.П.    Подготовка учителя новой формации в современных условиях [Текст] / М. П. Федоров, А. И. Голиков, А. Д. Николаев // Инновации в образовании. – 2015. – №1. – С. 5-13.
167. Федоров, О.    Медіаосвіта та медіакритика в контексті підготовки майбутніх педагогів [Текст] / О. Федоров // Вища освіта України. – 2014. – №4. – С. 59-71.
168. Федулин, А.А.    Организационные аспекты повышения квалификации специалистов в сфере туризма [Текст] / А. А. Федулин, Е. С. Сахарчук, О. Е. Лебедева // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №4. – С. 332-335.
169. Халяпина, Л.П.    К проблеме соответствия содержания профессионального образования требованиям принципа регионализации [Текст] / Л. П. Халяпина // Инновации в образовании. – 2014. – №12. – С. 82-94.
170. Ханмагомедов, Х.Л.    Преподавание курса "история географических открытий" в бакалавриате педагогического вуза [Текст] / Х. Л. Ханмагомедов, И. А. Изиева // Инновации в образовании. – 2015. – №2. – С. 61-69.
171. Храмцовська, Н.    Особливості сучасної стандартизації в інформаційних дисциплінах [Текст] / Н. Храмцовська // Вища школа. – 2014. – №11-12. – С. 100-108.
172. Чернега, А.И.    Педагогические инновации и интенсификация боевой подготовки. [Текст] / А. И. Чернега // Инновации в образовании. – 2014. – №12. – С. 94-106.
173. Чернышова, Е.Р.    Тенденции формирования кадрового потенциала в системе последипломного педагогического образования Украины в условиях глобализационных процессов [Текст] / Е. Р. Чернышова // Инновации в образовании. – 2015. – №4. – С. 73-85.
174. Шереметьева, О.Ю.    Опыт реализации системы образовательных парадигм как фактора повышения эффективности подготовки будущих педагогов [Текст] / О. Ю. Шереметьева // Инновации в образовании. – 2015. – №4. – С. 92-105.
175. Шефер, О.Р.    Управление процессом обучения решению качественных задач, представленных в контрольно-измерительных материалах итоговой государственной аттестации по физике [Текст] / О. Р. Шефер // Инновации в образовании. – 2015. – №1. – С. 71-82.
176. Шін, Х.-. (Шін, Х.Д.)   Проактивна бізнес-освіта: опис кейсу [Текст] : [методологія проактивної бізнес-освіти на прикладі викладання дисципліни для групи в коледжі бізнесу, Південна Корея] / Х. -. Шін // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №4. – С. 348-355.
177. Шкерина, Л.В.    Новые стандарты - новое содержание и технологии обучения математике: проблемы и перспективы [Текст] / Л. В. Шкерина // Инновации в образовании. – 2014. – №12. – С. 4-18.
178. Шпічка, Ю.О.    Синквейн як прийом технології розвитку критичного мислення [Текст] / Ю. О. Шпічка // Педагогічна майстерність. – 2015. – №1. – С. 25-31.
179. Шулікін, Д.    Стандарт юридичної освіти [Текст] / Д. Шулікін // Освіта України. – 2015. –  16 листоп. (№46). – С. 5.
180. Шульга, В.    Феноменологія обдарованості у суб'єктно-вчинковому вимірі [Текст] / В. Шульга // Психологія і суспільство. – 2014. – №3. – С. 109-119.
181. Эзрох, Ю.С.    Игровая «денежная» методика осуществления текущего контроля успеваемости и мотивации студентов-экономистов младших курсов [Текст] / Ю. С. Эзрох // Инновации в образовании. – 2014. – №11. – С. 77-93.
182. Яремчук, Н.    Педагогічна підготовка у професійній освіті фахівців економічних спеціальностей [Текст] / Н. Яремчук // Педагогічна. Вісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №29. – С. 19-27.

Останні зміни 21.01.2016 Наші координати: м.Хмельницький
вул. Кам'янецька 110/1
тел.: 77-30-38;
e-mail