-
|
Взаємодія
шкіл нового типу з ВНЗ. Результати моніторингу//
Управління освітою.- 2007.- №16.- С. 12-20.-
[Моніторинг якості освіти].
|
-
|
Гришанова
Н. О новой парадигме развития высшего профессионального
образования// Alma mater.- 2007.- №4.- С. 8-13.- [Качество
подготовки специалистов].
|
-
|
Жук Ю.
Системний підхід в організації
моніторингу якості освіти// Управління
освітою.- 2007.- №14.- С. 14-22.
|
-
|
Кравченко
Ю. Качество образования - фактор повышения качества жизни//
Стандарты и качество.- 2007.- №6.- С. 20-22.
|
-
|
Кремень
В. Суспільство знань і якісна освіта//
Освіта.- 2007.- №13-14.- С. 2-3.
|
-
|
Лебедев
О.Е. Что такое качество образования?// Высшее образование
сегодня.- 2007.- №2.- С. 34-39.- [От нового качества общего
образования к новым перспективам развития высшей школы].
|
-
|
Локшина
О. Порівняльні дослідження як інструмент
діагностики якості освітніх систем//
Управління освітою.- 2007.- №6.- С. 2-8.
|
-
|
Лукіна
Т.О. Загальні принципи та організаційні
засади моніторингу як засобу управління якістю
освіти на різних рівнях// Педагогіка і
психологія.- 2007.- №2.- С. 52-60.
|
-
|
Ляшенко
О.В. Організаційно-методичні засади
моніторингу якості освіти// Педагогіка і
психологія.- 2007.- №2.- С. 34-40.
|
-
|
Мотова
Г. О международном сотрудничестве в системе гарантии
качества образования/ Г.Мотова, Ф.Гарифуллина// Alma mater.-
2007.- №1.- С. 45-48.
|
-
|
Ніколаєнко
С. Якісна освіта - запорука самореалізації
особистості: тези доповіді Міністра
освіти і науки на підсумкової колегії
МОН// Освіта України.- 2007.- №59.- С. 1-31.
|
-
|
Слюсаревський
М.М. Соціально-психологічний контекст питання
якості освіти// Педагогіка і психологія.-
2007.- №2.- С. 40-52.
|
-
|
Яновский
Б.Г. Управление качеством: В чем смысл этого понятия//
Высшее образование сегодня.- 2007.- №3.- С. 18-21.
|