1. |
Бабин І.І. Стратегія й сучасні тенденції розвитку вищої освіти в контексті Європейського простору вищої освіти// Педагогіка і психологія.- 2009.- №2.- С. 61-72. |
2. |
Балыхин М. Перспективы рынка международных образовательных услуг в цифрах, фактах, аргументах// Высшее образование сегодня.- 2009.- №4.- С. 22-28.- [Проблемы и перспективы интернационализации высшего образования]. |
3. |
Бершадская М.Д. Высшее образование стран мира в контексте международных показателей (Аналитический обзор)// Alma mater.- 2008.- №11.- С. 47-49.- [Международные рейтинги университетов]. |
4. |
Бесчасний В. Стандартизація освітніх систем на етапі входження України до Болонського процесу// Економіка та держава.- 2009.- №9.-С. 77-79. |
5. |
Бойко А. Проблеми розвитку української освіти в умовах євроінтеграції// Вища освіта України.- 2009.- №2.- С.44-49. |
6. |
Бондаренко Е.Н. Воззрения на профессиональные компетенции современного учителя в различных странах мира// Высшее образование сегодня.- 2009.- №1.- С. 42-44. |
7. |
Брага д.К.М.Современные вызовы европейской университетской культуре// Высшее образование сегодня.- 2008.- №2.- С. 22-25. |
8. |
Вакарчук І. Якість освіти і вільна траєкторія студента// Освіта.- 2009.- №15-16.- С. 3.- [ECTS - Європейська кредитно-трансферна система]. |
9. |
Верба С. Роль та місце української освіти в європейському освітянському просторі// Університетські наукові записки.- 2008.- №4.- С. 348-351. |
10. |
Винницкий М. Впровадження третього циклу вищої освіти — ключ до успіху Болонського процесу// Вища школа.- 2008.- №12.- С. 20-27.- [Докторська школа НаУКМА зможе стати базою для визначення моделі функціонування аспірантури нового типу]. |
11. |
Всемирный доклад по образованию: новые данные свидетельствуют о смене тенденций в мобильности студентов// Alma mater.- 2009.- №7.- С. 47-48. |
12. |
Гардашук Т. Євроінтеграційні виміри освіти// Сучасність.- 2009.- №3-4.- С. 235-245. |
13. |
Глайсснер О.Ю. Из практики применения системы кредитных единиц в вузах Германии// Alma mater.- 2009.- №6.- С. 57-64. |
14. |
Голубенко О. Національна рамка кваліфікацій у контексті європейських перетворень освітнього простору/ О.Голубенко, Т.Морозова// Вища школа.- 2009.- №3.- С. 44-57. |
15. |
Голубенко О. Тест на стипендію чи перепустка до Європи?/ О.Голубенко, М.Смирний// Освіта.- 2009.- №13-14.- С. 4-5.- [Успішність навчання студентів: якість підготовки]. |
16. |
Гребнев Л. Кредит-часы, зачетные единицы и оплата труда преподавателей// Высшее образование в России.- 2008.- №11.- С. 21-31. |
17. |
Грозж Т. Европейская система перезачета и начисления кредитов: аьтернативный метод подсчета баллов ECTS/ Т.Грозж, Д.Баркьези// Высшее образование сегодня.- 2009.- №2.- С. 6-12. |
18. |
Джура О. Болонський процес як прояв модернізації освіти// Вища освіта України.- 2008.- №4.- С. 58-65. |
19. |
Джура О. Демократизація освіти як чинник її інтеграції у світовий освітній простір// Вища освіта України.- 2009.- №2.- С. 38-43. |
20. |
Еш С. Адаптація програми дисципліни "Фінансовий ринок" до кредитно-модульної системи навчального процесу// Вища школа.- 2009.-№9.- С. 36-50. |
21. |
Жерноклєєв І. Практика євроінтеграційного процесу в освітній сфері// Трудова підготовка.- 2009.- №1-2.- 44-45. |
22. |
Загвоздкін В. Стандарти освіти у міжнародному контексті// Шлях освіти.- 2009.- №3.- С. 21-22. |
23. |
Зайцев В. Інтеграція України у всесвітню наукову спільноту шляхом підвищення мобільності// Вища школа.- 2009.-№9.- С. 50-59. |
24. |
Калінічева Г. Євроінтеграційний поступ системи вищої освіти України: нові можливості чи нові проблеми?// Віче.- 2009.- №16.- C. 16-19. |
25. |
Калінічева Г. Євроінтеграційний поступ системи вищої освіти України: нові можливості чи нові проблеми?// Віче.- 2009.- №16.- C. 16-19. |
26. |
Капітанець О. Конкурентоспроможності ВНЗ в умовах євроінтеграції України// Економіка та підприємництво. Держава та регіони.- 2009.- №1.- С. 65-69. |
27. |
Кендюхов О. Ілюзія освіти// Дзеркало тижня.- 2008.- №44.- С. 13.- [Ключові наслідки приєднання України до Болонського процесу]. |
28. |
Козлова М. Крокуймо до Європи і світу із знанням іноземних мов// Педагогіка толерантності.- 2008.- №3.- С. 123-148. |
29. |
Костенко І. Наукова титулатура: від болонського університету до болонського процесу// Часопис Київського університету права.- 2008.- №4.- С. 35-42. |
30. |
Кривенко Л. Стратегия развития национальной системы образования и науки в контексте европейского выбора/ Л.Кривенко, Л.Дмитриченко// Вісник економічної науки України.- 2009.- №1(15).- С. 103-107. |
31. |
Крижанівський В.П.Інтеграція вищої освіти України у європейський освітній простір: глобальний та національний виміри// Актуальні проблеми міжнародних відносин.- 2008.- №75, Ч.2.- С. 15-17. |
32. |
Крохмалюк Д. Болонський процес та економічна освіта в Україні// Вісник Національного банку України.- 2008.- №11.- С. 60-64. |
33. |
Крячко Ю. Інтегруватися в європейську систему вищої освіти чи зберігати свою ідентичність: (Міркування і пропозиції у контексті підготовки нової редакції Закону України «Про вищу освіту») // Вища освіта України.- 2008.- №4.- С. 65-72. |
34. |
Кулик О. Вивчення іноземних мов за умов входження до європейського освітнього простору// Новий колегіум.- 2009.- №1.- С. 19-24. |
35. |
Лантух А. Тенденції вищої школи в сучасному українському суспільстві/ А.Лантух, В.Гаргін, М.Мірошниченко// Новий колегіум.- 2009.- №2.- С. 47-51.- [Реформування освіти в Україні, переход на Болонську систему освіти]. |
36. |
Луговий В.Болонський процес у вищій школі України// Педагогічна газета.- 2008.- №11.- С. 3.- [Реалізація принципів Болонського процесу у вищій школі України]. |
37. |
Луговий В.І. Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні// Педагогіка і психологія.- 2009.- №2.- С. 13-26. |
38. |
Луговий В.І. Реалізація принципів і пріоритетів Болонського процесу у вищій школі України: час дискусій і час дій// Педагогіка і психологія.- 2009.- №1.- С. 5-17. |
39. |
Лупак Р.Л. Економічне відтворення вищої освіти України в контексті Болонського процесу// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2009.- №5,Т.2.-С. 53-56. |
40. |
Міленіна М. Країна винаходів та винахідників// Управління освітою.- 2009.- №6.- С. 22-30.- [Британський досвід забезпечення роботи з обдарованими дітьми]. |
41. |
Монастырская Т.И. Оценка нагрузки студентов в рамках европейской системы зачетных единиц/ Т.И.Монастырская, В.Шатц// Высшее образование сегодня.- 2009.- №6.- С. 8-13.- [Европейская система перевода кредитов (ECTS)]. |
42. |
Москаль Ю. Проблеми отримання інформації, накопичення та обміну знаннями в епоху Інтернет-глобалізації// Психологія і суспільствоПсихологія і суспільство.- 2009.- №2.- С. 128-135.- [Болонський процес]. |
43. |
Моцик О. Знання долає кордони. Україна і Польща в освітній сфере// Освіта України.- 2009.- №37.- С. 1-2. |
44. |
Національний звіт України про впровадження положень Болонського процесу до VI міністерської конференції// Вища школа.- 2009.- №3.- С. 3-26. |
45. |
Оболенська Т. Українсько-французьке співробітництво у сфері вищої освіти/ Т.Оболенська, І.Решетнікова// Маркетинг в Україні.- 2009.- №4.- С. 66-70. |
46. |
Олуйко В. Роль вищих навчальних закладів у процесі євроатлантичної інтеграції України// Економічний часопис - XXI.- 2009.- №1-2.- С. 22-24. |
47. |
Перфильев О.В. Международные стратегии непрерывного образования: роль и опыт вузов// Высшее образование сегодня.- 2008.- №10.- С. 4-12. |
48. |
Петренко О. Підводні камені освітньої реформи, або Інститути будуть коледжами, а половина студентів не стане й бакалаврами// Молодь України.- 2009.- №109.- С. 1,2. |
49. |
Реалізація європейського досвіду компетентністного підходу у вищій школі України// Освіта і управління.- 2009.- №2.- С. 7-16. |
50. |
Ренев В. Европейское образование в Украине: миф или реальность/ В.Ренев, Ю.Журавлев, Е.Петрова// Новий колегіум.- 2009.- №4.-С. 17-24.- [Международное сотрудничество украинских университетов]. |
51. |
Рідей Н. Міжнародні екологічні програми підготовки магістрів дослідницького спрямування НУБіП України спільно з ЄС/ Н.Рідей, Ю.Рибалко// Освіта і управління.- 2009.- №2.- С. 83-92. |
52. |
Савчук В. Міжнародна діяльність національного університету// Подільські вісті.- 2009.- №148-149.- С. 3.- [Кам'янець-Подільський національний університет ім.І.Огієнка]. |
53. |
Сазонов Б. Академические часы, зачетные единицы и модели учебной нагрузки// Высшее образование в России.- 2008.- №11.- С. 3-21.- [Кредитно-трансферная система]. |
54. |
Сиченко В. Запровадження європейської парадигми кредитно-трансферної системи у ВНЗ в Україні// Економіка та держава.- 2009.- №9.- С. 73-76. |
55. |
Степко М.Ф. Проблеми реформування вищої освіти в контексті Болонського процесу// Педагогіка і психологія.- 2009.- №1.- С. 34-40. |
56. |
Таланова Ж. Проблема ідентифікації найвищого освітнього рівня за Міжнародною стандартною класифікацією освіти в Україні..// Вища освіта України.- 2008.- №1.- С. 18-24.- [Болонський процес і Україна]. |
57. |
Хирш Н. Бойкот Болонскому процессу: беспорядки в защиту образования ?// Alma mater.- 2009.- №4.- С. 54-56. |
58. |
Чернова К. Менеджмент вищої освіти в контексті євроінтеграції// Соціальна психологія.- 2009.- №4(36).- С. 106-112. |
59. |
Швець В. Бухгалтерська освіта в Україні в контексті Болонського процесу// Бухгалтерський облік і аудит.- 2009.- №7.- С. 4-7. |
60. |
Шевченко С. Оцінювання якості вищої освіти в контексті приєднення України до Болонського процесу// Вища школа.- 2008.- №11.- С. 14-24. |
61. |
Шльосек Ф. Ефективна співпраця польських та українських педагогів// Освіта України.- 2009.- №37.- С. 4. |
62. |
Яновський М. Деякі психологічні аспекти впровадження "болонської системи"/ М.Яновський, Л.Яновська// Соціальна психологія.- 2008.- №6 (32).- С. 108-112. |
63. |
Ярошовець В. Парадигмальні трансформації в освітньому процесі: «постболонські» реалії і викладання історії філософії// Освіта і управління.- 2009.- №1.- С. 98-103. |