| ВИЩА ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ |
1. |
Автономія та лідерство в європейському просторі вищої освіти [Текст] /В.Луговий, С.Калашнікова, О.Слюсаренко, Ж.Таланова //Вища освіта України.– 2014.– №1.– С. 14-20.– [Автономія університетів - досвід Австрії]. |
2. |
Авшенюк, Н.М. Зарубіжні підходи до моделювання структури транснаціональної вищої освіти [Текст] / Н. М. Авшенюк // Порівняльна професійна педагогіка. – 2013. – №2. – С. 96-104. |
3. |
Бабушко, С. Порівняльний аналіз нормативно-правового забезпечення освіти дорослих у США та Канаді (на прикладі професійного розвитку фахівців сфери туризму) [Текст] / С. Бабушко // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №2. – С. 170-175. |
4. |
Баранівський, В. Доступ до вищої освіти в контексті стратифікаційних змін у країнах Заходу [Текст] / В. Баранівський // Вища освіта України. – 2013. – №4. – С. 94-105. |
5. |
Барышникова, М.Ю. Роль образовательных кластеров в подготовке специалистов инженерно-технического профиля в интересах развития приоритетных отраслей экономики [Текст] / М. Ю. Барышникова, А. В. Симонов, И. И. Чиннова // Инновации в образовании. – 2014. – №4. – С. 5-15. – [Реформирование российской системы образования: концепции стандартов и содержания]. |
6. |
Бердимуратова, К.К. Государственное реформирование системы высшего образования в Казахстане [Текст] / К. К. Бердимуратова, А. Т. Макулова, М. М. Рыскулова // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – №6. – С. 73-79. |
7. |
Биндас, О. Професійна підготовка вчителів іноземних мов в Австрії [Текст] / О. Биндас // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №2. – С. 183-189. |
8. |
Бідюк, Н.М. Концептуальні засади професійної підготовки фахівців з прикладної лінгвістики у США [Текст] / Н. М. Бідюк // Порівняльна професійна педагогіка. – 2013. – №2. – С. 105-113. |
9. |
Білик, В.В. Стандарти вищої професійної освіти України та Російської Федерації: стан і перспективи вдосконалення [Текст] / В. В. Білик // Порівняльна професійна педагогіка. – 2013. – №2. – С. 76-81. |
10. |
Богатырева, М.А. Политика государства в области профессионального иноязычного образования [Текст] / М. А. Богатырева // Инновации в образовании. – 2013. – №12. – С. 5-13. |
11. |
Богів, Е.І. Суспільно-соціальна функція народних університетів у системі неформальної освіти дорослих Німеччини [Текст] / Е. І. Богів // Порівняльна професійна педагогіка. – 2013. – №2. – С. 59-63. |
12. |
Ван, Х.Д. (Ван, Хун-Чі Д.) Причини фінансової вразливості приватних університетів (за даними Тайваню) [Текст] / Х. Д. Ван, Я. А. Лю // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – №11. – С. 308-315. |
13. |
Вергун, В.А. Механізм трансферу технологій та оцінка його ефективності (на прикладі університетів США) [Текст] /В.А.Вергун, О.І.Ступницький //Актуальні проблеми міжнародних відносин.– 2012.– №2,Вип.111.– С. 3-11. |
14. |
Верстюк, І. Мода на платформи [Текст] : [Гарвард, Барклі й Масачусетський технологічний стукають у ваші двері] / І. Верстюк // Дзеркало тижня. – 2013. – 2-8 лют. (№4). – С. 1, 14. |
15. |
Власова, В. Організація вищої екологічної освіти в університетах України та Франції: порівняльно-педагопчний аналіз [Текст] / В. Власова // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №2. – С. 222-228. |
16. |
Гладченко, М. Особливості формулювання місії університетів країн Європейського Союзу (на прикладі Німеччини) [Текст] / М. Гладченко // Вища школа. – 2014. – №3. – С. 92-99. – [У статті розглядаються зародження і розвиток процесу формування місії вищих навчальних закладів Німеччини. Проаналізована роль місії ВНЗ як фактора забезпечення якості освіти, складової стратегічного менеджменту вищої освіти і маркетингу вищого навчального закладу.]. |
17. |
Гладченко, М. Особливості формулювання місії університетів країн Європейського Союзу (на прикладі Німеччини) [Текст] / М. Гладченко // Вища школа. – 2014. – №3. – С. 92-99. – [У статті розглядаються зародження і розвиток процесу формування місії вищих навчальних закладів Німеччини. Проаналізована роль місії ВНЗ як фактора забезпечення якості освіти, складової стратегічного менеджменту вищої освіти і маркетингу вищого навчального закладу.]. |
18. |
Гладченко, М. Політика нового державного управління як одна з передумов появи стратегічного менеджменту у сфері вищої освіти Нідерландів [Текст] / М. Гладченко // Вища школа. – 2013. – №12. – С. 23-29. – [Визначені основні складові політики нового державного управління у сфері вищої освіти Нідерландів. Проаналізовані реформи у галузі управління вищими навчальними закладами в Нідерландах. Розглянуті трансформації вертикалі влади у ВНЗ як одна з передумов упровадження ефективного стратегічного менеджменту вищої освіти.]. |
19. |
Гладченко, М. Збалансована система показників як методика впровадження і контролю процесу стратегічного менеджменту у вищій освіті Німеччини [Текст] / М. Гладченко // Вища школа. – 2014. – №1. – С. 49-56. |
20. |
Гончаров, В.Н. Механизм государственного управления качеством услуг высшего образования: международный опыт [Текст] / В. Н. Гончаров, Т. Витковски, А. Е. Пожидаев // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2013. – №3,Т.2. – С. 282-285. |
21. |
Дебич, М. Труднощі створення випереджальної вищої освіти в умовах сучасних змін ринків праці (досвід країн ОЕСР) [Текст] /М.Дебич //Вища освіта України.– 2014.– №1.– С. 85-90. |
22. |
Десятов, Т. Професійна підготовка майбутніх учителів з позицій реалізації модульно-діяльнісних програм: зарубіжний досвід [Текст] /Т.Десятов //Порівняльна професійна педагогіка.– 2014.– №1,Т.4.– С. 82-89. |
23. |
Дзевицька, Л. Система освіти Австрії: реалії сьогодення [Текст] / Л. Дзевицька // Вища школа. – 2013. – №10. – С. 65-79. – [Розглядаються окремі аспекти освіти Австрії в контексті сучасного розвитку суспільства. Особлива увага приділяється структурі системи освіти та різним формам навчальних закладів. На основі аналізу першоджерел висвітлюються перспективні ідеї австрійської системи освіти, її здобутки та прагнення.]. |
24. |
Иваненко, Н.А. Педагогические условия конкурентоспособности колледжа в условиях диверсификации российской системы профессионального образования [Текст] / Н. А. Иваненко // Инновации в образовании. – 2014. – №6. – С. 27-36. |
25. |
Каланова, Ш. Участь студентів у процедурі забезпечення якості вищої освіти: досвід Європи та Казахстану [Текст] / Ш. Каланова, М. Алписбаєва // Вища освіта України. – 2014. – №2. – С. 102-107. |
26. |
Карпенко, О.В. Реформування системи надання освітніх послуг: досвід Фінляндії [Текст] /О.В.Карпенко, Є.Ф.Демида //Педагогіка і психологія.– 2014.– №1.– С. 88-97. |
27. |
Касаткина, А.А. Сколько мест в высших учебных заведениях требуется для перехода на инновационные рельсы развития России [Текст] / А. А. Касаткина, А. Б. Юсов // Инновации в образовании. – 2014. – №2. – С. 66-80. |
28. |
Крутий, И.А. Особенности моделей сотрудничества российских вузов и немецких бизнес организаций в рамках реализации инновационной деятельности [Текст] / И. А. Крутий, О. В. Красина, А. А. Лозова // Инновации в образовании. – 2014. – №9. – С. 12-29. |
29. |
Луговий, В. Стратифікація та стійкість "орбіт" топ-закладів вищої освіти у світі [Текст] / В. Луговий, О. Слюсаренко, Ж. Таланова // Вища освіта України. – 2014. – №2. – С. 13-20. – [Проаналізовано характеристики топ-закладів вищої освіти, які впродовж одинадцятирічного періоду (2003-2013) за рейтингом "Шанхайський" посідали 1-30 рангові місця. Виявлено стратифікацію та стійкість замкнених груп з одного (Гарвардський університет), наступних 5, 5 та 15 закладів, що сукупно представляють п'ять країн: США, Сполучене Королівство, Швейцарію, Японію та Канаду. ]. |
30. |
Мажітова, С. Про деякі аспекти державного регулювання системи вищої освіти Казахстану [Текст] /С.Мажітова //Актуальні проблеми економіки.– 2014.– №3.– С. 98-104. |
31. |
Мальцева, Г.А. Сучасний стан об'єктів університетської інноваційної інфраструктури в Російській Федерації [Текст] / Г. А. Мальцева, М. Л. Мішарін // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – №8. – С. 71-80. |
32. |
Мешков, Н.А. Методологические основы построения интеллектуальной системы управления инновационным развитием российского образовательного комплекса в условиях информационного общества [Текст] / Н. А. Мешков // Инновации в образовании. – 2014. – №4. – С. 163-167. – [Информационные технологии в образовании]. |
33. |
Михайленко, Л.А. Становлення і розвиток медичної освіти з підготовки сімейних лікарів у США: історія та сучасність [Текст] /Л.А.Михайленко //Педагогіка і психологія.– 2014.– №1.– С. 72-79. |
34. |
Мілосавлєвіч, М. Освіта як рушійна сила підприємництва серед випускників ВНЗ Сербії [Текст] / М. Мілосавлєвіч, С. Бенькович // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – №2. – С. 79-86. |
35. |
Піднебесна, Т. Новий закон про вищу освіту: крок до переходу на європейські стандарти [Текст] / Т. Піднебесна, С. Шарманська // Головбух: Бюджет. – 2014. – №36. – С. 6-13. |
36. |
Пододіменко, І. Роль фахових об'єднань у професійному становленні фахівців з комп'ютерних наук: досвід Японії [Текст] /І.Пододіменко //Порівняльна професійна педагогіка.– 2014.– №1,Т.4.– С. 119-124. |
37. |
Пододіменко, І. Сучасні вимоги суспільства до професійної підготовки фахівця у галузі інформаційних технологій в Японії [Текст] / І. Пододіменко // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №2. – С. 190-196. |
383 |
Резникова, А.В. Ключевая роль вузов в основе инновационного развития российских регионов (на примере Московской области) [Текст] / А. В. Резникова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2013. – №4,Т.3. – С. 108-111. |
39. |
Руденко, Н. Педагогічний аналіз освітнього стандарту вищої професійної освіти бакалавра за профілем "податки і оподаткування" в університетах Російської Федераці [Текст] / Н. Руденко // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №2. – С. 157-164. |
40. |
Рудовский, П.Н. Развитие технологии прядильного производства в вузах Российской Федерации [Текст] / П. Н. Рудовский // Известия высших учебных заведений. Технология текстильной промышленности. – 2013. – №5. – С. 117-121. |
41. |
Садовець, О. Формування іншомовної комунікативної компетентності дорослих іммігрантів у США [Текст] /О.Садовець //Порівняльна професійна педагогіка.– 2014.– №1,Т.4.– С. 112-115. |
42. |
Салій, І. Що модно й актуально - розповіли "Барвами Поділля" [Текст] / І. Салій // Проскурів. – 2014. – 24. – С. 8. – [Професія дизайнера у наш час одна із найзатребуваніших. Її тонкощам навчають у ХНУ на кафедрі технології і конструювання швейних виробів]. |
43. |
Сікалюк, А. Ситуативна методика як багатогранний педагогічний інструмент впливу на формування соціально-етичних цінностей майбутніх менеджерів-економтстів у ВНЗ України та Німеччини [Текст] / А. Сікалюк // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №2. – С. 204-209. |
44. |
Суворова, Е.Г. Становление творческой личности студента-иностранца в процессе обучения русскому языку [Текст] / Е. Г. Суворова, М. Р. Масюк // Инновации в образовании. – 2014. – №4. – С. 145-150. |
45. |
Сушенцев, А. Модель професійного вдосконалення виробничого персоналу машинобудівної галузі у США [Текст] / А. Сушенцев // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №2. – С. 197-203. |
46. |
Тоцька, О.Л. Структура університетських доходів і витрат у Канаді й Україні: порівняльний аналіз [Текст] / О. Л. Тоцька // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – №1. – С. 225-232. |
47. |
Федоренко, С. Грамотність як комплексним педагогічний феномен у вищій освіті США [Текст] / С. Федоренко // Вища освіта України. – 2014. – №3. – С. 97-103. |
48. |
Федоров, О. Синтез теології та медіаосвіти: російський стан справ [Текст] / О. Федоров // Вища освіта України. – 2014. – №2. – С. 74-78. |
49. |
Хандусь, А.К. Интеграционные процессы в сфере духовной жизни Европы: положительные результаты и негативные последствия [Текст] / А. К. Хандусь // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2012. – №1,Вип.109. – С. 112-114. |
50. |
Храбров, К.Г. Зарубежный опыт прогнозирования спроса на трудовые ресурсы [Текст] / К. Г. Храбров // Инновации в образовании. – 2014. – №9. – С. 75-83. |
51. |
Шульга, В. Особливості ієрархії цінностей польських та українських студентів [Текст] / В. Шульга, І. Сікорська // Вища освіта України. – 2014. – №2. – С. 94-101. – [Подано результати емпіричного дослідження ціннісних орієнтацій студентської молоді Польщі й України. Проведено порівняння найбільш значущих термінальних цінностей студентів двох країн. Виявлено феномени "внутрішнього конфлікту" і "внутрішнього вакууму" особистості.]. |
52. |
Янкович, І. Технології виховання у педагогічній теорії та практиці Польщі й України [Текст] / І. Янкович // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №2. – С. 210-215. |
53. |
Ячимович, Д. Реформи вищої освіти Чорногорії: на шляху до конкурентоздатної і продуктивної економіки в межах єдиного ринку ЄС [Текст] / Д. Ячимович, В. Караджич // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – №1. – С. 140-149. |