| ВИХОВНА РОБОТА |
1. |
Бех, І.Д. Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. – 2013. – №4. – С. 42-49. |
2. |
Жорнова, О.І. Благополуччя студента: осягти чи ігнорувати? [Текст] / О. І. Жорнова, О. І. Жорнова // Практична психологія та соціальна робота. – 2014. – №4. – С. 1-6. |
3. |
Заїка, Є. Особливості інтелектуального та особистісного розвитку студентів, які практикують трансцендентальну медитацію [Текст] / Є. Заїка, С. Готвянський // Психологія і суспільство. – 2013. – №2. – С. 137-143. |
4. |
Захарін, С. Атестація наукових кадрів: головне - прозорість [Текст] / С. Захарін // Дзеркало тижня. – 2014. – 15 берез. (№9). – С. 12. |
5. |
Зеленов, Ю.Н. Использование методов моделирования при осуществлении педагогической профилактики экстремистских проявлений среди учащихся в системе непрерывного профессионального образования [Текст] / Ю. Н. Зеленов // Инновации в образовании. – 2014. – №4. – С. 26-35. |
6. |
Зеленов, Ю.Н. Педагогическая деятельность в высших учебных заведениях как элемент системы профилактики молодежного экстремизма [Текст] / Ю. Н. Зеленов // Инновации в образовании. – 2014. – №9. – С. 121-128. – [Актуальные проблемы воспитательной работы в образовательной сфере]. |
7. |
Иванова, Г.А. Кризис идентичности как следствие "отчуждения в культуре" и педагогические условия его преодоления в учебной коммуникации в гуманитарном вузе [Текст] / Г. А. Иванова // Инновации в образовании. – 2014. – №6. – С. 124-138. |
8. |
Ігумнова, О. Ґенеза негативних психічних станів студентів [Текст] / О. Ігумнова // Психологія і суспільство. – 2013. – №3. – С. 110-116. |
9. |
Кадишева, Л.Б. Особливості прояву почуття власної гідності у студентів-психологів [Текст] / Л. Б. Кадишева // Практична психологія та соціальна робота. – 2014. – №8. – С. 36-40. |
10. |
Кобей, Н.В. Особливості навчання учнівської та студентської молоді з ознаками обдарованості [Текст] / Н. В. Кобіей // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2014. – №8. – С. 26-32. |
11. |
Кондакова, Е.П. Основы классификации форм, методов и средств музейной педагогики с позиции учебно-воспитательного процесса [Текст] / Е. П. Кондакова // Инновации в образовании. – 2014. – №10. – С. 47-62. |
12. |
Литвиненко, А.Н. Соотношение стилей воспитания у мужчин и женщин [Текст] / А. Н. Литвиненко // Инновации в образовании. – 2014. – №5. – С. 134-139. |
13. |
Миннегалиев, М.М. Воспитательная направленность физической культуры и спорта в профилактике девиантного поведения подростков [Текст] / М. М. Миннегалиев // Инновации в образовании. – 2014. – №9. – С. 128-136. |
14. |
Назаренко, Г.А. Використання сучасних виховних технологій у процесі ціннісного становлення учнівської молоді [Текст] /Г.А.Назаренко //Педагогіка і психологія.– 2014.– №1.– С. 37-44. |
15. |
Панченко, В.М. Аналіз феномену життєвої перспективи особистості в період навчання у ВНЗ [Текст] / В. М. Панченко // Практична психологія та соціальна робота. – 2014. – №1. – С. 51-55. |
16. |
Перетягина, Н.Н. Гендерный подход в целостном образовании: потребность и перспектива развития дополнительного образования [Текст] / Н. Н. Перетягина, Г. П. Добшикова // Инновации в образовании. – 2014. – №5. – С. 67-79. |
17. |
Попов, А.И. Влияние форм организации творческой подготовки в вузе на эго-идентичность личности студента [Текст] / А. И. Попов // Инновации в образовании. – 2014. – №4. – С. 75-83. |
18. |
Сняданко, І.І. Діагностика рівня навчальної самоефективності студентів [Текст] / І. І. Сняданко // Практична психологія та соціальна робота. – 2014. – №1. – С. 45-51. |
19. |
Стадний, Є. Покажіть свого Гірша, шановні викладачі [Текст] : [йдеться про врахування індексу Гірша, точніше його середнього значення по галузі та університету для акредитації ВНЗ, як стимулювати українських викладачів публікуватись у міжнародних фахових журналах, підвищуючи цитування їхніх праць] / Є. Стадний // Дзеркало тижня. – 2014. – 15-21 лют. (№5). – С. 12. |
20. |
Терехова, Г.В. Ресурсный подход к организации продуктивной деятельности субъектов ТРИЗ-образования [Текст] /Г.В.Терехова //Инновации в образовании.– 2014.– №3.– С. 103-113.– [Продуктивная деятельность развития личности на основе теории решения изобретательных задач]. |
21. |
Технология развития личности и универсальных учебных действий в общеобразовательной школе [Текст] / Г. М. Анохинина, Т. В. Дубовицкая, Е. С. Лукина, Ю. А. Савинков // Инновации в образовании. – 2014. – №7. – С. 5-11. |
22. |
Федорова, М.А. Методологические основания формирования самостоятельной деятельности в современном процессе обучения [Текст] / М. А. Федорова // Инновации в образовании. – 2013. – №11. – С. 115-125. – [Психологические аспекты инноваций в образовании]. |
23. |
Фролова, Т. Крокуємо до толерантності. Проблемний нарис [Текст] / Т. Фролова // Психолог. – 2014. – №19. – С. 56-60. |
24. |
Шаюк, О. Особливості формування емоційно-вольового компонента толерантності у майбутніх економістів [Текст] / О. Шаюк // Психологія і суспільство. – 2013. – №3. – С. 126-131. |
25. |
Яковенко, М. Дослідження естетичної компоненти освітнього простору [Текст] / М. Яковенко // Вища школа. – 2014. – №1. – С. 73-80. – [У статті розглядаються процеси естетизації освітнього простору. Висвітлена естетизація знання, мислення та взаємин суб'єктів освітнього процесу. Коментується усвідомлення естетичного смаку.]. |