|
НАВЧАЛЬНА РОБОТА |
1. |
Афанасьев, М. Неперервна професійна освіта: нові горизонти підготовки кадрів для постіндустріальної економіки [Текст] /М.Афанасьев //Вища школа.– 2010.– №10.– С. 88-98. |
2. |
Буринская, Н.М. Дослідження ефективності використання історичного надбання вітчизняної методики хімії в методичній підготовці студентів — майбутніх учителів хімії / Н. М. Буринская, Н. І. Лукашева // Педагогіка і психологія. – 2010. – №1. – С. 65-74. |
3. |
Гликман, И.З. Виртуальный иллюстративный фонд для вузовского курса лекций / И. З. Гликман // Инновации в образовании. – 2010. – №2. – С. 56-67. |
4. |
Гликман, И.З. Виртуальный иллюстративный фонд для вузовского курса лекций / И. З. Гликман // Инновации в образовании. – 2010. – №2. – С. 56-67. |
5. |
Еремина, А.С. Кейс-метод / А. С. Еремина // Инновации в образовании. – 2010. – №2. – С. 79-81. – [Инновационные педагогические технологии в высшем образовании]. |
6. |
Лагунова, М.Н. Бригадная форма взаимодействия как условие творческого саморазвития студентов / М. Н. Лагунова, М. Н. Рыскулова // Высшее образование сегодня. – 2010. – №2. – С. 83-85. |
7. |
Лікарчук, І. Міфи та реалії зовнішнього оцнювання / І. Лікарчук // Дзеркало тижня. – 2010. – №11. – С. 1, 13. |
8. |
Монако, Т.П. О некоторых проблемах экономического образования / Т. П. Монако // Высшее образование сегодня. – 2010. – №2. – С. 87-89. |
9. |
Олійник, В. Післядипломна педагогічна освіта: місія і стратегія розвитку / В. Олійник // Освіта України. – 2010. – №30. – С. 6. |
10. |
Сорокин, Г.М. Лекция в учебном процессе вуза / Г. М. Сорокин // Alma mater. – 2010. – №1. – С. 36-39. |
11. |
Шевченко, О. Педагогічні умови застосування кейс-методу підчас вивчення гуманітарних дисциплін / О. Шевченко // Шлях освіти. – 2010. – №1. – С. 29-31. |
12. |
Абовский, Н.П. Развитие системного мышления при обучении и тестировании [Текст] /Н.П.Абовський, В.И.Палагушкин //Alma mater.– 2009.– №9.– С. 32-39.– [Система тестирования способствует повышению качества обучения]. |
13. |
Агаджанова, Р. Самостійна робота студентів в умовах запровадження в систему освіти компетентнісного підходу / Р. Агаджанова // Новий колегіум. – 2010. – №3. – С. 44-51. |
14. |
Алєксєєва, В. Гуманістична місія соціального педагога в освітньому закладі [Текст] / В. Алєксєєва // Соціальний педагог. – 2010. – №2. – С. 11-18. |
15. |
Алтухова, М.А. О результатах современных прикладных исследований в педагогике [Текст] /М.А.Алтухова //Инновации в образовании.– 2009.– №11.– С. 4-20. |
16. |
Алтухова, М.А. Структура и содержание принципов в педагогике [Текст] / М. А. Алтухова // Инновации в образовании. – 2010. – №8. – С. 45-59. |
17. |
Антипов, Г.А. Как возможна научная история? [Текст] / Г. А. Антипов // Alma mater. – 2010. – №7. – С. 16-21. – [История как память, история как наука - тектологическая исследовательская программа]. |
18. |
Антонова, С.Г. Учебная дисциплина в пространстве общекультурных компетенций [Текст] / С. Г. Антонова // Alma mater. – 2010. – №3. – С. 51-57. – [Междисциплинарные знания как основа общекультурных компетенций бакалавра]. |
19. |
Астахова, К. Університетський викладач в умовах переходу суспільства до інноваційної економіки: вектори змін [Текст] / К. Астахова // Вища школа. – 2010. – №2. – С. 41-48. |
20. |
Базилевич, В. Зміна базової парадигми економічної освіти — основа забезпечення сучасного рівня підготовки спеціалістів [Текст] /В.Базилевич //Вища школа.– 2009.– №9.– С. 31-36. |
21. |
Балагура, О. Культурний рівень педагога в умовах інформатизації суспільства [Текст] /О.Балагура //Освіта і управління.– 2010.– №2-3.– С. 153-157. |
22. |
Бархаева, А.Б. Социально-психологические условия вовлечения студентов в волонтерскую деятельность как процесс освоения социальной роли [Текст] / А. Б. Бархаева // Инновации в образовании. – 2010. – №7. – С. 33-49. |
23. |
Бенни, А. "Три кита" социальной педагогики [Текст] /А.Бенни //Социальная работа.– 2009.– №5.– С. 19-25. |
24. |
Березівська, Л. Основоположні засади історико-педагогічних досліджень: теорія і методологія / Л. Березівська // Шлях освіти. – 2010. – №1. – С. 37-43. |
25. |
Біляаський, Г.О. Екологізація освіти - важливий напрям екологізації економіки [Текст] / Г. О. Біляаський, Т. В. Саєнко, О. В. Пащенко // Екологічний вісник. – 2010. – №1. – С. 16-17. |
26. |
Біляаський, Г.О. Екологізація освіти - важливий напрям екологізації економіки [Текст] / Г. О. Біляаський, Т. В. Саєнко, О. В. Пащенко // Екологічний вісник. – 2010. – №1. – С. 16-17. |
27. |
Блинов, А.Н. Влияние балльно-рейтинговой системы оценки учебной работы студентов на качество подготовки специалистов [Текст] / А. Н. Блинов // Высшее образование сегодня. – 2010. – №1. – С. 23-25. |
28. |
Блинов, П.Н. Принципы оптимизации обучения инженера профессиональным дисциплинам в системе многоуровневого образования / П. Н. Блинов, О. Ф. Пиралов // Высшее образование сегодня. – 2010. – №7. – С. 71-72. |
29. |
Бовт, Д. Застосування ідей модерації у роботі навчальної лабораторії / Д. Бовт, Н. Лосєва // Вища освіта України. – 2010. – №1. – С. 55-59. |
30. |
Бодряков, В.Ю. Исследование профессионально-психологического портрета выпускников математического факультета педвуза / В. Ю. Бодряков, Е. Н. Нигматуллина, Н. Г. Фомина // Alma mater. – 2010. – №1. – С. 39-43. |
31. |
Бондаренко, М. Инженерное творчество и проблемы современного инженерного образования [Текст] / М. Бондаренко // Новий колегіум. – 2010. – №1-2. – С. 13-17. |
32. |
Бондаренко, Т.В. Організаційні аспекти диференційованого навчання художній гімнастиці / Т. В. Бондаренко // Теорія та методика фізичного виховання. – 2010. – №1. – С. 11-16. |
33. |
Борисенко, Ю. Компетентность преподавателя как фактор управления качеством учебной деятельности студента [Текст] / Ю. Борисенко // Новий колегіум. – 2010. – №1-2. – С. 74-79. |
34. |
Борисова, В.П. Модель формирования межкультурной компетенции в процессе профессионально ориентированного обучения иностранному языку в сельскохозяйственном вузе [Текст] / В. П. Борисова // Высшее образование сегодня. – 2010. – №3. – С. 27-29. |
35. |
Брагин, В.Я. Компетентностный подход к подготовке учителя технологии и предпринимательства [Текст] /В.Я.Брагин //Высшее образование сегодня.– 2010.– №10.– С. 40-43. |
36. |
Бульбович, Р.В. Анализ компетенций выпускника высшей школы в области аэрокосмической техники [Текст] / Р. В. Бульбович, Н. Н. Зайцева, И. Д. Столбова // Инновации в образовании. – 2010. – №4. – С. 4-17. |
37. |
Буряк, В. Викладач університету: вимоги до особистісних і професійних рис / В. Буряк // Вища школа. – 2010. – №3-4. – С. 11-36. |
38. |
Васильев, Е.В. Проектная деятельность и продвижение инноваций в систему образования [Текст] /Е.В.Васильев //Alma mater.– 2010.– №9.– С. 35-38. |
39. |
Васильева, Е.Ю. Возможности и ограничения SWOT-анализа кафедр при разработке стратегии вуза [Текст] / Е. Ю. Васильева, М. В. Шестакова // Alma mater. – 2010. – №8. – С. 41-47. |
40. |
Васюкевич, В.В. Внедрение электронных учебно-методических комплексов по дисциплинам в образовательную практику вуза / В. В. Васюкевич // Инновации в образовании. – 2010. – №2. – С. 39-56. |
41. |
Ваховський, Л. Ідеї гуманізму у французькій філософії освіти:історико-педагогічний аспект [Текст] / Л. Ваховський, Т. Харченко // Шлях освіти. – 2010. – №3. – С. 39-44. |
42. |
Вачевський, М. Маркетинг світового господарства та Україна в міжнародних економічних відносинах [Текст] / М. Вачевський // Вища школа. – 2010. – №2. – С. 60-67. – [Проблеми економічної освіти]. |
43. |
Вербицкий, А.А. Принципы контекстного обучения в иноязычной подготовке юриста / А. А. Вербицкий, Н. П. Хомякова // Высшее образование сегодня. – 2010. – №2. – С. 37-41. |
44. |
Виговська, Т.В. Сучасний стан та можливі перспективи екологічної підготовки майбутніх економістів на засадах сталого розвитку [Текст] / Т. В. Виговська, О. П. Матеюк // Екологічний вісник. – 2010. – №1. – С. 19-20. |
45. |
Винокуров, М.А. Сотрудничество вузов и работодателей / М. А. Винокуров, Д. В. Братищенко // Alma mater. – 2010. – №6. – С. 24-28. |
46. |
Вишнякова, И.В. Многоуровневая система подготовки к управлению интеллектуальной собственностью в техническом вузе / И. В. Вишнякова // Высшее образование сегодня. – 2010. – №7. – С. 33-36. |
47. |
Вієвська, М. Мотивація професійного саморозвитку у реалізації стратегії формування управлінських компетенцій [Текст] / М. Вієвська, Л. Красовська // Вища школа. – 2010. – №3-4. – С. 89-103. – [Якість підготовки фахівців]. |
48. |
Вієвська, М. Мотивація професійного саморозвитку у реалізації стратегії формування управлінських компетенцій / М. Вієвська, Л. Красовська // Вища школа. – 2010. – №3-4. – С. 89-103. – [Якість підготовки фахівців]. |
49. |
Віхорт, Ю. Концептуальні підходи до профорієнтації майбутніх менеджерів України / Ю. Віхорт // Держава та регіони. – 2010. – №3. – С. 20-25. |
50. |
Внукова, Н. Компетентнісний підхід у забезпеченні якісних освітніх послуг при підготовці студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» [Текст] / Н. Внукова, С. Ачкасова // Новий колегіум. – 2009. – №6. – С. 26-33. |
51. |
Войнов, Е.А. Летняя педагогическая практика как фактор формирования профессиональной компетентности будущих педагогов [Текст] /Е.А.Войнов //Высшее образование сегодня.– 2010.– №10.– С. 40-43. |
52. |
Воленко, О.И. К вопросу о педагогических парадигмах современного профессионального образования специалистов социальной сферы / О. И. Воленко, Н. И. Никитина // Инновации в образовании. – 2010. – №6. – С. 4-16. |
53. |
Воронова, Е. Иноязычная подготовка будущего инженера [Текст] / Е. Воронова // Новий колегіум. – 2010. – №4-5. – С.14-15. |
54. |
Врачинська, Т.В. Теоретические основания типологизации конфликтов в педагогическом взаимодействии [Текст] / Т. В. Врачинська // Высшее образование сегодня. – 2010. – №5. – С. 59-62. |
55. |
Газалиев, А.М. Эффективность рейтинговой системы оценки деятельности преподавателей и подразделений вуза [Текст] / А. М. Газалиев, В. В. Егоров, И. В. Брейдо // Высшее образование сегодня. – 2010. – №4. – С. 11-15. |
56. |
Галимов, А.М. Управление профессиональной подготовкой студентов вузов на основе повышения качества образования [Текст] /А.М.Галимов //Высшее образование сегодня.– 2009.– №12.– С. 42-49. |
57. |
Галимов, А.М. Проектирование дидактических систем нового поколения как средство управления качеством саморазвития студента / А. М. Галимов, Н. К. Нуриев, С. Д. Старыгин // Высшее образование сегодня. – 2010. – №7. – С. 65-70. |
58. |
Галус, О.М. Розвиток адаптивних здібностей студентів у контексті неперервної освіти / О. М. Галус // Педагогіка і психологія. – 2010. – №1. – С. 54-63. |
59. |
Гирич, З. Формування комунікативної культури майбутніх учителів у процесі вивчення англійської мови / З. Гирич, Г. Крамаренко // Новий колегіум. – 2010. – №3. – С. 57-67. |
60. |
Гомотюк, О. Злети, падіння й розвій українознавства: історичні уроки / О. Гомотюк // Психологія і суспільство. – 2009. – №4. – С. 11-25.
111. |
61. |
Гордиевский, А.А. Координация работы подразделений вуза для реализации международного проекта [Текст] /А.А.Гордиевский //Alma mater.– 2010.– №9.– С.9-22. |
62. |
Григор'єва, С. Підготовка фахівців з державного управління на основі компетентнісного підходу як необхідна умова професіоналізму державних службовців [Текст] / С. Григор'єва // Економіка та держава. – 2010. – №2. – С. 100-102. |
63. |
Григорьева, Л.А. Формирование навыков межкультурной компетенции у студентов - экономистов на занятиях английским языком [Текст] /Л.А.Григорьева //Высшее образование сегодня.– 2009.– №11.– С. 38-41. |
64. |
Гринько, С. Викладання римського приватного права в юридичних навчальних закладах [Текст] /С.Гринько //Університетські наукові записки.– 2010.– №1.– С. 289-294. |
65. |
Гуров, В.Н. Ученый совет в контексте инновационной деятельности факультета повышения квалификации [Текст] / В. Н. Гуров, С. В. Степанов // Инновации в образовании. – 2010. – №5. – С. 71-84. |
66. |
Данильченко, Ю. Досвід запровадження рейтингової системи оцінювання знань студентів у курсі теорії механізмів і машин [Текст] /Ю.Данильченко, О.Кірієнко //Вища освіта України.– 2009.– №4.– С. 42-50. |
67. |
Двуличанская, Н.Н. Фундаментализация профессионального образования на основе непрерывной естественнонаучной подготовки / Н. Н. Двуличанская // Высшее образование сегодня. – 2010. – №7. – С. 36-39. |
68. |
Демидова, Е.В. Организационная культура как фактор повышения эффективности обучения [Текст] / Е. В. Демидова // Alma mater. – 2010. – №8. – С. 53-59. |
69. |
Демин, В.М. Рынок труда и естественно-научное образование [Текст] / В. М. Демин, Н. Н. Двуличанская // Инновации в образовании. – 2010. – №7. – С. 4-12. |
70. |
Демин, В.М. Рынок труда и естественно-научное образование / В. М. Демин, Н. Н. Двуличанская // Инновации в образовании. – 2010. – №7. – С. 4-12. |
71. |
Демчина, М.М. Розробка технології поточного та підсумкового контролю знань на основі методів експертних систем [Текст] /М.М.Демчина, Р.М.Федорак, В.І.Шекета //Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки.– 2009.– №5.– С. 238-244. |
72. |
Денисенко, Н. Рідна етнопедагогіка - виховання здорової нації / Н. Денисенко // Науковий світ. – 2010. – №8. – С. 16-17. |
73. |
Дзюблюк, О. Особливості підготовки фахівців банківського профілю у системі вищої економічної освіти [Текст] /О.Дзюблюк, Р.Михайлюк //Вища школа.– 2009.– №10.– С. 26-34. |
74. |
Добросюк, І. Організація самостійної роботи магістрів соціальної педагогіки у процесі їхньої фахової підготовки [Текст] / І. Добросюк // Рідна школа. – 2010. – №1-2. – С.42-43. |
75. |
Добышева, И.В. Модель процесса формирования тестологических компетенций будущего учителя математики [Текст] /И.В.Добышева, В.И.Кузнецова //Высшее образование сегодня.– 2010.– №9.– С. 49-53. |
76. |
Дороніна, М. Когнітивна компетентність: діагностика, розвиток [Текст] /М.Дороніна, І.Литовченко //Вища школа.– 2010.– №10.– С. 99-113.– [Неперервна освіта]. |
77. |
Драгоманова, Е.А. Подготовка будущего инженера к инновационной деятельности в процессе изучения экономики [Текст] / Е. А. Драгоманова // Высшее образование сегодня. – 2010. – №6. – С. 34-36. |
78. |
Дубовицкая, Т.Д. Проблема адаптации студентов в вузе в условиях смены культурно-образовательной среды [Текст] /Т.Д.Дубовицкая, А.В.Крылова //Высшее образование сегодня.– 2009.– №11.– С. 77-80. |
79. |
Думная, Н.Н. Экономика знаний выдвигает революционные требования высшему экономическому образованию [Текст] / Н. Н. Думная, В. А. Юрга // Alma mater. – 2009. – №11. – С. 24-28. |
80. |
Дячкин, О.Д. Теоретические аспекты и технологии реализации образовательных стандартов третьего поколения [Текст] /О.Д.Дячкин, О.П.Околелов //Высшее образование сегодня.– 2009.– №11.– С. 29-32. |
81. |
Евдокимова, Н.В. Развитие способностей к изучению иностранных языков [Текст] / Н. В. Евдокимова // Высшее образование сегодня. – 2009. – №9. – С. 59-63. – [Развитие лингвистических способностей студентов ]. |
82. |
Егорченко, И.В. Фундаментализация математического образования: научные подходы, опыт, аспекты реализации [Текст] /И.В.Егорченко, М.Е.Евсевьева //Высшее образование сегодня.– 2009.– №12.– С. 78-80. |
83. |
Елканова, Т.М. Иностранный язык в структуре общегуманитарного базиса образования [Текст] / Т. М. Елканова, Н. М. Чеджемова // Высшее образование сегодня. – 2009. – №9. – С. 57-58. |
84. |
Ефименко, Н.П. Здоровьесберегающие технологии в учебном процессе ВУЗа [Текст] / Н. П. Ефименко // Энергосбережение. Энегретика. Энергоаудит. – 2010. – №2. – С. 75-78. |
85. |
Євтух, О. Новітні технології інтерактивного навчання при підготовці фахівців з економіки [Текст] / О. Євтух, О. Євтух, А. Фастовець // Вища школа. – 2010. – №9. – С. 48-56. |
86. |
Жадан, И.Г. Социальное партнерство учреждений общего и профессионального образования в условиях сетевой организации профильного обучения [Текст] / И. Г. Жадан // Высшее образование сегодня. – 2010. – №5. – С. 55-58. |
87. |
Жалдак, М. Формування системи інформатичних компетентностей майбутніх учителів інформатики у процесі навчання в педагогічному університеті [Текст] /М.Жалдак, Ю.Рамський, М.Рафальська //Вища школа.– 2009.– №10.– С. 44-53. |
88. |
Жегин, П.А. Базовые элементы и возможности интеграции вводных программ в систему высшего педагогического образования [Текст] /П.А.Жегин //Высшее образование сегодня.– 2010.– №10.– С. 14-18. |
89. |
Жильцов, О. Сучасні підходи до проектування навчального процесу в умовах євроінтеграції [Текст] /О.Жильцов //Вища школа.– 2009.– №11.– С. 40-50. |
90. |
Жорнова, О. Тестування у контексті моніторингу якості знань студентів: загальнотеоретичні та загальнометодичні розвідки [Текст] / О. Жорнова // Вища школа. – 2010. – №9. – С. 34-47. |
91. |
Заблоцька, О. Концептуальна модель формування предметних компетенцій у студентів [Текст] /О.Заблоцька //Шлях освіти.– 2009.– №4.– С. 23-28.– [Якість освіти]. |
92. |
Завражнов, В.В. Профессиональное самоопределение будущих педагогов-психологов как проблема высшего образования [Текст] / В. В. Завражнов // Высшее образование сегодня. – 2010. – №8. – С. 73-75. |
93. |
Зайцева, Л.І. Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія. – 2010. – №1. – С. 27-37. |
94. |
Звонников, В. Какой менеджмент нам нужен? [Текст] /В.Звонников //Высшее образование сегодня.– 2009.– №11.– С. 12-19.– [Подготовка менеджеров]. |
95. |
Звонников, В.И. Адаптивное тестирование: вчера, сегодня, завтра [Текст] / В. И. Звонников, М. Б. Челышкова // Высшее образование сегодня. – 2010. – №8. – С.14-18. |
96. |
Землянкін, А.І. Ключові напрямки вдосконалення інтеграційного процесу "освіта - наука - виробництво" в Україні [Текст] / А. І. Землянкін, І. Ю. Підоричева // Регіональна економіка. – 2010. – №1. – С. 63-69. |
97. |
Земцов, І. Критичне мислення як базовий компонент підготовки майбутніх учителів історії [Текст] / І. Земцов, Т. Скрябіна // Рідна школа. – 2010. – №1-2. – С.21-24. |
98. |
Зязюн, І.А. Проективний аналіз технологій педагогічної дії / І. А. Зязюн // Педагогіка і психологія. – 2010. – №2. – С. 22-33. |
99. |
Иванова, Е.О. Функции инвариантного и вариативного компонентов содержания образования в различных дидактических подходах / Е. О. Иванова, И. М. Осмоловская // Инновации в образовании. – 2010. – №2. – С. 4-21. |
100. |
Ильина, Н.Ф. Раскрытие инновационного потенциала педагога в ходе непрерывного образования [Текст] / Н. Ф. Ильина // Инновации в образовании. – 2010. – №8. – С. 59-67. |
101. |
Іващенко, О.В. Параметричний підхід до оцінки творчих робіт студентів фізкультурних навчальних закладів / О. В. Іващенко, О. М. Худолій // Теорія та методика фізичного виховання. – 2010. – №1. – С. 3-7. |
102. |
Індивідуальна оцінка професіоналізму педагогічного персоналу в малих колективах навчальних закладів [Текст] /М.Розенбаум, О.Омельченко, Л.Греченкова, О.Смирнова //Вища школа.– 2009.– №9.– С. 90-101. |
103. |
Іщук, І. Функції правового навчання [Текст] / І. Іщук // Віче. – 2010. – №10. – С. 4-6. |
104. |
Кадакин, В.В. Дополнительное образование как фактор карьерного роста современной молодежи [Текст] /В.В.Кадакин, С.В.Кутняк, М.Е.Евсевьева //Высшее образование сегодня.– 2009.– №12.– С. 73-76. |
105. |
Калашникова, С. Принципи професійної підготовки керівників навчальних закладів (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка) [Текст] / С. Калашникова // Вища школа. – 2010. – №9. – С. 25-33. – [Професійна освіта управлінських кадрів]. |
106. |
Калашникова, С. Професійна підготовка керівників навчальних закладів за технологією змішаного навчання (3 досвіду Київського університету імені Бориса Грінченка) / С. Калашникова // Вища освіта України. – 2010. – №2. – С. 105-109. |
107. |
Калашнікова, С. Механізми забезпечення інноваційного організаційного розвитку сучасного університету [Текст] /С.Калашнікова //Вища школа.– 2009.– №11.– С.17-23. |
108. |
Камалеева, А.Р. Моделирование системы работы по формированию основных естественнонаучных компетенций у студентов-гуманитариев [Текст] /А.Р.Камалеева //Alma mater.– 2009.– №10.– С. 36-40.– [Дидактические условия для формирования ОЕК]. |
109. |
Капченко, Р.Л. Професійні інститути у постіндустріальній Україні / Р. Л. Капченко // Інвестиції : практика та досвід. – 2010. – №11. – С. 56-58. |
110. |
Караваева, И.А. Конструирование смысла содержания обучения / И. А. Караваева // Высшее образование сегодня. – 2010. – №2. – С. 65-67. – [Образовательные стандарты]. |
111. |
Карякин, Ю.В. Активизация познавательной деятельности в высшем профессиональном образовании [Текст] / Ю. В. Карякин // Alma mater. – 2010. – №5. – С. 29-33. |
112. |
Катеруша, О. Ділові ігри як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів [Текст] /О.Катеруша //Вища школа.– 2009.– №12.– С. 53-60. |
113. |
Качнев, В.И. О модернизации педагогической науки и образования [Текст] / В. И. Качнев // Высшее образование сегодня. – 2010. – №1. – С. 55-56. |
114. |
Кирюшина, О.Н. Научный потенциал системы образования: показатели, тенденции, перспективы [Текст] /О.Н.Кирюшина //Высшее образование сегодня.– 2009.– №11.– С. 64-67. |
115. |
Кліменко, В. Наступність як основа підготовки сучасних фахівців технічного профілю [Текст] / В. Кліменко // Вища школа. – 2010. – №7-8. – С. 57-64. |
116. |
Кобилянський, О.В. Міжпредметні зв'язки та особливості викладання безпеки життєдіяльності бакалаврам економічного спрямування [Текст] / О. В. Кобилянський // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2009. – №6. – С. 114-120. |
117. |
Кобилянський, О.В. Практичні аспекти викладання безпеки життєдіяльності в процесі підготовки бакалаврів і спеціалістів економічного спрямування [Текст] / О. В. Кобилянський // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2009. – №4. – С. 110-115. |
118. |
Ковальова, К. Підготовка студента-магістранта до проведення успішної лекції [Текст] / К. Ковальова // Вища школа. – 2010. – №7-8. – С. 51-57. |
119. |
Козлик, І. Про методологічні проблеми викладання російської літератури у вищих навчальних закладах України / І. Козлик // Слово і час. – 2010. – №2. – С. 77-82. |
120. |
Кокарєва, М.А. Гуманізація професійної підготовки майбутніх інженерів в технічному університеті [Текст] / М. А. Кокарєва // Гуманітарні науки. – 2010. – №1. – С. 57-61. |
121. |
Колесникова, Д.А. Медиареальность в контексте медиафилософии [Текст] / Д. А. Колесникова // Alma mater. – 2010. – №7. – С. 30-35. |
122. |
Коляда, М.Г. Дидактичні принципи організації навчального процесу підготовки майбутніх фахівців із захисту інформації та управління інформаційною безпекою / М. Г. Коляда // Педагогіка і психологія. – 2010. – №1. – С. 49-55. |
123. |
Комар, Ю. Порівняльний аналіз вітчизняного і закордонного досвіду підготовки управлінського персоналу в контексті атрибутивного підходу [Текст] /Ю.Комар //Університетські наукові записки.– 2010.– №2.– С. 395-404. |
124. |
Комендовская, Ю.Г. К вопросу о профессиональной компетентности переводчика-референта [Текст] / Ю. Г. Комендовская // Высшее образование сегодня. – 2010. – №5. – С. 38-42. |
125. |
Кондратьева, О.Г. Подготовка студентов педагогического вуза к работе с ученическим самоуправлением [Текст] / О. Г. Кондратьева // Высшее образование сегодня. – 2009. – №9. – С. 80-83. |
126. |
Кондрашова, Л. Емоційна домінантна підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності [Текст] / Л. Кондрашова // Рідна школа. – 2010. – №7-8. – С.14-19. |
127. |
Концепція організації підготовки магістрів в Україні // Освіта. – 2010. – №10. – С. 3. |
128. |
Концепція тесту для виявлення здібностей вступників до вищих навчальних закладів України, затверджена колегією МОН України [Текст] //Освіта і управління.– 2009.– №3-4.– С. 83-110. |
129. |
Костякова, Д.А. Формирование специальных компетенций в процессе обучения студентов инженерных специальностей [Текст] / Д. А. Костякова // Alma mater. – 2010. – №7. – С. 60-64. |
130. |
Кравченко, В.И. Совершенствование математической подготовки будущих ІТ-специалистов с машиностроительным профилем обучения [Текст] / В. И. Кравченко, О. В. Веремей // Alma mater. – 2010. – №4. – С. 52-58. |
131. |
Кравченко, Т. Информационная бизнес-аналитика - новое направление в бизнес-образовании [Текст] /Т.Кравченко //Проблемы теории и практики управления.– 2010.– №8.– С. 31-38. |
132. |
Краснов, В. Фізичну культуру не можна вилучати з блоку обов'язкових дисциплін [Текст] / В. Краснов // Освіта України. – 2010. – №31. – С. 10. |
133. |
Красняков, Є. Шляхи підвищення соціально-правового статусу педагогічного працівника / Є. Красняков // Освіта України. – 2010. – №51-52. – С. 6. |
134. |
Кремечек, Г.А. Деякі аспекти організації навчального процесу у ВНЗ щодо підвищення якості навчання студентів та збереження їхнього здоров'я [Текст] / Г. А. Кремечек, Л. Д. Олешко // Безпека життєдіяльності. – 2010. – №6. – С. 28-30. |
135. |
Круглов, В.И. Разработка критериальной модели для независимой оценки деятельности вуза категории «Национальный исследовательский университет» / В. И. Круглов, В. П. Соловьев, А. И. Кочетов // Высшее образование сегодня. – 2010. – №7. – С. 6-17. |
136. |
Кузнецова, А.Р. Мотивация студентов к учебе [Текст] / А. Р. Кузнецова // Высшее образование сегодня. – 2010. – №1. – С. 61-64. |
137. |
Кузнецова, С.В. Модель процесса воспитания исследовательской культуры студентов вуза [Текст] / С. В. Кузнецова // Высшее образование сегодня. – 2010. – №5. – С. 77-80. |
138. |
Кузьо, І.В. Розвиток механіки у Львівській політехніці [Текст] / І. В. Кузьо // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – №6(641). – С. 3-6. |
139. |
Кутукова, Л.Т. Организация работы студента и модульно-рейтинговая система оценки знаний студента / Л. Т. Кутукова, А. Е. Прохорова // Alma mater. – 2010. – №1. – С. 43-46. |
140. |
Ларичева, Г.В. Професійне навчання в аспекті побудови системи управління знаннями [Текст] /Г.В.Ларичева //Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.– 2010.– №6, Т.2.– С. 76-81. |
141. |
Лашков, Л.Л. Экспериментальное исследование процесса обучения коммуникации будущих педагогов в вузе [Текст] / Л. Л. Лашков // Высшее образование сегодня. – 2010. – №5. – С.43-47. |
142. |
Левченко, О. Шляхи розв'язання проблем підготовки спеціалістів з промислової та цивільної безпеки з урахуванням вимог сьогодення / О. Левченко, Г. Демиденко // Безпека життєдіяльності. – 2010. – №2. – С. 13-16. |
143. |
Лендюк, Т.В. Оптимізація ресурсних і якісних обмежень в управлінні освітніми проектами [Текст] / Т. В. Лендюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №4, Т.1. – С. 60-68. |
144. |
Лысаков, Н.Д. Проблемы подготовки психологов в области профессий особого риска / Н. Д. Лысаков, Е. Н. Лысакова // Инновации в образовании. – 2010. – №2. – С. 95-104. |
145. |
Лялин, А.М. Менеджеры, которые нам необходимы / А. М. Лялин // Высшее образование сегодня. – 2010. – №5. – С. 68-75. – [Как сформировать компетентность будущего менеджера]. |
146. |
Маргулян, І. Тренінг особистісного зростання для молодих педагогів / І. Маргулян // Управління освітою. – 2010. – №8. – С. 10-15. |
147. |
Мардахаев, Л.В. Совершенствование подготовки социального педагога — специалиста по защите прав и личных свобод ребенка [Текст] / Л. В. Мардахаев // Alma mater. – 2010. – №3. – С. 44-50. |
148. |
Мариненко, О.П. Технология создания поддерживающей образовательной среды на предвузовском этапе подготовки иностранных студентов . [Текст] /О.П.Мариненко //Инновации в образовании.– 2010.– №1.– С. 99-105.– [Психологические аспекты инновационной деятельности в образовательной сфере]. |
149. |
Мартиненко, С. Когнітивний компонент як складова моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності [Текст] / С. Мартиненко, Н. Черніговська // Вища школа. – 2010. – №7-8. – С. 44-51. |
150. |
Мартиненко, С. Особливості педагогічної взаємодії суб'єктів навчально-виховного процесу, наукової та соціально-гуманітарної діяльності [Текст] /С.Мартиненко //Вища школа.– 2009.– №11.– С. 32-40.– [Педагогічна освіта]. |
151. |
Марченкова, Т.Б. Индивидуализация обучения иностранному языку как путь совершенствования профессиональной подготовки переводчиков / Т. Б. Марченкова // Высшее образование сегодня. – 2010. – №2. – С. 78-79. |
152. |
Мачула, Г.І. Професійна підготовка як передумова продуктивної зайнятості в аспекті гідної праці [Текст] / Г. І. Мачула // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №3,Т.1. – С. 127-129. |
153. |
Медведев, Д.А. Единый госэкзамен призван максимально выявлять способности молодого человека и облегчать ему дальнейшее развитие, подготовку к жизни и труду [Текст] / Д. А. Медведев // Высшее образование сегодня. – 2010. – №1. – С. 6-10. |
154. |
Медведева, Л.Д. О профессиональной компетентности специалистов экономического профиля / Л. Д. Медведева // Инновации в образовании. – 2010. – №6. – С. 16-24. |
155. |
Мельман, В. Психологічні фактори мотивації навчально-професійної діяльності студентів [Текст] / В. Мельман // Новий колегіум. – 2009. – №6. – С. 56-60. |
156. |
Мельничук, Д. Організація магістратури: пошук відповідей на актуальні питання [Текст] / Д. Мельничук, Л. Кліх // Освіта. – 2010. – №24. – С. 2-3. |
157. |
Метленков, Н.Ф. Креативное образование в архитектуре и проблемы его современной стандартизации [Текст] / Н. Ф. Метленков // Alma mater. – 2010. – №3. – С. 11-20. |
158. |
Милютченко, І. Формування педагогічної майстерності у вищій школі [Текст] / І. Милютченко // Новий колегіум. – 2009. – №6. – С. 14-20. |
159. |
Миняев, Н.М. Самообразование студента в вузе в свете ключевых идей гуманитарных наук / Н. М. Миняев // Высшее образование сегодня. – 2010. – №7. – С. 49-54. |
160. |
Мних, Є.В. Магістерські роботи. Наукове визначення [Текст] / Є. В. Мних // Освіта. – 2010. – №11. – С. 2. |
161. |
Мокін, Б.І. Узагальнені математичні моделі та внутрішні структури факультетів і інститутів як блоки третього і четвертого рівнів ієрархії університетської синергетичної системи [Текст] / Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, Ю. В. Мокіна // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2009. – №5. – С. 147-156. |
162. |
Молодиченко, В. Дискурсивний характер цінностей та їх формування засобами освіти [Текст] /В.Молодиченко //Вища освіта України.– 2009.– №4.– С. 51-55.– [Реформування сучасної освіти, зокрема через формування та впровадження інноваційних технолгій підготовки вчителів]. |
163. |
Моложавенко, В.Л. Внутривузовская система контроля качества подготовки специалистов [Текст] / В. Л. Моложавенко // Высшее образование сегодня. – 2009. – №9. – С. 84-86. |
164. |
Наркозиев, А.К. Качество образования как объект проектирования [Текст] / А. К. Наркозиев // Alma mater. – 2010. – №5. – С. 16-21. |
165. |
Наурзалиева, М.В. Модернизация профессионального образования и познавательный интерес студентов [Текст] / М. В. Наурзалиева // Высшее образование сегодня. – 2010. – №4. – С. 8-10. |
166. |
Никитский, М.В. Высшая школа: основные направления социально-педагогических исследований и подготовка социальных педагогов [Текст] / М. В. Никитский // Социальная педагогика. – 2010. – №4. – С. 61-65. |
167. |
Новикова, А.А. Глобализация и медиаобразование [Текст] / А. А. Новикова // Alma mater. – 2009. – №11. – С. 52-64. |
168. |
Одинцова, В.А. Формирование познавательной самостоятельности студентов [Текст] /В.А.Одинцова //Инновации в образовании.– 2009.– №11.– С. 98-104. |
169. |
Омарова, Г.А. Самообразование как средство формирования профессионально-личностной компетентности студентов / Г. А. Омарова // Инновации в образовании. – 2010. – №2. – С. 88-94. |
170. |
Онопрієнко, В. Оновлення змісту екологічної освіти як педагогічна проблема / В. Онопрієнко // Вища освіта України. – 2010. – №2. – С. 44-52. |
171. |
Орехова, И.Л. Оздоровительные компетенции как системообразующий фактор эколого-валеологической подготовки будущих педагогов [Текст] / И. Л. Орехова // Высшее образование сегодня. – 2010. – №5. – С. 48-50. |
172. |
Орлов, Е.В. Педагогика управления [Текст] / Е. В. Орлов // Alma mater. – 2010. – №7. – С. 36-39. – [Педагогический процесс с позицей управления]. |
173. |
Осіпов, В.М. Моделювання навчального процесу у фізкультурному вузі за допомогою сучасних інформаційних технологій / В. М. Осіпов, Г. М. Шилкін, І. Є. Дядечко // Теорія та методика фізичного виховання. – 2010. – №2. – С. 7-11. |
174. |
Остапенко, А.Б. Гендерная асимметрия профессиональной деятельности в вузе и ее причины [Текст] / А. Б. Остапенко // Высшее образование сегодня. – 2010. – №3. – С. 38-42. |
175. |
П'яст, Н.Й. Використання інтерактивних методів на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) [Текст] / Н. Й. П'яст // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2010. – №1. – С. 98-102. |
176. |
Палыгина, А.В. Профессиональная подготовка будущих учителей физики (методологический компонент) [Текст] / А. В. Палыгина, Н. Е. Седова // Высшее образование сегодня. – 2010. – №5. – С. 80-83. |
177. |
Палыгина, А.В. Профессиональная подготовка будущих учителей физики (методологический компонент) / А. В. Палыгина, Н. Е. Седова // Высшее образование сегодня. – 2010. – №5. – С. 80-83. |
178. |
Панасенко, Г. Особливості професійно орієнтованого навчання іноземних мов студентів немовних вищих навчальних закладів [Текст] / Г. Панасенко, Т. Акопян // Рідна школа. – 2010. – №1-2. – С.30-33. |
179. |
Перестюк, М. Наукові школи в галузі математики та механіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка [Текст] /М.Перестюк, І.Парасюк //Вища школа.– 2009.– №9.– С. 16-31. |
180. |
Пиралова, О.Ф. Система диагностики инженерной компетентности выпускников вузов [Текст] / О. Ф. Пиралова // Высшее образование сегодня. – 2010. – №6. – С. 26-29. |
181. |
Писанець, І.В. Особливості професійно-прикладноі фізичної підготовки студентів спеціальності «комп'ютерні технології в управлінні і навчанні» вищих навчальних закладів педагогічного профілю [Текст] /І.В.Писанець, Т.М.Жосан //Теорія та методика фізичного виховання.– 2009.– №10.– С. 45-49. |
182. |
Плескач, В. Проблеми підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації у технічних вищих навчальних закладах [Текст] / В. Плескач // Вища школа. – 2010. – №2. – С. 41-47. |
183. |
Полосин, А.Н. Исследование понятия «выпускная квалификационная работа» как направление совершенствования оценки качества подготовки выпускника вуза [Текст] /А.Н.Полосин //Высшее образование сегодня.– 2009.– №12.– С. 58-63. |
184. |
Поспелов, А.С. Образовательные стандарты третьего поколения: взгляд из вуза [Текст] / А. С. Поспелов, С. Г. Кальней, Т. А. Олейник // Alma mater. – 2010. – №2. – С. 9-18. – [Подготовка бакалавров и магистров]. |
185. |
Примаченко, Н. Формування маркетингової культури у майбутніх фахівців підприємницької діяльності [Текст] / Н. Примаченко // Вища школа. – 2010. – №9. – С. 63-69. |
186. |
Прохорова, О. Формування основ професіоналізму та професійної майстерності як основна мета підготовки майбутніх інженерів-педагогів [Текст] / О. Прохорова // Новий колегіум. – 2009. – №6. – С. 65-69. |
187. |
Психолого-педагогические особенности подготовки будущих специалистов в области экологического образования в современных инновационных условиях [Текст] / Г. Лекерова, Ж, А. А. Достиярова, С. К. Калыбекова // Инновации в образовании. – 2010. – №6. – С. 44-55. |
188. |
Репина, М.В. Формирование готовности студентов-переводчиков к преодолению барьеров иноязычного общения [Текст] / М. В. Репина // Высшее образование сегодня. – 2009. – №9. – С. 64-65. |
189. |
Решетніченко, А. Управління процесами розвитку пізнавальної діяльності як умова забезпечення якості вищої освіти [Текст] /А.Решетніченко, С.Шевченко //Вища школа.– 2009.– №10.– С. 34-44. |
190. |
Рижанова, А.О. Сучасна соціалізація студентської молоді в позанавчальній діяльності [Текст] /А.О.Рижанова //Соціальна педагогіка: теорія та практика.– 2009.– №4.– С. 27-35. |
191. |
Рідей, Н. Впровадження сучасних магістерських програм з «якості довкілля та системного аналізу» для підготовки екологів в НУБіП України [Текст] /Н.Рідей //Освіта і управління.– 2009.– №3-4.– С. 72-82. |
192. |
Рідей, Н. Організаційно-педагогічні умови, розробка, запровадження міжнародного бакалаврського курсу "моніторинг довкілля" і механізм навчально-пізнавальної діяльності [Текст] /Н.Рідей //Освіта і управління.– 2010.– №2-3.– С. 56-70. |
193. |
Роль академічної спільноти у визначенні професійного шляху: студентське сприйняття [Текст] /К.Є.Стоєною, С.Д.Болбоака, І.В.Абрудан, Л.Янцчі //Актуальні проблеми економіки.– 2010.– №1.– С. 277-285. |
194. |
Романовська, Ю. Соцокультурний та лінгвокультурологічний аспекти як важливі компоненти змісту навчання іноземних мов [Текст] / Ю. Романовська // Освіта і управління. – 2010. – №1. – С. 63-72. |
195. |
Ромащенко, І. Педагогічна технологія формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх маркетологів[Текст] /І.Ромащенко //Вища школа.– 2009.– №12.– С. 45-51. |
196. |
Рябов, И.А. Формирование билингвальной коммуникативной компетенции студентов переводческих факультетов в процессе профессиональной подготовки [Текст] / И. А. Рябов // Высшее образование сегодня. – 2010. – №5. – С. 51-54. |
197. |
Савостьянова, И.Л. Формирование исследовательской компетентности в процессе профессиональной подготовки студентов экономических специальностей вузов [Текст] /И.Л.Савостьянова //Высшее образование сегодня.– 2010.– №9.– С. 45-48. |
198. |
Саєнко, Н. Єдність природничо-наукової та гуманітарної культури як умова формування сучасного спеціаліста [Текст] / Н. Саєнко // Новий колегіум. – 2010. – №1-2. – С. 80-85. |
199. |
Северов, В.Г. Содержательные характеристики и особенности профессиональной деятельности практико-ориентированных кадров в сфере малого бизнеса [Текст] / В. Г. Северов // Инновации в образовании. – 2010. – №5. – С. 120-127. |
200. |
Селиверстов, О.В. Принципы процесса профессиональной социализации студента в контексте синергетической парадигмы образовательной среды вуза [Текст] / О. В. Селиверстов // Высшее образование сегодня. – 2010. – №5. – С. 91-93. |
201. |
Семів, Л.К. Регіональні особливості освітньої міграції [Текст] / Л. К. Семів // Регіональна економіка. – 2010. – №1. – С. 131-140. |
202. |
Семыкин, В.А. Роль научно-педагогических школ в подготовке конкурентоспособных специалистов [Текст] /В.А.Семыкин, П.В.Лебедчук //Alma mater.– 2009.– №10.– С. 9-14. |
203. |
Сенашко, В.С. Преемственность образовательных программ как основа непрерывности образования [Текст] /В.С.Сенашко, В.А.Кузнецова, Н.А.Вострикова //Alma mater.– 2009.– №9.– С. 6-14. |
204. |
Сергиевский, В.В. Развитие креативности при изучении фундаментальных дисциплин [Текст] /В.В.Сергиевский //Alma mater.– 2009.– №10.– С. 22-29.– [Анализ основных трендов современного этапа реформирования образования]. |
205. |
Сергієнко, Л.П. Модульне планування вивчення навчальної дисципліни «Методика викладання у вищій школі» [Текст] /Л.П.Сергієнко //Теорія та методика фізичного виховання.– 2009.– №11.– С. 19-36. |
206. |
Сергієнко, Л.П. Диференційована оцінка розвитку силових здібностей у юнаків-студентів / Л. П. Сергієнко, В. М. Пишевська // Теорія та методика фізичного виховання. – 2010. – №1. – С. 43-50. |
207. |
Сигляев, Е.Г. Полипарадигмальный анализ процесса формирования культуры специалиста / Е. Г. Сигляев // Инновации в образовании. – 2010. – №3. – С. 47-53. – [Подготовка специалистов реабилитационных центров]. |
208. |
Скрипник, О. "ЗНО - це успішна реформа, що дозволила зробити наше суспільство справедливішим" / О. Скрипник // Дзеркало тижня. – 2010. – №11. – С. 13. – [Розмова з головою комітету ВРУ з питань науки і освіти В.Полохалом]. |
209. |
Сметанина, О.М. Об образовательной политике в области обучения иностранным языкам [Текст] / О. М. Сметанина // Высшее образование сегодня. – 2010. – №6. – С. 88-92. |
210. |
Совгіра, С.В. Сутність та структурні компоненти екологічного світогляду особистості [Текст] /С.В.Совгіра //Екологічний вісник.– 2010.– №4.– С. 26-28. |
211. |
Соколова, Н.А. Система тестування знань, яка реалізує відкриту форму тестового завдання [Текст] /Н.А.Соколова, П.А.Руденко, О.Т.Голуб //Наукові вісті Національного технічного університету України.– 2009.– №5.– С. 76-82. |
212. |
Стадницький, Ю. "Просторова організація економіки" як напрям підготовки фахівців в Україні / Ю. Стадницький // Вища освіта України. – 2010. – №1. – С. 43-47. |
213. |
Сухочев, В.И. Как сформировать и оценить компетентность будущего менеджера? [Текст] / В. И. Сухочев, Ш. З. Валиев // Высшее образование сегодня. – 2010. – №4. – С. 59-61. |
214. |
Танаева, З.Р. Организационно-педагогические условия педагогического управления профессиональной подготовкой [Текст] / З. Р. Танаева // Высшее образование сегодня. – 2010. – №4. – С. 85-88. |
215. |
Тархан, Л. Компетентнісний підхід як інновація в навчанні майбутніх інженерів-педагогів [Текст] / Л. Тархан // Вища школа. – 2010. – №3-4. – С. 82-89. |
216. |
Ткач, І.І. Формування глобального інтерактивного навчального середовища в умовах побудови інформаційного суспільства [Текст] / І. І. Ткач // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – №2. – С. 261-267. |
217. |
Ткаченко, М.В. Формирование иноязычной компетенции студентов технических специальностей университета [Текст] / М. В. Ткаченко // Высшее образование сегодня. – 2010. – №4. – С. 47-49. |
218. |
Тодоренко, А.С. Развитие языковой компетенции учащихся в условиях естественнонаучного образования / А. С. Тодоренко // Высшее образование сегодня. – 2010. – №7. – С. 40-44. |
219. |
Токарєва, Н. Проблеми моделювання особистості практичного психолога в системі фахової підготовки [Текст] / Н. Токарєва // Рідна школа. – 2010. – №7-8. – С.24-28. |
220. |
Тридід, О. Науково-дослідна складова як головний елемент підготовки творчо обдарованої молоді за магістерською програмою «Облік і аудит підприємницької діяльності» [Текст] / О. Тридід, С. Шубіна // Новий колегіум. – 2010. – №1-2. – С. 44-51. |
221. |
Трохимець, О. Підготовка спеціалістів економічного профілю в українських ВНЗ [Текст] /О.Трохимець //Економіка та підприємництво. Держава та регіони.– 2009.– №5.– С. 160-165. |
222. |
Трохимець, О. Підготовка спеціалістів економічного профілю в українських ВНЗ [Текст] /О.Трохимець //Економіка та підприємництво. Держава та регіони.– 2009.– №5.– С. 160-165. |
223. |
Тюріна, Д. Моделювання у процесі самостійної навчальної діяльності [Текст] /Д.Тюріна //Новий колегіум.– 2009.– №5.– С. 53-60.– [Економічна освіта]. |
224. |
Уваров, Ю. Компетентнісний підхід: особливості реалізації у галузевих стандартах вищої освіти з цивільної безпеки / Ю. Уваров, Т. Стельмах, Т. Чікаліна // Новий колегіум. – 2010. – №3. – С. 38-44. |
225. |
Филатова, О.В. Формирование профессиональной компетентности бакалавра и магистра социальной работы [Текст] / О. В. Филатова, Ю. И. Ильина // Alma mater. – 2010. – №7. – С. 54-59. – [Двухуровневая подготовка социального работника]. |
226. |
Фирсова, С.П. Современный технический университет: тенденции развития в условиях становления экономики знаний [Текст] / С. П. Фирсова // Высшее образование сегодня. – 2010. – №4. – С. 94-96. |
227. |
Фирсова, С.П. Формирование гуманитарной и поликультурной среды технического вуза в контексте модернизации высшего профессионального образования [Текст] / С. П. Фирсова // Alma mater. – 2010. – №8. – С. 48-53. |
228. |
Фирсова, С.П. Международные службы в инфраструктуре современного вуза [Текст] /С.П.Фирсова //Высшее образование сегодня.– 2010.– №10.– С. 10-14. |
229. |
Фініков, Т. Пропозиції з удосконалення структури, змісту та організації підготовки магістрів в України [Текст] /Т.Фініков //Освіта України.– 2010.– №1-2.– С. 4-5. |
230. |
Фурман, А. Освітні сценарії: сутність, композиція, принципи створення [Текст] /А.Фурман //Психологія і суспільство.– 2009.– №3.– С. 174-191.– [Модульно-розвивальне навчання]. |
231. |
Фурман, А. Педагогіка як сфера миследіяльності:функції, предмет, метод [Текст] / А. Фурман // Освіта і управління. – 2010. – №1. – С. 30-45. |
232. |
Хоружа, Л. У пошуках нової моделі педагогічної освіти [Текст] /Л.Хоружа //Вища школа.– 2009.– №11.– С. 23-32. |
233. |
Хохлов, Д.Р. О проблемах физической науки и образования в современных условиях [Текст] / Д. Р. Хохлов // Alma mater. – 2010. – №3. – С. 20-28. |
234. |
Ценева, М.А. Роль прикладных художественных работ в технологическом образовании [Текст] / М. А. Ценева, Ю. С. Бадыгина // Высшее образование сегодня. – 2009. – №9. – С. 66-68. |
235. |
Циганчук, Т.В. Динаміка переживання стресу у студентів, які навчаються за різними системами навчання [Текст] /Т.В.Циганчук //Практична психологія та соціальна робота.– 2010.– №10.– С. 25-33. |
236. |
Цыганова, Л.В. Стратегии самостоятельной учебной работы как основа ее эффективной организации [Текст] /Л.В.Цыганова //Высшее образование сегодня.– 2009.– №12.– С. 69-71. |
237. |
Чепига, М. Академічна нечесність викладачів та студентів: шлях її подолання в Україні [Текст] /М.Чепига //Вища школа.– 2009.– №11.– С. 79-92.– [Кадри ВНЗ]. |
238. |
Червінська, Л. Розвиток навичок листування під час викладання ділової англійської мови у ВНЗ економічного профілю [Текст] / Л. Червінська // Рідна школа. – 2010. – №1-2. – С.25-27. |
239. |
Череднік, Д. Визначення рейтингу студентів — фактор підвищення якості підготовки фахівців / Д. Череднік, Є. Яковлєва, О. Самородов // Новий колегіум. – 2010. – №3. – С. 20-26. |
240. |
Черепанов, В.С. Нормативное образование и технологические знания [Текст] / В. С. Черепанов, О. В. Любимова // Высшее образование сегодня. – 2010. – №4. – С. 42-44. – [Стандартизация образования]. |
241. |
Черняхович, О.С. Роль ситуативності в навчанні професійно орієнтованого діалогічного мовлення [Текст] / О. С. Черняхович // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2010. – №2. – С. 115-121. |
242. |
Шакун, В. Прикладна юридична освіта - основний напрям реформ [Текст] / В. Шакун // Освіта України. – 2010. – №43. – С. 5. |
243. |
Шарипов, Ф.В. Профессиональная компетентность преподавателя вуза [Текст] / Ф. В. Шарипов // Высшее образование сегодня. – 2010. – №1. – С. 72-77. |
244. |
Шваб, Ю. Система професійної підготовки соціальних працівників:концептуальні підстави розробки / Ю. Шваб // Вища школа. – 2010. – №5. – С. 55-68. |
245. |
Швалб, Ю. Психологічні аспекти компетентнісного підходу в освіті [Текст] /Ю.Швалб //Вища школа.– 2010.– №1.– С. 31-37.– [Психологія навчання]. |
246. |
Шкляєва, Г. Формування діалогічної культури майбутнього фахівця-економіста [Текст] / Г. Шкляєва // Шлях освіти. – 2010. – №2. – С. 14-19. |
247. |
Шпонтак, І.М. Самооцінювання і самоаналіз професійної діяльності викладача - шляхи формування його педагогічних якостей [Текст] /І.М.Шпонтак //Безпека життєдіяльності.– 2010.– №10.– С. 26-28. |
248. |
Юшина, О. Як викладати філософію? / О. Юшина // Управління освітою. – 2010. – №8. – С. 7-9. |
249. |
Ястремська, О. Підготовка науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації [Текст] /О.Ястремська //Вища школа.– 2010.– №10.– С. 114-126. |
250. |
Яффе-Янаи, О. Выбор профессии по денежному критерию - путь к бедности и неврозам [Текст] /О.Яффе-Янаи //Бизнес.– 2009.– №48.– С. 39-41. |