1. |
Бедный Б. О подготовке специалистов высшей квалификации в области точных и естественных наук/ Б.Бедный, А.Миронос, Т.Серова// Alma mater.- 2007.- №8.- С. 23-27.- [Экспертные оценки деятельности аспирантуры]. |
2. |
Бродзянська А. Забезпечення наукової діяльності// Освіта України.- 2008.- № 53-54.- С. 2.- [Вдосконалення законодавчого забезпечення наукової галузі]. |
3. |
Булдаев А. Научно-инновационная деятельность// Высшее образование в России.- 2008.- №9.- С. 48-55. |
4. |
Вербицкий А.А. Как подготовить диссертацию к защите. Краткий самоучитель для психологов и педагогов// Высшее образование сегодня.- 2008.- №4.- С. 54-60. |
5. |
Ильян Г. О некоторых особенностях современной науки// Alma mater.- 2007.- №8.- С. 28-34.- [Философия науки]. |
6. |
Калабин Г.А. Инструментальная база для научного прорыва// Alma mater.- 2008.- №6.- С. 35-37.- [Оснащение лабораторий для проведения научных экспрементов]. |
7. |
Керимов М. Наука та освіта: інтеграція або гармонізація// Вісник НАН України.- 2007.- №11.- С. 28-30. |
8. |
Кремень В. Наука продукує нові знання , освіта їх олюднює// Наука і суспільство.- 2008.- №1-2.- С. 2-6. |
9. |
Криворученко В.К. Диссертации - важнейший элемент инновационности России// Alma mater.- 2008.- №7.- С. 14-20. |
10. |
Левин В. О проблеме подготовки ученых// Alma mater.- 2007.- №9.- С. 25-27.- [Образовательная программа для подготовки научных работников]. |
11. |
Луговий В.І. Модернизація підготовки наукових і науково-педагогогічних кадрів в аспірантурі та докторантурі наукових установ АПН України в контексті Болонського процесу: досвід, проблеми, перспективи/ В.І.Луговий, В.А.Семиченко, О.Л.Кононко// Педагогіка і психологія.- 2008.- №1.- С. 94-102. |
12. |
Михайліченко М. Програмне забезпечення для створення реєстру докторів наук і професорів у системі ліцензування та акредитації/ М.Михайліченко, Г.Сисюк// Вища школа.- 2008.- №7.- С. 3-9. |
13. |
Мокін Б.І. Математичні моделі та алгоритми для системи управління ефективністю діяльності наукових керівників, аспірантів та докторантів/ Б.І.Мокін, Ю.В.Мокіна// Вісник Вінницького політехнічного інституту.- 2007.- №5.- С. 45-52. |
14. |
Мокін Б.І. Синтез системи управління ефективністю роботи наукових керівників, аспірантів та докторантів/ Б.І.Мокін, Ю.В.Мокіна// Вісник Вінницького політехнічного інституту.- 2007.- №4.- С. 34-39. |
15. |
Оспіщев В. Закономірності розвитку наукових досліджень магістрів з економіки/ В.Оспіщев, В.Кривошей// Вища школа.- 2008.- №6.- С. 15-25. |
16. |
Сергієнко С. Основи організації та перспективи розвитку студентської науки/ С.Сергієнко, В.Прус// Вища школа.- 2007.- №4.- С. 35-40. |
17. |
Степашко В. Керівництво дослідницьким колективом у системі управління науковою діяльністю вищого навчального закладу// Рідна школа.- 2007.- №11-12.- С. 56-59.- [Методологія наукових досліджень]. |
18. |
Стріх М. Треба розбурхати саме наукове середовище// Дзеркало тижня.- 2008.- №21.- С. 13.- [Наукова робота ВНЗ, видання науково-популярних периодичних видань, ]. |
19. |
Тимирязев К. Каким требованиям должны удовлетворять диссертации на степень доктора// Alma mater.- 2008.- №3.- С. 39-42. |
20. |
Фельдштейн Д. О состоянии и путях повышения качества диссертационных исследований по педагогике и психологии// Alma mater.- 2008.- №1.- С. 17-25. |
21. |
Фельдштейн Д.И. Диссертационные исследования по педагогике и психологии: современное состояние и пути улучшения// Высшее образование сегодня.- 2008.- №2.- С. 59-67. |
22. |
Фельдштейн Д.И. Диссертационные исследования: качество перерастает в количество// Профессиональное образование.- 2008.- №3.- С. 16-17. |
23. |
Чепига М. Нова концепція навчання і виховання докторантів (РhО)// Вища школа.- 2008.- №7.- С. 9-13. |
24. |
Яблонський В. До історії наукових ступенів та вчених звань// Освіта і управління.- 2007.- №3-4.- С. 35-44. |