НАВЧАЛЬНА РОБОТА
|
1 С:Олимпиада - программирование не только для бухгалтера// Информатика и образование.- 2006.- №8.- С. 60-63. | |
|
Атамчук П. Раціонально-логічні та емоційні начала в підготовці майбутнього педагога/ П.Атамчук, В.Мендерецький// Серія педагогічна. Вісник Львівського університету.- 2005.- №1.- С. 24-31. | |
|
Баєва О. Фізіологічні засади інтерактивних методів навчання менеджменту// Персонал.- 2006.- №7.- С. 72-75. | |
|
Базилевич В. Олімпіада - ефективна форма реалізації принципів системності, творчості та індивідуалізації/ В.Базилевич, М.Садовий// Вища школа.- 2006.- №2.- С. 53-76. | |
|
37 С 69 |
Базильчук В.Б. Ставлення студенток до традиційного змісту занять з фізичного виховання/ В.Б.Базильчук, О.В.Базильчук// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 163-165. |
|
Балыхин Г.А. Интеграция науки и образования в контексте приоритетногонационального проекта "Образование" - путь к инновационному развитию// Высшее образование сегодня.- 2006.- №7.- С. 2-5. | |
|
Бархаев Б.П. Методологические предпосылки разработки учебника нового типа по педагогической психологии// Инновации в образовании.- 2006.- №1.- С. 28-55. | |
|
Бєлий В. Зв'язки "школа - ВНЗ" в нових умовах// Завуч.- 2006.- № 6.- С. 4-5. | |
|
Бикчинтаева Л.Г. Принципы конструирования психологии как учебной дисциплины// Инновации в образовании.- 2005.- №6.- С. 90-92. | |
|
Бідниченко О. Організація навчально-виховного процесу в технічних вищих навчальних закладах// Вища освіта України.- 2006.- №2.- С. 38-44. | |
|
Бобіна О. Теорія та практика гуманітаризації вищої технічної освіти: новий етап і нові проблеми// Вища освіта України.- 2006.- №2.- С. 45-47. | |
|
Болотова Е. Общенаучные термины в гуманитарном дискурсе: особенности функционирования// Alma mater.- 2006.- №7.- С. 49-50.- [Терминоведение: предмет, методы , структура]. | |
|
Бордовский Г.А. Педагогическое образование: современные вызовы// Высшее образование сегодня.- 2005.- №12.- С. 14-20.- [Многоуровневая педагогическая система образования]. | |
|
Бурлакова Н.В. Изменение функции и роли преподавателя в условиях использования новых образовательных технологий// Инновации в образовании.- 2006.- №3.- С. 33-37. | |
|
37 С 69 |
Бухгалтерський облік: розвиток методології, професійне навчання// Педагогіка толерантності.- 2006.- №2-3.- С. 219-241. |
|
Быстрай Е. Формирование межкультурной педагогической компетентности учителя// Alma mater.- 2006.- №6.- С. 14-18. | |
|
Васильева Е. Оценка и самооценка: мотивы улучшения качества деятельности преподавателей вуза// Alma mater.- 2005.- №11.- С. 25-31. | |
|
Василюк Т. Методика використання загальнокультурного компонента в процесі естетичного розвитку майбутніх учителів іноземної мови// Рідна школа.- 2006.- №5.- С.60-63. | |
|
Вєтохов О.М. Актуальні питання комунікативного навчання іноземних мов// Педагогіка іпсихологія.- 2006.- №1.- С. 91-99. | |
|
Вишпольська В.Ф. Застосування ділової гри в процесі підготовки майбутніх спеціалістів// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 42-43. | |
|
ВНЗ зобов'язані зараховувати результати зовнішнього оцінювання// Освіта України.- 2006.- №41-42.- С. 1-2. | |
|
Воєвода З. Незалежне оцінювання без вигадок і міфів// Дзеркало тижня.- 2006.- № 26.- С. 14.- [Тести]. | |
|
Волкова І. Мовна й мовленнєва компетенції у (психо)лінгвістичній проекції на методику навчання української мови// Рідна школа.- 2006.- №1.- С. 48-50. | |
|
Вольхин С. Технология реализации дидактической системы профессионально-предметной подготовки будущих учителей-предметников// Alma mater.- 2005.- №10.- С. 47-49. | |
|
Ганзенко П.М. Розвиток нових інтерактивних моделей навчання в економічних науках/ П.М.Ганзенко, О.В.Лепьохіна// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2006.- №1,Т.2.- С. 191-193. | |
|
Гильманшина С.И. Профессиональное мышление учителя// Высшее образование сегодня.- 2005.- №12.- С. 50-53. | |
|
Гірняк А. Науково-методологічна експертиза модульно-розвивального підручника// Психологія і суспільство.- 2006.- №3.- С. 124-140. | |
|
Гнатенко Н. Фахова інвестиційна освіта та її системний аналіз// Економіка та держава.- 2006.- №7.- С. 65-68. | |
|
Гнатенко Н.Ф. Фахова інвестиційна освіта та її системний аналіз// Інвестиції : практика та досвід.- 2006.- №17.- С. 20-24. | |
|
Гнілуша Н.В. Професійна підготовка студентів педагогічних університетів до екологічної діяльності// Безпека життєдіяльності.- 2005.- №12.- С. 32-35. | |
|
Голубкин В. Образовательные программы как элемент управления корпоративным знанием/ В.Голубкин, С.Календжян, Л.Клеева// Вопросы экономики.- 2006.- №7.- С. 129-139. | |
|
Гончаренко А. Собственные университеты// Бизнес.- 2006.- №41.- С. 60-62.- [Бизнес-образование ]. | |
|
Григор'єва Т. Особливості навчання іноземних мов дорослих// Серія педагогічна. Вісник Львівського університету.- 2005.- №1.- С. 78-83. | |
|
Григорук Т. Педагогічні основи формування професійних компетенцій фахівців-маркетологів// Вища освіта України.- 2006.- №1.- С. 60-63. | |
|
37 П 84 |
Грицева А.П. Вироблення власного професійного стилю вчителя-словесника// Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи.- 2005.- С. 84-88. |
|
378 А43 |
Грицева А.П. Системне навчання і контроль знань студентів// Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук.- 2005.- С. 104-106. |
|
Гуляєва Н. Параметри співпраці університетів і роботодавців на ринку освітніх послуг// Вісник Київського національного торговельно-економічного університету.- 2006.- №5.- С. 11-14. | |
|
Гуменний В. Особливості фізичного виховання студентів політехнічних вузів// Теорія і методика фізичного виховання.- 2005.- №4.- С. 37-40. | |
|
Гурч Л. Перспективи підготовки конкурентоспроможних менеджерів у контексті формування загальноєвропейського освітнього простору// Персонал.- 2006.- №7.- С. 76-80. | |
|
Гусак Т. Методологія викладання іноземних мов// Рідна школа.- 2006.- №2.- С. 58-62. | |
|
Давыдов Е.М. Проектное обучение - парадигма элитного инженерного образования в России/ Е.М.Давыдов, Р.В.Мещеряков, А.А.Шелупанов// Высшее образование сегодня.- 2006.- №8.- С. 9-15. | |
|
Демченко О. Дидактична система організації самостійної роботи студентів// Ріднашкола.- 2006.- №5.- С. 68-70. | |
|
Дем'яненко Н. Співвідношення модернізаційних тенденцій та національних традицій у змісті діяльності вищої школи: авторський курс// Рідна школа.- 2006.- №3.- С. 11-16. | |
|
Денисенко В. К проблеме синтеза педагогики и экономики в сфере образования// Alma mater.- 2005.- №11.- С. 54-55.- [Логико-экономические основы качества образования в учебных заведениях]. | |
|
Денисенко В.А. Инновационное направление развития современной науки образования// Инновации в образовании.- 2006.- №3.- С. 5-12. | |
|
Денисенко В.А. Инновационный способ оценки совокупного качества учебного процесса вуза// Инновации в образовании.- 2006.- №1.- С. 56-58. | |
|
Долгов О. Система безперервної освіти: досвід міжгалузевої організації/ О.Долгов, А.Головченко// Вища освіта України.- 2006.- №1.- С. 69-74. | |
|
Домбровський В. Актуальні питання підготовки і підвищення кваліфікації працівників обліково-аналітичної служби підприємств в умовах використання комп'ютерних облікових систем// Бухгалтерський облік і аудит.- 2006.- №10.- С. 45-50. | |
|
Дорофеев А. Моделирование математической учебной деятельности будущего педагога// Alma mater.- 2005.- №10.- С. 20-23. | |
|
Дубяга С. Підготовка майбутніх учителів до розв'язання непередбачуваних педагогічних ситуацій// Рідна школа.- 2006.- №1.- С. 28-29. | |
|
Ельберхт О. Проблеми розвитку професійної відповідальності викладача// Освіта і управління.- 2006.- №1.Т9.- С.137-145.- [Формування особистості педагога]. | |
|
Емельянова И. Функции университета на современном этапе развития отечественной высшей школы// Alma mater.- 2005.- №10.- С. 34-38.- [Обучающая, исследовательская, воспитательная, инновационная и предпринимательская функции]. | |
|
Євтух М. Вища освіта інвалідів: рівні права -рівні можливості// Педагогічна газета.- 2006.- №10.-C. 3,6. | |
|
Єрмоленко С. Розвиток зв'язного мовлення у ВНЗ// Українська мова та література.- 2006.- №35-36.- С. 53-56. | |
|
Єрмоленко С. Синергетика на заняттях із синтаксису у ВНЗ// Українська мова і література в школі.- 2006.- №3.- С. 49-54. | |
|
Жорнова О. Інтеракція в культуротворчому формуванні студентів// Рідна школа.- 2006.- №11.- С. 24-26. | |
|
Жукова Т.А. Дидактическая игра как значимый элемент подготовки специалистов// Инновации в образовании.- 2006.- №1.- С. 132-134. | |
|
Заболотська О. Концепція розвитку індивідуальності майбутнього вчителя іноземних мов// Серія педагогічна. Вісник Львівського університету.- 2005.- №1.- С. 33-39. | |
|
Заболотьська О.О. Принципи розвитку індивідуальності майбутнього викладача іноземних мов// Педагогіка і психологія.- 2005.- №3.- С. 61-70. | |
|
Заболоцька Л. Формування творчого потенціалу майбутніх учителів іноземної мови// Серія педагогічна. Вісник Львівського університету.- 2005.- №1.- С. 49-55. | |
|
Завидівська Н. Психологічні аспекти викладання фізичної культури у вищих навчальних закладах// Рідна школа.- 2006.- №11.- С. 22-24. | |
|
Запорожець Т. Впровадження зовнішнього оцінювання в систему вітчизняної освіти// Освіта України.- 2006.- № 1.- С. 2. | |
|
Землянська В. Підготовка майбутнього вчителя в умовах особистісно орієнтованої освіти// Шлях освіти.- 2006.- №1.- С. 31-35. | |
|
Зюзіна Т. Науки про культуру та мистецтво в структурі гуманітарної університетської освіти: аналіз зарубіжних тенденцій// Вища школа.- 2005.- №5.- С. 89-103. | |
|
Илькова В. Моделирование рефлексивной культуры будущего педагога// Alma mater.- 2006.- №5.- С. 11-13. | |
|
Иньков Н.А. Теоретические подходы к организации коммерческой деятельности в современной бизнес-среде: педагогический аспект// Телекоммуникации и информатизация образования.- 2006.- №5.- С.101-118. | |
|
37 П84 |
Іващенко Л.О. Впровадження інновацій у процесі організації додаткового навчання з економічних дисциплін (за вибором)// Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи.- 2005.- С. 88-97. |
|
Касимов Н.С. От экологического образования к образованию для устойчивого развития// Экология и жизнь.- 2006.- №9.- С. 30-34. | |
|
Касьянов А.Е. Профессора - к ответу!// Высшее образование сегодня.- 2006.- №9.- С. 44-46.- [Динамическая модель обучения]. | |
|
Кіреєва І. Методичні аспекти впровадження новітніх технологій у підготовку менеджерів освіти// Рідна школа.- 2006.- №6.- С. 48-50. | |
|
Кірсанов В. Шляхи вдосконалення підготовки фахівців для сфери дозвілля// Вища освіта України.- 2006.- №1.- С. 37-41. | |
|
Коваленко О. Підготовка інженерів-педагогів: нові підходи// Професійно-технічнаосвіта.- 2006.- №1.- С. 7-8. | |
|
Козлакова Г. Основні напрями науково-освітньої діяльності педагогічної кафедри в технічному університеті// Вища освіта України.- 2006.- №2.- С. 49-53. | |
|
Колесник Н. К вопросу о применении традиционного и интерактивного обучения в педагогике// Alma mater.- 2006.- №9.- С. 32-33. | |
|
Колесов В.П. О классификации компетенций// Высшее образование сегодня.- 2006.- №2.- С. 20-22.- [Создание образовательных стандартов нового поколения, гибкого профиля и модульного принципа построения учебных планов]. | |
|
Колесов В.П. О классификации компетенций// Высшее образование сегодня.- 2006.- №2.- С. 20-22.- [Создание образовательных стандартов нового поколения, гибкого профиля и модульного принципа построения учебных планов]. | |
|
Колот А. Фундаметалізація та індивідуалізація економічної освіти як провідні тенденції її розвитку// Вища школа.- 2006.- №1.- С. 59-71. | |
|
Комар В. Інтелектуальні ігри з конституційного, адміністративного та господарського права// Історія України.- 2006.- №40.- С. 9-12. | |
|
Комар В. Інтелектуальні ігри з конституційного, адміністративного та господарського права// Історія України.- 2006.- №36.- С. 19-21. | |
|
Кононенко П. Стан і перспективи українознавства в системі вищої школи// Персонал.- 2005.- №12.- С. 5-9. | |
|
Конох А.П. Удосконалення освітнього процесу в професійній підготовці майбутніх фахівців із туризму у вищих навчальних закладах// Теорія та методика фізичного виховання.- 2006.- №2.- С. 6-8. | |
|
Корець М. Професійна спрямованість фундаментальних навчальних дисциплін у фаховій підготовці вчителів технологій// Вища освіта України.- 2006.- №1.- С. 39-53. | |
|
Кремнева Т. Перспективы использования опыта подготовки зарубежных социальных работников в отечественной практике// Alma mater.- 2006.- №4.- С. 50-53. | |
|
Кроль В.М. Психологические методы в современной электронной педагогике/ В.М.Кроль, А.С.Колоколова, Е.Д.Сотникова// Телекоммуникации и информатизация образования.- 2005.- №6.- С. 107-110. | |
|
Крутова О. Дополнительное профессиональное образование социальных педагогов// Социальная педагогика.- 2005.- №3.- С. 101-109. | |
|
Круцевич Т. Інноваційні процеси у сфері підготовки та перепідготовки кадрів з фізичної культури/ Т.Круцевич, М.Зайцева// Теорія і методика фізичного виховання.- 2005.- №4.- С. 41-44. | |
|
Кузнецова Л.Г. Интеграция математики и информатики в обучении студентов экономических специальностей// Информатика и образование.- 2006.- №7.- С. 102-103. | |
|
Кулик Є. Дидактична характеристика процесу самоосвіти// Вища освіта України.- 2006.- №1.- С. 102-107. | |
|
Курілець М. Проблеми і перспективи іншомовної підготовки майбутніх економістів// Економіст.- 2006.- №4.- С. 35-37. | |
|
37 С 69 |
Кустовська І.М. Кооперативне навчання як засіб формування комунікативної культури студентів економічних спеціальностей// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 51-53. |
|
Кучер З. Система організації самостійної роботи майбутніх учителів у модульній технології навчання// Трудова підготовка.- 2006.- №4.- С. 49-51. | |
|
Лапшина І. Умови і результати підготовки кадрів з вищою економічною освітою (підсумки одного соціологічного дослідження)// Вісник Тернопільського державного економічного університету.- 2006.- №2.- С. 124-128 | |
|
Лебедева Л. Особенности организации самостоятельной работы магистрантов// Alma mater.- 2005.- №10.- С. 52-54. | |
|
Левченко О. Сучасна безперервна професійна освіта та підготовка кадрів в Україні: основні проблеми та напрями трансформації в контексті міжнародного досвіду// Україна: аспекти праці.- 2006.- №1.- С. 30-35. | |
|
Левшин М. Різновекторна модельованість навчального матеріалу в контексті здійснення особистісно орієнтованого підходу// Вища освіта України.- 2006.- №1.- С. 13-17. | |
|
37 С 69 |
Линець М.М. Формування зацікавленості студенток до урочних форм занять з фізичного виховання/ М.М.Линець, Є.М.Свіргунець, В.М.Гумен// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 159-163. |
|
Лисак В. Психолого-педагогічна підготовка студентів у вищому навчальному закладі економічного спрямування// Серія педагогічна. Вісник Львівського університету.- 2005.- №1.- С.71-77. | |
|
Лихобабина Ю.В. Некоторые аспекты подготовки специалистов для активизации инновационной деятельности отечественных предприятий/ Ю.В.Лихобабина, Г.И.Жиц// Инновации.- 2006.- №2.- С. 80-83. | |
|
Лобашов В.Д. Элементы частных моделей учебного процесса// Инновации в образовании.- 2006.- №5.- С. 49-62.- [Инновационные модели обучения]. | |
|
Локшин В. Професійна компетентність фахівців з управління в соціокультурній сфері як технології модернізації вищої освіти// Ріднашкола.- 2006.- №4.- С.54-57.- [Організація навчально-виховного процесу, формування особистості]. | |
|
Лузік Е. Креативність як критерій якості в системі підготовки фахівців профільних ВНЗ України// Вища освіта України.- 2006.- №3.- С. 76-82.- [Методологія і методика освітнього процесу]. | |
|
Лукашевич М. Упровадження гуманітарної освіти в Україні: міфи та реалії/ М.Лукашевич, А.Морозова// Вища освіта України.- 2006.- №3.- С. 16-25. | |
|
Лунин В.В. Математика в университете: из практики химического факультета МГУ// Высшее образование сегодня.- 2006.- №7.- С. 34-37. | |
|
Лушин П.В. Самостоятельная работа студентов или так ли близка европейская перспектива: "голографические тексты" для проблематизации// Практична психологія та соціальна робота.- 2006.- №2.- С. 19-27.- [Психологія у ВНЗ]. | |
|
Ляпунова В. Організація самостійної роботи студентів заочної форми навчання// Рідна школа.- 2006.- №1.- С. 26-28. | |
|
Мазак А. До проблеми зовнішнього тестування// Вища освіта України.- 2006.- №2.- С. 27-31. | |
|
Мазур Н.З. Экономико-правовые аспекты использования программных продуктов на рынке образовательных услуг// Информатика и образование.- 2006.- №11.- С. 44-47. | |
|
Майборода В.П. Использование экспертных технологий для управления ресурсным обеспечением научно-инновационной деятельности/ В.П.Майборода, А.В.Титов// Инновации.- 2005.- №8.- С. 73-75. | |
|
Максимов Н.И. О проблемах разработки требований к содержанию образовательных программ подготовки специалистов для текстильной и легкой промышленности// Известия высших учебных заведений. Известия высших учебных заведений. Технология текстильной промышленности.- 2006.- №1.- С. 3-8. | |
|
Максимов О. Системний підхід до вивчення дисциплін вищої школи// Рідна школа.- 2006.- №1.- С. 17-18. | |
|
Малихін А. Тестовий контроль і підвищення якості освіти у вищій педагогічній школі// Рідна школа.- 2006.- №6.- С. 9-11. | |
|
Манчуленко Л. Головні етапи та модель формування творчого стилю педагогічної діяльності майбутнього педагога у процесі педагогічної практики// Серія педагогічна. Вісник Львівськогоуніверситету.- 2005.- №1.- С.41-47. | |
|
Мартыненко О.О. Инновационное проектирование учебного процесса// Высшее образование сегодня.- 2006.- №2.- С. 12-17.- [Внедрение системы зачетных единиц и модульной организации учебного процесса]. | |
|
Мацкевіч Ю.Р. Особливості підготовки соціальних педагогів в умовах вищої школи до роботи з людьми похилого віку// Практична психологія та соціальна робота.- 2006.- №11.- С. 26-30. | |
|
Мисиков Б. О содержании профессиональных программ подготовки специалистов экономики и бизнеса// Alma mater.- 2006.- №8.- С. 53-54. | |
|
Мінаєв О. Формування технічної освіти на сучасному етапі розвитку освітянсько-наукового простору// Вища школа.- 2006.- №2.- С. 23-39. | |
|
Мних Є. Гармонізація міжнародних і національних стандартів освіти у підготовці фахівців з обліку та аудиту в Україні// Бухгалтерський облік і аудит.- 2005.- №12.- С. 42-45.- [Система підготовки кадрів]. | |
|
Можаева Т.П. Формирование компетентных специалистов в техническом вузе// Методы менеджмента качества.- 2005.- №12.- С. 15-18. | |
|
Моргун В.Ф. Кваліфікаційні наукові роботи з психології. Методичні поради студентам/ В.Ф.Моргун, Л.С.Москаленко// Практична психологія та соціальнаробота.- 2006.- №5.- С. 57-61. | |
|
Мудрік В. Функції педагогічного управління фізичним вихованням студентів// Освіта і управління.- 2006.- №1.Т9.- С. 78-84. | |
|
Мурадова Н.С. Структурно-функциональная модель процесса формирования социально-экономической культуры студентов - будущих педагогов в системе вузовского педагогического образования// Инновации в образовании.- 2006.- №4.- С. 94-107. | |
|
Назаров А.И. Принципы проектирования предметного содержания и представления учебного материала в электронных учебно-методических комплексах по физике/ А.И.Назаров, С.Д.Ханин// Телекоммуникации и информатизация образования.- 2006.- №3.- С. 25-33. | |
|
Насалевич Т. Мовна практика як вид позааудиторної роботи студентів у вищих навчальних закладах/ Т.Насалевич, Н.Ольховська// Рідна школа.- 2006.- №1.- С. 46-47.- [Методика викладання іноземних мов ]. | |
|
Некос В. Основи формування національної технології вищої екологічної освіти в Україні/ В.Некос, А.Некос// Вища освіта України.- 2006.- №1.- С. 32-36. | |
|
Овчиннікова І. Формування ефективних способів самостійної роботи з текстовою інформацією// Психолог.- 2006.- №22.- 53 с. | |
|
Окалєлов В. Розробка загальних критеріїв оцінювання навчальних досягнень студентів / В.Окалєлов, Л.Шевцова, Є.Молчалін// Вища школа.- 2006.- №3.- С. 57-62. | |
|
378 А43 |
Остапенко В.О. Про шляхи забезпечення кваліфікаційного рівня випускників вищих технічних навчальних закладів та розвиток ефективності виробництва підприємств в умовах перехідної економіки// Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук.- 2005.- С. 78-81. |
|
378 А43 |
Островський К.С. Про зміст базової екологічної освіти та організація навчально-виховного процесу// Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук.- 2005.- С. 61-63. |
|
Папукова Г. Экологическая ответственность как системообразующее понятие экологического образования// Alma mater.- 2006.- №1.- С. 16-19. | |
|
Писаренко В.И. Использование технических средств в обучении иностранным языкам// Высшее образование сегодня.- 2006.- №3.- С. 60-63. | |
|
Поліщук В. Дослідження нормативів та управління розрахунками навчального навантаження у вищому закладі освіти/ В.Поліщук, Ю.Тесля, Ю.Триус// Вища школа.- 2006.- №1.- С. 35-52. | |
|
Пчелинцева И.Г. Толерантность речевого поведения студентов в ходе дискуссии// Высшее образование сегодня.- 2006.- №5.- С. 58-60. | |
|
37 П 84 |
Ребрік В.Є. Формування творчих здібностей при вивченні спеціальних дисциплін// Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи.- 2005.- С. 69-73. |
|
Родігіна І.В. Педагогічний аналіз у системі моніторингових досліджень// Педагогіка іпсихологія.- 2006.- №1.- С. 38-46. | |
|
378 А43 |
Руденок А.І. Вивчення професіоналізації в зарубіжній психології// Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук.- 2005.- С. 27-28. |
|
Рычаго М. К вопросу о содержании математического образования гуманитариев// Alma mater.- 2006.- №5.- С. 14-16. | |
|
Рябова В. Теоретичні засади модульного підходу в освіті// Освіта.- 2006.- №16.- С. 5.- [Модульно-розвивальна система]. | |
|
Сайфуллина А. Зимняя школа молодых преподавателей:реформировать систему образования "снизу"//Alma mater.- 2006.- №2.- С. 10-11. | |
|
Сащак Н.І. Викладання ділової англійської мови в технічному ВНЗ// Педагогіка і психологія.- 2006.- №2.- С. 55-59. | |
|
Свістельник І.Р. Новітні технології у структурі інформаційного забезпечення фізкультурної освіти// Теорія та методика фізичного виховання.- 2006.- №1.- С. 29-31. | |
|
Симоненко Т. Лінгводидактичні засади формування професійної комунікативної компетенції студентів філологічних факультетів// Українська мова і література в школі.- 2006.- №6.- С. 38-41. | |
|
Ситиров В. Персонализация обучения: требования к содержанию образования/ В.Ситиров, В.Грачев// Alma mater.- 2006.- №8.- С. 11-15. | |
|
Сідляр Т. Розвиток пізнавальних процесів. Психолого-педагогічний супровід навчально-виховного процесу// Психолог.- 2006.- №41.- С. 27-32. | |
|
37 С 69 |
Скиба М.Є. Курс "Державна молодіжна політика України" у вузі/ М.Є.Скиба, М.А.Дудар// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 8-12. |
|
37 С 69 |
Скиба М.Є. Курс "Державна молодіжна політика України" у вузі/ М.Є.Скиба, М.А.Дудар// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 8-12. |
|
Сметанський М. Проблема професіоналізму у вищій школі// Вища освіта України.- 2006.- №2.- С. 67-72.- [Контроль за якістю підготовки спеціалістів]. | |
|
Смирнов А. Фундаментальное высшее образование: новые проблемы// Alma mater.- 2006.- №3.- С. 23-24.- [Подготовка культорологов]. | |
|
Смирнова И. Модели обучения в системе высшего образования// Инновации в образовании.- 2006.- №1.- С. 5-15.- [Контекстное, имитационное, проблемное, модульное, дистанционное обучение]. | |
|
37 С 69 |
Сніцар І.В. Забезпечення мотиваційної готовності студентів до роботи з розвитку творчих здібностей// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 23-25. |
|
Сокольский А.Г. Исследование самоконтроля как важного средства самоуправления в учебной деятельности/ А.Г.Сокольский, Н.В.Сокольская// Инновации в образовании.- 2006.- №1.- С. 99-105. | |
|
Солодникова С.В. Разработка содержания электронного учебного пособия в аспекте гуманизации и гуманитаризации// Инновации в образовании.- 2006.- №5.- С. 141-145. | |
|
37 С 69 |
Сосна В.П. Гуманізація та гуманітаризація вищої технічної освіти// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 12-14. |
|
Спешилова Н. Выбор вектора управления процессом обучения с учетом факторов индивидуально-личностного характера// Alma mater.- 2005.- №10.- С. 49-51. | |
|
Статінова Н. Інтелектуальна самодентифікація студента як фактор успішності навчання/ Н.Статінова, Л.Сокол// Вісник Київського національного торговельно-економічного університету.- 2006.- №5.- С. 128-132. | |
|
Столярчук О. Вплив емоційного стану викладача на пізнавальну діяльність студентів// Вища школа.- 2006.- №1.- С. 79-83. | |
|
Телешова И. Магистратура как новая форма подготовки кадров в области управления// Проблемы теории и практики управления.- 2006.- №8.- С. 111-119. | |
|
Терещенко Ю. Поняття "педагогіка вищої школи": від наявного до нового// Освіта.- 2006.- № 9.- С. 2-3. | |
|
37 С 69 |
Томаржевська І.В. Особливості професійної підготовки студентів за соціономічним профілем (психологічний аспект)// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 27-28. |
|
378 А43 |
Томаржевська І.В. Професійна підготовка практичних психологів: гуманістична парадигма// Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук.- 2005.- С. 34-36. |
|
37 С 69 |
Торхова А.В. Вариативная множественность как основа профессиональной подготовки педагога// Высшее образование сегодня.- 2006.- №8.- С. 57-59. |
|
Туркот Т.І. Технологія самостійної роботи студентів, що зберігає їхнє здоров'я (з досвіду роботи)/ Т.І.Туркот, І.В.Осадчук// Педагогіка і психологія.- 2006.- №3.- С. 65-73. | |
|
Турська О.О. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до організаційно-дозвіллєвої діяльності/ О.О.Турська, О.О.Бугаєнко// Практична психологія та соціальна робота.- 2006.- №12.- С. 21-23. | |
|
Федорова О. Педагогічні умови професійної підготовки студентів до роботи з обдарованими дітьми/ О.Федорова, Н.Федоров// Рідна школа.- 2006.- №1.- С. 24-26. | |
|
Фолькман К. Підприємництво - академічна дисципліна нового століття// Вища школа.- 2006.- №2.- С. 89-98. | |
|
Фроловская М. Преподаватель - студент: возможность понимания// Alma mater.- 2005.- №10.- С. 29-33.- [Гуманитарные основы педагогического образования]. | |
|
Фроловская М. Преподаватель - студент: возможность понимания// Alma mater.- 2005.- №10.- С. 29-33.- [Гуманитарные основы педагогического образования]. | |
|
37 С 69 |
Хворостовська Н.В. Курс "Основи педагогічної майстерності" як умова розвитку комунікативних здібностей майбутнього педагога/ Н.В.Хворостовська, М.Є.Скиба// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 17-18. |
|
Холмська Г.Д. Віртуальний освітній простір - результат комплексної інформатизації випускової кафедри технічного університету// Педагогіка і психологія.- 2006.- №2.- С. 75-86. | |
|
Хрутьба В.О. Інтеграція знань із вищої математики у процес викладання природничих дисциплін// Безпека життєдіяльності.- 2006.- №10.- С. 27-29. | |
|
Цвілик С. Рейтингова система оцінювання якості засвоєння студентами графічних дисциплін// Трудова підготовка.- 2006.- №2.- С. 50-53. | |
|
Ципко В. Врахування профілю навчального закладу у процесі навчання студентів соціально-гуманітарним дисциплінам// Рідна школа.- 2006.- №10.- С. 35-37. | |
|
Чапаева Е.Ф. Профессиональная подготовка менеджеров: современные требования и ориентиры среднего управленческого звена// Инновации в образовании.- 2006.- №5.- С. 73-79. | |
|
Шакирова Д.М. Интеграция умений критически мыслить и работать в команде при обучении студентов вуза/ Д.М.Шакирова, Н.Ф.Плотникова// Инновации в образовании.- 2006.- №3.- С. 120-133. | |
|
Шалар О.Г. Діагностика творчої активності студентів// Теорія та методика фізичного виховання.- 2006.- №2.- С. 16-19. | |
|
Шахов А. Об использовании мультимедийных программ в самостоятельной работе студентов (на примере физкультурно-спортивной подготовки)// Alma mater.- 2006.- №7.- С. 61-62. | |
|
37 С 69 |
Шевчук Л.І. Теоретико-методологічні основи підготовки педагога професійної школи// Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи.- 2005.- С. 17-21. |
|
Шимко І. Проблеми організації самостійної роботи у вищій школі// Безпека життєдіяльності.- 2006.- №1.- С. 34-37. | |
|
Шихова О.Ф. Сертификация стандартов высшего профессионального образования// Высшее образование сегодня.- 2006.- №1.- С. 38-39. | |
|
Шишкіна О.О. Інноваційний підхід до організації викладання хімічних дисциплін у вищій педагогічній школі// Педагогіка і психологія.- 2005.- №3.- С. 57-61. | |
|
Шиян В.Д. Наукові основи викладання курсу "Безпека життєдіяльності" у вищих навчальних закладах/ В.Д.Шиян, В.Ю.Чернишов, О.М.Хлонь// Безпека життєдіяльності.- 2006.- №8.- С. 31-33. | |
|
Шкребтій Ю. Запровадження елементів європейської кредитно - трансферної та акумулюючої системи в сфері вищої фізкультурної освіти/ Ю.Шкребтій, Л.Харченко// Теорія і методика фізичного виховання.- 2005.- №4.- С. 76-79. | |
|
Шмачилина С. Допрофессиональная подготовка социального педагога: теория, и практика// Социальная педагогика.- 2005.- №4.- С. 94-96. | |
|
Щербань В. Організація та управління магістерською підготовкою фахівців з маркетингу// Вища школа.- 2006.- №3.- С. 63-67. | |
|
Щетина Н. Удосконалення професійної майстерності майбутніх учителів креслення// Трудова підготовка.- 2006.- №5.- С. 49-52. | |
|
Юрій С. В університеті має домінувати не кафедра, а випускаючий за фахом професор// Вища школа.- 2005.- №4.- С. 3-20. | |
|
Яковлева Е. Некоторые аспекты формирования логической культуры в процессе профессиональной юридической подготовки// Alma mater.- 2006.- №7.- С. 50-52. | |
|
378 А43 |
Якубова Л.А. Креактивність: дефінітивний аналіз// Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук.- 2005.- С. 41-42. |
|
Ямалиева Л. Формирование профессионально-технологических компетенций при изучении курса "Процессы и аппараты химической технологии"// Alma mater.- 2006.- №5.- С. 47-49. | |
|
37 П 84 |
Яшук Ї.П. Інноваційні підходи до професійної підготовки вчителя// Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи.- 2005.- С. 159-161. |