|
МІЖНАРОДНА ІНТЕГРАЦІЯ В ГАЛУЗІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС |
1. |
Агишев, Р.Р. Практический опыт интернационализации и международной академической интеграции университета:вклад европрограммы Tempus [Текст] /Р.Р.Агишев //Alma mater.– 2010.– №9.– С. 15-19. |
2. |
Айдус, И.А. Мировой рынок высшего образования / И. А. Айдус // Alma mater. – 2010. – №1. – С. 53-62. |
3. |
Алданова, К. Щодо необхідності нострифікації документів про освіту під час працевлаштування в Україні [Текст] /К.Алданова //Актуальні проблеми міжнародних відносин.– 2010.– №90,Ч.1.– С. 163-165. |
4. |
Андрущенко, В. Академічна мобільність: проблема реалізації в Україні і в світі / В. Андрущенко, В. Молодиченко // Вища освіта України. – 2010. – №1. – С. 34-41. – [Болонський процес і Україна]. |
5. |
Баєва, О. Державне регулювання вищої освіти України в умовах інтеграції в європейський освітній простір [Текст] / О. Баєва // Економіка та держава. – 2010. – №4. – С. 114-116. |
6. |
Бендера, І. Паспортизація вищих навчальних закладів та їх підрозділів [Текст] / І. Бендера // Вища школа. – 2010. – №2. – С. 14-22. – [Детальна інформація про навчальний заклад дасть змогу реалізувати основні переваги дистанційного навчання в юридичному просторі болонських домовленостей]. |
7. |
Бендера, І. Паспортизація навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи [Текст] /І.Бендера //Вища школа.– 2009.– №11.– С. 61-79. |
8. |
Бєляєв, Ю. Міжнародні зв'язки як важливий напрям удосконалення управління університетом в умовах європейської освітньої інтеграції [Текст] / Ю. Бєляєв // Вища школа. – 2010. – №7-8. – С. 18-23. |
9. |
Богатырева, М.А. Новые приоритеты в подготовке международных менеджеров [Текст] / М. А. Богатырева // Инновации в образовании. – 2010. – №7. – С. 88-96. |
10. |
Болонський процес очима студентів: пошук відповідей на актуальні питання вищої освіти [Текст] // Освіта. – 2010. – №11. – С. 2. |
11. |
Голубенко, О. Національна структура кваліфікацій вищої освіти: проблеми переформатування [Текст] /О.Голубенко, Т.Морозова //Вища школа.– 2009.– №11.– С. 50-61.– [Болонський процес]. |
12. |
Горб, С. У різних правових полях / С. Горб // Голос України. – 2010. – №116. – С. 12. – [Розбіжність чинних освітньо-кваліфікаційних рівнів з іншими країнами]. |
13. |
Грищенко, І.М. Освіта та професійна підготовка фахівців у світлі євроінтеграційних процесів / І. М. Грищенко // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – №7. – С. 56-61. |
14. |
Единое образовательное пространство СНГ: реалии и перспективы [Текст] //Экономическое возрождение России.– 2009.– №3.– С. 3 -7. |
15. |
Європейські візії та розрізнення: порівняльні дослідження в удосконаленні викладання соціології [Текст] //Соціологія: теорія, методи, маркетинг.– 2009.– №4.– С. 186-194. |
16. |
Єрмаченко, В. Міжнародне співробітництво університету. ХНЕУ. [Текст] /В.Єрмаченко //Вища школа.– 2010.– №10.– С. 31-41. |
17. |
Жижко, Т. Реформа університетської освіти в контексті Болонських домовленостей / Т. Жижко // Вища освіта України. – 2010. – №2. – С. 28-36. |
18. |
Забезпечення реальної європейської інтеграції вітчизняної вищої школи в новій якості [Текст] // Педагогічна газета. – 2010. – №5. – С. 6. |
19. |
Зарипова, В.М. Формирование комплексной информационной системы вуза на основе опыта европейских университетов [Текст] /В.М.Зарипова, Н.Ю.Кожевникова //Alma mater.– 2010.– №9.– С. 42-49. |
20. |
Зіньковський, Ю.Ф. Досвід Болонських перетворень вітчизняної освіти / Ю. Ф. Зіньковський // Педагогіка і психологія. – 2010. – №2. – С. 57-61. |
21. |
Зламанюк, Л. Особливості формування особистості учня в процесі входження освіти в Болонський процес / Л. Зламанюк // Шлях освіти. – 2010. – №1. – С. 25-29 |
22. |
Золоторьова, І. Імплементація європейських підходів до університетських магістерських програм у системі вищої освіти України [Текст] /І.Золоторьова //Вища школа.– 2010.– №10.– С. 42-48. |
23. |
Ісаєнко, І. Організація міжнародного магістерського курсу european work-shop програми „Вчення про довкілля" в університетах-партнерах [Текст] / І. Ісаєнко // Освіта і управління. – 2010. – №1. – С. 90-102. |
24. |
Караваева, Е.В. Проблема формирования общего образовательного пространства [Текст] / Е. В. Караваева, И. Б. Котлобовский // Alma mater. – 2010. – №4. – С. 9-17. – [Сближение и расширение форм сотрудничества в сфере образования в странах СНГ]. |
25. |
Костина, Л. Опыт применения модульно-рейтинговой системы оценки знаний студентов / Л. Костина, Ж. Саппа, В. Никитин // Новий колегіум. – 2010. – №3. – С. 26-29. |
26. |
Костюкевич, С.В. О качестве высшего образования в контексте европейского опыта / С. В. Костюкевич // Alma mater. – 2010. – №6. – С. 52-57. |
27. |
Кужильна, А. До «Болоньї» тернистий шлях [Текст] /А.Кужильна //Вісник податкової служби України.– 2009.– №44.– C. 10-11. |
28. |
Левківський, К. Якісна освіта — запорука самореалізації особистості [Текст] /К.Левківський //Вища школа.– 2010.– №1.– С. 5-15.– [Модернізація структури освіти України з урахуванням вимог Болонського процесу]. |
29. |
Литвин, К. Болонський процес: суперечливі підсумки десятиліття [Текст] / К. Литвин // Молодь України. – 2010. – №26. – С. 1, 3. |
30. |
Лобунец, В. Эффективность использования европейской кредитно-трансферной системы оценивания знаний студентов инженерно-педагогического профиля [Текст] / В. Лобунец, Э. Стрелкова, Э. Ромоданова // Новий колегіум. – 2009. – №6. – С. 41-48. |
31. |
Луговий, В.І. Світовий досвід професіоналізації освіти: концептуальні засади і практична реалізація / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія. – 2010. – №2. – С. 5-22. |
32. |
Михайлова, К. Європейські освітні норми у практиці вітчизняних ВНЗ: студентські оцінки перших років упровадження [Текст] / К. Михайлова, Т. Зверко // Вища школа. – 2010. – №2. – С. 34-41. – [Кредитно-модульна система навчання]. |
33. |
Мірошніченко, М. Інтеграція України в Болонський процес: проблеми і перспективи [Текст] / М. Мірошніченко // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2008. – №82, ч.1. – С. 85-89. |
34. |
Московкин, В. (Московкин, Н.Е. Сулеман) Математическое моделирование формирования иностранных студенческо-аспирантских контингентов и доходов от их подготовки для постсоветских условий [Текст] / В. Московкин, Н. Е. Билаль, А. Ємельянова // Новий колегіум. – 2010. – №1-2. – С. 36-43. |
35. |
Новиков, М. Проблемы межкультурной коммуникации на постсоветском пространстве. Болонский процес как вектор международных отношений [Текст] /М.Новиков //Актуальні проблеми міжнародних відносин.– 2010.– №90,Ч.1.– С. 112-117. |
36. |
Огнев'юк, В. Університетська освіта України в контексті перспектив європейської інтеграції [Текст] /В.Огнев'юк //Віче.– 2010.– №20.– С. 16-20. |
37. |
Пальчук, М.І. Глобалізаційні процеси в єдиному освітньому просторі та їхній вплив на стратегічний розвиток професійної освіти / М. І. Пальчук // Педагогіка і психологія. – 2010. – №1. – С. 38-49. |
38. |
Паршакова, О. Проблеми організації та контролю самостійної роботи студентів у світлі Болонського освітнього процесу / О. Паршакова // Вища освіта України. – 2010. – №2. – С. 36-44. |
39. |
Рейтинги мировых университетов как инструмент управления качеством образования / В. И. Кружалин, В. В. Аршинова, Л. В. Попов, А. А. Чаплыгина // Alma mater. – 2010. – №6. – С. 9-19. |
40. |
Рекомендації круглого столу «Стан та проблеми участі України в Болонському процесі» // Вища освіта України. – 2010. – №2. – С. 24-28. |
41. |
Ренев, В. Учебный процесс и окружающая среда в условиях кредитно-модульной системы обучения [Текст] / В. Ренев, Д. Титов, Е. Петрова // Новий колегіум. – 2010. – №1-2. – С. 52-55. |
42. |
Рудишин, С. Роздуми про європейський вимір української освіти [Текст] /С.Рудишин //Науковий світ.– 2010.– №1.– С. 14-15. |
43. |
Савельев, В. Вища освіта України і європейські стандарти: соціологічний аспект [Текст] / В. Савельев // Соціальна психологія. – 2009. – №6(38). – С. 93-103. |
44. |
Савельев, В. Вища освіта України перед викликами XXI століття: критичний вимір / В. Савельев // Психологія і суспільство. – 2009. – №4. – С. 242-248. – [Болонський процес]. |
45. |
Семенов, И.Н. Развитие профессионально-знаниевых компетенций как компонентов человеческого капитала учащихся в свете Болонского процесса [Текст] / И. Н. Семенов // Практична психологія та соціальна робота. – 2010. – №4. – С. 1-4. |
46. |
Серга, М.Ю. Мобильность студентов в европейских и национальных программах / М. Ю. Серга // Alma mater. – 2010. – №1. – С. 62-71. |
47. |
Сіленко, А. Політологія та соціологія в освітньому процесі України: Болонський процес чи відступ від демократії? / А. Сіленко, Л. Кормич // Віче. – 2010. – №13. – С. 31-32. |
48. |
Скочиляс-Павлів, О. Чи вирішить впровадження Болонського процесу проблему корупції у сфері вищої освіти [Текст] / О. Скочиляс-Павлів // Підприємництво, господарство і право. – 2010. – №1. – С. 29-32. |
49. |
Студенова, Е.Г. Особенности совместного европейского проекта по подготовке бакалавров в сфере социальной работы в рамках программы Tempus [Текст] /Е.Г.Студенова //Alma mater.– 2010.– №9.– С. 31-35. |
50. |
Таланова, Ж. Болонська інтеграція докторської підготовки: редукція чи розвиток для України ? [Текст] / Ж. Таланова // Вища школа. – 2010. – №7-8. – С. 96-107. |
51. |
Таланова, Ж. Стан і проблеми участі України в Болонському процесі [Текст] / Ж. Таланова // Педагогічна газета. – 2010. – №6. – С. 6-7. |
52. |
Таланова, Ж. Стан і проблеми участі України в Болонському процесі (Круглий стіл з проблем участі України в Болонському процесі пройшов у Національній академії педагогічних наук України) / Ж. Таланова // Вища освіта України. – 2010. – №2. – С. 22-24. |
53. |
Таланова, Ж. Стан і проблеми участі України в Болонському процесі / Ж. Таланова // Педагогічна газета. – 2010. – №6. – С. 6-7. |
54. |
Фурман, А. Стратегія та сучасні тенденції розвитку університетської освіти України в контексті європейського простору вищої освіти [Текст] / А. Фурман // Освіта і управління. – 2010. – №1. – С. 45-52. – [Вища освіта і Болонський процес]. |
55. |
Хоружий, Г. Соціальна відповідальність вищої школи в контексті Болонського процесу [Текст] / Г. Хоружий // Вища школа. – 2010. – №5. – С. 12-25. |
56. |
Хоружий, Г. Соціальна відповідальність вищої школи в контексті Болонського процесу / Г. Хоружий // Вища школа. – 2010. – №5. – С. 12-25. |