ВИХОВНА РОБОТА
|
Абрамов М.Г. Интернет как инструмент трансформации личности// Экология и жизнь.- 2006.- №5.- С. 38-41. | |
|
Алексєєва О.В. Формування громадянської позиції сучасної молоді// Педагогіка і психологія.- 2006.- №2.- С. 31-43. | |
|
Антимонова Е. Модель проектирования воспитательного пространства факультета/ Е.Антимонова, А.Мосина// Alma mater.- 2006.- №9.- С. 61-63. | |
|
Артюхина А. Проектирование и создание образовательной среды для профессионально-личностного развития студентов// Alma mater.- 2006.- №9.- С. 15-21. | |
|
Балмасов Л. Мы "наш", "мы" новый мир построим.// Высшее образование сегодня.- 2006.- №1.- С. 16-24.- [Молодежные движение в России, гражданское воспитание студентов]. | |
|
Беляев Г.Ю. Воспитание как функция культуры// Инновации в образовании.- 2006.- №4.- С. 33-46.- [Разум, рациональность, духовность, мораль, адаптивность, воля]. | |
|
Березина Б. Воспитание будущего педагога: поиск продолжается//Alma mater.- 2006.- №2.- С. 45-46. | |
|
Бирченко Е.В. Вожатское движение в непрофильном вузе// Инновации в образовании.- 2005.- №6.- С. 25-31.- [Социализация молодежи]. | |
|
Виховання й навчання сучасного студентства: Матеріали науково-практичноїконференції "Морально-професійне становлення студентської молоді"// Педагогікатолерантності.- 2006.- №1.- С. 140-172. |
|
Виховання патріотизму: що це означає сьогодні?// Управління освітою.- 2006.- №9.- С. 2. |
|
Вольфовська Т.О. Соціальні уявлення молоді про способи й моделі взаємодій у суспільстві// Педагогіка і психологія.- 2005.- №3.- С. 98-106. | |
|
Габдуллин Г. Воспитательный потенциал гуманитарного образования в современных условиях//Alma mater.- 2006.- №2.- С. 43-45. | |
|
Гарифуллина Р. Этический идеал как ценностно-нормативная основа духовно-нравственного воспитания// Alma mater.- 2006.- №6.- С.35-41. | |
|
Гончарова О. Вплив інформатизації освіти на мотивацію навчання студентів// Серія педагогічна. Вісник Львівського університету.- 2005.- №1.- С. 106-111. | |
|
37П84 | Дацюк О.А. Вплив духовного фактору на професійне формування особистості// Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи.- 2005.- С. 3-7. |
|
Драчук А. Соціально - психологічний портрет студентів за роки становлення України як самостійної держави// Теорія і методика фізичного виховання.- 2005.- №4.- С. 84-86. | |
|
Дубина М. Патріотичне виховання молоді/ М.Дубина, Ю.Руденко// Освіта України.- 2006.- №8.- С. 5. | |
|
Елизаров Л.Е. Инновационная культура личности и общества: сущность и условия формирования/ Л.Е.Елизаров, Л.А.Холодкова, В.П.Чернолес// Инновации в образовании.- 2006.- №3.- С. 74-84. | |
|
Зязюн Т. Особливості формування національної свідомості молоді на сучасному етапі державотворення// Рідна школа.- 2006.- №5.- С. 19-23. |
|
Карпенков С.Х. Духовно-нравственные ориентиры и современная цивилизация// Высшее образование сегодня.- 2006.- №9.- С.21-26. |
|
Коваленко О.М. Теоретична модель виховної роботи у вищому навчальному закладі в умовах загрози світової екологічної катастрофи/ О.М.Коваленко, В.О.Коваленко// Педагогіка і психологія.- 2006.- №3.- С. 55-65. | |
|
Конох М. Правова свідомість і правова культура студентської молоді у дзеркалі громадської думки/ М.Конох, А.Хрідочкін// Право України.- 2006.- №3.- С. 82-85. | |
|
Корсак К. Як виховувати громадянина суспільства знань// Науковий світ.- 2006.- №3.- С. 17-19. | |
|
Косилова М. "Потерянное" поколение?// Alma mater.- 2006.- №9.- С. 34-39.- [Общесто и молодежь: система ценностей]. | |
|
Кремень В.Г. Людиноцентризм в освіті: сучасний напрям розвитку духовності нації// Педагогіка і психологія.- 2006.- №2.- С. 18-30. | |
|
Кролевецкая Е. К проблеме субъект-субъектных отношений между куратором и студенческой группой// Alma mater.- 2006.- №7.- С. 11-14. | |
|
Лактионова Г. Виховання в епоху глобалізації: нові можливості, нові ризики// Шлях освіти.- 2005.- №4.- С. 2-6. | |
|
Логвіна Т. Роль куратора у професійному становленні студентів та самоврядуванні// Рідна школа.- 2006.- №1.- С. 61-65. | |
|
Максимова Н. Розвиток соціальності жіночої молоді у соціально-педагогічному середовищі ВНЗ: до визначення понять// Рідна школа.- 2006.- №9.- С. 28-31. |
|
Матвєєв В. Актуалізація проблеми самореалізації особистості в сучасній Україні та можливість залучення релігійного потенціалу// Персонал.- 2006.- №2.- С. 65-69. |
|
Микрюков В.Ю. Инновации в формировании и развитии у учащихся личностных качеств и свойств гражданина и патриота// Инновации в образовании.- 2006.- №3.- С. 112-120. | |
|
Морозова А.Ю. Педагогическая поддержка самовоспитания студентов// Высшее образование сегодня.- 2006.- №9.- С. 54-55. | |
|
Морщакова О. Єдність культури та особистості: феномен творчості// Психологія і суспільствоПсихологія і суспільство.- 2006.- №3.- С. 70-80. | |
|
Олесюк В. Творчий потенціал особистості як змістовий аспект її життєвого шляху// Психологія і суспільствоПсихологія і суспільство.- 2006.- №3.- С. 85-90. | |
|
Проблемы духовного образования в контексте современных вызовов Церкви.//Alma mater.- 2006.- №2.- С. 23-35.- [Кирилл- митрополит Смоленский и Калининградский о духовном образовании]. | |
|
Радул В. Соціалізація й розвиток особистості// Шлях освіти.- 2006.- №2.- С. 7-13. | |
|
Разинкова Л. Педагогическая направленность личности: методология и практика// Alma mater.- 2006.- №9.- С. 22-27.- [Мотивацийно-ценностный компонент, рефлексивный компонент, эмоциональный компонент]. | |
|
Рейзенкіна Т. Мистецтво кіно як фактор організації модульно-рейтингового підходу до навчання в поліхудожньому вихованні молоді// Рідна школа.- 2006.- №3.- С. 58-61. | |
|
37П84 | Романюк Я.І. Національне виховання студентів засобами гуцульської дерев'яної архітектури// Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи.- 2005.- С. 73-78. |
|
Савченко Л. Вивчення ціннісних орієнтацій сучасної студентської молоді// Безпека життєдіяльності.- 2006.- №1.- С. 30-33. |
|
Світайло С. Роль мистецтва у формуванні світогляду// Вісник книжкової палати.- 2005.- №10.- С.40-41.- [Значення мистецтва для формування світогляду творчої особистості, індивідуальної та суспільної свідомості]. | |
|
Сізанов О.М. Концептуально-методологічні підходи до створення модульного курсу по попередженню паління серед підлітків і молоді/ О.М.Сізанов, М.М.Поплавський, В.О.Хриптович// Практична психологія та соціальна робота.- 2006.- №2.- С. 59-64. | |
|
378 А43 |
Сокольська Л.П. Формування творчої особистості студента в процесі його професійної підготовки// Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук.- 2005.- С. 31-32. |
|
378 А43 |
Сосна В.П. Проблеми формування гуманістичного способу мислення у студентів// Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук.- 2005.- С. 63-65. |
|
Филарет М.и.С. (Филарет, Минский и Слуцкий) Воспитание личности и современное общество/ Филарет, М.и.С.митрополит// Alma mater.- 2006.- №3.- С. 30-33.- [Воспитание гармоничной личности христианина]. | |
|
378А43 | Хворостовська Н.В. Навички, знання і здібності як основа розвитку та вдосконалення вмінь// Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук.- 2005.- С. 36-38. |
|
Черезова І. Організація виховної роботи зі студентами// Рідна школа.- 2006.- №6.- С. 21-23. | |
|
Черемис І. Нові вимоги до спеціаліста: поняття компетентності й компетенції// Вища освіта України.- 2006.- №2.- С. 84-88.- [Розширення можливостей самореалізації особистості]. | |
|
Черемних К. Вплив професійного самовизначення студентів на їхню самооцінку та ідентифікацію// Психологія і суспільство.- 2006.- №1.- С. 127-134. |
|
Шушляпин О.И. Инновационный подход: метод "внутренней игры" в образовательно-воспитательном и наставническом процессе креативного лидера// Инновации в образовании.- 2006.- №4.- С. 107-114.- [Актуализация творческой и лидерской одаренности студентов вузов]. |
|
Ярмакеев И.Э. Воспитание будущего учителя: потенциалориентированный подход// Высшее образование сегодня.- 2005.- №12.- С. 53-55. |