| МІЖНАРОДНА ІНТЕГРАЦІЯ В ГАЛУЗІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС |
1. |
Авшенюк, Н. Феномен "світового освітнього простору" як об'єкт науково-педагогічного дослідження [Текст] /Н.Авшенюк //Порівняльна професійна педагогіка.– 2014.– №1,Т.4.– С. 105-111. |
2. |
Андрущенко, В. Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритетів [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України. – 2014. – №3. – С. 5-12. |
3. |
Безтелесна, Л.І. Інтернаціоналізація вищої освіти за умов міжнародної міграції населення як носія людського потенціалу [Текст] / Л. І. Безтелесна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2014. – №3,Т.2. – С. 83-86. |
4. |
Березко, О.Л. Аналіз позиції та перспектив позиціонування Львівської політехніки у вебометричному рейтингові університетів світу [Текст] / О. Л. Березко, П. І. Жежнич, О. А. Пастух // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – №17(775). – С. 56-62. |
5. |
Буцан, Г.П. Щодо підвищення якості та збільшення обсягу освітніх послуг для іноземних студентів [Текст] /Г.П.Буцан, A.M.Самойленко //Вісник НАН України.– 2014.– №4.– С. 40-48. |
6. |
Гапон, В.В. Моніторингові дослідження міжнародного співробітництва та партнерства в системі вищої освіти [Текст] /В.В.Гапон, К.Г.Читаєва //Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.– 2013.– №6,Т.1.– С. 252-256. |
7. |
Горун, Ю. Міжнародна співпраця у розвитку медіа- та інформаційної грамотності й інтеркультурного діалогу [Текст] / Ю. Горун // Вища освіта України. – 2014. – №3. – С. 103-109. |
8. |
Грицюк, Л. Реалізація програм "Подвійний диплом" як спосіб входження вітчизняних ВНЗ до Європейського простору вищої [Текст] / Л. Грицюк, А. Лякішева // Вища школа. – 2014. – №7. – С. 46-54. – [У статті розкрито теоретичні засади вивчення особливостей програм подвійного диплома як реального вирішення завдань Болонського процесу. Актуальність теми зумовлена необхідністю вивчення досвіду сучасних інноваційних підходів до розвитку академічної мобільності студентів у період створення єдиного простору вищої освіти в Європі.]. |
9. |
Гуменна, Л. Болонський процес очима студентів [Текст] / Л. Гуменна // Університет. – 2014. – №3(104). – С. 8-9. |
10. |
Запровадження та використання болонських інструментів прозорості в європейському просторі вищої освіти [Текст] / Ю. Бобало, В. Павлиш, А. Загородний, І. Бабин // Вища школа. – 2014. – №1. – С. 19-31. – [Розкриваються основні болонські інструменти прозорості вищої освіти та проблеми їх упровадження і використання в українських університетах.]. |
11. |
Зубілевич, С. Міжнародні стандарти освіти як основа єдиної національної програми професійної сертифікації бухгалтерів України [Текст] / С. Зубілевич // Бухгалтерський облік і аудит. – 2014. – №5. – С. 8-15. |
12. |
Зубчик, О. На шляху до "Європи знань" [Текст] : [державна політика у створенні конкурентних переваг має зосереджувати зусилля насамперед на розвитку освіти і науки] / О. Зубчик // Дзеркало тижня. – 2014. – 8-14 листоп. (№41). – С. 12. – [Гарантією високої конкурентності і сталого розвитку економік, держав і самих суспільств є не стільки природні ресурси чи високотехнологічне виробництво, скільки людський капітал. Провідну роль у його формуванні відіграє вища освіта.]. |
13. |
Ільницький, Д.О. Циклічність компетентнісного підходу в освіті: міжнародний досвід підтримки конкуретності університету [Текст] / Д. О. Ільницький, Н. В. Васількова // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – №9. – С. 201-210. |
14. |
Кривчикова, Н.Л. О специфике процесса заимствования во французском языке [Текст] / Н. Л. Кривчикова, Н. В. Трещова // Инновации в образовании. – 2014. – №2. – С. 104-111. |
15. |
Кулик, Н. Міжнародний клондайк [Текст] / Н. Кулик // Освіта України. – 2014. – 20 жовт. (№39). – С. 11. – [Міжнародні освітні програми]. |
16. |
Кульбашна, Я. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології: міжнародний аспек [Текст] / Я. Кульбашна // Вища освіта України. – 2014. – №2. – С. 67-73. |
17. |
Летова, Л.В. Модель Раша как инструмент для объективного измерения уровня учебных достижений по математике [Текст] / Л. В. Летова // Инновации в образовании. – 2014. – №2. – С. 139-149. |
18. |
Луговий, В.І. Міжнародна стандартна класифікація освіти:галузі освіти та підготовки (засадничий аналіз та алгоритм застосування).. [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. – 2014. – №3. – С. 5-18. |
19. |
Мамонтова, Н.А. Проблематика впровадження інформаційних технологій у системі вищої освіти ЄС [Текст] / Н. А. Мамонтова // Проблеми науки. – 2014. – №1. – С. 36-40. |
20. |
Моісеєва, Т. Якщо Оксфорд не по кишені, беріть курс на Польщу [Текст] / Т. Моісеєва // Урядовий кур'єр. – 2014. – 6 лют. (№23). – С. 9. – [За кордоном охоче приймають українців до університетів, пропонуючи грантові програми та знижки]. |
21. |
Моторний, В. Лівий чобіт на правій нозі [Текст] : [Болонська система: погляд з середини] / В. Моторний // Дзеркало тижня. – 2014. – 23 трав. (№18). – С. 12. |
22. |
Натрошвілі, С.Г. Проблеми та перспективи інтеграції вищої освіти України до освітнього простору ЄС [Текст] / С. Г. Натрошвілі // Проблеми науки. – 2013. – №12. – С. 2-7. |
23. |
Півняк, Г. Міжнародна діяльність — один із пріоритетних напрямів розвитку гірничого університету [Текст] / Г. Півняк // Вища школа. – 2014. – №8. – С. 42-46. |
24. |
Сбруєва, А. Наднаціональний вимір управління Болонським процесом: суб'єкти, функції, механізми [Текст] /А.Сбруєва //Вища освіта України.– 2014.– №1.– С. 91-97. |
25. |
Таланова, Ж. Запровадження трициклової структури вищої освіти [Текст] / Ж. Таланова // Вища школа. – 2014. – №3. – С. 3-7. – [У статті на підставі аналізу міжнародних і вітчизняних документів виявлено тенденції розвитку вищої освіти у контексті запровадження трициклової структури згідно з положеннями Болонського процесу, європейського простору вищої освіти. Виявлено особливості вітчизняної системи вищої освіти та суперечності у нормативно-правовому полі щодо рівневої організації вищої освіти України.]. |
26. |
Таланова, Ж. Запровадження трициклової структури вищої освіти [Текст] / Ж. Таланова // Вища школа. – 2014. – №3. – С. 3-7. – [У статті на підставі аналізу міжнародних і вітчизняних документів виявлено тенденції розвитку вищої освіти у контексті запровадження трициклової структури згідно з положеннями Болонського процесу, європейського простору вищої освіти. Виявлено особливості вітчизняної системи вищої освіти та суперечності у нормативно-правовому полі щодо рівневої організації вищої освіти України.]. |
27. |
Уткина, О.Н. Обучение педагогической технике с помощью интерактивных карт-изображений [Текст] / О. Н. Уткина // Инновации в образовании. – 2014. – №2. – С. 149-151. |
28. |
Федорова, Є. Культивування громадянськості студентів з особливими потребами як фундамент у прагненні України до євроінтеграції [Текст] / Є. Федорова // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – №2. – С. 176-182. |
29. |
Харамда, Г.М. Кредитно-модульна система освіти у національному транспортному університеті [Текст] / Г. М. Харамда, С. Т. Сусло // Безпека життєдіяльності. – 2014. – №1. – С. 18-19. |
30. |
Шелюк, Л. Зміст і проблеми впровадження демократичної вищої освіти [Текст] / Л. Шелюк // Вища освіта України. – 2014. – №3. – С. 64-69. – [Болонський процес і Україна]. |