1. |
Акмаєв А. Міцні зв'язки з виробництвом - запорука підготовки конкурентоспроможних фахівців у вищій технічній школі// Вища школа.- 2007.- №5.- С. 36-45. |
2. |
Аллай В.В. Творческий потенциал многоуровневого образования в развитии математического творчества студентов// Высшее образование сегодня.- 2008.- №7.- С. 70-72. |
3. |
Антонюк Г.Д. Інтерактивне навчання як модель міжкультурної комунікації// Вісник Національного університету "Львівська політехніка".- 2007.- №12(586).- С. 11-15. |
4. |
Арганович Б.Л. Онтореническое проектирование учебного курса/ Б.Л.Арганович, Ю.В.Карякин// Alma mater.- 2008.- №6.- С.20-24.- [Учебная деятельность и ее средства]. |
5. |
Аржанова И.В. Решительный шаг к инновациям// Высшее образование сегодня.- 2008.- №3.- С. 10-13.- [Подготовка педагогических кадров ]. |
6. |
Атаманчук Ю. Стан організації самостійної роботи студентів ВНЗ// Рідна школа.- 2008.- №6.- С. 46-48. |
7. |
Атаманчук Ю. Стан організації самостійної роботи студентів ВНЗ// Рідна школа.- 2008.- №6.- С. 46-48. |
8. |
Ахкиямова Г. Подготовка педагога к воспитанию межнациональной толерантности// Высшее образование в России.- 2008.- №8.- С. 141-143. |
9. |
Бажал Ю. Магістерська програма з економічної теорії в Україні: концепція форми і змісту// Економічна теорія.- 2008.- №1.- С. 66-80. |
10. |
Балакшин М.Е. Информационная система тренингового обучения/ М.Е.Балакшин, А.С.Евдокименко// Инновации в образовании.- 2008.- №7.- С. 48-52. |
11. |
Бардыкина В.А. Психолого-педагогические условия развития субъектности студентов-психологов в учебно-профессиональной деятельности// Высшее образование сегодня.- 2008.- №3.- С. 39-41. |
12. |
Бар'яхтар В.Г. Практичний аспект підготовки студентів у процесі навчання/ В.Г.Бар'яхтар, А.Б.Данилевич// Педагогіка і психологія.- 2007.- №4.- С. 40-43. |
13. |
Батыршина А.Р. Технология организации самостоятельной работы студентов ( на опыте изучения курса истории психологии)// Высшее образование сегодня.- 2008.- №9.- С. 82-84. |
14. |
Берднова Е.В. Адаптация дидактики к новым условиям профессионального образования// Высшее образование сегодня.- 2008.- №4.- С. 61-62. |
15. |
Білик В. Комунікативна підготовка як ключовий чинник професійної компетентності менеджера туристичного підприємства// Вісник Київського національного торговельно-економічного університету.- 2008.- №5.- С. 114-120. |
16. |
Білоус І.І. Школа молодого вчителя// Все для вчителя.- 2008.- №9.- С. 37-42. |
17. |
Блинов А. Методический подход к оценке мотивации обучения/ А.Блинов, А.Сидорова// Статистика України.- 2008.- №1.- С. 26-31. |
18. |
Блинов А. Обучение в высшей школе: самоориентирование студентов/ А.Блинов, А.Сидорова// Проблемы теории и практики управления.- 2007.- №11.- С. 104-111. |
19. |
Бодряков В.Ю. Простая вероятностно-статистическая модель количественной оценки уровня знаний учащихся/ В.Ю.Бодряков, Н.Г.Фомина// Alma mater.- 2008.- №7.- С. 55-61. |
20. |
Бондар В. Управління розвитком конкурентоспроможності вчителя в процесі професійної підготовки// Освіта і управління.- 2007.- №3-4.- С. 44-53. |
21. |
Боровских А.В. Прагматизм как методологический принцип в педагогике// Педагогика.- 2008.- №8.- С. 3-9. |
22. |
Боярский Е.А. Оценивание обобщенных компетенций выпускников вузов/ Е.А.Боярский, С.М.Коломиець// Высшее образование сегодня.- 2007.- №11.- С. 31-35. |
23. |
Бродський Я. Управління якістю математичної освіти на основі моніторингових досліджень/ Я.Бродський, О.Павлов// Освіта і управління.- 2007.- №3-4.- С. 19-35. |
24. |
Буренніков Ю.А. Фактори адаптації студентів першого курсу до навчання у вищому технічному закладі/ Ю.А.Буренніков, І.В.Хом'юк// Вісник Вінницького політехнічного інституту.- 2007.- №3.- С. 93-97. |
25. |
Буркова Л. Цільова і змістова складові професійної підготовки фахівців у ВНЗ// Рідна школа.- 2008.- №6.- С. 13-16. |
26. |
Буряк В. Методологічні засади педагогічної освіти// Вища школа.- 2008.- №1.- С. 35-47. |
27. |
Буряк В. Самостійна робота як системоутворюючий елемент навчальної діяльності студентів// Вища школа.- 2008.- №5.- С. 10-25. |
28. |
Буянов А.А. Динамика учебной мотивации студентов-психологов// Высшее образование сегодня.- 2008.- №3.- С. 48-51. |
29. |
Вайсеро З.В. Активизация самостоятельной работы студентов - путь к повышению качества подготовки специалистов среднего звена// Инновации в образовании.- 2008.- №9.- С. 4-9. |
30. |
Валькова Н.В. Аналіз змісту дисциплін "фінансовий облік" та "фінансовий облік ІІ" з огляду на сучасні проблеми викладання// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2008.- №2,Т.2.- С. 114-116. |
31. |
Валькова Н.В. Аналіз змісту дисципліни "Бухгалтерський облік" з огляду на сучасні проблеми викладання// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2007.- №6,Т.2.- С. 222-224. |
32. |
Васильева Е. Удовлетворенность студентов качеством образовательного процесса как критерий социальной эффективности функционирования вуза// Alma mater.- 2007.- №11.- С. 9-15. |
33. |
Великоднева Ю. Использование воспитательных технологий в формировании профессиональной готовности будущих социальных педагогов к работе в сельской школе// Социальная педагогика.- 2007.- №3.- С. 89-95. |
34. |
Вербовий О. Про викладання літератури і вплив часу// Українська мова та література.- 2008.- №37.- С. 3. |
35. |
Вітер О. Використання елементів алгоритмізації у викладанні економічних дисциплін// Педагогіка і психологія професійної освіти.- 2006.- №5.- С. 31-39. |
36. |
Власенко К. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів// Рідна школа.- 2008.- №3-4.- С. 25-27. |
37. |
Волик Л. Соціокультурна освіта майбутнього педагога: теоретико-емпіричний аспект// Шлях освіти.- 2008.- №1.- С. 34-38. |
38. |
Гагарін О.О. Дослідження і аналіз методів та моделей інтелектуальних систем безперервного навчання/ О.О.Гагарін, С.В.Титенко// Наукові вісті Національного технічного університету України.- 2007.- №6.- С. 37-48. |
39. |
Гатаулин Р.М. Проблемы формирования социального заказа и подготовка специалистов// Информатика и образование.- 2007.- №11.- С. 15-17. |
40. |
Гвоздева А.В. Теоретические основы моделирования интегративного подхода к дифференцированному обучению в вузе// Высшее образование сегодня.- 2008.- №3.- С. 65-67. |
41. |
Гірняк А. Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника// Психологія і суспільствоПсихологія і суспільство.- 2008.- №2.- С.116-138.- [Експерементальна психологія]. |
42. |
Глузман О. Методологічні засади дослідження університетської педагогічної освіти// Психологія і суспільствоПсихологія і суспільство.- 2008.- №2.- С. 8-45. |
43. |
Гнатышина Е.А. Концептуальные основы инновационного развития учреждения профессионально-педагогического образования// Высшее образование сегодня.- 2008.- №3.- С. 57-59. |
44. |
Голдованская И.Б. Формирование коммуникативной компетентности как приоритетное направление подготовки специалистов для пенитенциарной системи// Высшее образование сегодня.- 2008.- №2.- С. 87-89. |
45. |
Голубенко О. Освітні стандарти чи навчальні плани?/ О.Голубенко, Т.Морозова// Вища школа.- 2008.- №1.- С. 55-64. |
46. |
Гончаренко С. Про цілісність педагогічного процесу: методологічний аспект// Педагогіка і психологія професійної освіти.- 2006.- №6.- С. 7-18. |
47. |
Гончаренко С. Фундаменталізація освіти як дидактичний принцип// Шлях освіти.- 2008.- №1.- С. 2-6. |
48. |
Гортішев Ю.Ф. О многоуровневой системе образования в техническом вузе/ Ю.Ф.Гортішев, Н.Н.Маливанов, Ю.Е.Польский// Alma mater.- 2008.- №7.- С. 35-38.- [Организация учебного процесса в двухступенчатой системе образования]. |
49. |
Гресь Н. Виробнича практика студента: досвід роботи за фахом випускника внз// Освіта і управління.- 2008.- №1,т.11.- С. 100-106. |
50. |
Гресь Н. Виробнича практика студента: досвід роботи за фахом випускника внз// Освіта і управління.- 2008.- №1,т.11.- С. 100-106. |
51. |
Греченко В. Історичні дисципліни у вищій школі// Урядовий кур'єр.- 2008.- №113.- С. 6. |
52. |
Гришкова Р. Компаративна технологія як засіб формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей// Вища освіта України.- 2008.- №3.- С. 56-61. |
53. |
Груздеев М.Л. Особенности информационной подготовки студентов - будущих бухгалтеров к профессиональной деятельности// Информатика и образование.- 2007.- №12.- С. 109-111. |
54. |
Гуменюк О. Психолого-педагогічна культура як сутнісна характеристика професійної діяльності викладача вищого навчального закладу// Університетські наукові записки.- 2008.- №2.- С. 406-410. |
55. |
Гуревич Л.И. Когнитивная графика в гегерировании интеллектуального капитала современного вуза/ Л.И.Гуревич, Г.Н.Бойченко// Высшее образование сегодня.- 2008.- №1.- С. 46-47.- [Дидактические возможности вузов]. |
56. |
Давыдова Н.А. Формирование индивидуальной траектории обучения средствами адаптивных интеллектуальных систем// Информатика и образование.- 2008.- №5.- С. 107-109. |
57. |
Дакснер М. Нові парадигми поведінки в академічній сфері та їх наслідки для наймання університетського персоналу// Вища школа.- 2008.- №3.- С. 84-95.- [Зарубіжний досвід]. |
58. |
Девисилов В.А. Стандарты высшего образования компетентностного формата: вопросы структуры и содержания// Высшее образование сегодня.- 2008.- №9.- С. 18-22. |
59. |
Дудукалов В.В. Надпрофессиональные компетенции выпускника вуза в новых стандартах высшего профессионального образования// Высшее образование сегодня.- 2008.- №6.- С. 24-26. |
60. |
Економічна освіта в класичному університеті / За ред. В.Д. Базилевича// Вища школа.- 2007.- №6.- С. 4-152. |
61. |
Ермаков П.Н. Образовательная парадигма как характеристика учебного процесса в классическом университете// Инновации в образовании.- 2008.- №1.- С. 27-31. |
62. |
Еш С. Методологічні підходи до використання новітніх технологій у процесі вивчення фінансових дисциплін// Вища школа.- 2008.- №8.- С. 60-71. |
63. |
Ємчик Л. Адаптація моделі сприйняття інформації до процесу навчання// Педагогіка і психологія професійної освіти.- 2006.- №6.- С. 60-65. |
64. |
Єрмоленко С. Набуття професійної компетенції на заняттях із синтаксису у внз// Українська мова та література.- 2008.- №12.- С. 16-21. |
65. |
Жабенко О. Становлення та розвиток системи підготовки й атестації науково-педагогічних і наукових кадрів з державного управління// Економіка та держава.- 2008.- №5.- С. 70-74. |
66. |
Жованик В. Теоретичні підходи і практичні дії до здійснення академічної безпеки навчального закладу/ В.Жованик, Г.Жованик// Економіст.- 2007.- №11.- С. 66-69.- [Академічна безпека, її зміст, завдання і моделювання]. |
67. |
Жовтяк Н. Сучасний стан екологічної освіти. Шляхи вдосконалення./ Н.Жовтяк, Н.Семенюк// Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук.- 2007.- Т.1.- С. 14-15. |
68. |
Жукова Т.А. Социально-профессиональная адаптация студентов в системе университетского образования// Инновации в образовании.- 2007.- №12.- С. 103-110. |
69. |
Загірняк М. Проблеми підготовки фахівців з електромеханіки із застосуванням віртуальних технологій/ М.Загірняк, В.Євстіфєєв// Вища освіта України.- 2008.- №2.- С. 85-90. |
70. |
Зайниев Р.М. Преемственность математического образования в техническом вузе// Высшее образование сегодня.- 2008.- №4.- С. 28-30. |
71. |
Зайниев Р.М. Преемственность содержания математического образования в системе "школа-колледж-вуз"// Высшее образование сегодня.- 2008.- №9.- С. 28-32. |
72. |
Засадна Х.О. Структура і зміст дисципліни "Безпека банківської діяльності"// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2008.- №1,Т.2.- С. 48-51. |
73. |
Захаров И.Г. Методологические и исторические основы формирования социальной компетенции студентов технических вузов// Инновации в образовании.- 2008.- №1.- С. 31-42. |
74. |
Зенкина С.В. Информационно-образовательная среда как фактор повышения качества образования// Педагогика.- 2008.- №6.- С. 22-28. |
75. |
Зимняя И.А. Интегративный подход к оценке единой социально-профессиональной компетентности выпускников вузов/ И.А.Зимняя, Е.В.Земцов// Высшее образование сегодня.- 2008.- №5.- С. 14-19.- [Качество подготовки специалистов]. |
76. |
Зимняя И.А. Социальные компетентности выпускников вузов/ И.А.Зимняя, М.Д.Лаптева, Н.А.Морозова// Высшее образование сегодня.- 2007.- №11.- С. 22-27.- [Образовательные стандарты]. |
77. |
Иванова А.В. Развитие познавательного интереса студентов вуза в современных социокультурных условиях/ А.В.Иванова, А.П.Иванова, Л.А.Дарбасова// Высшее образование сегодня.- 2008.- №2.- С. 25-26. |
78. |
Исаев И.Ф. Концептуальные основания профессионально-педагогической самореализации личности преподавателя вуза// Высшее образование сегодня.- 2008.- №3.- С. 45-47. |
79. |
Карпенко О. Модернізація змісту й методики викладання управлінського обліку// Вісник Київського національного торговельно-економічного університету.- 2008.- №5.- С. 98-113. |
80. |
Карпова О.Л. Педагогическое содействие самообразовательной деятельности студентов// Высшее образование сегодня.- 2008.- №7.- С. 51-54. |
81. |
Кизименко Л. Інженерно-педагогічна підготовка у Національному університеті "Львівська політехніка/ Л.Кизименко, Г.Козлакова// Вища освіта України.- 2007.- №4.- С. 42-46. |
82. |
Кириченко В.І. Теоретичні й методичні засади розроблення когнітивної моделі інформаційно-дидактичної системи навчальної дисципліни// Педагогіка і психологія.- 2007.- №4.- С. 43-53. |
83. |
Коваленко А.В. Технологическая культура будущих учителей иностранного языка// Высшее образование сегодня.- 2008.- №3.- С. 75-79. |
84. |
Ковчин Н. Диференційоване навчання та комплексне дослідження ефективності дидактичного процесу// Вища школа.- 2008.- №8.- С. 42-49. |
85. |
Кодацький В. Проблеми організації учбового процесу з дисципліни "фінанси"// Підприємництво, господарство і право.- 2008.- №1.- С. 127-129.- [Ділові ігри]. |
86. |
Коломіець А. Міжпредметні та надпредметні проекти як спосіб розвитку інформаційної культури студента/ А.Коломіець, Д.Коломієць// Педагогіка і психологія професійної освіти.- 2006.- №2.- С. 24-33. |
87. |
Колотилова Г.В. К вопросу о формировании модели профессиональной подготовки технолога швейного производства/ Г.В.Колотилова, Н.Л.Корнилова, В.В.Веселов//Известия высших учебных заведений. Технология текстильной промышленности.- 2007.- №5.- С. 92-95. |
88. |
Комар Ю.М. Формування управлінського типу мислення студентів шляхом реалізації системно-діяльнісного підходу у навчанні// Університетські наукові записки.- 2006.- №2.- С. 423-426. |
89. |
Копцева Н.П. Теория и практика инновационной образовательной программы по эстетическому циклу дисциплин// Высшее образование сегодня.- 2007.- №12.- С. 9-13. |
90. |
Корносенко О. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури в методиці проведення рухливих ігор// Вища освіта України.- 2007.- №4.- С. 102-107. |
91. |
Королюк М. Формування навичок оздоблення одягу в майбутніх вчителів трудового навчання/ М.Королюк, Л.Корницька// Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук.- 2007.- Т.1.- С. 156-158. |
92. |
Костюкевич Р. Методика рейтингового оцінювання ефективності діяльності викладачів, кафедр, факультетів та університету// Вища школа.- 2008.- №8.- С. 29-42. |
93. |
Кравчук Г.Т. Проблеми застосування інформаційно-телекомунікаційних технологій у навчальній діяльності ВНЗ// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2008.- №1,Т.2.- С. 75-78. |
94. |
Красовський О.С. Дидактичні основи формування змісту електронних підручників// Педагогіка і психологія.- 2008.- №2.- С.134-143. |
95. |
Кузьмин С.Ю. Методологические аспекты формирования математической культуры у студентов педвузов// Высшее образование сегодня.- 2008.- №3.- С. 73-75. |
96. |
Кукуев А.И. Эволюция принципов образования взрослых в контексте смены образовательных парадигм// Инновации в образовании.- 2008.- №2.- С. 17-34. |
97. |
Куликов Г.Г. Совершенствование бизнес-процессов выпускающей кафедры образовательного учреждения/ Г.Г.Куликов, К.А.Конев, Г.В.Старцев// Методы менеджмента качества.- 2008.- №2.- С. 24-29. |
98. |
Куриляк В. Методологічні проблеми міжнародного та міжкультурного менеджменту як галузей знань// Вища школа.- 2008.- №4.- С. 62-75. |
99. |
Курмишева Н. Мотивація і результативність навчання майбутніх економістів: тотожність чи розбіжності?// Вища школа.- 2008.- №1.- С. 75-81. |
100. |
Лазарук Г. Комп'ютерне тестування як засіб перевірки якості знань з іноземної мови студентів в ВНЗ// Вища освіта України.- 2008.- №3.- С. 43-47. |
101. |
Леушин И.О. О пользе консерватизма при реформировании высшего технического образования/ И.О.Леушин, И.В.Леушина// Высшее образование сегодня.- 2008.- №2.- С. 67-70. |
102. |
Линенко О.А. Экологическое сознание и культура как цель и результат экологического образования// Высшее образование сегодня.- 2008.- №9.- С. 89-92. |
103. |
Лобашев В.Д. Педагогические категории нелинейных систем обучения// Инновации в образовании.- 2008.- №9.- С. 13-24. |
104. |
Лобашов А.Д. Системы и наборы элементарных учебных элементов// Инновации в образовании.- 2007.- №12.- С. 40-53.- [Новые педагогические технологии]. |
105. |
Ломоносов А. Залежність базового середньорічного обсягу навчального навантаження науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів від чисельності студентів// Економіст.- 2007.- №12.- С. 41-43. |
106. |
Ляховченко Н.В. Порівняння результатів проведення вступних випробувань до внз за тестовими технологіями та за змішаною системою/ Н.В.Ляховченко, Б.І.Мокін// Вісник Вінницького політехнічного інституту.- 2007.- №2.- С. 97-100. |
107. |
Малитиков Е. Образование взрослых - важный фактор общественного развития// Проблемы теории и практики управления.- 2008.- №1.- С. 22-27.- [Непрерывное образование взрослых в течение всей жизни]. |
108. |
Маняхина В.Г. Возможности информационно-коммуникационной учебной среды для организации самостоятельной работы// Информатика и образование.- 2008.- №7.- С. 94-97. |
109. |
Маршавін Ю. Профорієнтація незайнятого населення та молоді як чинник досягнення професійної відповідності попиту і пропозиції на ринку праці// Україна: аспекти праці.- 2008.- №2.- С. 20-24. |
110. |
Маслова Т.А. Эмоционально-ценностный компонент подготовки будущих педагогов// Педагогика.- 2008.- №8.- С. 50-57. |
111. |
Матвєєнко Н.В. Кадрова політика вищих навчальних закладів щодо підбору персоналу// Актуальні проблеми економіки.- 2008.- №9.- С. 123-127. |
112. |
Матушкин Н.Н. Формирование перечня профессиональных компетенций выпускника высшей школы/ Н.Н.Матушкин, И.Д.Столбова// Высшее образование сегодня.- 2007.- №11.- С. 28-30. |
113. |
Мелик-Гайказян И. Моделирование образовательных систем: исследовательская программа// Высшее образование в России.- 2008.- №9.- С. 89-93. |
114. |
Мельник С.В. Формування ефективної системи управління підготовкою кадрів як напрям підвищення конкурентоспроможності випускників ВНЗ України// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2007.- №5,Т.1.- С. 240-243. |
115. |
Миронова С. Системний підхід до організації та змісту багаторівневої професійної підготовки корекційного педагога// Вища освіта України.- 2008.- №3.- С. 107-115. |
116. |
Митяева А.М. Содержание многоуровневого высшего образования в условиях реализации компетентностной модели// Педагогика.- 2008.- №8.- С. 57-64. |
117. |
Михайлов О. "Подводные камни" рейтенговой системы// Высшее образование в России.- 2008.- №8.- С. 29-34. |
118. |
Молочкова И.В. Оценка качества образовательного процесса в ходе самоанализа структуры учебной деятельности и мотивационной сферы// Высшее образование сегодня.- 2007.- №11.- С. 66-70. |
119. |
Назаров О.В. Повышение эффективности обучения с помощью проведения занятий на основе запроса обучаемых// Инновации в образовании.- 2008.- №4.- С. 104-112.- [Инновационные педагогические технологии]. |
120. |
Нечипоренко В. Проективно-рефлексивні засади організації самостійної навчальної роботи студентів// Соціальний педагог.- 2008.- №9.- С. 45-48. |
121. |
Ніколаєнко С. Рейтингові системи - складова національного моніторингу якості вищої освіти// Вища школа.- 2007.- №4.- С. 3-15. |
122. |
Ніколаєнко С.М. Вплив демографічної ситуації на контингент учнів і мережу загальноосвітніх навчальних закладів// Безпека життєдіяльності.- 2007.- №10.- С. 5-9. |
123. |
Ніколаєску І. Професійний імідж соціального педагога// Соціальний педагог.- 2008.- №11.- С. 27-35. |
124. |
Ніколаєску І. Професійний імідж соціального педагога// Соціальний педагог.- 2008.- №11.- С. 27-35. |
125. |
Новикова Л. Тройственный союз: бакалавр, специалист, магистр// Профессиональное образование.- 2008.- №8.- С. 46-47. |
126. |
Носков М.В. Междисциплинарная интеграция в условиях компетентостного подхода/ М.В.Носков, В.А.Шершнев// Высшее образование сегодня.- 2008.- №9.- С.23-25.- [Качество образования]. |
127. |
Ольштынский Л.И. Место гуманитарных и социально-экономических дисциплин в государственном стандарте высшего образования третьего поколения// Высшее образование сегодня.- 2008.- №4.- С. 50-53. |
128. |
Омельченко Л. Особистісно орієнтована система навчання і виховання через диференціацію та індивідуалізацію навчального процесу// Рідна школа.- 2007.- №11-12.- С. 54-55. |
129. |
Онопрієнко О. Концептуальні засади компетентнісного підходу в сучасній освіті// Шлях освіти.- 2007.- №4.- С. 33-37. |
130. |
Остапчук О. Професійний саморозвиток і самопроектування в системі педагогічної освіти// Шлях освіти.- 2007.- №4.- С. 13-18. |
131. |
Остапчук О.Є. Синергетичний потенціал авторського проектування педагогічних систем// Педагогіка і психологія.- 2008.- №2.- С. 86-100. |
132. |
Пабат В.В. Індивідуалізація процесу підготовки фахівців-економістів світового рівня на заняттях з української словесності// Економіка АПКЕкономіка АПК.- 2008.- №5.- С. 134-138. |
133. |
Павко А. Курс політичної історії України у ВНЗ - вимога часу// Урядовий кур'єр.- 2008.- № 58.- С. 17. |
134. |
Павлова Э.Н. Проектирование содержания профессионального туристского образования// Высшее образование сегодня.- 2008.- №7.- С. 67-70. |
135. |
Павлова Э.Н. Содержания обучения студентов туристических вузов туристским дестинациям// Высшее образование сегодня.- 2008.- №9.- С. 40-43. |
136. |
Пархоменко В. Національна система підготовки та підвищення кваліфікації фахівців у сфері інтелектуальної власності: становлення, сучасний стан та перспективи розвитку// Інтелектуальна власність.- 2008.- №10.- С. 48-52. |
137. |
Пеняев С.А. Дидактические условия формирования рефлексивных стратегий познавательной деятельности студентов// Высшее образование сегодня.- 2008.- №8.- С. 57-60. |
138. |
Перевощикова Е.Н. Рейтинговая система оценивания деятельности студентов как средство управления качеством образовательного процесса по специальности/ Е.Н.Перевощикова, А.И.Голубева// Инновации в образовании.- 2007.- №12.- С. 73-91. |
139. |
Пермилова Л.М. Учебный предмет как объект дидактического конструирования// Педагогика.- 2008.- №8.- С.16-21. |
140. |
Петришин О. Педагогічні проблеми екологічної підготовки майбутніх інженерів// Педагогіка і психологія професійної освіти.- 2006.- №1.- С. 40-49. |
141. |
Петров В. Критерии оценки качества подготовки кадров высшей квалификации/ В.Петров, В.Столбов, М.Гитман// Высшее образование в России.- 2008.- №8.- С.13-20. |
142. |
Петрова А. Педагогічне забезпечення процесу формування іншомовної компетентності майбутніх менеджерів ЗЕД// Рідна школа.- 2008.- №5.- С. 40-44. |
143. |
Петунин О.В. Проблема активизации познавательной самостоятельности обучающихся с позиций цивилизационного подхода// Высшее образование сегодня.- 2008.- №9.- С. 68-70.- [Переход от репродуктивно-педагогической к рефлективно-педагогической цивилизации и развития познавательной самостоятельности]. |
144. |
Покроєва Л.Д. Якісна освіта - шлях до безпечного майбутнього// Безпека життєдіяльності.- 2007.- №12.- С. 40-41. |
145. |
Полищук О.И. Использование рейтенговых систем оценивания в учебном процессе// Высшее образование сегодня.- 2008.- №3.- С. 91-93. |
146. |
Полякова Е.И. Ролевые игры как средство стимулирования у студентов интереса к освоению опыта межкультурного взаимодействия// Высшее образование сегодня.- 2008.- №2.- С. 39-41. |
147. |
Попов Н. Фундаментализация подготовки специалистов-математиков в условиях университетского образования// Высшее образование в России.- 2008.- №9.- С. 32-35. |
148. |
Проблемы количественного оценивания качества в высшем образовании/ А.Краснов, А.Воробьева, Ю.Кузнецова, М.Ананьев// Стандарты и качество.- 2007.- №11.- С. 50-53. |
149. |
Прусак В. Екологічний аспект у професійній підготовці майбутніх дизайнерів// Педагогіка і психологія професійної освіти.- 2006.- №3.- С. 54-62. |
150. |
Прусак В. Педагогічні засади інтеграції загальнохудожніх і професійних знань у підготовці дизайнерів// Педагогіка і психологія професійної освіти.- 2006.- №2.- С. 42-50. |
151. |
Рагозин Ю.И. Рынок труда и ситема образования: реалии и перспективы/ Ю.И.Рагозин, В.В.Лукин// Информатика и образование.- 2007.- №11.- С. 29-32. |
152. |
Разумова Е.Д. Формирование основ корпоративной культуры у студентов экономических специальностей в процессе обучения в вузе// Высшее образование сегодня.- 2008.- №4.- С. 24-26. |
153. |
Ратникова Е.В. Диагностика типов профессионального мастерства преподавателя// Профессиональное образование.- 2008.- №4.- С. 10-11. |
154. |
Рижиков В. Адаптація економічної підготовки майбутніх фахівців з урахуванням специфіки їхньої професії// Рідна школа.- 2007.- №11-12.- С. 11-13. |
155. |
Рідей Н. Визначення соціальної екології й екологічної соціології як самостійних наук на основі евристичного підходу/ Н.Рідей, В.Радчук// Освіта і управління.- 2008.- №1,т.11.- С. 106-116. |
156. |
Рідей Н. Магістерська програма "екологічний менеджмент і політика" напряму "екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування"/ Н.Рідей, Д.Шофолов// Освіта і управління.- 2007.- №3-4.- С. 151-163. |
157. |
Роготцева Е. Аксиологические пределы моделирования образовательных систем// Высшее образование в России.- 2008.- №9.- С. 99-102. |
158. |
Розенцовайг А. Об инновациях в системе образования/ А.Розенцовайг, Ю.Смирнова// Высшее образование в России.- 2008.- №8.- С. 88- 92. |
159. |
Рудишин С. Науковець, викладач, кафедра у вищій школі України: погляд на проблему// Науковий світ.- 2007.- №12.- С. 14-15. |
160. |
Савчук Л. Використання технологій особистісно орієнтованого навчання у викладанні зарубіжної літератури// Зарубіжна література.- 2007.- №47.- С. 17-21. |
161. |
Сагитов Р. Компетентность менеджера: что дает изучение математики?// Alma mater.- 2008.- №3.- С. 22-23. |
162. |
Садковий В.П. Основні завдання створення галузевого стандарту вищої освіти за напрямом підготовки "Охорона праці"/ В.П.Садковий, Ю.В.Уваров, Ю.В.Буц// Безпека життєдіяльності.- 2007.- №11.- С. 15-16. |
163. |
Садовська І.Л. Концепція методів навчання: дидактичний аспект// Безпека життєдіяльності.- 2007.- №12.- С. 12-14. |
164. |
Садовська І.Л. Концепція методів навчання: дидактичний аспект// Безпека життєдіяльності.- 2008.- №1-2.- С. 19-21. |
165. |
Саєнко С. Методичні підходи до розрахунку чисельності професорсько-викладацького складу в державних університетах 3-4 рівнів акредитації/ С.Саєнко, Г.Чорномаз// Освіта і управління.- 2008.- №1,т.11.- С. 94-100. |
166. |
Сапронов А.Г. Внутривузовская СМК в подготовке специалистов для легкой промышленности/ А.Г.Сапронов, Н.П.Воронова// Швейная промышленность.- 2008.- №1.- С. 10. |
167. |
Саух П. Чого бракує нашій освіті?// Шлях освіти.- 2007.- №4.- С. 2-6.- [Реформування освіти]. |
168. |
Сахарова О.Н. Методика организации деловых игр по математике// Alma mater.- 2008.- №7.- С. 38-48. |
169. |
Сахневич І. Умови ефективної організації самостійної роботи із вивчення іноземної мови майбутніми технічними перекладачами в позааудиторний час// Вища освіта України.- 2008.- №3.- С. 48-55. |
170. |
Семенова Е.А. Психологичекое сопровождение становления профессионального самосознания студентов// Высшее образование сегодня.- 2008.- №3.- С. 36-38. |
171. |
Семушкина Е.И. Информатизация математической подготовки будущих экономистов на основе междисциплинарной интеграции математики и экономических дисциплин// Информатика и образование.- 2008.- №7.- С. 124-126. |
172. |
Сенашко В. Введение зачетных единиц как организационно-педагогическая проблема/ В.Сенашко, В.Кузнецов, В.Кузнецова// Высшее образование в России.- 2008.- №8.- С. 20-28. |
173. |
Синюта В. Стилі мовлення. Додатковий матеріал для вчителя// Українська мова та література.- 2007.- №44.- С. 13-18. |
174. |
Синюта В. Формули ввічливості в дипломатичному листуванні// Українська мова та література.- 2007.- №44.- С. 18-22. |
175. |
Ситров В.А. Психологические особенности студенческой молодежи с различным уровнем самореализации в обучении/ В.А.Ситров, А.И.Шутенко, Е.Н.Шутенко// Alma mater.- 2008.- №7.- С. 49-54.- [Высшая школа и развитие личности] |
176. |
Сікорський П. До проблеми математичної обробки результатів психолого-педагогічних досліджень/ П.Сікорський, Н.Сікорська// Шлях освіти.- 2008.- №3.- С.12-19. |
177. |
Скубашевська О. Необхідність і реалії інноваційного розвитку освіти// Вища освіта України.- 2007.- №3.- С. 30-37. |
178. |
Сметанский Н.И. Профессиональная активность учителя: взгляд из Украины// Педагогика.- 2008.- №6.- С. 62-68. |
179. |
Сойфер В.А. Инновационная программа подготовки специалистов мирового уровня в области аэрокосмических и геоинформационных технологий/ В.А.Сойфер, Е.В.Шахматов// Высшее образование сегодня.- 2008.- №3.- С. 5-9 |
180. |
Сорокин Г. Педагогические особенности гуманитаризации технического образования в вузе// Alma mater.- 2008.- №1.- С. 14-16. |
181. |
Сотников О.А. Содержательные связи курса алгебры педагогического вуза// Высшее образование сегодня.- 2008.- №8.- С. 69-72. |
182. |
Степанов Н.С. Демонстационные эксперементы на лекциях как способ повышения эффективности учебного процесса/ Н.С.Степанов, П.В.Казарин, Н.Ф.Услугин// Высшее образование сегодня.- 2008.- №9.- С. 36-39. |
183. |
Столбова И.Д. Инновационные подходы к подготовке лекционного материала: конспект или видео/ И.Д.Столбова, Е.С.Дударь// Alma mater.- 2008.- №6.- С. 29-34.- [Организация видео-лекций]. |
184. |
Стрельніков В. Можливості акселеративного навчання для розвитку особистості студента// Шлях освіти.- 2008.- №2.- С. 31-35. |
185. |
Тарандушка Л.А. Математична модель навчання у вищому навчальному закладі/ Л.А.Тарандушка, С.М.Одокієнко// Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки.- 2008.- №5.- С. 197-200. |
186. |
Терепищей С. Стандартизація вищої освіти в інформаційному суспільстві// Вища освіта України.- 2007.- №3.- С. 38-43. |
187. |
Тимкин С. Мотивация студента в модели смешанного обучения// Высшее образование в России.- 2008.- №9.- С. 116-119. |
188. |
Тимофеев В. О содержании дипломных проектов студентов в соответствии с квалификационными требованиями специальности "Менеджмент организации"// Проблемы теории и практики управления.- 2007.- №10.- С. 117-126. |
189. |
Тугай Н. Формування загальної культури інженерних кадрів як соціальна проблема ...// Вища освіта України.- 2007.- №3.- С. 44-48. |
190. |
Тупчій А. Використання інтерактивних методів навчання при підготовці майбутнього фахівця з бухгалтерського обліку у ВНЗ// Вища освіта України.- 2008.- №3.- С. 62-67. |
191. |
Федоров А.В. Анализ культурной мифологии медиатекстов на занятиях в студенческой аудитории// Инновации в образовании.- 2008.- №4.- С. 60-81. |
192. |
Федоров А.В. Иконографический анализ на медиаобразовательных занятиях в студенческой аудитории// Инновации в образовании.- 2008.- №2.- С. 73-91. |
193. |
Федоров А.В. Структурный анализ на медиаобразовательных занятиях в студенческой аудитории// Инновации в образовании.- 2008.- №6.- С. 101-112 |
194. |
Федоров А.В. Этический анализ процессов функционирования медиа в социуме и медиатекстов на занятиях в студенческой аудитории// Инновации в образовании.- 2007.- №12.- С. 73-91. |
195. |
Федорук П.И. Модели и методы диагностики знаний с использованием адаптивных тестов// Управляющие системы и машины.- 2007.- №5.- С. 68-75. |
196. |
Фоменко Н. Якісні показники стандартизації туристської освіти// Педагогіка і психологія професійної освіти.- 2006.- №1.- С. 189-199. |
197. |
Хуснетдинов Д.Н. Некоторые проблемы школьного и вузовского образования в современных условиях// Информатика и образование.- 2008.- №5.- С. 83-86. |
198. |
Чепига М. Керування тематичною самостійною роботою студентів// Вища школа.- 2008.- №5.- С. 25-33. |
199. |
Чистикова В.М. Интегративно-модульная технология непрерывной профессиональной подготовки специалистов технического профиля// Инновации в образовании.- 2008.- №2.- С. 48-54. |
200. |
Чистикова В.М. Проектирование интегративного содержания двухуровневой профессиональной подготовки специалистов технического профиля// Инновации в образовании.- 2008.- №4.- С. 81-104. |
201. |
Чихова Е.В. Методические проблемы использования результатов тестирования знаний студентов/ Е.В.Чиыхова, А.Т.Терехин// Инновации в образовании.- 2008.- №6.- С. 36-47. |
202. |
Шеремета О. Виховний потенціал історичних дисциплін у контексті сучасних освітніх завдань// Педагогіка і психологія професійної освіти.- 2006.- №5.- С. 88-95. |
203. |
Шмелев В.Е. Обучение моделированию в проектно-технической подготовке будущих учителей технологии/ В.Е.Шмелев, В.М.Заенчик, П.Н.Медведев// Школа и производство.- 2007.- №8.- С. 67-72. |
204. |
Шурпенкова Р.К. Особливості організації самостійної роботи студентів// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2008.- №1,Т.2.- С. 154-157. |
205. |
Щедролесева К. Впровадження технології тренінгу творчості при вивченні спеціальних дисциплін// Педагогіка і психологія професійної освіти.- 2006.- №5.- С. 54-63. |
206. |
Щербак О. Зв'язок стандартів професійної освіти з вимогами ринку праці// Педагогіка і психологія професійної освіти.- 2006.- №1.- С. 181- 189. |
207. |
Яковлєва В.А. Інноваційні підходи до професійно-педагогічної підготовки майбутнього фахівця з трудового навчання// Безпека життєдіяльності.- 2008.- № 9 - 10.- С. 18-19. |
208. |
Якупова А.Р. Междисциплинарный принцип формирования содержания гуманитарного образования// Высшее образование сегодня.- 2008.- №5.- С. 67-70. |
209. |
Якупова А.Р. Роль вуза в воспроизводстве профессионального потенциалу общества/ А.Р.Якупова, С.Б.Сатенова, А.А.Скворцов// Высшее образование сегодня.- 2008.- №3.- С. 59-65. |
210. |
Ялмурзина Г.С. Специфика развития творческого потенциала студентов университета в процессе изучения дисциплин по безопасности жизнедеятельности// Высшее образование сегодня.- 2008.- №8.- С. 67-69. |
211. |
Янушевич О. Інтерактивні технології: до проблеми особистісно орієнтованої освіти// Педагогіка і психологія професійної освіти.- 2006.- №1.- С. 66-74. |
212. |
Яценко С. Формування соціально адаптованої і компетентної особистості в системі особистісно орієнтованого навчання// Зарубіжна література.- 2007.- №47.- С. 22-24. |