|
ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ |
1. |
Абдуллаева, О.С. Актуальность создания компилятора электронных учебников [Текст] / О. С. Абдуллаева // Инновации в образовании. – 2014. – №11. – С. 126-133. |
2. |
Алсынбаева, Л.Г. Аспекты моделирования 3d виртуального образовательного пространства на материале учебного комплекса "3D English:Вижу. Слышу. Говорю" [Текст] / Л. Г. Алсынбаева, Ф. К. Колпащикова, В. В. Савеленко // Инновации в образовании. – 2015. – №2. – С. 75-85. |
3. |
Анохін, В. Технічне та дидактичне забезпечення самостійної роботи студентів [Текст] / В. Анохін // Вища школа. – 2015. – №9-10. – С. 80-95. |
4. |
Астістова, Т.І. Особливості концепції та методики викладання курсу «Веб-технології та веб-дизайн» для студентів напрямку підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки» [Текст] / Т. І. Астістова // "Технічні науки"Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2015. – №3(86). – С. 67-73. |
5. |
Вдовиченко, А. Де новації в атестації? [Текст] : [сучасні інформаційні технології в оцінці наукового рівня фахівців] / А. Вдовиченко, П. Єрмаков, М. Єрмаков // Дзеркало тижня. – 2015. – 12-18 верес. (№33). – С. 11. |
6. |
Винославська, О. Вплив ІКТ на самоорганізацію та саморозвиток особистості [Текст] / О. Винославська // Вища школа. – 2015. – №2-3. – С. 87-98. – [У статті описується методика дослідження особливостей впливу ІКТ на самоорганізацію і саморозвиток особистості. Наводиться опис розробленого авторкою опитувальника "Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі для самоорганізації та саморозвитку особистості". Висвітлюються результати кількісного та якісного аналізу відповідей респондентів, які підтвердили існування як позитивного, так і негативного впливу ІКТ на самоорганізацію та саморозвиток особистості. Обґрунтовується актуальність дослідження проблем збереження психічного та фізичного здоров'я користувачів ІКТ. ]. |
7. |
Воронкин, О. Класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання [Текст] / О. Воронкин // Вища освіта України. – 2015. – №2. – С. 95-103. |
8. |
Гатальська, Н.В. Особливості створення електронних курсів дисциплін образотворчого блоку на базі платформи Мооdle [Текст] / Н. В. Гатальська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – №13(803). – С. 49-57. |
9. |
Гладкова Л.Використання сучасних інформаційних технологій навчання у ВНЗ III-IV рівня акредитації / Л. Гладкова, М. Наумова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 90. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nz_p_2010_90_20.pdf |
10. |
Гуревич, Р.С. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб розвитку майбутніх фахівців [Текст] / Р. С. Гуревич // Педагогіка і психологія. – 2015. – №1. – С. 21-26. |
11. |
Джавала, Л.Л. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології у навчальному процесі на прикладі веб-аплікації для дисципліни "Дискретна математика" [Текст] / Л. Л. Джавала // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – №13(803). – С. 63-69. |
12. |
Застосування інформаційних технологій для стандартизації методології створення навчальної літератури [Текст] / А. М. Кричковська, Ж. П. Паращин, О. В. Швед [та ін.] // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – №13(803). – С. 81-85. |
13. |
Иванова, О.Е. Дидактические аспекты электронного учебника [Текст] / О. Е. Иванова, И. М. Осмоловская // Инновации в образовании. – 2014. – №12. – С. 62-74. |
14. |
Іларіонов, О.Є. Лабораторний учбовий комплекс на основі стенду AVRLK-02 [Текст] / О. Є. Іларіонов, М. М. Іванчук // Вимірювальна та обчислювальна техніка в технологічних процесах. – 2015. – №1. – С. 122-127. |
15. |
Колос, К. Типологія компонентного складу комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти [Текст] / К. Колос // Вища освіта України. – 2014. – №4. – С. 35-44. |
16. |
Концептуальні основи побудови моделі технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання [Текст] / А. М. Гужій, О. В. Волинська, О. С. Чорноус, О. С. Красовський // Педагогіка і психологія. – 2015. – №2. – С. 18-27 |
17. |
Кравець, Н.О. Впровадження Google-сервісів в навчальний процес ж ефективна умова комунікації та співпраці учасників навчального процесу [Текст] / Н. О. Кравець, А. С. Сверстюк // Вимірювальна та обчислювальна техніка в технологічних процесах. – 2015. – №2. – С. 132-134. |
18. |
Кравчук, А.С. Применение мультимедийных средств обучения при чтении лекций по информационным технологиям [Текст] / А. С. Кравчук // Инновации в образовании. – 2015. – №6. – С. 130-136. |
19. |
Кривцов, В.С. Інноваційна освіта та наука в галузі інформаційних технологій: досвід Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «ХАІ» [Текст] / В. С. Кривцов, А. В. Горбенко, В. С. Харченко // Наука та інновації. – 2015. – №3. – С. 81-84. |
20. |
Кріба, І. Поступ та виклики на шляху до вдосконалення іншомовної мовленнєвої компетенції студентів-міжнародників [Текст] / І. Кріба // Міжнародні відносини. Вісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №32. – С. 223-227. |
21. |
Кудін, А.П. Впровадження електронних систем навчання в НПУ імені М. П. Драгоманова [Текст] / А. П. Кудін // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – №13(803). – С. 3-8. |
22. |
Модель технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання [Текст] / А. М. Гужій, В. П. Волинський, О. С. Чорноус [та ін.] // Педагогіка і психологія. – 2015. – №3. – С. 29-43. |
23. |
Мурашко, М.І. Віртуалізація ринку освітянських послуг [Текст] / М. І. Мурашко, C. O. Назарко // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №4. – С. 289-293. |
24. |
Олійник Т. О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для оцінювання рівня навчальних досягнень студентів ВНЗ / Т. О. Олійник // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 42, вип. 4. - С. 85-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/ITZN_2014_42_4_10.pdf |
25. |
Ольхович-Новосадюк, М. Можливості інформаційних технологій у навчанні іноземних мов [Текст] / М. Ольхович-Новосадюк // Міжнародні відносини. Вісник Львівського національного університету ім. Івана Франка. – 2013. – №32. – С. 240-245. |
26. |
Погромська, Г.С. Реалізація вільного програмного забезпечення засобами комплексного середовища розробки міжплатформових додатків Qt [Текст] / Г. С. Погромська, О. В. Христодоров // Вимірювальна та обчислювальна техніка в технологічних процесах. – 2015. – №1. – С. 224-232. |
27. |
Помиткіна, Л.В. Розвиток готовності студентів до прийняття стратегічних життєвих рішень засобами відеолекторію [Текст] / Л. В. Помиткіна // Педагогіка і психологія. – 2015. – №1. – С. 50-56. |
28. |
Слюсарчук, Ю.М. Використання студентами економічних напрямів підготовки мультимедійних технологій під час вивчення інформатики [Текст] / Ю. М. Слюсарчук, Л. Є. Угрин, Л. Л. Джавала // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – №13(803). – С. 43-48. |
29. |
Стефанович, Т.О. Використання програмних продуктів Аutodesк у навчальному процесі [Текст] / Т. О. Стефанович // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – №13(803). – С. 58-62. |
30. |
Субіна, О. Забезпечення якості освіти при підготовці викладачів гуманітарних спеціальностей [Текст] / О. Субіна // Вища школа. – 2015. – №6. – С. 37-48. |
31. |
Тарсенко, В. Комп'ютерний сервіс для виявлення викладачами запозичень у студентських роботах [Текст] / В. Тарсенко, О. Тесленко // Вища школа. – 2015. – №2-3. – С. 99-106. – [Розглядається проблема автоматизованого виявлення несанкціонованих запозичень у студентських роботах. Актуальність проблеми спонукає ВНЗ використовувати широкий спектр наявних сервісів, зокрема й орієнтованих на викладача. ]. |
32. |
Токтарова, В.И. Дифференцированный подход в педагогическом проектировании компьютерных средств обучения [Текст] / В. И. Токтарова, Д. Р. Маматов // Инновации в образовании. – 2015. – №5. – С. 148-155. |
33. |
Топилко, П. Модернізація навчальних програм ІТ-спеціальностей в університетах Львова. Проект "ІТ-експерт" [Текст] / П. Топилко // Вища школа. – 2015. – №1. – С. 28-37. – [У статті представлено концепцію освітнього проекту, спрямованого на модернізацію навчальних програм ІТ-спеціальностей. Запропоновано та обґрунтовано основні підходи до процесу модернізації. Висвітлено основні практичні моменти реалізації цього освітнього проекту. Наведено результати модернізації навчальних програм.]. |
34. |
Чернозубкін, І. Спосіб розширення можливостей комп'ютерної бази навчального закладу за рахунок віртуалізації [Текст] / І. Чернозубкін // Вища школа. – 2015. – №4-5. – С. 65-75. |
35. |
Шатовська, Т. Модель організації інноваційної та підприємницької діяльності студентів ІТ-спеціальностей "Науковий парк — інноваційна структура — університет" [Текст] / Т. Шатовська, В. Каук, І. Каменєва // Вища школа. – 2015. – №1. – С. 19-27. – [У статті описується модель організації інноваційної та підприємницької діяльності студентів ІТ-спеціальностей "науковий парк — інноваційна структура — університет". Вона допоможе визначити загальний опис моделей державної інноваційної діяльності стосовно здійснення узгоджених змін в усіх ланках національної інноваційної системи, спрямованих на кардинальне зростання її впливу на економічний і соціальний розвиток країни шляхом створення відповідних інноваційних структур.]. |
36. |
Шовш, К. Основні суперечності технологізації інформаційної культури вчителя [Текст] / К. Шовш // Вища освіта України. – 2015. – №3. – С. 26-35. |
37. |
Якименко, О. Універсальна модель інноваційної підприємницької діяльності ІТ-студентів України [Текст] / О. Якименко, З. Дудар, І. Ревенчук // Вища школа. – 2015. – №1. – С. 11-19. |