МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
|
37 С 69 |
Бондар О.В. Методи пожвавлення бесіди на заняттях з англійської мови// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 54-56. |
|
37 С 69 |
Волчелюк О.І. Цілі навчання англійської мови на початковому етапі в загальноосвітніх навчальних закладах// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 45-46. |
|
37 С 69 |
Воронецька Н.П. Проблеми навчання студентів англійської мови як другої іноземної та шляхи їх вирішення// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 47-48. |
|
378 А43 |
Гринчишин О.М. Успішність розвитку комунікативної мотивації за допомогою сприятливого психологічного клімату під час засвоєння іноземної мови студентами вищого навчального закладу// Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук.- 2005.- С. 111-113. |
|
37 С 69 |
Єгорова В.В. Метод випадків і ситуацій як засіб активізації самоістійної навчальної діяльності студентів-економістів (на прикладі вивчення іноземної мови)// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 39-40. |
|
378 А43 |
Коваль І.В. Психолого-методичний аспект формування іншомовних граматичних навичок при навчанні говорінню// Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук.- 2005.- С. 120-122. |
|
37 С 69 |
Козубай В.І. Використання новітніх технологій у формуванні мовленнєвих навичок та комунікативної компетенції/ В.І.Козубай, Л.М.Морська// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 40-42. |
|
378 А43 |
Козубай В.І. Вплив білінгвізма на вивчення та засвоєння іноземної мови// Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук.- 2005.- С. 122-123. |
|
37 П84 |
Король С.В. Аналіз традиційних та сучасних форм роботи на занятті з іноземної мови// Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи.- 2005.- С. 107-113. |
|
378 А43 |
Кравчина Т.В. До питання про формування готовності студентів технічного профілю до іншомовного спілкування// Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук.- 2005.- С. 123-124. |
|
37 С 69 |
Мазур Т.С. Алгоритмізація та програмування у процесі вивчення V+ING форм граматики англійської мови// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 70-72. |
|
37 С 69 |
Мазур Т.С. Алгоритмізація та програмування у процесі вивчення V+ING форм граматики англійської мови// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 70-72. |
|
37 С 69 |
Майстер Т.А. Методи та прийоми вивчення німецької мови// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 58-59. |
|
37 С 69 |
Малюська З.В. Інтенсифікація навчання граматики англійської мови в технічному вузі// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 49-50. |
|
378 А43 |
Матвійчук Л.О. Групова робота як один із методів інтерактивного навчання// Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук.- 2005.- С. 117-119. |
|
37 С 69 |
Мисечко О.Е. Формування рефлективного підходу до професійної діяльності в ході підготовки майбутнього вчителя іноземних мов// Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи.- 2005.- С. 35-41. |
|
37 С 69 |
Молотай Л.А. Навчання читанню іноземною мовою як етап професійного становлення майбутніх інженерів// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 59-60. |
|
Никитина О.А. Иностранный язык в неязыковом вузе: материалы национально-культурного содержания в подготовке будущих специалистов// Высшее образование сегодня.- 2006.- №10.- С. 53-55. | |
|
378 А43 |
Островська І.Т. Застосування рольових ігор у вивченні іноземної мови// Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук.- 2005.- С. 128-130. |
|
37 С 69 |
Пасічник О.С. Формування фонетичних навичок спілкування// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 56-57. |
|
37 С 69 |
Святчик К.В. Організація учбово-комунікативної діяльності при навчанні іноземної мови// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 19-20. |
|
378 А43 |
Святчик К.В. Основні види вправ для організації роботи з англомовними газетними текстами// Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук.- 2005.- С. 113-115. |
|
37 С 69 |
Селезньова О.О. Психологічні особливості аудіювання як типу мовної діяльності// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 37-38. |
|
378 А43 |
Семенюк О.В. Актуальність методу аудіювання на сучасному етапі розвитку методики викладання іноземної мови// Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук.- 2005.- С. 133-134. |
|
37 С 69 |
Ткач В.В. Вплив колективу на процес розвитку діалогічного та монологічного мовлення іноземною мовою// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 61-62. |
|
Черенкова Н. Инновационные технологии в преподовании английского языка для "нефилологов"// Инновации.- 2006.- №2.- С. 86-92. | |
|
378 А43 |
Школяр Н.В. Взаємодія викладача зі студентами при навчанні іноземній мові за використанням комунікативного методу// Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук.- 2005.- С. 139-140. |
|
37 С 69 |
Шлапак О.О. Навчання спілкуванню у групах на уроках англійської мови// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 35-36. |
|
37 П 84 |
Шупта О.В. До питання організації процесу підготовки майбутніх перекладачів у вищому навчальному закладі// Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи.- 2005.- С. 48-54. |