|
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ |
1. |
Базалук, О. Формування образу людини майбутнього як стратегічна мета філософії освіти [Текст] / О. Базалук // Освіта і управління. – 2013. – №1-2. – С. 73-80. |
2. |
Косова, Б. Криза освіти і завдання університетів та суспільних наук [Текст] / Б. Косова // Вища освіта України. – 2012. – №4. – С. 25-31. – [Філософія освіти 20-го століття: пошук пріоритетів]. |
3. |
Омельчук, С.А. Методологічна сутність категорії дослідження із філософсько-гносеологічного погляду [Текст] / С. А. Омельчук // Педагогіка і психологія. – 2012. – №4. – С. 36-42. |
4. |
Скиртач, В. Проблема суб'єкта вищої освіти в контексті дисциплінарної влади (роздуми, навіяні М. Фуко) [Текст] / В. Скиртач, О. Перг // Вища освіта України. – 2013. – №2. – С. 40-48. |
5. |
Фурман, В. Ґенеза толерантності та перспективи українотворення [Текст] / В. Фурман // Психологія і суспільство. – 2013. – №1. – С. 6-21. |
6. |
Щедровський, Г. Методологічне значення опозиції натуралістичного і системодіяльнісного підходів [Текст] / Г. Щедровський // Психологія і суспільство. – 2013. – №1. – С. 40-48. – [Методологія як сфера миследіяльності]. |