Наукова бібліотека Хмельницького національного університету


  НАВЧАЛЬНА РОБОТА
1.

Адольф, В.А. Тьюторское сопровождение как необходимое условие реализации ФГОС [Текст] / В. А. Адольф, Н. В. Пилипчевская // Инновации в образовании. – 2013. – №3. – С. 5-13.

2.

Адонина, Н.П. Кейс-стадии: история и современность [Текст] / Н. П. Адонина // Высшее образование сегодня. – 2012. – №11. – С. 43-48.

3.

Ан, А.Ф. О фундаментальной составляющей содержания курса физики в техническом вузе [Текст] / А. Ф. Ан, В. М. Соколов // Инновации в образовании. – 2013. – №4. – С. 20-36.

4.

Антонова, Н.О. Дослідження взаємозв'язку особливостей темпераменту та показників особистісної зрілості студентів-психологів (з використанням нових авторських методик дослідження) / Н. О. Антонова, Л. І. Рибачук // Практична психологія та соціальна робота. – 2013. – №1. – С. 40-45.

5.

Асаул, А.Н. Интерактивное тестирование и оценка знаний студентов - составная часть компетентностного подхода при подготовке бакалавров [Текст] / А. Н. Асаул // Регіональна економіка. – 2012. – №4. – С. 176-179

6.

Афанасенко, Л.А. Проблема активізації професійної самоідентифікації студентів аграрного профілю в умовах професійної підготовки [Текст] / Л. А. Афанасенко // Педагогіка і психологія. – 2012. – №4. – С. 30-35.

7.

Баранов, В.В. Предпосылки формирования конкурентного потенциала студента в условиях университетского комплекса [Текст] / В. В. Баранов // Высшее образование сегодня. – 2012. – №12. – С. 19-22.

8.

Баранов, В.В. Предпосылки формирования конкурентного потенциала студента в условиях университетского комплекса [Текст] / В. В. Баранов // Высшее образование сегодня. – 2012. – №12. – С. 19-22.

9.

Башмакова, Н.И. Управление качеством подготовки кадров в вузе как звене системы непрерывного профессионального образования [Текст] / Н. И. Башмакова // Высшее образование сегодня. – 2012. – №12. – С. 14-18.

10.

Башнянин, Г. Соціопсихологічні аспекти контролю і діагностики інтенсивних методів навчання та перспективи їх впровадження у навчальний процес ВНЗ [Текст] / Г. Башнянин, П. Мисловський // Вища школа. – 2012. – №11. – С. 49-63. – [Автори вказують на необхідність урахування соціопсихологічних аспектів контролю і діагностики інтенсивних методів навчання, що потребуватиме всебічного переосмислення і перебудови як адміністративних, так і науково-навчальних процесів ВНЗ.].

11.

Близнюк, В.В. Прогноз освітньо-кваліфікаційного рівня нагромадженого людського капіталу України [Текст] / В. В. Близнюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2013. – №2,Т.1. – С. 95-102.

12.

Боднарчук, А. ПО для создания электронного корпоративного университета [Текст] / А. Боднарчук // Управление персоналом ( укр.). – 2013. – №1. – С. 41-42.

13.

Бойченко, Г.Н. Распределенный образовательный проект как инновационная дидактическая система [Текст] / Г. Н. Бойченко // Высшее образование сегодня. – 2012. – №12. – С. 69-73.

14.

Бойченко, Г.Н. Распределенный образовательный проект как инновационная дидактическая система [Текст] / Г. Н. Бойченко // Высшее образование сегодня. – 2012. – №12. – С. 69-73.

15.

Бойчук, П.М. Модель формування соціальної компетентності студентів педагогічних коледжів [Текст] / П. М. Бойчук, Н. В. Борбич // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2013. – №1. – С. 35-45.

16.

Бондаренко, О.О. Компетентність викладача вищого навчального закладу як основа якісної підготовки фахівців [Текст] / О. О. Бондаренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2012. – №6. – С. 363-369.

17.

Браткова, М.В. Индивидуальный образовательный маршрут - как инновация в реализации личностно-ориентированного подхода в современном образовании [Текст] / М. В. Браткова, О. В. Караневская, О. В. Титов // Инновации в образовании. – 2013. – №10. – С. 19-27.

18.

Васильев, Е.Ю. Кейс как метод обучения алгоритму неотложной помощи в медицинском вузе [Текст] / Е. Ю. Васильев, О. В. Самодова // Инновации в образовании. – 2013. – №10. – С. 76-86.

19.

Ватковська, М.Г. Особливості впровадження медіаосвіти в навчальних закладах Дніпропетровщини: досягнення, проблеми та перспективи [Текст] / М. Г. Ватковська // Педагогіка і психологія. – 2013. – №3. – С. 37-43.

20.

Верещагина, Т.А. Эволюционный процесс формирования умений решения инженерных задач [Текст] / Т. А. Верещагина // Инновации в образовании. – 2013. – №10. – С. 27-36.

21.

Гаджиева, П.Д. Психолого-педагогические условия эффективности интерактивного обучения [Текст] / П. Д. Гаджиева // Инновации в образовании. – 2013. – №10. – С. 86-95.

22.

Галиця, О. Безмашинний програмований метод і його застосування у навчальному процесі ВНЗ [Текст] / О. Галиця // Вища школа. – 2012. – №11. – С. 71-76. – [Описана методологія застосування безмашинного програмованого методу для покращення контролю знань у ВНЗ і активізації педагогічного процесу. Зазначені особливості застосування цього методу і його переваги].

23.

Галиця, О. Психологічні аспекти навчального процесу у вищих навчальних закладах [Текст] / О. Галиця // Вища школа. – 2013. – №1. – С. 48-57.

24.

Галустян, О.В. Технология e-learning в образовательном процессе [Текст] / О. В. Галустян // Инновации в образовании. – 2013. – №5. – С. 126-134. – [Информатизация образования].

25.

Гаращук, О.В. Інноваційні технології забезпечення високої якості підготовки кадрів: генезис і тенденції [Текст] / О. В. Гаращук, В. І. Куценко // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – №3. – С. 43-53.

26.

Гаффонова, Е.Б. Методика внутренней оценки эффективности научно-инновационной деятельности вуза [Текст] / Е. Б. Гаффонова, Т. И. Елисеева, Т. В. Ершова // Инновации в образовании. – 2013. – №3. – С. 37-47.

27.

Геращенко, А.Н. Предложения по развитию аэрокосмического образования [Текст] / А. Н. Геращенко // Высшее образование сегодня. – 2012. – №11. – С. 16-19.

28.

Гетьман, В.І. Екологічна стежка у національному природному парку як інструмент освітньо-виховної роботи [Текст] / В. І. Гетьман // Екологічний вісник. – 2013. – №1. – С. 9-13.

29.

Гитман, Е.К. Подготовка специалистов для инновационной экономики: международный опыт и направления развития [Текст] / Е. К. Гитман, М. Б. Гитман, В. Ю. Столбов // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – №5. – С. 215-223.

30.

Глухов, В.В. Идеи к концепции инженерного образования [Текст] / В. В. Глухов // Высшее образование сегодня. – 2012. – №11. – С. 10-13.

31.

Гозак, Н.О. Формування екологічної поведінки студентів-магістрів у процесі вивчення курсу "Наукові основи природоохоронної діяльності" [Текст] / Н. О. Гозак, К. О. Гозак, О. С. Тарасова // Екологічний вісник. – 2013. – №2. – С. 26-28.

32.

Головенкін, В. Успішність засвоєння фізики студентами першого курсу [Текст] / В. Головенкін // Вища школа. – 2013. – №7. – С. 92-98. – [Наведені результати статистичного аналізу успішності засвоєння фізики школярами України та її вплив на результати вхідного контролю, проміжну атестацію та екзамени студентів].

33.

Гончаров, В. Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя [Текст] / В. Гончаров // Вища освіта України. – 2012. – №4. – С. 44-52.

34.

Горбачева, З.В. Анализ содержания процессов маргинализации в сфере высшего спортивного образования [Текст] / З. В. Горбачева // Инновации в образовании. – 2012. – №12. – С. 13-26.

35.

Грищенко, І.М. Рейтингова оцінка іміджевої привабливості спеціальностей освітньо-кваліфікаційного рівня "Магістр" [Текст] / І. М. Грищенко, Т. М. Власюк, Д. А. Макатьора // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2013. – №2. – С. 206-217.

36.

Гулай, А. Історичний контент навчально-методичних матеріалів з української мови в часописі "Дивослово" [Текст] / А. Гулай // Освіта і управління. – 2013. – №1-2. – С. 123-129.

37.

Гуржій, А.М. Дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності [Текст] / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія. – 2013. – №3. – С. 24-30.

38.

Гуськова, Н.Д. Исследовательский университет и его стратегические партнеры: альянс заинтересованных сторон [Текст] / Н. Д. Гуськова, Т. А. Салимова, И. Н. Краковская // Высшее образование сегодня. – 2012. – №11. – С. 24-27. – [Интеграция высшего образования и науки].

39.

Далингер, В.А. Информационно-коммуникационные технологии в учебно-познавательных исследованиях студентов [Текст] / В. А. Далингер // Высшее образование сегодня. – 2012. – №11. – С. 67-72.

40.

Двуличанская, Н.Н. Концептуальные основы формирования профессиональной компетентности студентов в условиях естественно-научного образования [Текст] / Н. Н. Двуличанская // Инновации в образовании. – 2013. – №4. – С. 5-20.

41.

Джулій, В.М. Інформаційні технології в системі навчання в вищих навчальних закладах [Текст] / В. М. Джулій, С. Р. Красильников, І. В. Власюк // Вимірювальна та обчислювальна техніка в технологічних процесах. – 2013. – №1. – С. 191-194.

42.

Дикань, С.А. Безпека освітньої діяльності: аксіологічний аспект [Текст] / С. А. Дикань // Безпека життєдіяльності. – 2013. – №6. – С. 27-31.

43.

Дмитрів, А.Я. Інструменти оцінки престижності вищого навчального закладу (на прикладі дослідження ВНЗ Львівського регіону) [Текст] / А. Я. Дмитрів, С. В. Корягіна // Регіональна економіка. – 2012. – №4. – С. 180-187.

44.

Досвід розробки та впровадження системи управління якістю підготовки фахівців з вищою освітою в Одеській національній академії зв'язку імені О.С. Попова [Текст] / П. Воробієнко, І. Станкевич, О. Глухова, Л. Суліма // Вища школа. – 2013. – №6. – С. 7-21.

45.

Драч, И.И. Методы компетентностно ориентированного управления профессиональной подготовкой будущих преподавателей высшей школы [Текст] / И. И. Драч // Инновации в образовании. – 2013. – №3. – С. 48-59.

46.

Драч, И.И. Мониторинг эффективности компетентностно-ориентированного управления подготовкой будущих преподавателей в условиях магистратуры [Текст] / И. И. Драч // Инновации в образовании. – 2013. – №6. – С. 17-26.

47.

Дружилов, С.А. Кафедра вуза в новых условиях: проблемы и перспективы [Текст] / С. А. Дружилов // Инновации в образовании. – 2013. – №3. – С. 60-74.

48.

Есенина, Н.Е. Моделирование профессионально ориентированного иноязычного информационного взаимодействия на базе информаци­онно-коммуникационной предметной среды [Текст] / Н. Е. Есенина // Высшее образование сегодня. – 2013. – №3. – С. 56-60.

49.

Журавель, Г. Глобалізаційні процеси в освіті: проблеми інтеграції [Текст] / Г. Журавель, М. Шинкарик // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2012. – №5-2. – С. 94-101.

50.

Завалевський, Ю. Підготовка педагогів до впровадження сучасних технологій навчання та виховання [Текст] / Ю. Завалевський // Вища школа. – 2013. – №2. – С. 7-22. – [Аналізується поняття "технології навчання та виховання", описується методика психолого-педагогічної підготовки вчителів до впровадження інноваційних технологій, які сприяють подоланню недоліків традиційного навчання та виховання і розвитку творчого потенціалу як тих, хто навчається, так і тих, хто навчає.].

51.

Загірняк, М. Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці фахівців технічних спеціальностей [Текст] / М. Загірняк, О. Чорний // Вища школа. – 2013. – №1. – С. 7-20.

52.

Замятина, О.М. Усовершенствование программы элитной технической подготовки: компетентностно-ориентированый подход [Текст] / О. М. Замятина, И. В. Коняхина // Инновации в образовании. – 2013. – №10. – С. 36-46.

53.

Зорина, Е.Б. Технология развивающего обучения в процессе личностно-профессионального самоопределения студентов [Текст] / Е. Б. Зорина, О. А. Чуднова // Высшее образование сегодня. – 2012. – №11. – С. 61-63.

54.

Зотова-Садило, О. Гуманітарна підготовка як науково-педагогічне явище [Текст] / О. Зотова-Садило // Вища школа. – 2013. – №7. – С. 70-77. – [Аналізуються погляди вітчизняних і зарубіжних учених стосовно місця гуманітарних наук у системі підготовки майбутніх фахівців негуманітарного профілю. Автор відстоює ефективність впровадження у навчальний процес ВНЗ для студентів економічних спеціальностей предметів гуманітарного циклу в органічній єдності із предметами спеціального профільного спрямування.].

55.

Зюзіна, Т. Потенціал гуманітарних дисциплін у формуванні світоглядних позицій студентства [Текст] / Т. Зюзіна // Вища школа. – 2013. – №1. – С. 41-48. – [Розкриваються особливості формування світоглядних позицій студентів у світовій практиці університетської освіти у нових соціокультурних умовах гума­нітарної культурологічної підготовки у вищих навчальних закладах. Проаналізо­вано зміст культурологічних курсів "Культурологія", "Етика", "Релігієзнавство", шляхи його модернізації, адекватні новим тенденціям соціального життя.].

56.

Зюзіна, Т. Потенціал гуманітарних дисциплін у формуванні світоглядних позицій студентства [Текст] / Т. Зюзіна // Вища школа. – 2013. – №1. – С. 41-48. – [Розкриваються особливості формування світоглядних позицій студентів у світовій практиці університетської освіти у нових соціокультурних умовах гума­нітарної культурологічної підготовки у вищих навчальних закладах. Проаналізо­вано зміст культурологічних курсів "Культурологія", "Етика", "Релігієзнавство", шляхи його модернізації, адекватні новим тенденціям соціального життя.].

57.

Иванов, А.В. Интегрированная система обучения - эффективный инструмент подготовки инженерных кадров [Текст] / А. В. Иванов, М. В. Афанасьев // Высшее образование сегодня. – 2012. – №11. – С. 20-23.

58.

Иванова, Г.А. Инвариантная модель этической субконцептосферы как средство обучения в контексте коммуникативно-гуманитарного подхода [Текст] / Г. А. Иванова // Инновации в образовании. – 2013. – №4. – С. 47-60.

59.

Иванова, Г.А. Кризис идентичности как следствие «отчуждения в культуре» и педагогические условия его преодоления в учебной коммуникации [Текст] / Г. А. Иванова // Инновации в образовании. – 2013. – №10. – С. 95-109.

60.

Йовановіч, П. Навчання впродовж усього життя як основа сталого розвитку в суспільстві знань [Текст] / П. Йовановіч, А. Йовановіч, Е. Чоровіч // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – №4. – С. 341-346.

61.

Іванова, О. Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання [Текст] / О. Іванова // Вища школа. – 2012. – №11. – С. 77-82. – [Проблема активізації пізнавальної діяльності студентів розглядається як ключова для підвищення ефективності, мотивації та якості навчального процесу. Представлений досвід Народної української академії в реалізації концепції безперервної економічної освіти і здійсненні соціально-освітнього проекту "Школа підприємництва" як способу підвищення пізнавальної діяльності студентів.].

62.

Ільясова, Ф. Проектування освітніх навчальних просторів (OLE) для підготовки фахівців ІТ-галузі [Текст] / Ф. Ільясова, М. Кадиров // Вища школа. – 2013. – №2. – С. 53-59.

63.

Кайгородцев, Н.В. Инновационный подход к нелинейчатым поверхностям в начертательной геометрии [Текст] / Н. В. Кайгородцев // Инновации в образовании. – 2013. – №7. – С. 5-26.

64.

Калитина, В.В. Информационно-образовательная предметная среда как необходимое условие повышения уровня математической подготовки в вузе [Текст] / В. В. Калитина, Т. П. Пушкарева // Высшее образование сегодня. – 2013. – №1. – С. 15-20.

65.

Калкаева, Н. Использование информационных технологий в повышении эффективности экономического образования молодежи [Текст] / Н. Калкаева, А. Мошкалов, М. Мусабеков // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – №5. – С. 268-274.

66.

Капушуцоглу, С. Оцінювання ефективності підвищення кваліфікації [Текст] / С. Капушуцоглу, А. Дірек // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – №1. – С. 325-336.

67.

Кардош, М. Роль освіти в підтримці змін на шляху до стійкого розвитку: дослідження на прикладі румунських університетів [Текст] / М. Кардош // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – №1. – С. 337-345.

68.

Карпова, І.Г. Тестова методика дослідження творчої обдарованості студента [Текст] / І. Г. Карпова // Практична психологія та соціальна робота. – 2013. – №11. – С. 34-43.

69.

Кернична, А. Екологічна освіта державних службовців як компонент комплексного механізму державного управління в екологічній сфері [Текст] / А. Кернична // Університетські наукові записки. – 2013. – №1. – С. 431-437.

70.

Ким, Б.И. Учебные достижения и оценка качества образования в экзаменационных показателях [Текст] / Б. И. Ким // Высшее образование сегодня. – 2012. – №11. – С. 33-38.

71.

Кліх, Л.В. Організаційно-педагогічні умови формування професійних дослідницьких інноваційних умінь у майбутніх магістрів аграрних спеціальностей [Текст] / Л. В. Кліх // Трудова підготовка в сучасній школі. – 2013. – №6. – С. 43-46.

72.

Ковалюк, Т. Стан підготовки ІТ-фахівців в Україні [Текст] / Т. Ковалюк // Вища школа. – 2013. – №8. – С. 21-36. – [Визначено ІТ-професії та зміст підготовки ІТ-спеціалістів. Сформульовані компетенції ІТ-випускників. Обґрунтована необхідність системної взаємодії ІТ-освіти та IT-індустрії для підвищення якості підготовки ІТ-фахівців, інформа­ційне суспільство].

73.

Козлова, М. П'ятий всеукраїнський методичний семінар з підвищення кваліфікації викладачів облікових дисциплін [Текст] / М. Козлова // Вища школа. – 2013. – №1. – С. 84-89.

74.

Козлова, М. П'ятий всеукраїнський методичний семінар з підвищення кваліфікації викладачів облікових дисциплін [Текст] / М. Козлова // Вища школа. – 2013. – №1. – С. 84-89.

75.

Константинова, Н. Психолого-педагогічний аналіз та оцінка якості проведення навчальних занять різних форм [Текст] / Н. Константинова // Вища школа. – 2013. – №7. – С. 79-91. – [Розглядаються основні компоненти навчального заняття, види та цілі контролю навчального заняття; визначено роль взаємовідвідування навчальних занять у системі методичної роботи викладачів. Висвітлюються особливості психолого-педагогічного аналізу занять різних типів та форм, запропонований банк матеріалів для письмового аналізу.].

76.

Корсак, К. Ноотехнології - засіб здійснення сталого розвитку і побудови ноосуспільства [Текст] / К. Корсак, Ю. Корсак // Освіта і управління. – 2012. – №4. – С. 70-77. – [Інноваційна діяльність в освіті].

77.

Корсак, К.В. Потенціал ноопедагогіки в теоретичному забезпеченні освітології і діяльності освітніх систем [Текст] / К. В. Корсак // Шлях освіти. – 2013. – №1. – С. 8-9.

78.

Корсакевич, В. Дослідження рівнів розвитку складових соціально обумовленої підструктури конкурентоздатності викладацького персоналу ВНЗ приватної форми власності [Текст] / В. Корсакевич // Освіта і управління. – 2012. – №4. – С. 92-102.

79.

Кофанова, Е.В. Проблемно-исследовательский подход как необходимое условие обеспечения эффективной химической подготовки студентов-экологов в техническом вузе [Текст] / Е. В. Кофанова // Инновации в образовании. – 2013. – №3. – С. 86-96.

80.

Кофанова, О.В. Дослідно-експериментальна перевірка ефективності методичної системи хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів [Текст] / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія. – 2012. – №4. – С. 59-69.

81.

Коцан, І. Професійна підготовка сучасного учителя: проблеми і орієнтири [Текст] / І. Коцан // Вища освіта України. – 2013. – №2. – С. 13-20.

82.

Кочарян, I.С. Оцінка розмірності системи показників навчальної потужності вищої освіти України [Текст] / I. С. Кочарян // Економіка розвитку. – 2013. – №3. – С. 46-51.

83.

Кравчук, В. Використання мистецтвознавчої періодики у навчанні студентів творчих ВНЗ [Текст] / В. Кравчук // Вища освіта України. – 2013. – №2. – С. 114-119.

84.

Кремнева, Т.Л. Модернизация организации практики студентов — будущих социальных работников [Текст] / Т. Л. Кремнева // Социальная педагогика. – 2012. – №6. – С. 83-89.

85.

Кузнецова, Е.В. О формировании вероятностного стиля мышления студентов [Текст] / Е. В. Кузнецова // Инновации в образовании. – 2013. – №5. – С. 27-35.

86.

Куиш, А.Л. Социально-гуманитарное образование в высшей школе: концептуальные основы и пути реализации [Текст] / А. Л. Куиш // Инновации в образовании. – 2013. – №1. – С. 48-61.

87.

Кучер, С.Л. Застосування кібернетичних методів у профорієнтації майбутніх фахівців [Текст] / С. Л. Кучер // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2013. – №2. – С. 223-229.

88.

Лашкова, Г. Соціальним педагогом бути почесно! [Текст] / Г. Лашкова // Соціальний педагог. – 2013. – №1. – С. 6-8.

89.

Лебединцев, В.Д. Повышение квалификации педагогов на основе индивидуальных образовательных программ [Текст] / В. Д. Лебединцев // Высшее образование сегодня. – 2012. – №11. – С. 82-84.

90.

Левченко, О.О. Абнотивність як складова комплексу професійних компетентностей викладача в процесі формування студента-гуманітарія [Текст] / О. О. Левченко // Педагогіка і психологія. – 2012. – №4. – С. 23-30.

91.

Леонтьева, Е.Г. Ментальная карта как инновационный метод в корпоративном обучении [Текст] / Е. Г. Леонтьева, К. В. Тимкина // Инновации в образовании. – 2013. – №6. – С. 101-108.

92.

Львов, Л.В. Организация интерактивного обучения в референтной учебной группе [Текст] / Л. В. Львов // Инновации в образовании. – 2012. – №12. – С. 55-66.

93.

Любкіна, О. Освіта без кордонів: магістерська програма "Корпоративні фінанси" під егідою CFA Institute [Текст] / О. Любкіна, Н. Плєшакова // Вища школа. – 2013. – №4. – С. 79-83. – [Висвітлені основні напрями співпраці кафедри фінансів економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка з міжнародною саморегулівною організацією інвестиційних професіоналів. Відображено, як результати такої співпраці сприяють підвищенню якості фінансової освіти в Україні.].

94.

Магомедова, Р.М. Проблемные области в деятельности преподавателя современного вуза [Текст] / Р. М. Магомедова // Инновации в образовании. – 2013. – №5. – С. 48-59.

95.

Марченко, И.Л. Стратегия и тактика в организации деятельности магистратуры [Текст] / И. Л. Марченко // Инновации в образовании. – 2013. – №8. – С. 25-35.

96.

Марченко, И.П. Горизонты обновления и развития института магистратуры [Текст] / И. П. Марченко // Инновации в образовании. – 2012. – №12. – С. 5-13.

97.

Маторина, О.П. Модель преподавателя вуза культуры и искусств в условиях реализации компетентностного подхода [Текст] / О. П. Маторина, И. В. Коняхина // Инновации в образовании. – 2013. – №10. – С. 46-58.

98.

Меджитова, Л. Особливості викладання основ програмування в контексті формування базових знань напряму підготовки "Інформатика" [Текст] / Л. Меджитова, Ф. Шкарбан // Вища школа. – 2013. – №1. – С. 27-36.

99.

Митина, А.М. Использование аутентичного видеоматериала на занятиях по иностранному языку при формировании профессиональной компетентности современного специалиста [Текст] / А. М. Митина // Высшее образование сегодня. – 2012. – №12. – С. 29-32.

100.

Михайловський, Ю.Б. Система Аnti-Рlagiarism як інструмент запобігання плагіату в навчальній та науковій діяльності [Текст] / Ю. Б. Михайловський, Н. А. Длугунович // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2013. – №3. – С. 162-168.

101.

Мишак, О. Обґрунтування потреби у формуванні гуманістичної спрямованості майбутніх біотехнологів аграрної галузі [Текст] / О. Мишак // Вища школа. – 2013. – №6. – С. 103-108.

102.

Мікульонок, І. Стратити не можна помилувати, або Знову про взаємини викладачів і студентів [Текст] / І. Мікульонок // Вища школа. – 2013. – №9. – С. 89-96. – [Розглянуті деякі питання взаємодії учасників навчального процесу у вищих навчальних закладах. На підставі багаторічного досвіду викладання в Національному технічному університеті України "Київський політехнічний інститут" автор ділиться деякими спостереженнями, які можуть стати у пригоді викладачам-початківцям.].

103.

Морозова, Т. Перспективні напрями партнерської взаємодії між ІТ-освітою та ІТ-індустрією [Текст] / Т. Морозова, І. Мендзебровський // Вища школа. – 2013. – №5. – С. 18-26. – [У статті обґрунтовується необхідність налагодження ефективного інформа­ційного обміну між ІТ-освітою та ІТ-індустрією, а також залучення роботодавців до розробки і впровадження процедур професійної акредитації освітніх ІТ-спеціальностей.].

104.

Морозова, Т. Перспективні напрями партнерської взаємодії між ІТ-освітою та ІТ-індустрією [Текст] / Т. Морозова, І. Мендзебровський // Вища школа. – 2013. – №5. – С. 18-26. – [У статті обґрунтовується необхідність налагодження ефективного інформа­ційного обміну між ІТ-освітою та ІТ-індустрією, а також залучення роботодавців до розробки і впровадження процедур професійної акредитації освітніх ІТ-спеціальностей.].

105.

Найдьонова, Л.А. Основні напрями і перші підсумки експериментального впровадження медіаосвіти на всеукраїнському рівні [Текст] / Л. А. Найдьонова // Педагогіка і психологія. – 2013. – №2. – С. 38-45.

106.

Никитин, Б.П. Интеллектуальные игры [Електронний ресурс] / Б. П. Никитин. - Систем.вимоги: Adobe Reader/ Foxit Reader. - Режим доступу: доступний тільки для користувачів НБ ХНУ. – Загл. с экрана.

107.

Ніколаєва, Т.І. Аналіз тектонічної структури історичного костюма як складова самостійної дослідницької роботи студентів [Текст] / Т. І. Ніколасва, А. І. Баранова, Т. В. Ніколаєва // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2013. – №2. – С. 229-233.

108.

Інклюзія: можливість вчитися і працювати [Текст] // Соціальний захист. – 2012. – №11. – С. 25-26.

109.

Одеська національна академія зв'язку імені О.С. Попова — єдиний ВНЗ в Україні, що є членом сектору розвитку Міжнародного союзу електрозв'язку [Текст] // Вища школа. – 2013. – №6. – С. 109-112.

110.

Олексенко, Р. Підготовка і перепідготовка кадрів у системі економічної освіти [Текст] / Р. Олексенко // Вища освіта України. – 2013. – №2. – С. 59-66.

111.

Орлова, Т. Курс "Сучасна політична історія країн світу" — важлива складова підготовки майбутніх фахівців [Текст] / Т. Орлова // Вища школа. – 2013. – №5. – С. 72-85.

112.

Очеретяний, А. До питання про предмет політології [Текст] / А. Очеретяний // Вища школа. – 2013. – №7. – С. 59-69. – [У статті здійснено спробу методологічного аналізу стану політології як науки в питаннях її об'єкта і предмета. Запропоновано трактування їх сутності несхожих з позиціями авторів підручників і навчальних посібників для вищої школи. Акцентовано увагу на логічному взаємозв'язку об'єкта і предмета політології та залежність її змісту від структури предмета науки.].

113.

Петько, Л. Впровадження української національної ідеї в процес іншомовної освіти майбутніх педагогів [Текст] / Л. Петько // Вища освіта України. – 2013. – №2. – С. 68-73.

114.

Пилипенко, В. Проблема мотивації студентів до використання ІКТ у навчальному середовищі вищої школи [Текст] / В. Пилипенко // Освіта і управління. – 2013. – №1-2. – С. 46-53. – [Інноваційна діяльність ВНЗ].

115.

Пилипчевская, Н.В. Тьюторское сопровождение студентов в процессе прохождения педагогической практики [Текст] / Н. В. Пилипчевская, Н. В. Петропаловская, Г. С. Трофименко // Инновации в образовании. – 2013. – №8. – С. 41-49.

116.

Питанова, М.Е. Метод case-study при обучении психологии [Текст] / М. Е. Питанова // Инновации в образовании. – 2013. – №8. – С. 49-57.

117.

Півняк, Г. Інноваційні дослідження в діяльності університету [Текст] / Г. Півняк, О. Бешта, С. Шевченко // Вища школа. – 2013. – №7. – С. 43-49. – [Розкриваються особливості інноваційної науково-освітньої роботи, спрямованої на впровадження результатів наукових досліджень в освітній процес і підвищення рівня підготовки спеціалістів для вітчизняної промисловості.].

118.

Плахута, О.Г. Технология исследования профессионально важных качеств психолога и инновации в обучени [Текст] / О. Г. Плахута // Инновации в образовании. – 2013. – №3. – С. 126-131.

119.

Політова, О. Наукові розробки магістрів з документознавства та інформаційної діяльності в НАКККіМ [Текст] / О. Політова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – 2012. – №1. – С.60-64. – [У статті на основі аналізу магістерських праць висвітлено основні результати наукових досліджень випускників кафедри документознавства та управління соціальними комунікаціями НАКККіМЮ, визначено сучасні тенденції в процесі вибору проблематики студентських наукових розвідок].

120.

Понзель, У. Формування професіоналізму майбутнього педагога [Текст] / У. Понзель // Порівняльна професійна педагогіка. – 2012. – №2. – С. 213-218.

121.

Приятельчук, А. Фундаментальність філософської освіти в контексті сучасних соціальних викликів [Текст] / А. Приятельчук // Вища школа. – 2013. – №8. – С. 56-69.

122.

Пучков, Н.П. Методологические аспекты подготовки студентов технических вузов к творческому саморазвитию [Текст] / Н. П. Пучков, А. И. Попов // Инновации в образовании. – 2013. – №7. – С. 53-61.

123.

Радионов, Е.В. Использование кафедральной базы экспериментальных студенческих данных в учебной и методической работе [Текст] / Е. В. Радионов, А. К. Болвако // Инновации в образовании. – 2013. – №8. – С. 57-68.

124.

Резванова, И.Ю. Повышение квалификации преподавателей вуза как преодоление кризиса компетентности [Текст] / И. Ю. Резванова // Инновации в образовании. – 2013. – №4. – С. 84-93.

125.

Родіонов, О.В. Формування інноваційно-інтегрованої системи управління якістю вищої аграрної освіти [Текст] / О. В. Родіонов // Проблеми науки. – 2013. – №1. – С. 2-12.

126.

Романова, О.В. Реализация идей информационной дидактики в организации образовательной среды вуза [Текст] / О. В. Романова // Инновации в образовании. – 2012. – №12. – С. 149-167.

127.

Романовська, О. Підприємницькі ВНЗ у сучасному суспільстві [Текст] / О. Романовська, О. Романовський, Ю. Романовська // Освіта і управління. – 2013. – №1-2. – С. 23-46.

128.

Саблина, Н.А. Особенности организации учебно-познавательной среды, способствующей развитию художественно-творческой активности студентов-дизайнеров [Текст] / Н. А. Саблина // Высшее образование сегодня. – 2013. – №3. – С. 64-66.

129.

Савчин, М.М. Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості [Текст] / М. М. Савчин, О. І. Гірний // Педагогіка і психологія. – 2013. – №3. – С. 43-50.

130.

Сафонова, І. Модель філологічної підготовки педагогів до формування духовних потреб учнів: практико-психологічний аспект [Текст] / І. Сафонова // Вища школа. – 2013. – №9. – С. 74-88. – [Підготовка майбутніх педагогів на основі виховної превентивної діяльності розглядається як ланка професійного зростання. Визначається необхідність комплексного підходу до вивчення особливостей педагогічної діяльності, розгляду її як цілісного явища.].

131.

Семенюк, Н. Нормативно-правове забезпечення розв'язання суперечностей безперервної освіти [Текст] / Н. Семенюк // Вища освіта України. – 2013. – №2. – С. 26-33.

132.

Сидоренко, В.К. Принципи особистісно орієнтованого навчання учителів технологій у галузі охорони праці [Текст] / В. К. Сидоренко // Трудова підготовка в сучасній школі. – 2013. – №6. – С. 31-35.

133.

Сінщина, І. Проблеми та перспективи інноваційної діяльності вищих навчальних закладів України [Текст] / І. Сінщина // Освіта і управління. – 2012. – №4. – С. 77-81.

134.

Скиба, Ю.А. Формування у майбутніх екологів вмінь практичної реалізації принципів збалансованого розвитку [Текст] / Ю. А. Скиба // Екологічний вісник. – 2013. – №2. – С. 23-25.

135.

Скрибицкая, И.Ю. Факторы формирования лингвопрофессиональной компетентности студентов неязыковых вузов [Текст] / И. Ю. Скрибицкая // Инновации в образовании. – 2012. – №12. – С. 127-136.

136.

Скрибицкий, Э.Г. Построение многоуровневой системы принципов педагогического процесса дистанционного обучения [Текст] / Э. Г. Скрибицкий // Инновации в образовании. – 2012. – №12. – С. 74-85.

137.

Сорокина, К.О. Фольклор как отражение культурной картины мира и компонент содержания иноязычного образования в педагогическом вузе [Текст] / К. О. Сорокина // Высшее образование сегодня. – 2013. – №3. – С. 60-64.

138.

Спеваков, В.Н. Психология лекции. Статья вторая. Речь лектора [Текст] / В. Н. Спеваков // Высшее образование сегодня. – 2013. – №3. – С. 22-27.

139.

Старцева, В.О. Развитие языковой компетентности студентов-иностранцев в процессе использования художественного фильма [Текст] / В. О. Старцева, Н. Е. Седова // Высшее образование сегодня. – 2012. – №12. – С. 31-36.

140.

Столбова, И. Об унификации компетентностно-ориентированного предметного обучения в условиях ФГОС ВПО [Текст] / И. Столбова, Е. П. Александрова, М. Н. Крайнова // Инновации в образовании. – 2012. – №12. – С. 85-98. – [Переход на образовательные стандарты высшего профессионального образования].

141.

Супрун, В. Викладання курсу "Загальне мовознавство" в аспекті модернізації вітчизняного освітнього простору [Текст] / В. Супрун // Вища школа. – 2013. – №1. – С. 36-41. – [Висвітлюються основні тенденції, труднощі й особливості вивчення курсу "Загальне мовознавство" у вищих навчальних закладах гуманітарного профілю. Пропонуються шляхи (відповідно до кредитно-модульної системи) модернізації та оптимізації дидактичних цілей і їх реалізації в межах засвоєння дисципліни.].

142.

Сухарніков, Ю. Проблема забезпечення інтероперабельності ринку праці та сфери освіти [Текст] / Ю. Сухарніков // Вища школа. – 2013. – №9. – С. 30-60. – [Розглядаються національні особливості суперечностей ринку праці та сфери освітніх послуг. Запропоновані шляхи досягнення технічної та семантичної інтероперабельності в системі "ринок праці — сфера освітніх послуг — учень".].

143.

Татаринов, В.А. О методологическом предназначении терминоведения при профессионально ориентированном обучении иностранному языку в вузе [Текст] / В. А. Татаринов // Высшее образование сегодня. – 2013. – №3. – С. 52-56.

144.

Ткалич, С.К. Перспективное моделирование образовательных методик в магистратуре на основе профильной технологической матрицы [Текст] / С. К. Ткалич // Инновации в образовании. – 2013. – №5. – С. 83-90.

145.

Ткаченко, Н. Навчання фонетиці англійської мови у ВНЗ [Текст] / Н. Ткаченко // Вища школа. – 2013. – №8. – С. 101-107.

146.

Фокина, В.Н. Модель и алгоритм расчета образованности работника [Текст] / В. Н. Фокина, А. Е. Слива // Инновации в образовании. – 2013. – №6. – С. 86-101

147.

Хоменко, О.В. Доцільність проектування самостійної інноваційної системи професійно-орієнтованої іншомовної підготовки студентів економічних спеціальностей [Текст] / О. В. Хоменко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2013. – №4. – С. 190-196.

148.

Хриков, М.Є. Розгляд суперечностей у педагогічних дослідженнях [Текст] / М. Є. Хриков // Шлях освіти. – 2013. – №1. – С. 2-8.

149.

Чирчик, С. Пізнавальний інтерес як методологічний аспект професійного становлення майбутнього дизайнера [Текст] / С. Чирчик // Вища школа. – 2013. – №2. – С. 73-79.

150.

Чуб, Е.В. Система межрегионального повышения квалификации педагогических работников - эффективный ресурс профессионального развития педагога-практика [Текст] / Е. В. Чуб // Инновации в образовании. – 2013. – №8. – С. 93-99.

151.

Шалова, С.Ю. Создание ситуации выбора для студентов как условие индивидуализации образовательного процесса в вузе [Текст] / С. Ю. Шалова // Инновации в образовании. – 2013. – №5. – С. 97-108.

152.

Шойко, В.А. Проблеми підготовки кадрів сфери цивільного захисту [Текст] / В. А. Шойко // Інвестиції : практика та досвід. – 2013. – №1. – С. 108-110.

153.

Юрчук, В.М. Основні шляхи розвитку комунікативної культури майбутніх фахівців технологічної освіти у процесі [Текст] / В. М. Юрчук // Трудова підготовка в сучасній школі. – 2013. – №6. – С. 7-11.

154.

Яценко, Т.О. Культурологічний контекст розвитку методики навчання літератури [Текст] / Т. О. Яценко // Педагогіка і психологія. – 2013. – №3. – С. 51-56.


Останні зміни 13.01.2014 Наші координати: м.Хмельницький
вул. Кам'янецька 110/1
тел.: 77-30-38;
e-mail