|
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ |
1. |
Коновальчук В. І. Проблема творчого потенціалу особистості у філософії освіти / В. І. Коновальчук // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 99. - С. 302-306. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/gileya_2015_99_76.pdf |
2. |
Андрущенко, В. Філософія в педагогічному процесі: статус та функціональне визначення [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України. – 2015. – №1. – С. 5-12. |
3. |
Андрущенко, В. Філософія в педагогічному процесі: статус та функціональне визначення [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України. – 2015. – №1. – С. 5-12. |
4. |
Галустян, О.Б. Социально-философские основы современного образовательного процесса [Текст] / О. Б. Галустян // Инновации в образовании. – 2015. – №3. – С.4-15. |
5. |
Галустян, О.Б. Социально-философские основы современного образовательного процесса [Текст] / О. Б. Галустян // Инновации в образовании. – 2015. – №3. – С.4-15. |
6. |
Зубченко Л. В. Філософія освіти та діалогічний контекст розвитку навчального процесу / Л. В. Зубченко // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 99. - С. 299-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/gileya_2015_99_75.pdf |
7. |
Кірик, Т. Філософсько-освітній аналіз первинної еволюції концепту "неогуманізм" [Текст] / Т. Кірик // Вища освіта України. – 2015. – №2. – С. 30-37. |
8. |
Коваленко, В. Денотативна дидактологістика у вищій школі: зміна філософських пріоритетів [Текст] / В. Коваленко // Вища освіта України. – 2015. – №2. – С. 9-16. |
9. |
Крисоватий, А. Основні парадигми освіти та їх сутнісна характеристика [Текст] / А. Крисоватий // Психологія і суспільство. – 2015. – №1. – С. 114-122. |
10. |
Лещенко, М. Філософсько-педагогічні засади розвитку транснаціональної вищої освіти [Текст] / М. Лещенко, Н. Авшенюк // Порівняльна професійна педагогіка. – 2015. – №3,Т.5. – С. 92-97. |
11. |
Мінц М. О. Філософія освіти: інноваційний розвиток освіти [Електронний ресурс]/ М. О. Мінц, А. І. Олійник // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Філософія. - 2015. - Т. 257, Вип. 245. - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Npchduf_2015_257_245_11.pdf |
12. |
Міщенко М. М. Філософія освіти: соціокультурний вимір / М. М. Міщенко // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2015. - Вип. 60. - С. 278-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/znpgvzdia_2015_60_28.pdf |
13. |
Мозгова Н. Дискусія щодо місця філософії в системі освіти: історико-філософський екскурс у минуле [Електронний ресурс] / Н. Мозгова // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2015. - Вип. 37. - С. 40-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vird_2015_37_9.pdf |
14. |
Опанасюк, Ю. Формування інформаційної філософії освіти в умовах глобалізації [Текст] / Ю. Опанасюк // Вища освіта України. – 2015. – №2. – С. 44-49. |
15. |
Родигіна, І.В. Філософські основи компетентністного підходу в освіті [Текст] / І. В. Родигіна // Педагогіка і психологія. – 2015. – №1. – С. 14-20. |
16. |
Родигіна, І.В. Філософські основи компетентністного підходу в освіті [Текст] / І. В. Родигіна // Педагогіка і психологія. – 2015. – №1. – С. 14-20. |
17. |
Якимчук, О. Філософсько-психологічні підвалини освітнього простору тоталітарного суспільства [Текст] / О. Якимчук // Вища освіта України. – 2015. – №1. – С. 81-85. |
18. |
Якимчук, О. Філософсько-психологічні підвалини освітнього простору тоталітарного суспільства [Текст] / О. Якимчук // Вища освіта України. – 2015. – №1. – С. 81-85. |